Masutuki oli mulle oiva apu ku selkäkivut oli kovat mutta mä pystyis käyttää sitä vaan pari viikkoa kunnes alko nää ihanat pissahätätuntemukset, joita tuo masutuki lisää entisestään... en sitten tiedä et pystyisköhän erimallista käyttämään vielä. Taidan mennä teipattavaksi jos on tarvis...
Onks kellään kokemusta ja suosituksia matkarattaista? Mä siis olen ajatellut käyttää niitä jo minipienelläkin tarvittaessa eli siis autoreissuilla. Tulin siihen tulokseen et oisko halvempi ostaa pienempi auto ja matkarattaat ku helkkarin iso kulkupeli :). Olen niin ylpeä oivalluksestani...
Ei vaan, ihan vakavasti ottaen, me ei olla autoa tähän asti oikeestaan tarvittu ja nyt ku se ois hankintalistalla ni haluis mahdollisimman pienen ja vähäkulutuksisen yksilön. Ja tuntuu et ehkä pienempi auto on vaan kätsympi ku kauhee valtamerilaiva.
Britaxin b-smart- rattaita oon käytettynä kattellu, niissä saa sen selkänojan siten että menee pienellekin hyvin. Ne myös menee aika pieneen tilaan. Meillähän on noi isommatkin vaunut, jotka tulee olemaan ykköspelit mutta me tarvittas joka tapauksessa toiset parvekevaunut (niitä isoja ei saa yläkertaan oikein millään). En kadu rohjovaunujen ostoa kun tiedän että noita tulee käytettyä kaikenmaailman jännittävissä koiranlenkitysolosuhteissa, mutta ehkä kallistun siihen suuntaan että matkarattaatkin vois hankkia.