Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips vaan! Kyllä, tuo akkujen lataustauko  tekee hyvää, itte olen ainaki taas huomannu olevani ihan oma itseni pitkästä aikaa. Vaikkakin taas tänään ajattelemattoma ihmiset sai minut tosi surulliseksi... Mutta ehkä taas muutaman päivän aikana saan itteni kerättyä kasaan. 
IVF hoidoista sain tänään sen verran tietoa, että taitaa mennä jonotuksessa seuraavat puolisen vuotta. Tulee siis tästä lataustauosta vähän pidempi kun kuviteltiin. 

Onko kukaan muutes kokeillut mitään homeopatiaa tähän lapsettomuuteen? Mietin, että pitäisikö sitä nyt kokeilla kun jonottaa IVF.ään, ei menis sekään aika hukkaan. Onko tietoa paljonko ne homeopaattiset lääkkeet maksaa?

Heissan rakkaat naiset!

Nine: Nyt peukkuja oikein kovasti että teille kolmas inssi toden sanoo <3

Sleepwalker: Isot tsemppihalit sinne <3 Ei se aina ole helppoa saada tunteet kasaan ja olla täysillä mukana geimeissä. Toivottavasti saatte lähetteen ja ajan mahdollisimman pian, kun kotikonstit on käytetty niin parempi hakea apua että pääsee eteenpäin. Ja positiivista on että mies ei ole kieltänyt viemästä asiaa eteenpäin. On se heillekin aika kova paikka vaikka eivät sitä ääneen sano. Ja sitten kun siltä tuntuu niin täysillä vaan eteenpäin :)

Mariie: Pahoittelut tädistä ja jaksamista <3 Onneksi teillä tiedossa jotai mukavaa ja saatte muuta ajateltavaa :) 

Poikanen?: Sulla kohta kesälomaa koulusta? Toivottavasti allergia helpottanut ja että väsymys johtuisi muusta kuin allergiasta ;) peukkuja kyllä pidetään että täti pysyy poissa <3

Catriona: Tervetuloa :) Teilläkin on yritystä ollut kauan :( Toivotaan että hormonihoidot tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen :) 

örkki: Muuttuiko tiputtelu vuodoksi? Pidetään peukkuja kuitenkin että täti pysyy poissa <3

Annuli: Isot tsemppihalit sinnekin <3 Antaa ajan kulua ja kun molemmat olette valmiita niin sitten täysillä eteenpäin :)

mame: Mullakin oli kerran tavallista lyhyempi kierto, sekin 22 päivää, mutta en tiedä sitten johtuiko hormonihoidoista mutta sen piikkiin laitoin sen :) Hehe, keväällä ja kesällä ne hormonit yleensä hyrrää vähän enemmän ja pupusteluhalut kohenee, joten pupustelua kehiin ja toivotaan että tärppää ennenkun otatte yhteyttä perhesuunnitteluneuvolaan :)

goodhope: Jaksamista taukoon <3 Mutta pääasia kuitenkin että olette  IVF jonossa, eikä sitä tiedä jos vaikka luonto yllättäisi jonotuksen aikana :) Minulla ei ole mitään kokemuksia homeopatiasta mutta ei kai siinä mitään haittaakaan ole jos sitä kokeilee lapsettomuuteen :)

Huhuuuuuuu, mitenkäs Kuusityttö ja Maria79? Ei oo pitkään aikaan kuulunu mitään :)

oma napa: Aika matelee...omaa kroppaa kuuntelee välillä, joskus on ihme tuntemuksia alavatsassa, joskus taas ei...sitte sitä miettii johtuuko lugeista vai jostai muusta...rinnat on ollut arat siitä asti kun aloin piikittää Puregonia (reilu 2 viikkoa sitten), en tiedä uskallanko toivoa että nyt onnistuu vai eikö pitäisi ajatella yhtään mitään... Sen ainakin tiedän että en aio testaa ennen testipäivää, niin olen päättänyt tällä kertaa ja se päätös pysyköön, en halua pettyä ennen aikoja. 

Nyt ei muuta kuin päivä kerrallaan :) 

Kaikille vielä kerran tasapuolisesti tsemppiä ja peukkuja! <3

Hei Örkki, mä muistan sut täältä vuodelta 2009-2010. En jaksanu plarailla kaikkia läpi, että onko tässä välissä onnistanu ollenkaan? Meille tuli toi pikkunen 05/2011 ja nyt oon uudelleen kuumeilijoiden puolella. Tsemppiä sinulle!

