Pienet ärsytykset ja isommatkin murheet

Ärrsyttää.. luin just eilen ylestä jutun klarnan ongelmista ja heti menin katsomaan verkkopankista että onhan varmasti maksut menneet normaalisti. Maksoin sen kautta siis vasta yhden ostoksen kun tykkään maksaa tuotteen vasta kun olen saanut ja nähnyt sen. No empä käytä klarnaa enää. Maksu oli mennyt kaksi kertaa... kiva lähteä tappelemaan tästä varsinkin kun käsitin että klarna ei ole hoitanut näitä nyt kovin hyvin. Vähän jo selvittelin, mutta enempää en jaksa nyt juhannuksena. Ensi viikolla sitten.. olisi edes oikea ihminen chatissa eikä joku saakutin botti🙄ehkä soitan suoraan klarnalle. Sain ainakin lindexiltä heidän numeron kun sieltä kyselin kun klarna näin neuvoi. Yllättäen hoidettava klarnan kautta... "onneksi vain" 25 € ostos eikä esim. yli satasen..
 
@Maunon äiti Olen kans kuullut ton patologi-jutun. Käytän suomalaista Kiilto-astianpesuainetta, onkohan niissäkin se huuhtelukirkaste @Aaltokukka ? Ainakaan ei pese kovin puhtaaksi 😁 Käsitiskiaineena on Ecover. Fairy käsitiskikin haisee ihan kamalan voimakkaalta mielestäni.

@AnniMaria Eikös noi Klarna ym. aika hyvin huomaa virheet ja maksaa liikaa maksetut takaisin useimmiten?
 
@Maunon äiti Olen kans kuullut ton patologi-jutun. Käytän suomalaista Kiilto-astianpesuainetta, onkohan niissäkin se huuhtelukirkaste @Aaltokukka ? Ainakaan ei pese kovin puhtaaksi 😁 Käsitiskiaineena on Ecover. Fairy käsitiskikin haisee ihan kamalan voimakkaalta mielestäni.

@AnniMaria Eikös noi Klarna ym. aika hyvin huomaa virheet ja maksaa liikaa maksetut takaisin useimmiten?
Toivotaan. 🤞🏻Ensi viikolla tosiaan vasta lähden kunnolla selvittelemään, joten jos olisi korjaantunut siihen mennessä. Lehtijutustua vain käsitin että nyt noita ei ole kovin hyvin hoidettu ja monet olleet ongelmissa sen kanssa😅😬
 
Täällä tuli hiljaista.
Erehtyi miespoloinen ääneen kysymään että kuka maksaa tämän paikan sähköt kun kehoitin häntä sulkemaan jääkaapin oven. Hänellä siis tapana avata ensin se täyskorkea ovi täysin auki ja sitten alkaa tutkimaan ja miettimään mitä sieltä haluaa ehkä ottaa.
Vastasin että hän kuten on sovittu, mutta moneen kertaan täysin turhaan lämmenneet ja pilalle menneet ruuat ja maidot olen aina maksanut minä...
Oli hetken hiljaa ja kysyi kohta että missä ne hänen suolakurkkunsa ovat? Näytin ja totesin että ovat aivan samassa paikassa johon ne hän itse on ne pari tuntia aiemmin laittanut...
Nyt alkoi samalla konkreettinen sähkön säästö. Niinpä huomenna en paista kääretorttua tai valmista muutakaan aikuisten ruokaa. Onneksi taaperon aamuruuat on valmiita ja niitä voin lämmittää puilla grillikodassa. Varmaan ajellellaankin taaperon kanssa aamupalan jälkeen takaisin kaupunkiin. Silloin ei ole maanteillä myöskään ruuhkaa. 👍😅
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tuli hiljaista.
Erehtyi miespoloinen ääneen kysymään että kuka maksaa tämän paikan sähköt kun kehoitin häntä sulkemaan jääkaapin oven. Hänellä siis tapana avata ensin se täyskorkea ovi täysin auki ja sitten alkaa tutkimaan ja miettimään mitä sieltä haluaa ehkä ottaa.
Vastasin että hän kuten on sovittu, mutta moneen kertaan täysin turhaan lämmenneet ja pilalle menneet ruuat ja maidot olen aina maksanut minä...
Oli hetken hiljaa ja kysyi kohta että missä ne hänen suolakurkkunsa ovat? Näytin ja totesin että ovat aivan samassa paikassa johon ne hän itse on ne pari tuntia aiemmin laittanut...
Nyt alkoi samalla konkreettinen sähkön säästö. Niinpä huomenna en paista kääretorttua tai valmista muutakaan aikuisten ruokaa. Onneksi taaperon aamuruuat on valmiita ja niitä voin lämmittää grillikodassa. Varmaan ajellellaankin aamupalan jälkeen takaisin kaupunkiin. Silloin ei ole maanteillä myöskään ruuhkaa. 👍😅
Meillä taapero sulkee jääkaapin ovea isänsä perästä. 🤦🏼‍♀️🙈😆 Tuo kun väsää leivät jääkaapin ovi auki, vaikka kuinka olen koittanut kouluttaa sen oven sulkemiseen. 🙄
 
Meillä taapero sulkee jääkaapin ovea isänsä perästä. 🤦🏼‍♀️🙈😆 Tuo kun väsää leivät jääkaapin ovi auki, vaikka kuinka olen koittanut kouluttaa sen oven sulkemiseen. 🙄
Täällä isänsä antaa taaperon osallistua ruuan etsintään. Seisovat sen oven välissä yhdessä.
Minun kanssani taapero ei edes yritä tulla oven väliin ja auttaa mua oven sulkemisessa.
 
Täällä oli syntynyt niin hyvää keskustelua konetiskiaineista ja vähän muistakin kemilaaleista, että siirsin ne omaksi ketjukseen. 😊 Aiheesta voi siis jatkaa täällä. Kiva kun syntyy keskustelua! 😊

Terveisin admin
 
Olen näemmä lihonut talven aikana. 😕 Tuntuu, ettei siitä saisi valittaa, kun olen kuitenkin normaalipainoinen. Mutta ärsyttää, kun useammat kivat kesävaatteet (hameita ja shortseja) ei sovikaan, vaikka käytin niitä viime kesänä. Mies on sitä mieltä, että se on lihasta, mutta näinköhän. Ehkä paino lähti hiipimään ylöspäin, kun imetyksen lopettamisen myötä kulutus vähentyi.
 
Takaisin
Top