Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Johtuukohan sit se miun rymyyminen ja polvie puhki kuluminen niistä poikakavereista joitten kaa enempi leikinkin pikkusena. :grin Pojat perinmäinen syy housujen reikiini! :laughing001

Mua huvittaa toi monien shoppailuhimo! Teillä on ostettuna vaatteet jo kaksi vuotiaaksi asti! :grin
Kuinka niitä ihania pikkuvaatteita voisikaan vastustaa! Antakaa mennä vaan ja nauttikaa kaikesta hösäämisestä, tätä aikaa ei saa takaisin!

Itse olen itsessäni tämän hokannut... ja sitten tajunnut, että ehkä niitä voisi myöhemminkin ostaa... :D

Mutta kerranhan tässä tullaan ekan kerran vanhemmiksi :))

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Meillä se polvien puhkikuluttaja on tyttö. Poika on niin siistiä vaatteistaan ja tavaroistaan ja tyttö on sellanen sennisuttu: sotkee ja rikkoo. Sisävaatteissakin on melki kaikissa reikä jossakin. Oon miettinyt, ettei se voi johtua mistään kuoriaisistakaan, kun pojan vaatteet on samassa kaapissa ja ne on ihan ehjiä.

Se on mennyt sitten vähän niinkuin miun ja veljeni kohdalla meni. Pikkuveli oli siisti ja huolehti kaiken paikoilleen. Toisinku ite työnsin kaikki sängyn alle ja oli siivottu. :grin

Joo meillä kans on tyttö, joka rakastaa puihin ja kallioihin kiipeilyä! Auton ikkunastakin katselee kallioita ja kyselee, saanko kiivetä tuonne!

Pitää vielä hekuttaa itselleni ostamaani kevättakkia, joka tuli kyllä tarpeeseen. Tuttava tarjosi hänen käytettyä mamakevättakkia 10€. Oon ollu ihan pulassa tämän lämpösen viikon. Miehen hirveä XL kokoa oleva tuulitakki ei ole hivellyt naisellisuuttani. Eihän tän lämpöpatterimahan kans voi enää olla toppatakki päällä.

Mä ostin kans viimekesän aleista pojalle takin ja kahdet houst - just et toiset voi heittää sit pesuun. Nyt talvihaalaria pitäisi pestä koko ajan, kun aivan ravassa ja saa harjaamallakaan irti. Viitti joka päivä viedä ihan ryönäsissä kuteissa hoitoon... Ja sit kun se yläosa yleensä kuitenkin ihan siisti. Ja kyllähän ne polvet tosiaan kuluukin, kun meillä ainakin huristelee autoilla pitkin pihaa, et konttaa siinä vieressä ja toisella kädellä lykkii autoa. Syksyn haalari näytti kyllä vielä ihan käyttökuntoiselta, että jos nyt vielä kevään pysyisi kunnossa =) Mä en tajua, miten joku saa 92-122 cm haalareita hyväkuntoisena ja jopa uudenveroisena myyntiin.

Kallioilla ja puissa kiipeily oli kivaa! Ja ulkorakennusten katoille kapuaminen ja rantakivillä hyppeleminen :D Terv. Apina tyttö

äiti soitti mammuttimarkkinoilta "saanko ostaa jo vaippoja kun ovat tarjouksessa", en kieltänykään... vaatteet jos olis nyt ostettu ja kattoo isompia vaatteita sitten kun tietää kumpi on (ei haluta etukäteen tietää)

meillä myös nalle puh reunapehmuste + pussilakana pinnasänkyyn :) vaunut oottaa vielä kasausta miehen vanhempien ullakolla (ostettiin varastoon pari kuukautta sitten Emman vaunut)... Kantoliinan solmuja vois ruveta harjottelemaan jossain vaiheessa...

3110148496041_kuva1.jpg

xpdbjccsj69c95i9.jpg

31tzosoxx03f6d4e.jpg

Tommoset on muuttanut meille. <3

Ootteko te muut hankkinu harsoja käytettynä, vai onko ne sellanen pakko-ostaa-uutena hankinta? Ite ostin läjän todella vähän käytettyjä harsoja, jotka on siis siistikuntosia. Mutta sitten selvis että osaa niistä on käytetty jokusen kerran vaippana.
Nyt en oo enää ihan varma haluunko käyttää niitä! Kun olis tarkotus ottaa harsot pukluliina ja pyllypyyhe käyttöön.

Tyttö on tullut äitiinsä ja rämäpäisiin miehen siskoihin. On hurjan paljon rämäpäisempi kuin minä lapsena, mutten minäkään mikään perusprinsessa ollut. Poikia vaan oli kavereina naapurustossa, niin poikien leikkejä leikittiin, enkä tainnu paljoa huonommaksi jäädä.

Että geenejä voi syyttää ihan rauhassa tästäkin..

Tytöllä on kyl prinsessavaihe nyt päällänsä, mut Merida on suosikki niistäkin..

Tinska, mun kaikki harsot on käytettyjä, tutuilta ja tuntemattomilta ,eikä huoleta missä on harsot olleet. Ne voi heittää varuiksi vaikka 90-asteiseen pesuun ja siinä varmasti puhdistuvat.

Itse kyllä ajattelin erotella paremmat ja huonommat ja värjätä iloisen väriseksi ne jotka tulee näkyvimpään käyttöön niin erottaa arkikäytössä pukluliinat yhdellä silmäyksellä vaippaharsoista.

mä ostin kans käytettyjä harsoja... hyväkuntoisia ja siistejä oli, mut heitin ne 90 asteeseen pesukoneeseen varmuudenvuoks...

oho! tuli samaan aikaan :)

Takaisin