Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ettei turhamaisuus loppuis, ni voin myöntää et täällä Brio smilet oli hukkaostos. Ei ne oo oikein paras vaihtoehto lenkkivaunuiksi tai rattaiksikaan. Miellyin siis emmaljungaan ja duo edgeihin, enkä mistään hinnasta enää suostu vaihtamaan <3

Mä tos lenkkeillessä mietin että meillä olis kyllä uudet vaunut ollut hutiosto. Kun ei niissä viihdy lenkillä ja autoon napataan mukaan matkarattaat ja kaukalo. No, ehkä isompana viihtyy vielä vaunuissakin ja rattaina noi yhdistelmöt toki menee pitkään. Mut onneksi noi meen vaunuthan tuli miehen isompien peruina. Alkuun materialistia pikkasen ehkä jurppii kun ne on niin vanhat ja rumat, mut enää ei harmita :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon Nipsu miettinyt samaa useamman kerran. Yhdistelmissä viihtyy edelleen sen max 30 min, eli toistaiseksi suhde hintaan ja vaunuissa vietettyyn aikaan on melko korkea. No, toivotaan että tämä joskus muuttuu, vaikka kuulinkin just hiljattain 5-kk pojasta joka ei edellenkään diggaile vaunuista. Yritin peittää meidän pojan korvat moiselta huonolta esimerkiltä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä tyttö kasvaa ulos tosta vaunukopasta ihan just! Mitäs sitten?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Meillä tyttö kasvaa ulos tosta vaunukopasta ihan just! Mitäs sitten?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
saako ratasosan selkänojan alas? jos ni sitten voi varmasti käyttää kun koppa jää pieneksi

Mä tein eilen saman havainnon kun Cedju! Vaik noi Emmaljungat olevinaan niin suuret!

Mä tein eilen saman havainnon kun Cedju! Vaik noi Emmaljungat olevinaan niin suuret!

onko sulla edgen vai city koppa? edgen on miusta aika ratkasevasti isompi eikä kapene jalkopäätä kohti kuten city

Meillä meni esikoinen vähä reippaan vuoden ikäiseksi meidän jovin ora vaunuissa. Samaa toivon tietty nytkin niin saa pikkuinen nukkua päikkäreitä pihalla ainakin sen vuoden verran :) Ilman koppaa en uskalla nukutella sitten enää...

Meillä likka kans vetää varmaan viimeisiä viikkoja tossa kantokopassa. Tiesin kyllä jo alkuun et toi kantokoppa on pieni eikä käyttöikä oo pitkä( vaikka lukeekin jokapuolella että 6kk asti, yeah right!), harmittaa silti. Iso ja tilava vaunukoppa ei ois tullut kyseeseen koska ei ole sitä hissiä, joten ainot vaihtoehto tuo oli. Syksyllä varmaan ratasosa sitte käyttöön, siinä on hyvät valjaat onneksi. Mut pikkusen helpompaa kantaa likka alhaalta 2. kerrokseen kantokopassa ku sylissä, ja ku mukana on aina ainaski hoitolaukku ja usein myös muita kasseja.. päiväunet nukutaan sit jatkossa joko vaunuissa tai ylhäällä kotona. Eli jos/Kun nukahtaa vaunuihin kotimatkalla niin mä istun pihapenkillä ja odotan....

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on ne duo edget mutta eipä niissäkään pituus riitä kauheen kauaa. Onneks vauva nukkuu usein jalat vähän koukussa (sammakkona) niin jää enemmän tilaa...:p

Mä valkkasin deluxe kopan just sen takia, että sinne mahtuu sit vielä syksy tamineissakin ja näin kesällä on ilmava. Ja tänään huomas et hyvin toimii myös rojujen säilytystilana, jos en jaksa ottaa hoitolaukkua mukaan. Kaks juomapulloa, vaippa, lompakko, tuttipullo ja mm. puhelin kulkeutui hyvin jalkopäässä :rolleyes:

Mulla on vaunuissa kiinni se verkkokassi. Siinä kulkee niin hyttysverkko, sadesuoja, juomapullo yms.

Täytyykin sommailla kohta sitä ratasosaa, en muista kuinka alas se kääntyy. Mä luulen, että meidän lenkit helpottuu huomattavasti sitten kun tyttö saa vähän näkymää ympäristöön. Nyt hermo menee kun pitää tylsää koppaa tuijotella.

Meilläkin poika alkaa pituudelta olee kohta liian iso vaunun koppaan, vaikka tuo näyttää tyhjänä isolta. Nopeesti nuo kasvaa. :)

Nyt meillä on BabyBjörnin kantoreppu, ja 3pvän kokeilujen perusteella oli hyvä ostos :)
Pitkään mietin että jos ei viihdy siinä, mutta on hyvin sinne rauhottunu iltasin kun on itkuinen.

Ny on pojilla tilit! Esikoisella on jo yks tonttu kasassa ennakkoperintöä, mutta tasaisesti sit laittelen molempien tileille rahaa samoja määriä :) Nyt on sit 3 tiliä mille säästää, good bye maksimaalinen hemmottelu :D No ei, onneksi yleensä olen pihi..

Kirpparilta löytyi uudenveroiset siniset baby banz aurinkolasit 4€. Saas nähdä tuleeko miten käytettyä. Itelläni ei edes ole, kun en osaa käyttää

Huhtikuinen vinkkaa; Seppälässä myös baby-tuotteet osta 2 maksa 1 (sen -50% lisäksi), eli halvalla lähtee! Ostin parit pöksyt pojalle yhteensä 5e:lla. :)

Takaisin