Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olin miettiny esikoiselle kotiutumisvaatteet ja mielikuvissa olin pukenut hänelle aika monta kerrosta vaatteita. Vaikka ne reppanat on pieniä, niin yksi body, pöksyt, sukat, pipo ja niiden päälle joku päälyhaalari tai pussi riittää. Ei ne jäädy!

Mä olin varannu esikoiselle siis talvivauvalle... Pitkähihaisen bodyn, neuletakin, puolipotkarit, velourhousut, sukat, villasen välihaalarin, kypäräpipon ja paksumman pipon, toppapuvun, toppatossut ja toppatumput.
Kätilöä taisi vähän naurattaa kun näki mun vaatevaraston. :grin

Huomasin sen siinä pukiessa jo itsekin, että eihän noi kaikki edes mahtunu sille rääpäleelle päälle. Tyttö huusi punaisena kun tungin niitä sille.

Kotiin vauva lähti bodyllä, puolipotkareilla, pipolla ja toppahaalarilla.

mä sillon ekan kanssa pakkasin koon 50 vaatteet mukaan ja ajatteli et ei se oikeesti voi olla noin pieni... no 51cm sieltä tuli eikä kyllä siltikään ollu yhtään liian isot vaatteet :) (tosin painoa ei ollu ku 3180g) mut taidan nytkin pakkaa ne 50 kokoa olevat, helpompi pukea jos onki ihan ihan pikkanen..

Mä oon kattonu valmiiks sekä 50 että 56 senttiset kotiutumisvaatteet ja sanon sit miehelle mitä haluun että se tuo kun tiiän minkä kokonen vauva on :)

ei niitä 50 senttisiä kannata kauheesti ostella! Menee niin vähän aikaa (jos ollenkaan) ja kuitenkin se vauva pysyy lämpimänä 56:ssakin. Onhan se söpöä jos vauvalla on sopivat vaatteet heti alusta lähtien mutta kun niitä tosiaan tarttee niin vähän aikaa! Mulla on ihan muutama body vaan 50 senttistä ja kaikki muu 56. Näin ajattelin pärjätä...

Jep! Me oltiin enemmän kuin tyytyväisiä esikoisen kanssa tähän komboon ja nyt kun lyötyi homehtuneet rattaat niin oli ehdottomasti saatava uudet koska ilman näitä ei ehkä elä! :wink Lisäksi se rattaiden kokoonlaittaminen onnistuu 1 kädellä et ne saa kasaan vaikka olis vauva toisessa kädessä.

Ollaan reissattu noiden rattaiden kanssa 2 kertaa etelässäkin sit kun laps on ollut istumataitoinen. Ne kesti siis meitä ennen 1 lapsen, sitten meidän esikoisen ja ulkomaanmatkat yms mutta oli unohtunut joskus ulos ja homehtui... Muutoin on edelleen kunnossa! :dance008

Ei munkaan mielestä. Me saatiin nää nyt miehen isältä lahjaksi mutta hintaa jäi henkilökunta-alen (s-ryhmä) jälkeen 115€. Olisin ostanut siis itse mutta hän halusi maksaa... Ja kun ei meillä ole nyt muita isompia investointeja niin tähän oli järkevä sijoittaa! Sitä en tiedä mitä se kaukalo nykyään maksaa.. Me ostettiin sillon ystäväpariskunnalta 4v sitten vähän kaikkee... Ja se kaukalo on edelleen ihan prima!

Miulla on nallepuku 74-kokoo eli talvella sit kömmitään vaaleen sinisessä :) En kehannu ostaa liia pientä, kun menee sit käyttämättömäks kerran kahen jälkee.. :/

Takaisin