Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikonlopun prokkis, pikkupeitto kunnon migreeniväreissä. Tästä tuli kyllä tosi tönkkö kun paksulla langalla virkkasin. Kutoa peitto ensin pitikin, mutta päätinkin pitkästä aikaa kokeilla virkkaamista. Saa nähdä mihin käyttöön päätyy. Jos on liian tönkkö peitoksi niin olkoon sitten vaikka matto :D

WP_20140414_008.jpg

Ja piti sit eilen tilata puklurättejä, kuviollisia kun löytyi 1,99 e / kpl hintaan!!!!!
Mie vaan niin ensin mietin, että tuhlausta laittaa niihin älyttömästi, mutta 7 kivakuosista rättiä n. 14 e:lla ei ole paha..
8 vai 9 rättiä kuvioituna kalleimmillaan joku 25 e - 32 e :D Älyttömiä kyllä ottaa mokomista liinoista!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

IIiii-saaa mistä löysit tuohon hintaan?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

stockalla oli name it:n harsot 8kpl/9,90€. Mun mielestä niiden normihintakaan ei ole edes kahtakymppiä...

muoks* stockalla normihinta noille harsoille on 14,90€ ja niissä on ihan kiva kuosi! Ostakaa verkkokaupasta!

Jep, mun piti hakea Name it:n liikkeestä ne! Mutta muistaakseni niissä oli vain v.sin paketti ja v.pun paketti - ja mie kun kaipaan keltaista, vihreää ja punaista ;)
Noi tilasin Bambiinon (?) verkkokaupasta, toimituskulut on kyllä melkein 8 egee, mutta tilasin samalla kolmet hassut legginssit (1,99 e / kpl ja oikea hinta ois ollut 6-8 egee yksillä legginsseillä)..
Tosta kaupasta saa myös kestovaippoja, mutten kyllä tiedä kaupan tuotelaadusta - jos siis haluatte pelata varman päälle, niin suosittelen hakemaan liikkeestä..
Mie otan aina vähän riskejä noiden vieraampien kauppojen kanssa, mutten onneksi ole vielä pettynyt kertaakaan.. Kopkop!

Niin, ja toi kauppa on ilmeisesti sulkeutumassa, joten en tiedä onko siellä siksi niin vähän tuotteita..
Itse ihmettelin tuotemäärää/valikoimaa, mutta on tolla liikkeellä ainakin fb-tykkääjiä joku 200 päälle, ettei ihan tuntematon kuitenkaan...

Jes löysin eile facekirpparilta vähä käytetyn itkuhälyttimen..huomenna saa sit sen hakee, niin sit taitaaki olla kaikki valmiina vauvaa varte..

Mulla molemmat name it:n harsopaketit on vihreäsävyisiä! Eri aikaan hankittu. Nyt oli jotain viherkeltaisia tähtiharsojakin :) molemmissa oli 2 yksväristä vihreääkin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ok, no täällä meillä päin ei ainakaan 1-2 kk sitten ollut kuin noita perusvärejä - mutta löytyypähän iteltäni nyt beigeä/ruskeaa, turkoosia, mustavalkoista, vihreää/punaista ja keltaista ja kaikissa joku kiva kuosi.. :) Se riittänee tällä kertaa!
Ja sit yks paketti valkoisia..

Mä kävin ostamassa itelleni uusia pitsipikkareita kun niistä oli tuolla masuissa puhetta :) tuli sellanen olo että pitää olla uudet pitsihepeneet valmiina sit kun jälkivuoto loppuu!

siis mä oooooon niiiiiiiiiin pihalla noista merkki hommeleista :confused: mut pitsipöksyjen päälle ymmärrän :wink vaikken itse käytäkään.... se olis suoranaista herjausta kaikkia kauniita alusvaatteita kohtaan :p

Mulla on jo alesta ostettu varmaan 10 uudet alushousut ja yhdet rintsikat odottamaan sitä aikaa kun tästä edes sen 10 kg laihtuu - ja sit niitä oman kokoisia 36/38 vaatteitakin oon jo kaappiin ostanut :)

Oon alkanu tosissaan hommaamaan noiden meidän esikoiselle ostamien yhdistelmävaunujen tilalle niitä taisteluvaunuja! Siis pakko vaan päästä liikkumaan nykyiseen tapaan sitten kahdenkin pienen kanssa tai muuten hajoaa pää kotia! Nyt on siis kauhee hoppu päällä saada hommattua kunnon vaunut kahdelle pienelle! :D Löytyy löytyy... käytettynä ja toivottavasti suht edullisesti...

Tänään ikeaan hakeen pinnasänky toisen tulevan mummun kanssa :) siellä tais olla ihan söpöjä lakanoitakin! Etukäteen katsottu jo sellanen valkoinen tukeva tapaus 8) ollaanko me vikoja ? Muilla taitaa olla jo viimeistä silausta vaille kaikki?

Huomenna mennään kaverin kanssa shoppailemaan kans vauvakamaa! :) on tää äippäloma vaan niin ♡♡

Meillä on kaikki kyllä hankittuna, mutta tavarat on vielä mun vanhempien luona Espoossa kun meille ei mahdu mitään ylimäärästä. Perjantaina saadaan siis pinnasänky, turvakaukalo yms isommat tavarat kotiin kun vanhemmat tulee käymään :)

Mimmma, ette oo vikoja. Meillä on niin paljon muutakin hommaa ha rahanmenoa ettei oo kaikkea pystyny hankkimaan. Haikarakehto odottaa koukkua kattoon, amme hommaamatta ja krstovaippoja uupuu paljon. Samoin tarvittais harsoja lisää sekä pyyhkeitä Tontulle. On varmaan vielä muutamia asioita joita en muista.. Jos ensi viikolla. Ollaan kyllä osakseen tehty näin tarkoituksella kun kämppä ollut remontin jälkeen vielä sekaisin eikä olla haluttu liikaa hamstratakaan.

Joo. Meille taitaa kanssa tulla tuo sundvik! :) saampa senkin stressin pois, että on ees se sänky :-D se on aika oleellinen! Mutta juu itekki tahalleen venyttäny tänne äitiyslomalle, että on sitten puuhaa eikä käy aika pitkäksi:)

Takaisin