Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen kyllä laittanu viestiä iidaoonalle mutta mitään ei oo tapahtunu sen koommin eli en oo saanu vastausta tai ohjeita :(

pakko kysyä onko kellään mitää neuvoa toispuoleiseen niska-hartia kipuun ku on jonkin verran kipua? ja sain ihanan yllärin näin aamun kunniaks, esikoinen oli salakuljettan sisiliskon poikasen meille eilen, huomasin ku siirsin pussia et jotai liikkuu ja se oli se lisko josta eilen puhuivat mulle mut en kuvitellu et oisvat tuoneet sen tänne...

Gatusa: minkälaista se kipu on, pistävää, jumissa? Mä en voi edelleenkään olla miettimättä sun niitä vuotoja ja kun kerroit että tunnet jo vauvan ja tietyissä asennoissa et pysty makaamaan ettei nyt sit oo kohdunulkoinen vaan kyseessä? Mulla on ollu ja siinä tuli voimakasta hartiakipua kun tuli sisäinen verenvuoto. Mä en tarkoita millään pahalla vaan aidosti pelkään sitä tilaa ja siksi oon huolissani. Mut jos sulla on niska-hartiaosasto vaan jumissa muuten jostain tekemisestä niin sit joko lepoo tai jumppaliikkeitä, hierontaa. Jos on tulehdus, ei saa hieroa. Mä mietin kun kerroit että siellä lääkärit ym maksaa kauheesti niin miten te toimitte jos esim lapsi sairastuu? Minkä ikäinen teidän esikoinen on. Toivotaan nyt että kaikki on kunnossa ja mun pelot ihan turhia, oon vaan niin mouho kun itellä yks tuulimuna ja kohdunulk. takana ja ramppaan ultrassa tai lasten kanssalääkärillä jos on vähänkään syytä.

Meillä oli ultra tänään ja keskehän se oli mennyt. Minut saisi siis poistaa listalta. Onnea odotukseen muille.

siis tylppää kipua sellast jumitus kipua, alkoi eilen mut ei mul ole alavatsakipui nyt ollu muuta ku kasvukipuja koska mulla tuo vatsaki on alkan näkymään vissii jo ja ilman kertomista porukka on todennu et oon raskaana, kysyny suoraan kuinka pitkällä. jos kohdunulkonen ni kasvaako kohtu normaalist? ite en tiedä milt hartiapisto tuntuu  ja missä kohtaa (ainoastaan lukenu et solisluun päällä tuntuis luun läpi suoraan tuossa edessä etenki sisäänhengittäessä, mulla ei ole onneks sellaista alhamdulillah) ni vaikee päätellä onko kohdunulkonen vai ei mut kaiketi mulla ois käyny jo huonost ku nythä on jo rv 11+4 menossa ja tiputtelu oli jo 7+0 - 7+6 jolloin se loppui. siis tk:ssa käydään jos tarvis, aina jotenkin saa asiat ratkaistua ja inshallah kohta ollaan terveyshuollon piirissäkin. esikoinen on 6v jo. ja mitä tulee tuntemiseen ni ni nyt pari päivää ei ol tuntun mitää ja esikoisen kohal oli sama juttu, tunsin aikaisin välillä liikettä (samoil viikoil tais olla) mut sit tuli tauko kunnes olin pidemmäl.

pientä päivitystä tatjuska: taitaa kipu olla ihan asento peräistä ku nukkuma asento ei todellakaan ole hyvä ja muutenkin ergonomiasta ei oikein tietoakaan täällä valitettavasti ni rasitusta taitaa olla.

Onko muilla kokemusta alavatsan nippailusta?? Ei lähelläkään kipua, mutta hieman epämiellyttävää nippailua. Alkaa jatkuva pahoinvointi jo ottaa päähän.. rajoittaa päivän askareita aika paljon, mut kaipa se kuuluu asiaan. :-)

Meikäläisellä kun ei ole oikein minkäänmoisia oireita! Muuta kuin suolen hidastunut toiminta, mutta eipä sekään nyt arkea paljon paina. Kasvaisipa vain tuo kumpu niin olisi jotain edes mikä muistuttaa raskaudesta.

Niianille osanottoni ja haleja.

Pahoittelut vauvansa menettäneille... niin surullista. Mutta koittakaa jaksaa uudelleen, minullakin kolmas kerta sanoi tuosta pojasta vasta mutta on ollut sen kaiven vaivan väärtti. 

Mun lasketun ajan voisi muuttaa kun muutettiin virallisestikin eli uusi LA on 1.2.   :)

Takaisin