Ja toki kaikille muillekin.

Terveisin entinen pitkänkaavalainen Tatjuska

22/25-28/yk1

Hei kaikille pitkästä aikaa! Oon välillä kurkkinut täällä, mut en oo saanut aikaiseksi kirjoitella mitään mihinkään... Väsymys ollut kova ja yleinen velttous on valloillaan. Paksusti voidaan edelleen. Alkuraskauden UÄ:ssä kaikki oli kunnossa ja alkio tuolloin 6+6 niinku pitikin. Nyt menossa ois 10+5 ja pahoinvoinnit alkaa oleen selätetty:) Ei sitä silti oikein usko, et vauva on tulollaan kovaa vauhtia. mixuliinille kovasti peukkuja, että nyt tärppäis tästä hoitokerrasta! Muille tietenki myös oikein paljon jaksuja kuumeiluun ja yrityksiin!!! Aurinkoista kesää!

Heips!

Kävinpä äsken vakoilemassa odottajien puolella, kun ajattelin löytyisikö sieltä täältä kadonneita. Untamoisen löysin tammikuisista, mutta muuten eivät tutkailuni tuottaneet tulosta. Ihan hirveän syvällisesti en niihin viestiketjuihin paneutunut eli saattoihan siellä joku mennä ohi silmienikin. Mutta ei sieltä niin montaa tuttua nimimerkkiä löytynyt, kuin olisin toivonut. Mihin on kadonnut esimerkiksi Kuusityttö?

Mariie: Pahoittelut tädin vierailusta. Mukavaa reissua ulkomaille. Varmasti tekee hyvää saada ajatukset edes hetkeksi muualle.

Poikanen?: Mikäs siellä on tilanne nyt?

Catriona: Tervetuloa joukkoon. Teilläkin näyttäisi jo ihan riittävästi olevan koettelemuksia takana. Toivotaan, että nyt noilla mömmöillä saadaan toivottu lopputulos. emoticon

Örkki: Pahoittelut. Kyllä teillekin olisi jo toivonut onnistumista. Hurjasti tsemppiä seuraavaan yritykseen.

Annuli: Sama täällä tuon suhteen, että jos olisi jollain se kristallipallo ja tiedettäisiin varmasti, että parin vuoden sisällä vähintään raskaudun, niin ei tässä olisi mitään hätää. Asiat on melko mukavasti nyt, mutta jos meille ei ikinä suoda lapsia, niin... Enpä taida haluta edes ajatella sitä vaihtoehtoa.

Mame: Kovasti tsemppiä sinnekin. Ja plussatuulia. Toivottavasti teidän ei tarvitsisi hakeutua tutkimuksiin vaan luomusti onnistaisi.

Goodhope
: Noita ajattelemattomia ihmisiä riittää... Valitettavasti. Eikä kaikille haluaisi täräyttää takaisinkaan, koska silloin sitä helposti paljastaa itsestään asioita, joita ei haluaisi... Ikävää, että joudutte odottamaan pidempään kuin olit toivonut. Tsemppiä!

Mixuliini
: Täällä on kyllä sormet ja varpaat ristissä teidän onnistumisen puolesta. emoticon Kärsivällisyyttä ja tsemppiä sinne. Toivotaan parasta. emoticon

Maria79: Kiva kuulla, että siellä menee hyvin. Onnea odotukseen. On se varmasti outo, mutta hyvä tunne, kun vihdoin se kauan odotettu plussa tulee. emoticon

Tuli sitten käytyä siellä gynellä tiistaina. Ihan sitä en saanut mitä lähdin hakemaan... Gyne ilmoitti, että katsellaan vielä kesän yli ja sitten elo-syyskuussa hän laittaa lähetteen eteenpäin, jos vielä on tarvetta. Kyllähän se kysyi mitä mieltä itse olen asiasta, mutta menin jotenkin niin lukkoon, että en oikein saanut sanaa suustani. Teroja jatketaan, mutta aloitan ne jatkossa myöhäisempinä kiertopäivinä. Gyne totesi, että sitten ne eivät ainakaan häiritse ovista. Enpä tajunnut silloin kysyä, että onko niistä siis saattanut olla jotain haittaa ovikselle... emoticon

Jotain sentään tapahtuu jo nopeammalla aikataululla: Menen maanantaina labraan, jos siten saataisiin varmistusta sille, että ovis on tosiaan tapahtunut. Lisäksi mies sai lähetteen simppatutkimukseen. Se pitäisi hoitaa kesän aikana. Yritin keksiä jonkun hyvän tavan kertoa miehelle ko. lähetteestä, mutta lopulta vain kerroin hänelle suoraan. Ei hän mitenkään innostunut, mutta uskoisin, että hän aikoo asian hoitaa. Luultavasti lähden hänen tuekseen sitten, kun hän sitä näytettä lähtee antamaan. Jos siis hän vaan haluaa... Onhan sekin jotain. Oon kyllä tosi onnellinen, jos hän tämän asian hoitaa. Tähän asti oon ollut tosi epävarma kuinka pitkälle hän on valmis näissä asioissa menemään. Nyt näyttää suorastaan pelottavan hyvältä tämä alku... Ja äkkiähän tuo kesä menee... Ja ehkäpä tässä vielä tapahtuu ihmeitä. Saahan sitä toivoa...

Hei taasen pitkästä aikaa.

Juu ei tarrrannu kiinni ensimmäinen alkio ja mitään ei jääny pakkaseen. Kaksi normikiertoa tullu tässä välissä ja nyt taas IVF-kierto menossa. Pe aloin taas piikittämään. Punktio mahdollisesti viikon päästä.

Mixuliini, hyvältä kuulostaa, saitte aika nopeasti taas hoidot alkuun. Paljon paljon plussa puhureita sinulle:)

Sleepwalker:lle onne a tutkimuksiin.

Tervetuloa joukkoon Catriona, jääköön vierailusi lyhyeksi:)

Kaikille muillekin tasapuolisesti voimia ja plussa puhureita, en valitettavasti jaksa kaikille henkilökohtaisesti vastata:)

Iltaa kaikille! Kävin perjantaina (kp 9) kontrolliultrassa ja siellä näkyi yksi iso hieno 16 mm folli ja pari vähän pienempää. Hormonit siis toimivat just niin kuin toivottiinkin. Piikitin vielä la ja su Puregonia ohjeiden mukaisesti. Limakalvo oli perjantaina aavistuksen verran ohut mutta lääkäri arveli että se kyllä paksuuntuu sopivasti viikonvaihteen aikana. Tänään ilmestyi ovulaatiotestiin plussa ja tökkäsin Pregnylin navan alle, kätevästi työpaikan vessassa... Onnistuin jopa rikkomaan ampullit repimättä sormiani verille - hyvä minä! Kehotin siippaa valmistautumaan eeppisen luokan pupuiluun jahka ollaan molemmat kotiuduttu töistä.

Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille! On kyllä rohkaisevaa että Maria79 voi paksusti ja ultrassa oli kaikki kunnossa. =)

Heippa kaikille! Ilmottaudunpa teidän joukkoonne. 

Esikoinen syntyi 02/08 hätäsektiolla. Tällöin raskauduin ensimmäisestä kierrosta, jossa peittoa heiluteltiin 2 kertaa. Nyt pikkukakkosta yritetty 12/2010, ovistestejä käytössä ollut muutamassa kierrossa, kertaakaan en ole ovista saanut tikutettua. Itse olen miettinyt josko sektiosta olisi aiheutunut jonkun moisia kiinnikkeitä tms. 

Tarkoituksena olisikin tämän kierron jälkeen ottaa itseään niskasta kiinni ja soittaa terveysasemalle ja alkaa laittaan asioita eteenpäin. Nyt siis kp 26/28-33. 

Plussatuulia ja tsemppiä toivottelen jokaiselle. :) 

Hyvää päivää, ns kesäloma ovella ja iso kasa koulutehtäviä edessä mutta jotensakin hyvä olla. Olenkin monasti puhunut kuinka meitä ei hoideta kunnallisella ja yksityiselle meillä ei ole varaa. No laitoin sitten huvikseni yhdelle yksityiselle meiliä että mikä on tilanne ja mitä kaikkea meille on tehty ja että paljonkohan meidän tulisi säästää että voisi ees yrittää niin suositteli meille inssiä ja heillä se maksais vaan 350€ kaikkineen!!! Kun ollaan käyty jo kunnallisella kaikenlaisissa testeissä!!! No sitten sitä ennen lääkärinaika pitäis olla kiertopäivinä 9-11 ja siinä samalla sitten on ultraus joten se maksais kyl sitten 180€, mutta no siihen lääkäriinkin mennän vasta elokuun alussa joten inssiin keritään säästää hyvin rahaa emoticon .
Sitten toinen juttu, kun soittelin sitten niitä meidän papereita joissa mm sitä miehen analyysiä käsiteltiin ni selvis sitte että joo ne on vähä hitaampia mutta että niitä on kuitenkin 6 (!!!) kun inssissä tarvii olla vähintään kaksi, ja oliko tämä nyt sitten miljoonia jossain millilitroissa, joten on jo noista uutisista vähän voittaja fiilis :D

