Pieniä, keskikokoisia ja isoja masuja.. :)

Täällä nyt siis rv 15+4, eikä edelleenkään mitään näy ulospäin. Liikkeitä kuvittelen bonganneeni nyt jo kahtena iltana peräkkäin; sellaista pientä kuplintaa ja kun pikkuinen oikein edellisiltana innostui, tuntui jopa ihan selvästi elämöintiä :) Mies on tuskissaan, kun menee vielä aikaa ennenkuin hän niitä liikkeitä voi tunnustella...

Sunnuntaista asti on mahaa jomottanut kamalasti ja nivuset särkevät melkein koko ajan; taitaa siellä jo ruveta ahdasta olemaan, joten eiköhän se masukin kohta esiin putkahda. ;) Sunnuntaista asti myös KAIKKI vaatteet ovat ahdistaneet tajuttomasti; kun eilenkin iltapäivällä tulin kotiin, jalassa olleet hame, legginssit ja jopa alushousut tuntuivat niin ahdistavilta, että vaihdoin sitten päälleni pidemmän topin ja otin kaiken muun pois (kotonahan saa olla vaikka millaisissa tamineissa, eikö? :D). Jopa tuo toppi tuntui painavan mahaa, vaikkei se oikeasti katsottuna ollut mitenkään kireä. Niinpä vaihdoin päälleni löysääkin löysemmän nilkkoihin asti pitkän yöpaidan ja huokaisin helpotuksesta! :D Mies katsoi kieroon töistä tullessaan, kun yöpaidassani kokkailin hellan vieressä.... :D
 
Ihania masuja teillä. :)
Laitanpa nyt omastanikin jonkinlaisen kuvan joka on otettu rv. 14+2
I
 
mä oon muutenki lihonu ni en oikeen ees tie mikä nyt on sitten oikeeta mahaaja mikä läskiä / turvotusta? :D

kokeilin eilen tunnustella poikakaverin mahaa ja mun mahaa, mut poikakaverilla tuntu vaan vatsalihakset joten jätin sen tutkimisen siihen!

Oon koittanu tunnustella onko se maha nyt sellainen kova pallo vai ei... välillä tuntuu että ehkä se nyt tästä lähtee kasvamaan ja toisaalta taas tuntuu että läskiä ja turvotusta se vain on... :/ viikkoja nyt tasan 16 ! kaskukipuja on kyllä ollut nyt pari päivää alavatsassa... eli kai se kohta sieltä tulee, vai?
 
Voi ei miten söpöjä masuja :)
Täytyy itekin koittaa saada aikaseks laitettua.

Ihanaa odotusta kaikille :)
 
Mä en saa omaani ladattua kun on liika iso tiedosto enkä jaksa ny alkaa pienentämään :D Mutta isoja masuja on teillä jo noille viikoille.. Mulla nyt 16+3 eikä omasta mielestäni kuvan mukaan ole kuin pieni kumpu.. Verrattuna joidenkin teidän! Ja mulla toinen mukelo tulossa :) Josko jossain vaiheessa sitten pomsahtaa mullekin esille, kukaan ei oo vielä edes arvannu kysyä että oonko raskaana..

 
Rakkauspakkaus 15+2. (kuvassa)

Nyt mennään 16+4 ja tuntuu että jo viikossa tuo maha kasvanut.. :) Ihanaa!! :)
 


Tässä kuva Tallinnan matkalta. Tosin ruokailun jälkeen, joten ehkä pientä huijausta ;) mutta kyllä tää vauvvamasulta taitaa näyttää kohta.. :)
 
Ihania pyöreitä masuja teillä! Mä en oo vielä edes kuvia ottanut kun ei oo oikein mitään vielä mitä kuvata. Äitini sanoi, että maha ei tuu esiin vielä ku on leveät lanteet :) normipainoinen kuitenkin oon, ennen raskautta BMI 22. Ja kiloja on tullut lisää vasta 1.5 kg. Nyt rv 15+1 eli mahan pullahtamista odotellessa. Palaan asiaan...
 


Tässä tuorein kuva, rv 18+3 :) 

Näyttää kyllä kuvassa vähän pienemmältä kun mitä oikeasti on.. :) 
 


Tässä on meikäläisen pallo eilen aamulla otetussa kuvassa, jolloin viikkoja 19+2. Muutama on tullut pelkästään mahan perusteella jo onnittelemaan, joten ei kai tosta enää voi erehtyä. :) Jouduin taas tappelemaan, että sain kuvan tänne, mutta luulen, että ongelma oli siinä, että tiedoston nimessä oli välilyönti, joten enköhän mä jatkossa onnistu tässä sujuvammin. :)
 
Takaisin
Top