Meiltä puuttuis vielä rintapumppu ja kantoliina. Molemmat kyllä sellaisia jotka voi ostaa kyllä jälkikäteen ku tietää tarpeen paremmin, mut tälläsenä kontrollinatsina ois kiva olla kaikki mahdollinen valmiina etukäteen. Mies on etenkin kantoliinasta ihan innoissaan ja haluaa itse sitä käyttää. Olin aluksi vähän ihmeissäni mut se on nyt nähnyt kuulemma monia isiä kantoliinojen kanssa ja sanonut et ne on näyttäneet niin ihanilta et hänkin haluaa kantaa meidän tytsyy sellasessa

Rintapumpusta vielä, ostaisitteko te käytettynä esim. torista rintapumpun? Mä olin ajatellut mut mies oli ihan järkyttynyt ja sanoi että ompas ällöä käyttää jonkun vanhaan pumppua. Häkellyin.
Vaatteet on pitkälti handlassa, 50 about 3-4asukertaa ja sit 56 enempi, pärjännee. Noissakin kyllä vähän lajiteltu silmämääräisesti ku merkkien kokovaihtelu on niin suurta. Mies niitä ihastellut kanssa ja eilen pyöri netissä ja löysi jotain mieleisiä bodejä bebelle joita aikoo ostaa. Eli siis jotan tekstibodeja(APUA!) tai bändilogoilla varustettuja. Meidän musamaut eriää toisistaan huomattavasti ja miehen kuuntelema oksennushevi ei kauheesti mua nappaa. Ei suostunut perkele näyttämään mulle mitä se sieltä aikoo tilata, innolla odotan

Sanoin kyllä et niitä sit käytetään vaan kotona eikä laiteta päälle ku mennään kaupungille tai kylään
Kävin ostaa yhdet imetysliivitkin toissa viikolla. Olivat kaarituettomat mut ihan tukevat, selviän niillä varmaan aluksi. Kirosin taas ku on niin isot hinkit ettei noista peruskaupoista löydy sopivia(paitsi tuurilla noi yhdet) enkä vielä halua ostaa mistään changesta kalliita liivejä ku tiedä millasiksi nää tästä muotoutuu...
Uudet kotihousutkin ostin, ne on sen verran sievät et niillä voi jopa kotiutuakin. Mies on kaks kuukautta sanonut et osta jumakauta uudet ku vanhoissa on reikiä enemmän ku ehjää osaa, ei kuulemma ois kehdannut lähtee mun kanssa sairaalasta niillä pois