Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitoksia vinkistä!! -^

Mä laitoin tuon kanssa tilaukseen vaikka käytettynä piti tääkin ostaa... No, huutiksessa noiden hinta on 50-90 € vähän kunnosta riippuen eli eipä paljon kalliimmaksi tullut ainakaan.

Me haettiin eilen vuoden 2012 turvaistuin ja telakka 65 e:lla!
Meinasin ensin ostaa uuden kaupasta, mutta sitten kun tuo tuli vastaan ja halusin nimenomaan punamustan, niin oli pakko tarttua tohon!! :)

Huihuihui: Me tsekkailiin hintoja aika paljon eri nettikaupoista sekä uusista että käyteyistä ja tuo BabyStylen tarjous oli selkeästi halvin uusista. Käytettyjä saa ~400€ riippuen mukan tulevista jutuista.

Ele: Mä vieläkin vaiheilen et mitä tekisin :) Haluisin sen sillä taittoaisalla, ja tos tarjouksessa sen saa kyl onneks valita. Nyt mietin vaa tota värijuttua,kun mun vauva on tyttö, eikä miespuolinenkaan tule häntä työntelemään et haluuks mä just mustaa.Vaikeeta on, mut hylkään aika varmaa Emmaljungan city crossi-haaveet ja päädyn kans Happyyn. Ainaski ku kaverilla työntelin niin tuntu käteen hyviltä ja kevyiltä :) Tuliko sun vaunut kotiin jo?

Ei ole vielä näkynyt... Tällä viikolla odotellaan. Mä meinasin, että jollain "koristeilla" eli vaunumobilella, hoitolaukun värillä yms. saa lisättyä sitten sitä persoonallisuutta, vaikka vaunut onkin kokomustat.

Totta. Väristä joutus varmaan pulittaa ainaski huntin ellei puoltoist, ja mä en kyl tiedä onks se NIIN tärkeetä mukamas. Äh kun pitää tehä päätös :grin

Miettikää hyvät ihmiset sitä että jos joskus teette toisen lapsen niin ne vaunut (kallein hankinta) menis sitten sille toisellekin oli se sitten tyttö tai poika! Eli musta = hyvä.

Mun mielestä vaunujen väri valitaan niiden työntäjän mukaan. Ihan hyvin voisin tuupata poikalapsen punaisiin vaunuihin mutta en tiedä lähtiskö mies pinkkien vaunujen kanssa kovin pitkälle lenkille.

Meille on silti näillä näkymin edelleen tulossa miehen exän valitsemat vaunut eli oikeasti ei oo mulle niin nögöä noiden kanssa :D

:D Meilläkin on yhdet miehen exän valitsemat ja min mustat Emmaljungat..
Ironisinta on se että sen exä on saanut ne vaunut mistä haaveilin esikoisen aikana, mutta en olisi voinut yh:na maksaa yli 1000 e vaunuista..
Niinpä mulla oli käytetyt, mustat Emmaljungat..itseasiassa, mustat kun kauniimmat kuin ne mistä joskus haaveilin ja mitkä nyt nököttää varastossa.. Mustat on mun tyyliset ;)

Miettikää hyvät ihmiset sitä että jos joskus teette toisen lapsen niin ne vaunut (kallein hankinta) menis sitten sille toisellekin oli se sitten tyttö tai poika! Eli musta = hyvä.

No ei nyt vaaleanbeigessäkään oo mitää vikaa olipa kumpi tahhaan :)

Mä katon nytte vaunuja jotka ois oliivit, liilat, turkoosit tai beiget. Musta on mulle kooovin synkkä :) Mutta hyvä huomio..

Taitaa olla aika lailla goretexia kaikki vaunut nykyään :) Mulla on vuoden 2008 Emmaljungat ja nekin on vettä ja likaa hylkivää :)
Ja toiset on Emmaljungan valkoiset nahkaiset, mitkä on epäkäytännöllisyyden huipentuma ihmiselle joka menee sateessa, rännässä ja käy puistoissa lasten kanssa.. Muistakaa siis käytännöllisyys myös, voiko päällistä pestä yms..

Eikö mustat vaunut ole kesällä kuumat? Meillä on vaaleanharmaan Herculekset kääntyvillä etupyörillä. Ostettu vuonna 2005 ja hyvin toimineet.

Joo miekää en mustia halunnu iha syystä että olipa kuinka ilmastoidut vaunut ni musta on musta mikä imee väreist enite lämpöö.

Mie oon jo joka tapauksessa arvellut et kesällä ei pääse päiväsaikaan mihinkään (sääli, mie oon yleensä tykänny lenkkeillä jossai pikkuvaatteissa pahimmassa paahteessa niin saa aurinkoa samalla). Tarvii käydä aamuisin ja iltaisin, jos ois tarpeeks viileetä peräti kantoliinalle tai sit jos on siinä tukala niin ei mustiin vaunuihin sentään suora auringonpaiste kuumenna (itellä on mustavalkoiset).

Takaisin