Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mannaryyni, Eipä kai pussista salmiakkia ole haittaa :) Meillä oli synnäril mukana limpparii ja karkkii ja varmaan niitä mässyteltiin se koko sairaalassa olo aika :p Ja meinasin kyllä ottaa nyt toisellakin kertaa mukaan. Pitäähän sillä oottavalla äidillä olla muumi limut mukana :)

No jotain on saatu aikaan. Vaunujen kantokassin ja kaukalon kankaat pesasin, samoin isomman turvaistuimen kankaat, et seuraavaksi pitäs kai ahtautua autoon vaihtelemaan vähän järjestystä, jos mein vauva alkais käyttää jo isompaa istuinta.

Kaikkea tollasta ärsyttävää pikkuhommaa on vaikka kuinka paljon, ei niinkään hankintoja, mut niitä vauvan tavaroita pitäs ottaa pois 1vuotiaan käytöstä pesun kautta vauvaa varten valmiiksi. Vaatteita en kyl ala pestä, kun ne on pesun kautta laitettu laatikkoon oottamaan uutta käyttäjää, eikä oo ehtineet kauaa siellä vielä olla.

Tosin hoitopöytä on ollut mielessä hankkia ja toria sillä silmällä on kurkisteltukin, kun pinnasänky saa vielä pysyä 1vlla ja meillä on vain hoitotaso sen päälle olemassa.

Jep synnärille vaa herkut mukaan :p Ehkäpä pullo viiniäkin :wink Mitähän kätilöt siihen sanoisivat ? :grin

Vaunuista täytyy sanoo et multa löytyy ne Emmaljungat kun äiti ihan pakolla halus sellaiset ostaa. Ja onhan niissä hintaa, mutta kyl ovat olleet hyvät ! :) Vaikka ovat järeen näköset ni tosi kevyet työnnellä ja kulkee säässä kuin säässä :) Ja jos ei ihan hirveesti oo vaunuihin laittaa ni Tori.fi kannattaa seurailla. Työkaveri osti sieltä just aika halvalla uuden veroset Emmaljungat :) Ja Emmaljungissa taitaa olla isoin vaunukoppa. Et menee viel vauvalla pitempääkin :)

Saiskohan sinne synnärille ottaa oikeesti pikkupullon skumppaa? On vähän ollu ikävä valkkaria ja kuoharia... Pitäähän sitä odotusajan loppua saada vähän juhlistaa?

Tuskin ne hirmusesti diggailee siitä, et saattaa et mäkättäävät asiasta? Kannattaan kotona ehk mieluummin jos pystyy oottaa sen kaks-neljä päivää :)

Mulla ollut synnyttäneiden osastolla oikein perinteinen olutpullo:grin, pyysin kuriiriani tuomaan jos tuota maidontuotantoa vois jouduttaa.. kyllä nauratti vetää olutta suoraan pullosta siellä sairaalan kummallisuudessa, tunnelma oli edes hetken hilpeä. mutta verhon takana vaan:p, vähän niinkun olis ollut taas esiteini jossain kielletyssä puuhassa..

Mä kyllä aion tuon pienen Fresita-pullon ottaa tuolta jääkaapista matkaan synnärille. Tai jos joudun käynnistykseen, ni sit mies saa tuoda sen tullessaan. Sen verran paljon se on tuolla jääkaapissa kutkutellut :grin

No mun esimies sanoi tos ku toista odotti samaan aikaan kun mä ensimmäistä et hän ainakin pyytää lavan lonkeroo ja rentoutuu oikee kunnolla ne muutamat päivät mitä sairaalassa joutuu olemaan :grin Et ehkä nää pieni pullo kuoharia haaveet on ihan sopivia :) Kyllähän se ois kiva juhlistaa. Perhe huoneessa varmaan sais paremmin nautiskeltua kun ei olis koko ajan joku vieressä :grin

Ja piti sellasta kysyy et onko kukaan miettinyt vuokraavansa sellaista pientä ensisänkyä ? Niitä kun saa vuokrattua siltä yheltä netti sivulta 4 kk ajaksi ja tais maksaa 85 euroo ja se sisäls viel sen takaisin postituksen :)

No hyvä että mä en oo sit ainoo joka meinaa heri sairaalassa juhlistaa lasillisella sitä että mahasta on vihdoin päästy :) Se on nyt siis päätetty, pieni pullo hyvää kuohuvaa on saatava!

Oululainen kaveri oli saanut korkata kuoharit sairaalassa. Oli kai periaatteessa kiellettyä, mutta henkilökunta osas katsoa toiseen suuntaan.

Mun synnärikassilistassa lukee toistaiseksi vaan "salmiakkia".

Mie en pystyis :D Vaikka kukaan ei näkisi niin mitäs kun henki haisisi ja kaikkee, tulis niin alkkisfiilis :D
Noh, aikuisia ihmisiä tässä ollaan ja onhan se kuoharin paikka, itse kuitenkin odotan ekaan saunasidukkaan :)

Pitäiskö tälle sairaalakassikeskustelullekin perustaa ihan oma ketju? Vois olla helpompi onkia sieltä vinkkejä omaan listaan kun ei ois muiden juttujen välissä nää pohdinnat?

Kannatan oman ketjun perustamista! Sieltä on sit helpompi lunttailla ku itellä tulee ajankohtaiseksi tuo kassin pakkaaminen :)

Täytyypä näköjään jonkun muun alottaa, kun mä en osaa puhelimella :/

"Ei osteta liikaa vaatteita, silleen kohtuullisesti...", "rupeen käymään kirppareilla loman alkaessa".
NOH, lomaan on vielä viikko, tänään toisen kerran kierretty peruskirpparit.
Ja yllätysyllätys, vaatteita on liikaa. Ainakin mielestäni. Saadaan ainakin vaihdettua vaatteita ihan huvikseen. Tai ei tarvi pestä pyykkiä viikkoon :D
Mitäköhän sitä lomalla tekisi?

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Millaisia hoitolaukkuja olette ostaneet? Itse pohdin Emma-hoitolaukkua :)

Takaisin