Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ihan sama juttu!! Vaikka tyttö alkanutki kunnolla pyöristyy ja posket senku leviää on hän kuitenkin vartalonmalliltaan vielä enemmän pitkä ku levee :D siis et useat käytetyt bodyt on liian leveitä ja liian lyhyitä. Kai ne sit menettäö jotenkin muotonsa tms. Mäkin totesin et bodyt varmaan pitää ostaa uutena tästä edespäin. ..

Siivosin itsekin juuri tytön kaapin. 62 esille ja sieltäkin raivasin noi muodottomat vaatteet pois.

Name itin bodyt tosiaan toistaiseksi parhaiten likalle sopivia samoin osa lindexin (niissäkin eroa).

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ja meil on joku 10kpl potkuhousuja likalle ja mä inhooon niitä missä on umpinainen kärki! Ne ei sovi ollenkaan, tytön jalka pyörii sieltä irti muutamassa minuutissa. Ei varmasti tuu käytettyä, suosin housut+sukat yhdistelmää

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä taas sukat lähtee jalasta hetkessä! Puolipotkarit on meillä käytössä hyvin usein :).

Täyttyyki käydä henkalla kattoo potkareita. Meillä ei tahdo pysyä sen paremmin sukat kuin terälliset potkaritkaan :) Resori puntissa vois helpottaa pysymistä kummasti.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Meidän poitsu sai eilen ihanat helleasut kaverilta. Toinen on oranssi tiikeriraidoilla ja toinen valkoinen, jossa Tikru-printti edessä. Niin suloisia :)

Hannastiina12, me ostettiin just sama paketti pari päivää sitten. Tikru oli aina mun suosikki Nalle Puheissa, joten kaikki Tikrukama löytää jotenkin tiensä aina meille. :)

Meiän tytölle ei käy ollenkaan just ne h&m:n puolipotkarit. Liian löysät vyötäröstä ja lahkeet on lyhyet. Ihan väärää mallia meiän pitkulalle!

Meillä on puolipotkarit kovassa käytössä tai terälliset potkuhousut. Oon tykästynyt niihin, kun sukat vaan ei pysy jalassa ellei ole napakat resorit lahkeissa.

Puolipotkareihin, joissa on pelkkä resori ilman kuminauhaa, olen ommellut kuminauhan sisään taittamalla resorin kuminauhakujaksi. Esim äippäpakkauksen puolipotkaritkin istuu kuin toinen iho tuon kummarin ansiosta, aiemmin oli muuten hyvät mut ei pysyneet jalassa.

Se on helppoa, vaikka ei ois ompelukonettakaan. Kuminauha sopivaksi lenkiksi muutamalla pistolla, potkarit nurinpäin ja kuminauha taitetun resorin sisään ja ompelee resorin kiinni samaan saumaan ompelukoneen piilopistolla tai käsin saa vielä siistimmin.

Vanhoista, kulahtaneista bodeista olen ottanut nepparit kangassuirun kera ja tehnyt jatkopalan. Meillä on kans pitkäselkäinen poika ja bodyt jää etenkin kestojen kanssa ihan liian lyhyiksi.

Voi ei! Vauvan ekat vansit on jo pienet! Miten tolla tytöllä voikin olla niin valtava jalka!?
ImageUploadedByVau Foorumi1405073519.888857.jpg
Ei auta kun myydä pois nekin ihanuudet :(

Voi apua kun on tullut innostuttua ostamaan lapselle vaatteita. Tyhmää, kun ne on kuitenkin kohta pieniä. Onko tosiaan niin, että noita 70cm kieppeillä olevia vaatteita saisi käyttää vähän pidempään?

Meillä on nyt 62 käytössä, ja nuo kaikki uudet vaatteet on juuri oikean kokoisia, jännittää että ne on parissa viikossa jo pieniä.

Olen ostanut tällä viikolla kolme bodya, yökkärin, hupparin ja housut. Ja huppari tietenkin ainoa joka oli alessa, mutta sekin on Espritin.

Eihän nuo vauvan vaatteet ole niin kalliita, mutta ei tuota rahaa ole ihan kamalasti ylimääräistä. Ihanaa vain kun löytää kivan tyttömäisiä vaatteita lapselle, ja olen tykästynyt miltä tuo 100% orgaaninen puuvilla tuntuu kankaana. Kivan näköisiä vaatteita, joita on kiva hipelöidä. :D

Kyllähän ne aika nopeaa pieneksi menee. Meillä ainaki koko 74 oli sitten jo vähän pidempään esikoisella käytössä ja samoin koot 80 ja 86 mutta ne onkin sitten jo 1v-2v kokoja :)

Takaisin