Kertokaa te keillä on inssi tehty että mitä kaikkea siinä sitten käy tarkalleen, joudunko jotain piikittämään (neulakammo!!!) ja onko hajua mikä on tämä verikoe mikä meille tehtäisi, jokin liittyen viruksiin...

Catriona: tervetuloa ja toivottavasti nappaa nopeasti :)

Örkki: pahoittelut, ja anna itkun tulla. Mun mielestä saa itkeä ja raivota, on tämä sen verran ressaavaa.

ja Goodhope: jos kuulet/näet jotain kehuttuja homeopaattisia hoitoja ni kerro, olen valmis kokeilemaan kaikki asiat ku no inssiin on se vara jotenkin säästäen mutta muuhun ei  :/

mixuliini: sormet ja varpaat ristissä sun puolesta

Maria79: onnea vielä kerran ja jaksamista oloihin :)

JA siis itellään kiertopäivä kahdeksan vissiinkin tais olla nyt... mutta ihan ok mielin, sain viikonloppuna pitää sylissä kahden kuukauden ikäistä poikaa ja syöttääkin... Oli monta tuntia sylissä ja tuntu että sai taas niin uutta potkua kaikkeen ettei tosikaan :)

Sleepwalker: meillä miekkonen oli simppakokeissa sillon viime vuoden puolella ja niin luultiin että lehdet tms saa mukaan ni kakanmarjat :D sinne vaa labran vessaan hillumaan ilman mitään :D joutu vähä nauramaan ku kuulin :) Ei mikään ihme jos herran näyte ei ollu ihan loistokamaa ku ei ollu ympäristökään kauheen auttavainen :D

Kuusityttö: kiva kuulla sustakin :)

Palleroinen12: tervetuloa joukkoon kirjavaan. Mut leikattu kolme kertaa...Kiinnikkeet haitanneet lähinnä uusissa raskauksissa kun kohtu venyy , muuten ei mitään. Oon tietenkin miettiny myös että eikö rakkula tahdo tarttua kiinni arpikudoskohtiin...

Mutta juu, ja siis siksi vasta elokuulle meille lekuri sillä miekkonen sai kesätöitä ja itelleeki tekee hyvää ottaa hituisen etäisyyttä asioihin ja josko vaikka luomuna tärppäiskin :D Jälleen on usko huipussaan mutta se täytyy sanoa että viime sunnuntaina ennenkun tämä vauva meille tuli niin yhtäkkiä kurkusta nappasi kuin oisin paniikkikohtauksen saamassa ja kyyneleet iski silmiin, mutta se meni ohi nopeasti. Mut ei se väärin oo jos itkee <3 Jaksamisia naiset!!!

meille oli tulossa esikoinen nelisen vuotta sitten, mutta se matka päättyi viikoille 10+0. Vuodet mentiin ilman ehkäisyä ajatuksella tulee kun on tullakseen. Eipä alkanut tulemaan, joten terkkarin kautta kättärille tutkimuksiin.. Miehen asiat kunnossa, mulla oviksessa oli 'ehkä' häikkää.. Saatiin clomifenit joita kerettiin viiden kierron ajan syömään kunnes vinhdoinkin testi näytti plussaa!! Nyt isin kanssa sohvalla jokeltaa kaksikuinen tyttö! Kyllä se kaikki odottaminen oli tämän arvoista!

Nyt siis tyttö kaksikuinen ja uskokaa täi älkää, mulla on vauvakuume! Haluan nauttia tästä minivauva-ajasta, ja meinaan minipillerit ainakin syödä loppuun(3kk).. Pelolla vaan odotan että onko seuraavan odottuksen kanssa samanlainen taistelu edessä..

Tsemppiä hurjasti kaikille ja ihanaa kesän alkua!

