Pienokaisen nimi?

Mieki rupesin stressaa ristiäisii pari päivää sitku "anoppi" ilmoitti mikä vkl ei käy. Myö oltiin taas miehen kaa sovittu ajat sitte, et pietää ihan viime tingassa.. Nii yllätys, et jos vauva sattuis syntyy ens viikolla ni se kielletty vkl ois just se vkl jollon ois mahd. viimestää kastaa.. Että vituttaa. Muutenkaa reissaa ni sit nyt juuri kastajaiskuukausina hä suunnittelee reissujaan..

Ei me ainakaan aiota nimiäispäivää valita muiden ihmisten menojen mukaan. Pidetään sillon kun ite halutaan ja ne pääsee jotka pääsee! Tarjoon kahvit kyllä muille halukkaille sit vaikka myöhemmin :)

Tjooh. Me on kutsumanimi päätetty ja ilmotettukin jo lähisuvulle. Koko nimi "paljastetaan" sit nimijuhlassa, jonka ajankohtaa ei olla päätetty eikä muutenkaan oikein jaksanu vielä aiheesta jutella. Ainoastaan isovanhempien menoja/aikatauluja vähän kysellään ajankohtaa pohtiessa... sitten täs joskus.

ajankohta oli "pakko" miettiä ja sopia omien vanhempien kanssa (äiti melkein joka viikonlopun töissä ja kyllä haluan äitin paikalle), muille sit ilmotellaan että ottaavat lomaa (kuten tulevalle kummille)

Meillä miehen vanhemmille ei sopis varmaan ikinä jos oikeen kyselemään rupeis, joten en kysele. Jos on tärkeempiä menoja ni eivät sitten tule (kumpikaan ei oo vkonlopputöissä ja luultavimmin ovat myös lomalla heinäkuun). Oma äiti on eläkkeellä, eikä pahemmin ole mitään erityisiä reissuja, jos ei jotkut juhlat osu yhtäaikaa.

en mäkään aio kysellä muiden aikatauluja... juhlitaan just sillon ku meille sopii, vaikka keskenämme, jos ei muille käy :) vaikka äityliini tekee välillä vkl hommia, niin pystyy kyllä toivomaan tai vaihtamaan vuoroa, saa luvan muutkin tehdä niin jos kakulle haluavat, piste.

Ei kyllä täälläkään oo aateltu kysellä että miten muille passaa. Me päätetään päivä ja ne tulee ketkä tulee. Enempää en siitä stressiä aio ottaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ainakin päätetään ristiäispäivä sen mukaan miten meille itselle sopii. Jos Anoppi ei paikalle pääse niin se on hänen häpeänsä! No okei, äidilleni saatan pirauttaa ja kysyä milloin hän pääsisi siivous ja leipomis avuksi. Mutta jos anopilla on jotkut tärkeämmät hippalot muualla niin menköön sinne ja pysykööt kans :D

Vierasmäärää en ole vielä miettinyt, mutta koska kyse kesäristiäisistä niin voipi nuita lomalaisiakin tulla paikalle... Mekun asutaan siellä mistä kaikki on lähtösin :D Ja ne kaikki siis kesäisin kotiperällä käyvät.

Mua rupes ärsyttää koko nimi asia ihan vaan siks et miks ihmeessä pitää niille elukoille laittaa niitä ihmisten nimiä! Jo kolme hyvää pojan nimeä on varattuna ku jonku tutun hurtta on sen niminen!! Aaaaarggghh!!!!!

En nyt sentäs Igoria! :P tarkotan näitä suomalaisia nimiä ;)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

huh, hyvä!!! mutta ennaltaehkäisynä kerron jo et jos meille josksu toinen koira tulee, se on mäyräkoira tai ranskanbuldoggi narttu ja nimeksi tulee PAAVO......

Eläs miu Corgi on Manna jolla on monta nimeä Manu, Mauno, Mamppa.. Manu on käytetyin :P

Joo,näitähän on. Jos sit alkas lapset ristii elukoitte nimillä. Meijän pojasta tulee Musti!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on kissa nimeltä Antti. Ei kyllä saatu itse nimetä, se tuli meille nimettynä.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

no kyllä mä lapsia pyrin armahtamaan... tälle seuraavalla ehdotin Joku Israel Malakias, mut ei menny läpi... saa nähä mikä tulee......

Ei tytöille oo kivoja nimiä!! Tai okei, on mut sellasii et mä kelpuutan ne :grin Muutenkin järkky iso päätös antaa toiselle nimi, se on sillä koko sen elämän, niin ei viitti ihan kauheeta nimihirviötä antaa. Ja mulla on päässä joku vamma etten haluu ihan tavallista nimee antaa, vaikka ei mulla muuten mitään niitä nimiä vastaa ole. Minä ja mies ollaan aina nimiemme kanssa jossain top10listassa joten lapselle jotain muuta, mut ei sellasta et varmasti saa turpaansa koulussa...
Pojalle meillä ois ollut valmiina jo mut tyttö on astetta vaikeampi keksiä. Oikeestaan on vaan 2 nimeä jotka ei särähdä korvaan tai herätä ällö-refleksiä, joten toivotaan et vauva näyttää jommalta kummalta:p

Takaisin