Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuosta värinkerääjästä olikin näköjään pulistu jo eilen huhtikuun hulinoissa, nyt vasta huomasin.

Meiltä puuttuis vielä rintapumppu ja kantoliina. Molemmat kyllä sellaisia jotka voi ostaa kyllä jälkikäteen ku tietää tarpeen paremmin, mut tälläsenä kontrollinatsina ois kiva olla kaikki mahdollinen valmiina etukäteen. Mies on etenkin kantoliinasta ihan innoissaan ja haluaa itse sitä käyttää. Olin aluksi vähän ihmeissäni mut se on nyt nähnyt kuulemma monia isiä kantoliinojen kanssa ja sanonut et ne on näyttäneet niin ihanilta et hänkin haluaa kantaa meidän tytsyy sellasessa :love2
Rintapumpusta vielä, ostaisitteko te käytettynä esim. torista rintapumpun? Mä olin ajatellut mut mies oli ihan järkyttynyt ja sanoi että ompas ällöä käyttää jonkun vanhaan pumppua. Häkellyin.

Vaatteet on pitkälti handlassa, 50 about 3-4asukertaa ja sit 56 enempi, pärjännee. Noissakin kyllä vähän lajiteltu silmämääräisesti ku merkkien kokovaihtelu on niin suurta. Mies niitä ihastellut kanssa ja eilen pyöri netissä ja löysi jotain mieleisiä bodejä bebelle joita aikoo ostaa. Eli siis jotan tekstibodeja(APUA!) tai bändilogoilla varustettuja. Meidän musamaut eriää toisistaan huomattavasti ja miehen kuuntelema oksennushevi ei kauheesti mua nappaa. Ei suostunut perkele näyttämään mulle mitä se sieltä aikoo tilata, innolla odotan:eek: Sanoin kyllä et niitä sit käytetään vaan kotona eikä laiteta päälle ku mennään kaupungille tai kylään :grin

Kävin ostaa yhdet imetysliivitkin toissa viikolla. Olivat kaarituettomat mut ihan tukevat, selviän niillä varmaan aluksi. Kirosin taas ku on niin isot hinkit ettei noista peruskaupoista löydy sopivia(paitsi tuurilla noi yhdet) enkä vielä halua ostaa mistään changesta kalliita liivejä ku tiedä millasiksi nää tästä muotoutuu...
Uudet kotihousutkin ostin, ne on sen verran sievät et niillä voi jopa kotiutuakin. Mies on kaks kuukautta sanonut et osta jumakauta uudet ku vanhoissa on reikiä enemmän ku ehjää osaa, ei kuulemma ois kehdannut lähtee mun kanssa sairaalasta niillä pois :grin

Aivan niin, kotiutumisvaatteet pitää katsoa itselleenkin. Tarvitsenkin jonkun uuden oloasun. Jos kehtais, ostaisin sellaisen jumpsuitin. Mutta kun en, niin taidan tyytyä housut + huppari -komboon.

Mul on jumpsuit, mut en ikinä laittais sitä julkisesti päälle, etenkään paksuna/just synnyttäneenä. Käytän sitä ku mennään naapurirappuun saunomaan niin jestas ku oon tyhmän näkönen tän mahan kanssa se päällä:grin

Mun ongelma imetysliivien kanssa on taas se, että missään tuskin myydään tarpeeksi pieniä näille mun nisuille:oops: En ole asiaan sen koommin kehdannut edes vielä perehtyä ja edelleenkin pessimistin ottein oletan ettei imetys onnistu. Haaveilen tietenkin siitä, että maidon noustua saisin täytettä liiveihin ja enkä ponkaisi vastaan jos tapahtuisi pysyviäkin muutoksia sillä saralla :rolleyes:

Imetysliivit pitää varmaan hankkia... mut se saa menna huhtikuun loppuun ta toukokuun alkuun. Kantoliina me saadaan lainaksi

raharajoitteisena ostin vaan h&m imetysliivit, ihan hyvännäköset ja vähä tukevammat... toivottavasti nää ei tästä hirveesti pursua ku en uskaltanu ostaa kokoa isompaa (jossain neuvottiin niin)... 56 bodeja on pari ja samoin puolpotkareita-koko ajan epäilyttää että riittääkö ne, saahan niitä onneks lisää jos pikkunen onki sit nii pienikokonen

Kävin sit vähän shoppailemassa... Pojalle ostin
- pari trikoomyssyä
- Elefantti-lakanat Finlaysonilta (huom! Siellä on joku lastentuoteale meneillään!)
- koon 56 yöpuvun
- sinkkivoidetta
- vauvojen pumpulipuikkoja (napatyngän putsaukseen)

Itselleni
- 2 kpl rintakumeja varmuuden varalta. Nämä ostin Vauvatalo Johannasta vain huomatakseni hetkeä myöhemmin Citymarketissa, että maksoivat siellä melkein vitosen vähemmän. Harmitti.
- sairaalakassiin hammasharjan ja -tahnan, pesusienen, huulirasvan ja käsivoiteen
- megapaketin yösiteitä (Cittarissa tarjouksessa 3 pkt / 5€)

Ja nyt ajattelin surffailla zalandossa sun muissa nettirättikaupoissa sitä oloasua...

Samoja vauvatarvikkeita on myös täällä tänään osteltu. Siinä hyllyllä tuli mieleen, että vaikka en talkkía tykkää vauvan pepussa käyttää niin käytin sitä vauvan kainaloihin ja makkarataipeisiin. Niitähän piti myös putsata alkuun ja ne hautu helposti. Kaikkea alkaa palautua mieleen...

Pitäisköhän mun nyt oikeasti lukea joku vauvanhoito-opas kun kaikki on unohtunut... :rolleyes:

Hei kiitos pikkuunen linkistä! Tossa oli just ne ominaisuudet mitä olin liiveiltä toivonut ja hintakin houkutteli :)

Mulla on yhet H&M:n imetysliivit mutta niissä on sivussa jotkut tuet jotka tuntuu todella ikävälle. En sit tiiä uskaltaisko purkaa pois moiset. Mulla on tällä hetkellä hankala olo kaaritukien kanssa, tuntuu et maha painaa niihin.

Mitä ihmettä mä teen tän vaateasian kanssa, luotanko vaan ettei 50-senttisii tarvita vai pitäskö niitä kuitenki parit olla... voi hitto. 56- senttisiä mulla on ihan liikaa kuten 62- senttisiäkin, mutta ne 50- senttiset oon skipannu kokonaan.

Onks jollain vinkkiä et miten sen vaunukopan sais pidettyy kesällä mahdollisimman viileenä? Lakana alle ja lakana peitoksikin? Auttaaks sellanen vaunuverho vai hiostaako entisestään...?

lyyti, mä oon meinaamassa juurikin sitä pilvikuviota, mutta tuokin näyttää nätiltä. Just sellainen omaankin silmään neutraali. :)

Mä olisin kans päätynyt siihen pilvikuosiin, mut eurokankaassa ei myyty sitä ja sit ku löysin sitä jostain nettikaupasta ni olis tullu aika kallis reunapehmuste sillä metrihinnalla. Lohdutukseksi hankin sitte imetystyynyn kyseisellä printillä:p

Takaisin