Täällä ryhdyttiin Pregnylin jälkeen tositoimiin ja pupuiltiin iloisesti kolme päivää putkeen. Tiistaina alkoi kipuilu vasemman munasarjan kohdalla - hienoa, tuumin minä, nyt sieltä irtoaa. Nyt kuitenkin huolestuttaa, koska kipuilu jatkui jatkumistaan ja viime yönä koski niin pahasti että jouduin ottamaan 1000 mg parasetamolia ennen kuin pystyin nukkumaan. Vielä tänäänkin esiintyi pienimuotoisempaa juilimista tuolla alavasemmalla.

Onko tällainen monen päivän kipuilu kovinkin yleistä ovulaation induktion jälkeen? Viime kierrossahan ovisplussan jälkeen pitkään jatkuneet kivut paljastuivat kystan aiheuttamiksi, joten pakostakin mietityttää onko tässä mennyt jotain pieleen ja onko tuo triggeri sittenkään tehnyt tehtäväänsä. Pelkkä ajatuskin korpeaa niin ettei veri kierrä! 

Lauantaita Leidit!

Eilen oli virallinen testipäivä ja tein varmuuden vuoksi 4 r-testiä kun en oikein uskonut silmiäni....kaikki näytti PLUSSAA!!!!!! emoticon Tänä aamuna tein vielä CB:n viikkonäyttöisen ja siinä luki Raskaana,Gravid 2-3! emoticon Verikokeen vastausta en ole vielä saanut, joten hcg-arvoa en tiedä mutta varovaisesti iloitsen tästä hetkestä. Varhaisultra on suunnitelmissa ennen juhannusta. Mä niin toivon että kaikki menee hyvin ja että meidän pienokainen pysyy mukana koko matkan emoticon Vau:n laskurin mukaan mennään rv 4+4 hedelmöitymisajankohdan mukaan. Vielä en uskalla siirtyä odottaijiin / helmikuisiin (LA olis 5.2.2013 laskurin mukaan), aion odottaa varhaisultraan asti KUN sieltä kuulee ja ehkä näkee jotain :D 

Mulla oli rinnat ihan ok viimeset 4-5 päivää, mutta kappas vaan, nyt ne on taas välillä kosketusarat ja kipu on melkein sietämätöntä kun ottaa rintsikat pois. Tämän viikon aikana alavatsassa pientä nippailua vähän väliä, melkein koko ajan pientä etovaa oloa ja ehkä pientä turvotustakin iltaisin mutta se ei haittaa mua pätkänvertaa :) Kunhan masuasukilla on kaikki hyvin :)

Tervetuloa Palleroinen12 ja nina88, toivottavasti visiittinne jää lyhyeksi :)

örkki, pahoittelut :( Tsemppiä ja haleja! <3

Sleepwalker
, onnea tutkimuksiin :) Hyvä että asiat lähtee rullaamaan ja kovasti tsemppiä sinne :) Harmi että joudutte kuitenkin odottaa syksyyn ennenkuin lähete menee eteenpäin, mutta nopeasti se aika loppujen lopuksi menee ja saa sitä aina toivoa että ihmeitä tapahtuu <3 Haleja! <3

Kuusityttö,
harmittelut edellisestä hoidosta :( Mutta nyt toivotaan että onnistuu <3 Joko olet ollut punktiossa? Tsemppiä ja haleja sinnekin! <3

Poikanen?, ja sielläkin taitaa asiat edetä :) Mulla ei oo inssistä kokemuksia mutta tuohan kuulosti ihan lupaavalta että siellä kuitenkin siittiöitä on tarpeeksi :) Meillä molemmat piti ottaa hepatiitti ja HIV verikokeet, että oiskohan se se verikoe mistä puhuit? Mutta tsemppiä ja haleja sinne! <3

Maria79, onnea odotukseen <3 Kiva kuulla että kaikki hyvin :)

Catriona, toivotaan että olisi tärpännyt :) Enpä tuohon nyt osaa vastata mutta mulla on yleensä punktion jälkeen ollut kipuilua, mikä siis normia , niin voiskohan tuokin sitten olla että kuuluu asiaan? Mutta tsemppiä ja haleja sinnekin! <3

Oikein hyvää viikonloppua ja alkavaa kesää kaikille! <3 Tärppionnea ja plussapuhureita jokaiselle! <3 Palailemisiin!

