Pienokaisen nimi?

Mä päätin eilen, että meillä vietetään nimiäiset aivan heinäkuun alussa arkipäivänä, koska se on todennäköisin ajankohta saada edes omat perheet paikalle. Jos kelle ei kelpaa, voi olla tulematta.

Mieki haluisin heinäkuussa. Et myö kikkaillaan nimi rekisteriin kesäkuussa ja kastajaiset pietään myöhemmin, kun se on se 2kk se aika..

Miehen vanhemmilla oli muuten jo aivan selvät näkemykset siitä, mikä lapselle laitetaan nimeksi.
"Jos se on tyttö, niin Alma ois kiva. Sehän on nyt muotia?" Minä siihen, että en tod anna mitään muotinimeä lapselle.

Ylipäätään toisten ehdotukset on aika hanurista. Mieheltäkään ei ole ehdonnut mitään tolkullista. Tosin en osaa itsekään olla vielä varmasti mitään mieltä. Kauhian vaikiaa!

Mulla taas tytölle pitkä lista nimiä joista kumpiki tykättäs :) mut pojalle on tosi vaikea keksiä ja sit ku keksii ni muistaa et ainii, sehä onki jo tuolla tutun norjanharmaalla käytössä!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad: että nää piskit vie ne vähäsetki maholliset nimet...*kihisen kiukusta*

Mie inhosin heti anopin käskyä, et mitä nimeä ei saa laittaa.. Miehen isän nimi joka on edesmennyt.. Ni ei sitä. Joo, ehkä se on miehen päätettävissä haluuks se kunnioittaa muistoa vai ei.

Joo mulla on kans jotenkin asennevamma muiden ehdotuksia kohtaan. Siis, vaikka se oli hyvä ehdotus mut eihän sitä nyt voi antaa koska _sä_ ehdotit sitä:rolleyes:

Mieki oisin halunnu miun koiran lempinimen ehk pojalle nimeks, mut empä kehtaa huutaa kahta Manua pihalla.

Ni ja koira ei varmasti opi olemaa enää pelkkä Manna vaan tulis aina ko poikaa huutelisin. Manuuuuuuuuuuuu

muakin rupes heti vetuttaa aivan suunnattomasti kun mun oma mummi sano et sit ku tulee tyttö niin siitä pitää tulla Maria.... ei muuten tod oo tulossa!!!!!!!!!!!!!!!!!! uhallanikaan en laita :mad:

Jooei, ei voi antaa kellekään sitä voitonriemuista fiilistä, että oonkin keksinyt noitten lapselle nimen.
Ei ainakaan äidille tai anopille!

Manu on hyvä nimi ja mun listalla! Mut tuleeko siitä sit futisfiilis, et niinku ManU?

Äippä on kutsunu tätä vauvaa jo Onniksi.. Se on ihan kiva nimi joo. Mut emmie oikei ku se on jo kulunu vaikka oon käsken olee hiljaa.. Mut ois se oikeesti kiva.

Mulla tulee siitä Manusta(joka OLI yks nimi mitä mielessä pyörittelin) helvetin tyhmä snautseri!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ja Nuutti OLI kans yks mut se onki sit helvetin ruma villakoira!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ja sit ton Manun lelu on Kalevi nimeltää.. Miks näitä on pitänykin nimetä ihmisten nimillä?

Takaisin