Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei mullakaan ole ku varmaan muutama 50 body ja housut... ehkä hyvä jos 2vkoa niissä mahtu menee... 56 on jonku verran, mut pääasiassa sit jo melkeen 62 kokoa.... talvella varsinki ei haitannu yhtään vaik oli isoa vaatetta ku toppapussissa matkusti kumminki...

Kyfifix: Niinpä. Ja saattaa käyä niinkin hassusti, et vaavi on jo syntyessään jopa 55cm :) Vasta oli syntyny äidin työkaverin tytölle pitkä poika :)

niinpä!!! tai sit ku meitäki pelotellaan nyt sillä "Megavauvalla" niin ehkä se 5kilonen ei ihan mene noihin 50:iin.... mut lähdetään sit vaikka kapalossa kotia :grin

Mulla taitaa olla 50 senttisiä vaan 6 bodya, 3 puolipotkarit, 1 yöpuku ja toi nallehaalari. Noistakin bodyista oon saanu 4 äitiltä kun se oli löytäny kirpparilta eli en oo ite ostellu juurikaan noita kotiutumisvaatteita enempää kun luulen että on pitkä tyttö tulossa kuitenki.

... nii ja jos nyt hassusti käy niin aina voi soittaa joku htiuin että "käyppäs ostaa pari... " :) ei niistä vaatteista kannata hirveetä ressiä ottaa :)

Niin no mä oon ajatellu lähettää miehen sit vaateostoksille jos on tarvis :) Oon kuitenkin ite kartottanu hyvin noiden perus hm-lindex-kappahl-kauppojen valikoimat niin tiiän mitä pyytää ja mihin käskeä miestä menemään! Jääpähän sillekin sit jotain tekemistä kun se on nyt lähinnä keskittyny töihin ja antanu mun hankkia mitä huvittaa :)

mie oon pakannu kokoa 56 kotiutumisvaatteet, yhtään 50 en oo ees ostanu, toivottavasti pikkunen ei huku niihin vaatteisiin... mukana siis body (pitkä ja lyhythihanen riippuen miten lämmin), puolipotkarit, myssy, ohuet tumput ja kevyt(vanu?)haalari. body on keltanen ja potkarit harmaat, haalari on se vanhan äitiyspakkauksen ruskea haalari

Meil on kaikki muut kuteet Tontulle saatu muilta paitsi se kokoonpano minkä isyyspakkaukseen hommasin eli daddy rocks-myssy, mum+dad=me (housut, body ja hattu). Oli ihanaa kyllä käydä ensimmäistä kertaa pieniä vaatteita katselemassa. Niin paljon kyllä ollaan saatu ettei tarviis ostaa, mutta mieli tekisi :/

Ollaan niitä 50 kokosia saatu ja siel on yks aika söötti kotiutumisasu et pakkaan varmaan ainakin sen ja sit jotkut 56 kokoa olevat. Ei ne paljon tilaa vie :)

Meillä ois nallepuku, mutta jotenkin se vanupuku on niin tuttu ja turvallinen, sellaisessa esikoinenkin kotiutui :) Mutta noi nallepuvut on kyllä söpöjä <3
Taidan miekin alkuviikosta ottaa kuvat meidän vaatteista.,

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla vieläkin kotiutumisvaatteita hakusassa, mut nyt on ainakin vaatelipasto, johon kaikki vaatteet laittaa :) ja tän päivän superhankinta oli easy walkerin tuplarattaat!!! Löyty tosi hyvä diili, tää on iloinen :D nyt ei tarvi kuin tosiaan se sairaalakassi pakata ja yrittää keksiä kotiutumisvaatteet... Ihania vaatteita teillä oli, varsinkin noi nallepuvut ihan syötävän näkösiä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla taitaa olla yhteensä 4 erilaista ja eri kokosta nallepukua :o joku pakkomielle kenties? 2 ruskeeta, 1 valkonen ja yks harmaa löytyy kaapista ja noiden lisäks vielä yks valkonen nalletakki vielä...

Tykkään muutenkin noista eläinaiheisista vaatteista hirveesti! Meillä on myös lehmäyökkäri, pandapuku, kissapuku, hiiripipo, hiiritöppöset, lammaspipo, nallepipoja ja vaikka mitä muuta pientä ja söpöä :)

Hymykuoppa: et ole yksin addiktiosi kanssa :).
Meiltä löytyy kans nallepukuja useammassa koossa ja värissä ja paksuusasteessa :D. Pari viikkoa sitten mietin et ei hitsi, kotiutumisvaatteeksikin nallepuku vois olla passeli ni enkö mä heti löytäny kirpparilta kaks lisää... Meillä on myös nalletakkeja ja housuja... ja näiden lisäks mun ykkössuosikki ampiaispuku <3. Sekä tietysti lohikäärmepuku ja ja...
Mun lähipiiri pitää mua hulluna, ja ehkä mä kyl olenkin... siis kyllähän mä tajuun ettei vauva välitä mitä sil on päällä mut ku mä haluun et on kivat...

Meilläkin on nallehaalari mut se oli esikoisella n9kk iässä et oisko 68 tai 74m? Ei näitä kokoja enää muista :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mä oon miettiny, et miks vauvoilla kaikki on aina nallee..? tai sit jotain tikruu yms..... mäki haluisin just jonku tollasen pimppari puvun :) tai joku muu hauska elukka-aiheinen, mut ne nallet alkaa jo vähän kyllästyttää mua :confused:

Käy Kyfixfix katsomassa tinttu.com sivuja. Siellä on toki tuota nallea, mutta siellä on paljon muitakin eläinaiheita.
Mun mielestä leppäkerttuaihe on tosi söpö!

Kyfixfix ja ainahan niitä voi tehä ite! Jostain perushaalarista tai bodysta on helppoo tuunata joku söpö eläinpuku tai jos jaksaa ommella niin sit vaan kaavoja vähän muokkailemaan :)

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: whhhhoooaaaaahhhh!!!!!!!!!! Hymykuoppa sait mut nauramaan :grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin

muoks...

Joo tuol tinttu.comissa oli aika kivoja.... toi pupu turvelo pussi on ihana!!!!!!! ja joku aleki just menossa :p vaikka siis mitään en osta, mut tollasta pussia meil ei oo :wink

Muokattu viimeksi:
Takaisin