Taisin löytää vihdoin hyviä kuoseja Hartan-vaunumerkiltä! Hinnaksi tulisi lähemmäs 800 e, mutta on ne sen arvoiset kun minä kuitenkin käyn paljon vaunulenkeillä, mun Emmaljungat kuluivat puhki esikoisen aikana..
Ei homehdu varastoon, toisin kuin ne vaunut, jotka onkin nyt "miehen exän" :D
Kyllä muakin vituttais huomata että yli 1000 nahkaiset Emmaljungat on homeessa...
Jos ei ois vaunuille käyttöä, niin ostaisin jotkut halvat, kuin että laittaisin miehen tuhlaamaan tonnin vaunuihin, jotka sitten seisoo käyttämättömänä, vaan siksi että pitää olla niin "hienoo".. Oikein ärsyttää se miehen exä!
Sitten vielä joka kerta kun tyttö on tullut tänne niin on laittanut tytölle, joka 104 cm pitkä 86 cm vanhat kulahtaneet bodyt mukaan mitkä ei edes pysy kiinni kun ei ole pituutta niissä, varmaan siksi ettei hänen "kalliit vaatteet mene täällä pilalle", idiootti, kävin sitten omilla rahoilla ostamassa tytölle oikean kokoista vaatetta tänne kun ei äitinsä raaski ostaa tänne mitään (heillä on ollut vaatepussi, joka sitten aina annetaan vaihdossa kelle tyttö meneekään, pussissa on ollut meidän ostamia sekä miehen exän)... Ihme ettei ole tyttöä laittanut tänne alastin.
Sori avautuminen. Muija tienaa 2000 e kuussa, saa lapsilisät ja mies maksaa elatusta sille ja minä ostan mun 900 e:n kassan rahoilla sen tytölle vaatetta, niin väärin taas.
Minä saan mun pojasta Kelalta kuussa sen minimin, ja niistä rahoista ostan vielä muidenkin lapsille vaatteet.
Ainiin ja viimeksi kun ostin yöpuvut, shortsit, housut, ne ei tulleet siinä pussissa ikinä tänne takaisin.
Ja minä ostan mielelläni vaatetta miehen tytölle, kunhan vaan näkisin
ne joskus miehen lapsen päällä!!!!!
Mua hävettäis ihan perkeleesti, jos mun poika olisi isällään ja veisin pojan sinne 2 kokoa liian pienissä vaatteissa, vaikka exän nainen ois just ostanut sopivia vaatteita tytölle ja ne ois olleet siinä pussissa kun poika ois lähtenyt mulle,
Eikö nää saakeli ajattele mitään tai
ketään?!?!?
Ainiin, ja mie olen ostanut sille tytölle taas tänäkin talvena kahdet talvihanskat, kolme kauluria (äitinsä piti tytöllä paljasta kaulaa ennen kuin tavattiin miehen kanssa, ei vissiin ollut kuullut kaulureista - eiku, ainiin jotkut uraäidit eivät ulkoile eivätkä vaunuile lastensa kanssa, niin mitäs
niillä vitun ulkohepenillä tekee....).
Mun mielestä äidin tehtävä on ostaa vaatteet lapselleen, koska me saadaan elatus ja lapsilisä!!!
Ei niin että viikkolapset onkin viikon "jonkun muun lapsia, ja se joku muu saa viikon huolehtia koko vaatekaapin sisällöstä".
Nyt me sit otettiin käyttöön että ostetaan tänne tytölle omat vaatteet, mietin vaan että mistä reiästä se muija seuraavaksi alkaa vetämään rahaa...