Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kattelin vähän noita meijän vanhoja kylpypyyhkeitä josko niistä sitten niistä persrättejä vääntäis. Ne on kyllä kaikki niin miljoonaan kertaan pestyjä ja karheita että en kyllä niitä mun vaavin silkkipyllylle kelpuuta. Koiran tassupyyhkeiksi kyllä menis et jotenki hyötykäyttöön nekin saa...

Mä en oo kanssa hommannut erikseen peppupyyhkeitä. Harsot menee pukluihin ja otan vanhat käsipyyhkeet pyllypyyhkeiksi ja ostetaan uusia kun on aikaa. Mä tiedän sitten väreistä mikä on pyllypyyhe. Mutta kun ei mitään tietoa kuinka monta niitä pitää olla...??

ja uusavuttoman kysymys: pitääkö pinnasängyn reunasuojus pestä? Mä en oo pessyt kun mietin, ettei se oo suoraan kosketuksissa vauvaan enkä myöskään oo pessy makuupussia enkä niitä toppapukuja (tosin pesen ne ehkä sitten kun vauva on sen kokoinen). Nyt oon pessy vaan 50 ja 56 cm vaatteet, että mulla säilyis joku järjestys täällä, varsinkin jos saadaan kämppä myytyä.

ei kai niitä hirveetä kasaa tarvi olla...? periaatteessahan ne on vaan kuivaukseen ja jos pyllyn pesee hyvin, ei sinne kakkaa pitäis kauhhesti jäädä :wink ite oon siis ajatellu niin.....ja kun ei niitä pyllypyyhkeitä muualla käytä niin haittaa vaikka pieni pieru siinä oliskin... ja alkuun pari niin sittenhän sen tarpeen huomaa kun käytäntö lähtee pyörimään... hankkii sit tarvittaessa lisää :) ja mä oon just niin pihi, että oon vanhoja lakanoita ja tyynyliinoja yms. repiny pyllypyyhkeeksi ja pissakakka juttuja varten......

Mie en kyllä mitään peppupyyhkeitä turhaan saksis.
Ite käytin Finlaysonin peruskäsipyyhkeitä peppupyyhkeinä, nytkin teen niin.. :)
Tietenkin vauvan pyyhe on eri paikassa kuin muiden!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

No mutta kiitos hyvästä ideasta HKI! Noin simppelin asian sais varmaan taottua miehenki päähän.

Mun kuppikoko on kasvanut raskauden aikana deestä äffään. Nää tänhetkiset 80F:t on jo käymässä pieniksi, ne puristaa hinkit leveäksi ja korkeaksi muuriksi koko etupuolen ympäri, kunnon 40-luvun kansakoulunopettaja-look. En haluais edes ajatella, millaisiin imetysliiveihin mun pitäisi valmistautua... G ei välttämättä riitä.

Päädyin katsomaan Bebelanen alennusmyyntiä ja mitä hittoa, miksi siellä myydään imetystuotteiden seassa miesten boksereita "Milkman"-tekstillä? EN TAJUU.

Mulla on ne changen kaarituelliset imetysliivit kokoo 65G muistaakseni eli samaa kokoa kun olin joskus reilu vuosi sit ennen kun laihdutin mun tissit pois. Ne on musta tosi mukavat päällä!

Eikun ne olikin H. Mut ihan sama, hyvät päällä anyways :)

Muokattu viimeksi:
MIKSI teillä muilla on tissit?? Mun raskaus on tuonu mukanaan vain ja ainoastaan mahan ja hyvä ku koko tissejä enää erottaakaan. Mun ei oo tarvinnu ostaa edes uusia liivejä kun vanhat mahtuu vallan hyvin.
Kai niiden on pakko kasvaa ku maito nousee, onhan?

^ kyllä ne kasvaa. Mullakin on ihan onnettomat lerputtimet mutta esikosta sain hetken nauttia kunnon hinkeistä! :cool05

Sarra, saisinpa vaihtaa tissejä sun kanssa edes päiväksi! Nää liian pienet rintsikat saa aikaan sen, että mulla on pursuileva megacleavage kaikissa paidoissa, oli miten pieni kaula-aukko tahansa... oon kyllästynyt näkemään daisarini joka kerta kun katson alaspäin. Ja kun tää kasvu ei ole mitenkään välttämätöntä! Pienemmilläkin pystyy imettämään!

Juu kyllä nää megalollot on aikamoinen riesa ainakin mulle. Ootan innolla sitä että nää lähtee pikkuhiljaa kuihtuun tästä pois...

Khyllä!!! Koko ikäni kantanu näitä hiton megalolloja, ja mulla ei lähde pois edes laihduttamalla :eek: En tajua mitä ne sisältää..... Mielelläni vaihtaisin vaikka pelkkiin nänneihin :mad:

Ostin muuten juoksuhousut tänää :grin Kaappiin toki päätyivät kesäpäiviä odottelemaan....

Mä haluisin kans ostaa uusia treenivaatteita, mutta en tosiaan tarvii mitään muuta kun korkeintaan varrettomia sukkia. Aika tylsää. :/

Lapsimessut kierretty ja olo on kuin hyytelöpallolla koko päivän jaloillaan oltua. Onneksi, onneksi, onneksi hoksasin aamulla laittaa tukisukat!

Siellä olisi ollut vaatepuolella hirmuisesti pengottavaa, mutten viitsinyt kun vaatetta on jo liikaakin. Kybällä olisi melkein joka laarista irronneet bodyt tai potkarit. Kaksi metriä metsolan velouria ostin ompelutarpeiksi.

Sitten mukaan lähti Carriwelin mahatukituubi. Miksen ole ostanut sitä aiemmin?! Ihan kuin maha olisi hävinnyt vallan kun kiskaisin sen päälle. Vaikka ostin ehkä yhden koon liian ison, mutta eipä sitten liikaakaan purista. Sitten ostin vielä Carriwellin imetysliivit geelikaarituilla, tosi mukavalta nekin tuntui.

Outlet-puolelta kotiutin itselle kahdet Eccon kengät. Korkosandaletit, joilla ehkä oikeasti pystyy myös kävelemään sekä nauhalliset kävelykengät, 50 ja 60 € pari, ei paha. Olisin ostanut vielä vauvallekin Eccon ensikengät, mutta niitä ei tarvii vielä vuoteen ja jos olisi sitten tullut vaikka otettua väärä koko. Kirjalaarista nappasin vähän loma- ja synnärilukemista.

Kävin pari päivää sitten kiertelemässä kirpputorilla ja mukaan tarttui pussillinen vauvanvaatteita. Kaikki vaatteet on hyvässä kunnossa (ei ole nukkaantunut) ja sekä ulko-, että sisäpinta tuntuu mukavalta iholla. :) Piti ostaa itselle pari paitaa ja puseroa (kirpputorilta myöskin) mutta mukaan tarttuikin yksi äitiyspaita, yksi puolipitkähihainen, äitiyscaprit (mukava pitää jalassa kotioloissa) ja housut, jotka toivottavasti menee vauvan syntymän jälkeen jalkaan :rolleyes:
Käyn parin viikon päästä ostamassa lisää vauvanvaatteita, pinnasänkyyn reunapehmusteet, vaippoja, pyllypyyhkeitä, rintapumppu, pari tuttipulloa, tutteja, tutinpidike, sitterin ja yhdistelmävaunut.

Pakko laittaa kuvat yksistä housuista ja paitapuserosta, jotka ostin. :p

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG

Takaisin