Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aa ei ne sit samoja oo, kun bodyt makso 20euron luokkaa ja silleen.. Muita en kattonukaa ko ne enite pisti silmää :)

Tilasin vaaville Babybjörnin balance soft-sitterin, sitä on kehuttu niin monessa eri paikassa :) Mun motiivina oli se, et mahdollisimman hyvä sitteri et ois toivoa et pikkuneiti viihtyis sitte jossain muuallaki ku mun sylis..

Mä oon harkinnu meille kans tota BB:n balancea. Itseasiassa ainoo minkä suostun enää ostamaan, ku toi on saanut mut täysin vakuuttumaan siitä, että se on ainoo markkinoilla missä lapsi ei kasva kieroon. Ainakaan fyysisesti.. Ja onhan tossa oikeesti hyvä muotoilu, ei oo vaan semmonen kuppi johon se lapsi vajoaa.

http://www.ozbaby.fi/tuote/stokke-tripp-trapp-newborn-set/7040351866019/#product_description_anchor

Ei ole vielä hankittuna mutta tämä on ehdottomasti meidän ainoa (?) isompi hankinta mitä joudutaan tekemään. Ehdottoman fiksun oloinen ratkaisu ja meillä kun on jo tripp trapp olemassa niin lisäosana siihen ihan loistava keksintö mun mielestä! Meillä kun on tuo koirakin niin ei tartte pitää sitteriä lattialla ja miettiä että milloin koira nuolee vauvaa jne. Sitten muutaman kuukauden ikäisenä ku vauva alkaa enemmän seuraamaan ympäristöä niin voi tosta katella mun ja esikoisen touhuja ! Oon ihan innoissani tästä :smiley-bounce005Jos pystyisin niin hyppisin nyt noin riemusta!!! :p

Myö kumpikaan ei haluttu tota Stokke syöttötuolia. Miehen kummipojalla on se niin näyttää iha hirmu huteralta ainaki se heidän tuolinsa. Eihä se varmasti oikeesti hutera ole, mutta myö vierastetaan tuota tuolia. :p

Ihan tavan syöttis on meillä siis :) Ei osata lähtee noihin hienouksiin mukaan.. Vielä :D

Mäkin haaveilen jostain ihanasta -70 luvun syöttiksestä. Pinnis oli pakko hommata moderninpana mut oon niin kade yhden kaverini retropinniksestä.

Mummolassa on -89 hommattu syöttis :P Ja -89 mallia oleva pinnis tulee meille :P Muut onki sit iha uutta..

Ootan vaan, et millon saisin kasata sen pinniksen meille.. Menee kyllä nii loppuajalle, ko ei tiiä päästäänks muuttaa minnekkään ennen syntymää..

Mäkin haluisin päästä jo kasaamaan pinnistä ja sisustaa Papulle huonetta, mutta mekin tässä kattellaan, että päästäänkö muuttaa minnekkään ennen syntymää.. Ei sillee paineit, mutta ei tässä oo enää ku vähän päälle 3kk laskettuun aikaan..

Oon nyt nähnyt kahtena yönä unta lastenvaunuista... Miten niin pyörii mielessä?
Tässä on ihan ihmisen mieli sekasin kun on kauhee tarjonta ja vaihtoehtoja miljoona liikaa eikä mitään hajua minkälaiset niiden vaunujen pitäis niinku olla :grin

Toi tripp trapp on ollut tosi kätevä. Meillä oli alkuun 2v saakka tavallinen syöttis ja sen jälkeen tuo. Nyt kun vauva syntyy niin esikko saa siirtyä tavalliselle tuolille ja vauva tohon. Ja siis päinvastoin- tuo on tosi tukeva!!! Leikki-ikäisellä kätevää kun ei vielä yllä tavalliselta tuolilta syömään niin tossa on vähän korkeammalla...

Eikö kaikista tärkein hankinta ole vaaleanpunaiset converset?! <3 Miehen mielestä ostamani conssit ei ollut ostoslistan kärkipäässä, mutta te ette usko kuinka sydämeni suli niille pikku tennareille!

Ja vielä hankinnoista, me emme ole vielä mitään isompaa ostelleet. Vaatteita aika iso kasa löytyy jo, meillä tuosta nykyisestä tietokonehuoneesta tulee nupulle sitten joku kaunispäivä oma huone. Ajattelimme että se saa toimia vierashuoneessa vielä tovin, mutta nyt ajattelimmekin että sieltä iso sänky joutaa pois, haluan sinne ostaa lipaston (mikä toimii hoitopöytänä) ja siellä säilyttää vaunuja/kaukaloa ja kaikki vauvanjutut myös olisi samassa paikkaa. Niin kyllä me taidetaankin siittä vauvanhuone jo sisustaa, pinnasänky tulee kyllä meidän sängyn viereen.. :) Näin sitä "höyrähtää" ja suunnitelmat muuttuu alkuperäisistä. Kyllä minusta on ihana valmistaa tulevaa ja sisustaa huonetta uudelle tulokkaalle, vaikka se ei sitä vielä hetkeen tarvitse, mutta ompa yksi paikka mistä kaikki löytyy <3

Meillä brion syöttötuoli ja ollut tosi hyvä, tukeva. Ilman etukaarta toimii taaperon jakkarana ruokapöydässä. Noista tavallisista "vanhanaikaisista" syöttötuoleista sen verran, et ne kaatuu herkästi taakse päin, kun lapsi potkasee jaloilla pöytää vasten tai oppii kiipeämään siihen. Tykkään kyllä itsekin niiden ulkonäöstä ja toki lapset kaatuilevat muutenkin. Kaveri viritteli tukilaudat semmosen syöttötuolin jalkoihin, kun lapsi oli niin kova potkimaan pirttipöydän päätyä.

Joku jossain epäili ettei pikkuvauvalla olisi converseille kauheasti käyttöä mutta kyllä mäkin vähä haaveilen että ostaisin tyllerölle sellaiset kun itselläkin on. Oltas sit ihan samiksii :)

Meillä on syöttötuoli aina köytetty pöytään kiinni. Meidän syöttötuoli on sitä mallia, että saa keskeltä "kahtia" eli tulee pöytä ja tuoli. Ja on minulla ollut aikoinaan käytössä :)

Meilläkin on toi stokken syöttötuoli. Yli 15v vanha ja edelleen hyvässä kunnossa. Mun mielestä ainakin tosi tukeva ja hyvä! Tykkään kun se menee vähän isommallakin lapsella sit myöhemmin :)

Meillä on syöttötuoli aina köytetty pöytään kiinni. Meidän syöttötuoli on sitä mallia, että saa keskeltä "kahtia" eli tulee pöytä ja tuoli. Ja on minulla ollut aikoinaan käytössä :)

Meil on just varmaa samanlainen mummolassa miu käytös ollu :)

Eipä pikkuveli ja mie itsekkää olla kaaduttu sillä tavallisuudesta huolimatta.

Takaisin