Neljän suora
Puuhakas puhuja
AnnaManna: En ainakaan tommosta suosittele, mikä mulla itelläni on
Se on ihan tuommonen markettimalli, jossa on "hitsin kätevä" kaatonokka... Ja sen ansiosta se vuotaa aina, jos ei asetellu sitä reikää tarkasti ylöspäin. Niin ja tämä toimii vaan istualtaan. Makuulla imettäessä reikä pitää muistaa laittaa sitten sen mukaan kummalla kyljellä imettää. On kuitenkin asiansa ajanu, kun selville noista metkuista pääs :) Jos vasta suunnittelee hankkia, niin umpinaista keräyskuppia suosittelen, jos semmosia on. En aiheeseen oo kovin hyvin perehtyny. Joissakin kerääjissä (varmaan siis myös tossa mun mallissa) on kuulema ohje, ettei siihen kerääntynyttä maitoa saa antaa vauvalle. Jos kerääjä on kuitenki pesty ja steriloitu ja nänniähän vauva muutenki nuoleskelee ni en oikeen ymmärrä syytä tuohon (jos nyt ei kerääjää puolta päivää liiveissä seisota...).
Ton tyynyn kanssa on varmaan just se mihin tottuu ja minkämallinen ihminen on. Ite olen imettäny öisin makuullaan ja päivällä yleensä istualtaan ni on vähän eri kohta rinnasta käytössä. Tyynyä joskus kokeilin, mutta jotenkin vauva tuntu silloin olevan hirveen korkealla rintaan nähden, mutta olenkin aika lyhyt ja ilmeisen riippurintanen
Ton tyynyn kanssa on varmaan just se mihin tottuu ja minkämallinen ihminen on. Ite olen imettäny öisin makuullaan ja päivällä yleensä istualtaan ni on vähän eri kohta rinnasta käytössä. Tyynyä joskus kokeilin, mutta jotenkin vauva tuntu silloin olevan hirveen korkealla rintaan nähden, mutta olenkin aika lyhyt ja ilmeisen riippurintanen