Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla on sama mielikuva... olisko sielt sairaalan apuvälinelainaamosta mistä voi vuokrata esim. rintapumppujaki..?!

Meillä ei ollu tollasta kätky hälytintä :confused: Toisaalt poikaa piti syöttää 3 tunnin välein niin tuli yölläkin herättyä niin ei ollu sellasta huolta. Tosin sit ku loppu toi 3 tunnin herättely niin mä luulin et meidän poika oli kuollu, mut se vetikin sikeitä 12 tuntia :grin Säikähin nii perkeleesti aamulla ku katoin kelloo et herran jumala 12 tuntia nukuttu ja vauva ei oo inahtanukkaa, mut meil on ollu super nukkuja :grin En kyllä tiiä pitäskö tätä toista varten hommata :confused: Kun tää raskauski on ollu kaikkia mutkia täynnä o_O

Kävin hakemassa etolasta vanut pinniksen pehmusteeseen. Ensin meinasin päällystää valmiin halpispehmusteen, sitten päätinkin tehdä pehmusteen ohuesta vaahtomuovista mutta kun sitä ei saanutkaan metritavarana niin päädyin vanuun.

Päälikangas on jo levitetty lattialle (ei olla sivistyneitä täälläkään) ja nyt voisi laittaa sakset suhisemaan.

Onko kellään vielä käytännön kokemuksia noiden kätkythälyttimien käytöstä? Tätä jälkeläistä on odotettu niin pitkään ja hartaasti, että voin itse ainakin kuvitella olevani aika tiheästi kurkistelemassa sängyn vieressä, hengittääkö vauva. Saisko sitä levättyä itse vähän enemmän, jos olisi tuollainen hälytin... Hinta on kyllä aika korkea ja mahtaako noita saada lainaan sairaalasta muille kuin keskosille? Väärät hälytykset myös vähän jännittää, saishan siinä aikamoisen sätkyn luultavasti jos se joskus tosiaan hälyttää.

Emmaljungan Super Nitroja odotellaan meillä saapuviksi, toivottavasti ainakin koppa ja runko ehtivät kotiutua hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa. Ratasistuimen tuloon menee kuulemma kuukausia.

Ja siis itse olen kyllä ymmärtänyt, että jos niin käsittämättömän huono säkä kävisi, että vauva lopettaisi hengittämisen, niin ei siinä enää hälytys auta. Siis että sitä vauvaa ei kuitenkaan saa enää elvytettyä, koska hengityskatkoksen syytähän ei noissa tiedetä... Itse kyllä esikoisen kopan vieressä kävin vähän väliä alkuillasta kuuntelemassa ja yöllä jos heräsi, niin tuli myös aina kuunneltua hetki, että pihinä kuuluu. Edelleen kyllä tulee iltaisin itse nukkumaan mennessä tsekattua, että kuorsaus kuuluu.

Munkin täytyy kyl myöntää etkäyn joka ilta ennen kun meen nukkuu ni kurkkaa esikoista :rolleyes: Ja jos vessaan herään niin usein myös kuuntelen et kuorsaus kuuluupi :grin Veikkaan kyl et oli hälytin tai ei niin tätä toistakin tulen kurkkimaan ihan yhtä usein :p

sama täällä.... alkuun esikoinen nukku ekat 3kk sängyn vieressä kehdossa, mut sit ku rupes nukkuu pitempiä pätkiä, niin siirty omaan huoneeseen, mut joka kerta ku vähä narahti niin kävin kuikkimassa... ja vielä tänäkin päivänä... illalla ja jos lähen liikkeelle yöllä, niin kuuntelen ovenraossa :) mä en varmaan vois 100% luottaa laitteeseen.. sillon ku itkuhälytintäkin käytti, niin kävin silti ite kurkkimassa, ties vaikka patterit olis loppunu tjn :wink

Ostin muuten nyt kauppakierroksella sitä Bio Oilia.... melko voimakas tuoksu tässäkin, mut ei nyt hirveen paha... katsotaan mihin nää mun arvet tästä muuttuu vai muuttuuko :)

Niinpä. Itekki mietin sitä kans, että ei sitä täysin luottais siihe vekottimeenki kyllä sitä silti tarkistais :)

Meillä itkuhälyt on ollut kovassa käytössä, kun on omakotitalo. Käytin hälyjä vielä kun tyttö oli 2v. nukkui päiväunia sisällä (ei suostunu nukkumaan vaunuissa), niin hälyjen avulla pääsin ulos tekemään hommia. Kukkapenkkiä, harvointia, aurinkoo ottamaan!
Hälyt on myös hyvät mökillä, kun mennään miehen kans saunomaan vasta tytön nukahdettua. Sauna on siis n. 30 m päässä. Ei tarvi resata, et jos tyttö herää ja ihmettelee mihin äiti ja isi on hävinny.

Itkuhälyt ois kätsät jos ois se omakotitalo.. Mutta joskus vielä myökin.. Hope so!

Takaisin