Pieniä, keskikokoisia ja isoja masuja.. :)

henskumaija

Jostain jotain jo tietävä
Tänne voitais laittaa kuvia ja ajatuksia ihanista masuista
koko tämän ihana matkan varrelta! :)

Rohkeasti vaan! :)
Itse laitan aloituskuvani ensi viikon perjantaina jolloin NP-ultra on takana
ja kaikki toivottavasti hyvin! :)
 
Voi tekis mieli jo laittaa, mutta jos odottelen ens viikon keskiviikkoon, kun tulee 12+0. Ei tästä kyllä voi enää erehtyä :)
 
Äh, tekis itekin niin mieli laittaa  pari kuvaa, räpsäsin kuvan 8+4, ja nyt lauantaina 10+5 ja luoja mikä ero noiden kuvien välillä on,vaikkei painoa ole tullut vielä yhtään :D

Taidan kuitenkin minäkin odottaa ensi viikkoon, maanantaina olis np-ultra ja tulee 12 viikkoa täyteen,joten josko sen jälkeen,ellei tule huonoja uutisia siellä ultrassa.
 
Jospas sitä sitten laittais ekan kuvan :D Tämä otettu tänään rv 12+4.

                                                      
 

Ompa täällä jo pari suloista masua! :) Lisäämpäs omanikin. Eka masukuva minkä oon ottanut tästä masusta. Rv siis tasan 13. Mulla topissa ihanasti näkyy reikä, mutta samapa se. :D
 Kuva otettu tänäaamuna ilman turvotuksia siis.

 
Ihanat masu TsN ja Sharon! :) Tuntuu että toi mun maha muuttaa joka päivä muotoaan sellaiseksi vähän kulmikkaaksi.. nyt ollu meinaan pari viikkoa sellainen  pyöreä! :)

Muutenkin tämä mahan kasvu on niin outoa ja ihanaa.. Aina urheillu ja pitänyt huolta kropasta.. Vatsalihakset ollu kondiksessa ja näkynyt.. mutta nyt niistä ei ole tietoakaan.. ;)
Tai siellähän jossain ne piilossa on! :)
 
Ihania massuja :) Mulla näyttää pötsi siltä kuin ois syöny kesän aikana jäätelöä litran päivässä.. Hiukka on ylimääräistä ennestään, joten sen vuoksi varmaan omaan silmään näyttää vaan ällöltä.. Jospa se vaavimasu sieltä kuitenkin tulis :) Normaalit farkut menee vieläkin kiinni, mutta iltapäivästä alkaa tuntua vähän tukalalta. Tänään laioin töihin mammafarkut. On vaan melko totuttelu, koska tuo vyötärölinja kulkaa suurinpiirtein vesirajassa.
 
Ei, mä en kestä kun teillä on jo noin ihania masuja! :) Se huono puoli, tässä loppukuun lasketussa ajassa on, että saa kateellisena seurata vieressä, kun muut on pidemmällä. :D Mulla on vajaan kahden viikon päästä ultra, jos siellä on kaikki hyvin, voisin laittaa kuvan omasta toistaiseksi vielä ihan pienestä kummustani. :) Oon ottanut jo kolme masukuvaa, vaikka viikkoja on vasta 9+6. :) Pikkusen kärsimättömästi ehkä odotan, että se alkaisi kasvaa kunnolla. :)

Muoks: Vertailin mun masukuvia, jotka on otettu 5+3 ja 9+2. Ihan kuin olisin muuten laihtunut, mutta maha olisi vähän kasvanut. :) Selittäisi kyllä sen, miksi painoa ei ole tullut lisää, mutta en ymmärrä, miten tää on mahdollista tällä syömisellä... :)
 
Ihania masuja<3 Vois omankin laittaa, kun on nyt 12+0. Mua kyllä huvittaa, kun viimeks oli ehkä rv 27 tän kokoinen maha. Mulla oli viimeksi siis hirveän pieni maha koko raskauden. No eiköhän se kasvu tasoitu jossain vaiheessa :)

 
voi kun ihania masuja! Laitan omani viikon päästä 9.9. Ultran jlk ja kunhan osaan lisätä sen tänne.. Nyt mulla on jo hienot kuvat 6.vkolta ja nyt 11.vkolta.. Jotain eroa näkyy siellä ;)
 
Aivan ihania masuja teillä, itselläni on ylipainoa, joten en vielä sitä raskausmahaani niin hyvin näe :( Odotankin että se vatsa alkaisi sieltä näkymään.
 
Voi ei, mä en kestä! Ihania vauvamasuja teillä jo <3 Nyt olen ihan kateellinen, kun itsellä menossa nyt tosiaan 13+2, eikä MITÄÄN näy missään.... Olen toki tukeva, mutta kyllä sen masun silti luulisi edes jo selvästi tuntuvan jossain.. Kaipa olen perinyt äitini rakenteen tässä(kin) asiassa; hänellä ei minua odottaessa ollut mahaa oikein koko odotusaikana, vaikka ihan hyvän kokoinenkin olin syntyessäni.
 
Onpas teillä jo masuja.. Musta tuntuu että maha näyttää siltä että on tullut mässäiltyä vaan... pikkasen on pyöristynyt mutta ei näy vielä noin selvästi. 

13+5 viikolla mennään, kai se masukin sieltä vielä esiin putkahtaa :) sitä odotellessa. 
 


Onnistuihan se kuvan laittaminen lopulta muutaman yrityksen jäljeen. :) Eli mäkin uskaltauduin hyvin menneen ultran jälkeen laittamaan masukuvan tänne. Kuva on sunnuntailta, jolloin viikkoja 11+3. Tuntuu, että maha kasvoi ihan silmissä viikonlopun aikana. Viime viikolla se oli vielä ihan pieni, mutta toi alkaa musta jo näyttää ihan oikealta vauvamahalta pikkuhiljaa. :)
 
Kunpa voisikin tänne laittaa kuvan. Lähes kateellisena katselen kuvianne. itellä nyt 15+4 mutta mitään ei näy johtuen runsaasta ylipainosta. kyllähän sen itse vaatteissa huomaa, että kasvua on tapahtunut, mutta eipä se ulospäin näytä muulta kuin hieman isommalta läskivatsalta
 
Hipsiäinen : Mulla on ihan sama, että ylipainoa on joten mahaa ei näy ollenkaan. Tänään työkaveri sanoi " onhan sulla vatsa kasvanut " No siihen tokaisin " niin se on turvoksissa " :D Joten saan odotella täällä että se vatsa alkais näkymään.
 


Tässä on nyt sitten mun möhis feat. mun koira joka on linssilude :D Tää on just äsken iltapäivästä otettu kuva,  RV 13+0!  Aamulla on vähän pienempi..Mutta huh että alkaa pikkuhiljaa pömpöttää.. Tosiaaan jumppahousut ja legginsit alkaa puristamaan ;)
 
Pachamama, tosi korkealla sulla jo tuo vatsan levein kohta. Ei ainakaan kukaan erehdy luulemaan läskimahaksi :D Varmaan on sun liikunnallisuudella osuutta asiaan. Ihana masu :)

Ihania masuja muillakin :) Eiköhän ne pikkuhiljaa ala erottua meillä kaikilla ruumiinrakenteesta huolimatta. Vaikka itsekin meinasin viimeksi tuskastua, kun ei se tuntunut tulevan millään näkyviin. Nyt alkaa olla jo valtava :D saa nähdä täytyykö huomenna ottaa päivityskuvaa.
 
Takaisin
Top