Kävin tällä viikolla siellä gynellä, ja sain clomifenit! Kaikki kuulemma hyvin niin mulla kuin miehelläkin. On vaan jostain pikku jutusta kiinni ettei tärppää..Sain nyt sit 2 kuuria tuota clomifenia, sen pitäis irrottaa munasolu. Oli gyne aika luottavaisin mielin et nyt tärppäis, mut en anna itteni vielä liikaa innostua! Oon kuullu kyllä paljon positiivista tuosta lääkkeestä, toivotaan että tehoaa meilläkin :) Yhellä tutulla kun on lapset saanut alkunsa juuri tuon lääkkeen ansiosta! Peukut pystyssä :)

Plussatuulia kaikille, ja onnittelut jo plussanneille!!

Mixuliini ONNEA ONNEA ONNEA!!!! Aivan mahtavaa!!! Olikos tämä IVF yksityisellä puolella mistä tärppäs? Sinin kohdalla ainakin voi sanoa että positiivinen asenne toi lopulta toivotun lopputuloksen :) Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn että kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti :)

ON: Punktio oli eilen. Tuloksena vain kaksi munasolua. Maanantaina on siirto, jos hedelmöittyvät. Toiveet ei ole kovin korkealla. Saapi nähdä...Sitten on vielä yksi yrityskerta julkisella ja jos sittenkään ei tärppää täytyy alkaa keräämään kolehtia, jotta päästään yksityiselle puolelle. Meitä oli kaksi eilen punktiossa, tältä toiselta saivat 12 munasolua...tasan ei käy onnen lahjat :(

Hei vaan kaikille!

Mixuliinille hirmuisesti onnea. Sun kohdalla voi kyllä todeta, että oli se jo aikakin saada se plussa. emoticon  Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Nyt tuli itsellekin hieman toiveikkaampi olo, että ehkäpä sitä itsekin jonain päivänä saa sen plussan... Ihanaa kuulla välillä tällaisiakin uutisia. emoticon

Kuusityttö: Toivotaan, että ne kaksi munista olis oikein valioyksilöitä ja että maanantaina olisi sitten edessä se siirto. Laatu korvatkoon määrän. emoticon

Palleroinen12
ja nina88: Tervetuloa joukkoon. Toivotaan teillekin pikaista syytä siirtyä odottavien puolelle.

Poikanen?: Eiköhän teillekin se plussa saada, kun kerran uimareita on noin reilusti. Eiköhän siellä inssissä osata ne uimarit tyrkätä riittävällä vauhdilla eteenpäin... emoticon Hyvä muuten tietää, että isännälle vois ehkä pakata hieman matkalukemista sitten, kun se simppakoe koittaa. emoticon Voipi olla, että sellanen labraympäristö ei oikein saa mielikuvitustakaan vauhtiin.

Catriona: Toivottavasti kipuilut ei oo merkki mistään erityisemmästä ikävästä asiasta. Pidetään peukkuja, että siellä olisi nyt tärpännyt.

Mariie: Toivotaan, että clomifenit auttaa saamaan sen odotetun plussan.

ON: Perjantaina tuli gyneltä kirje verikokeen tuloksesta. "Huolimatta positiivisesta ovulaatiotestistä ei keltarauhashormoni ole reagoinut vaan on matala." Gyne kirjoitti vielä, että meidän pitäisi yrittää aktiivisesti kesän yli ja ottaa sitten uudelleen häneen yhteyttä alkusyksyllä ellei ole tärpännyt. Kirjeessä olevan taulukon mukaan se mun tulos on selvästi alle sen mitä sen pitäisi olla, mutta löysin kyllä netistä yhden taulukon minkä mukaan se arvo olisi juuri ja juuri alarajalla. Mutta ainakaan tuo asia ei siis ole kohdallaan. Joko en ole tässä kierrossa (kaikista tuntemuksista, limoitteluista ja positiivisesta testistä huolimatta) ovuloinut lainkaan tai sitten mun kroppa ei kykene tuottamaan sitä keltarauhashormonia tarpeeksi. Eiköhän se selviä aikanaan... Nytkin nippailee alavatsassa, mutta tolla hormonitasolla ei voi toivottua tulosta saada aikaan. Kunhan ei vaan löytyisi mitään muuta raskautumista hankaloittavaa. Tai eihän sitä selkeää vikaa aina edes löydetä...

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille.  

Oi mixuliini, varovaiset onnittelut täältäkin!!! Aivan ihana uutinen kyllä:) Toivotaan, että pikkuinen on tarrannut oikein lujasti kiinni<3 kiitos kaikille vielä onnitteluista! hengessä ollaan mukana aina tällä palstalla!>

Takaisin