Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei meilläkään juuri leluja oo. Leikkimatto on mut ei mitään lelukaarta siihen. Oon miettiny et pitäidkö hommata mut tuskin vielä on tarpeellinen. Oon yrittäny heilutella sitä liberokassista saatua ötökkää jätkän naaman eessä mutta ei tunnu tippaakaan kiinnostavan. Välillä tää viihtyy ihan kivasti ittekseen ja välillä pitää seurustella koko ajan.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Meidän kolmiviikkoista ei nappaa lelukaari tai muutkaan lelut vielä yhtään. Käsi on välillä vahingossa pyöräyttänyt lelukaaren leluja, mutta ei tämä taida vielä tajuta tehneensä sen itse. Pitkästyminen iskee usein, mutta silloin pitää ottaa syliin ja kanniskella ympäriinsä – valojen ja varjojen ihmettely on parasta viihdettä kylpemisen jälkeen. Neuvolan hymynaama alkaa jo vähän kiinnostaa, kun sitä voi toljotella vaipanvaihdon yhteydessä.

Me tilattiin nyt vasta leikkimatto Saksasta www.kidscomfort.eu sta. Oon yrittänyt vauvalle päivittäin heilutella leluja. Hymynaama on mukavin :). Leluja tuli paljon lahjaksi, jotenka niitä pikkuhiljaa vauvalle annan. Pesettekö te lelut ennen käyttöä? Mä pakastin 3 lelua jos sillä lähtis pöpöt pois ja 2 unirättiä pistin pesukoneeseen, mut muita en oo pessyt.

Tää tykkää killitellä kaikkea värikästä ja viihtyy siinä puuhassa hyvin vaikkei muuten toki lelujen päälle ymmärrä. Tänäänkin kölli tyytyväisenä viltillä värikkäiden lelujen kanssa ja mä sain häärittyä muita hommia.
Alkuun neiti piti niin kovaa huutoa hoitopöydällä että reunustin sen myös kuvakirjoilla ja leluilla. Vaun aurinkopeili ja liberokassin perhonen on lemppareita. Ja hymynaama tietty. Leikkasin kartongista itse hoitopöydän viereen värikkäitä naamoja mutta toi mainoslipare pesee ne 6-0 :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Ja lelukaari-leikkimaton annoin lahjavinkiksi kavereille, saas nähdä koska se tulee. En usko että ihan vielä osaisi killuvia leluja tavoitella mutta varmaan niitäkin mielellään katselisi.

Tälle piti 3vkoisena hommata mobile ja lelukaari ja vaunuu helistinnaru ko jätkä rupes seuraa hirmu ajoissa kaikkea ja nyt mielellään seuraa mobileaki 10min ja pidempää jos äiti jaksais kierittää uusia kierroksii mobileen.. Ja vaunuis ihmettelee pupuja rivissä ja sitterin kaaren leluja kans innoissaa kattelee. :D

Vauva 4viikoa ja nyt alkaa kinnostua muustakin kuin sylissä pitäjän kasvoista. Meillä on kaikkea kaarihärpäkettä ja lelua esikoiselta jäänyt, mutta ikkunoiden sälekaihtimet on nyt ihan paras juttu! Tyttö tuijottaa pitkään kaihtimia ja naureskelee niille.

Onko teillä vauvat hymyillyt jo hereillä ollessaan äidin tai isin kasvoille?

Meidän vauva on pari kertaa hymyillyt mulle kainosti. Nuo kaihtimet saa hymyjä monta kertaa päivässä! Oon vähä kade! Unessa hymyillään tahattomia ja tytöllä on ihanat hymykuopat!

Nyt nelisen päivää naurettu ainaku herää ja nostaa kasvoje etee ja kun höpöttää huomenet :)

Just meillä tuijotellessa lamppua missä on monta pientä lediä :) muutaman hymyn olen saanut, mut on voineet olla myös vatsan väänteitä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Piti käydä tänään ostaa toinen Mamin koliikkituttipullo ku poika ei kelpuuta enää muita pulloja. Miten niin valikoiva..​

Tuhinamurmeli noi pullot on kyllä parhaita. Jos oon antanu aventin pullosta ni menee pirusti ilmaa vatsaan, mut tossa mallissa ku on ne reijät pohjassa, ni ei mee muuta ku sitä mitä pitääkin.

Meillä muutaman kerran ku annettu pullosta niin ei oo huomattu mitn vatsanväänteitä, pullona siis tuo avent... erilaisia nää bebet:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on vaan noita avent natural pulloja eikä oo kyllä mitään ongelmaa niiden kanssa. Tyttö syö oikein mielellään eikä tuu ilmaa masuun. Harvoin ees röyhtäsee pullottelun jälkeen!

Meil on aventin classic pulloja mutta oon käyttäny niiden kanssa sitä lisärinkulaa minkä pitäis estää ilman joutumista mahaan.

Siinä oikeen silmällä erottaa ku vauvan imiessä muodostuu niitä ilmakuplia, ja meillä on yhen ainoan kerran itketty ja se oli sillon ku olin syöttäny aventista ja sen seurauksena väänsi selvästi vatsaa ihan kauheesti. Mut siitäpä opin, eikä oo tarvinnu vauvaa kiusata sillä sen koommin :) Enkä nyt yleistä, mutta näin meillä.

Lälly tarkotatko niitä classic vai natural pulloja? Kun noi naturalit on just niitä missä on vamistajan sanoin "koliikkia ehkäisevä kaksoisventtiili".

Noi koliikkipullot on meillä ainakin ihan kullan arvoisia. Kyl sen kuulee siit et kuin paljon sinne pulloon menee ilmaa ku se venttiili suhisee lähes koko ajan.

Takaisin