Vihdoin löysin paikan juhlille. Vieraita kutsuttu 30 + mahdollisesti tulossa vielä 6 lasta, joten ihan ei meidän kolmio riitä. Karsittiin kaikki ylimääräiset pois! Kotkassa on tosi huonosti hyviä tiloja kastejuhlaan. Kaikki muut seurakuntakeskukset yhtä lukuunottamatta oli varattuja! :/
Oli pakko laittaa kutsut viestillä, että kaikki saa tiedon ajoissa. Tosi harmi kun aina oon tehny kortit ja kutsut ite. Oli mulla viestissä kuitenkin yksi pätkä:
Kun katsoo maailmaa
Enkelin silmin
Niin nähdä voi sen kauneuden
Niin viaton kun katse on
Voi nähdä sateella auringon.
Tämä pätkä alkoi jostain kumman syystä soimaan mulla päässä sairaalassa. Aivan ikivanha Arja Korisevan kappale ja minähän en todellakaan oo koskaan noita iskelmiä kuunnellu ni sen takia oli hassua et just tää soi mun päässä ku keinutin Tonttua uneen. Oli pakko saada se siis kutsuun!
Oli pakko laittaa kutsut viestillä, että kaikki saa tiedon ajoissa. Tosi harmi kun aina oon tehny kortit ja kutsut ite. Oli mulla viestissä kuitenkin yksi pätkä:
Kun katsoo maailmaa
Enkelin silmin
Niin nähdä voi sen kauneuden
Niin viaton kun katse on
Voi nähdä sateella auringon.
Tämä pätkä alkoi jostain kumman syystä soimaan mulla päässä sairaalassa. Aivan ikivanha Arja Korisevan kappale ja minähän en todellakaan oo koskaan noita iskelmiä kuunnellu ni sen takia oli hassua et just tää soi mun päässä ku keinutin Tonttua uneen. Oli pakko saada se siis kutsuun!