Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta myös hyviä uutisia vaaterintamalta: löydän yhä omasta kaapistani mekkoja, joihin jättimaha ja -tissit mahtuvat! Tämä on uskomattomin löytö:

Screen-shot-2013-09-11-at-3.24.03-PM.png

Ostin karhumekon alennusmyynneistä Jenkeistä viime vuonna, ja valitsin tavallista isomman koon kun en helteessä kestänyt mitään tyköistuvaa. Siinä on laskokset mahan päällä. En olisi mitenkään uskonut, että mahdun vielä tohon, mutta hyvä että tulin sovittaneeksi! Tänään pääsen tyylikkäänä liikkeelle!

Pinnasänky ja sen patja on kotona. Mieluisaa hyllyä ei tällä Ikea-reissulla saatu ostettua, pitää siis tehdä vielä yksi reissu. Sain myös läppärialustatyynyn (vaimikätämänyton), että voin "surffailla mammafoorumilla kertomassa, että ostettiin pinnasänky, voi kun mies kasaisi sen pian niin voisin mennä sinne päiväunille" (kuului vierestä kommentti). :grin

Yksi iso etu kolmikymppisenä lisääntymisessä: AIVAN KAIKKEA löytyy käytettynä tuttavapiiristä. Pari päivää sitten puhuttiin, että nyt puuttuu vain sitteri ja lelukaari. Eikös tänään tullut tutuilta viesti, että heillä on sitteri ja lelukaari, halutaanko? Ja vielä irtonainen lelukaari ilman leikkimattoa - mä tosiaan aion tehdä sen maton itse, joten kaivataan juuri irtokaarta.

Tiiäkkö lyyti: Marimekon verhot saa halvimmillaan, kun ostaa pussilakanan ja ompelee siit verhot. Samaa kangasta, mut halvempaa :P

^^ Doddii!!verhoille ei tullu hintaa ku 71euroo!!!! :p

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on pojalla noi lakanat. Ihanaa kangasta :) ja meillä myös värikoodattu harsot - vaippaharsot valkoisia, että pystyy tarvittaessa valkaisemaan ja pukluharsot värjättyjä/kuviollisia. Hireä kasa niitä om ja ainakin esikoisen kanssa kulutus oli kova, kun just aina vaippaa vaihtaessa tuli yhteen pissat ja joka imetyksellä ainakin yksi kastui maitoon. Hirveät suihkutissit ja ei pelkkä liivinsuojus riittänyt, niin oli aina harso toisen tissin päällä ja toinen harso valmiina pysäyttämään suihkun, jos kaveri päästi irti...

Hulluilta päiviltä saa niitä Name it:n harsoja 8 kpl 10e. Ostin eilen, kivempia kuoseja kun aiemmin ostamissani. Nyt kasassa 22kpl, siskoni mielestä 30:kaan ei oo liikaa :eek: Riippuu kuiteski kuulemma siitä, mitkä käyttötarkotukset on(siskoni ei kyllä kestoillu).

Olen vähän samaa mieltä et harsoja ei ole koskaan liikaa... Aina niitä tarttee, joka välissä ja joka asiaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vauvan sänky on valmis, petauksia myöten :) Mobile vielä paikoilleen ja that's it!
Olisin itse kaivannut värikkäämpiä lakanoita, en ole löytänyt kankaita ompeluvimmassani enkä raaski ostaa uutena..
Mulla muutamat tosi värikkäät ja loput sit hempeää v. sinistä ja keltasta yms..
Mutta, jos tulee vastaan jostain niin ostan myöhemmin sitten lisää, ompelemaan en jaksais! :/
Nyt poika pääsee nukkumaan ekaa kertaa kotona v.sin muumilakanoihin 8)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Käytiin äsken aamukahvilla kavereilla joilla on vajaa 1,5 vuotias tyttö. Tarttu samalla mukaan lainaan Britaxin turvakaukalo ja adapteri jolla saadaan se kiinni vaunuihin. Sen lisäks sain ilmaseksi ison kassin vaatteita kokoa 50-56. Sanoivat, että sitä mukaan kun vauva kasvaa niin voin tulla hakemaan isompia kokoja. Mun ei tartte varmaan juuri mitään ostaa siis uutena mikä on tosi jees.

Nyt alkais melkein olee kaikki valmiina. Ainoastaan jotain pientä sälää pitää vielä hommata mut niillä ei oo vielä kiire. Kerkee hommaamaan vaikka vasta sittenkin kun on vaavi syntyny :)

No, pitipä nyt sitten tilata niitä lakanakankaita, kun tajusin että mun pitää ommella lastenhuoneeseen pimennysverhot kuitenkin..
Halvin lakanakangas 1 e / m, kallein lakanakangas oli 8,78 / m, että eipä ne nyt mua vararikkoon vie..
Ainoa vaan, että pitää löytää potkua siihen ompeluun - ei vaan inspaa kuunnella sitä surinaa :D !
Löysin myös ihanan valkoisen kankaan missä oli mustia lampaita tjtn, yleensä en välitä noista vaaleista mutta se oli söpö :)
Jos huristelis noi kahdet keskeneräiset housutkin vihdoin ja viimein sit kun nää saapuu :O
Ensisijalla tosiaan ne pimennysverhot!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin ois pimennysverhoille tarvetta, mutta on vähän saamaton olo, kun ois mukavampiakin ompeluprojekteja odottamassa.

Ikeasta saa ihan hyviä pimennysverhoja, terveisin nimimerkki Kädetön.

Jaa, mitähän mun pitäis vielä hankkia? Ne kotiutumishaalarit on vielä hakusessa. Kävin sekä KappAhlissa että Lindexillä katsomassa niitä nallehaalareita ja olihan ne söpöset, mutta ei sit kuitenkaan mua. En tiedä, mitä oon vailla, mutta hirmu huonosti on pikkuisia keväthaalareita tarjolla.

Itselle joutunen etsimään vielä jotain trikoota päällelaitettavaksi, kun hameista loppuu helmat. Niin ja itselle kotiutumisverkkarit! Löytyyhän sitä osteltavaa, kun vähän miettii.

Ja ehkä sitten niitä värillisiä harsoja... Onneksi on tilipäivä torstaina!

Nami itillän on kivoja harsoja! Just eilen ostin hullareilta lisää, oli vähän eri kuosi kun pari kk sitten. Nyt meillä on 22harsoa, jos niillä pärjäis...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin