Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl ei vielä ole kunnon tiputtelua näkyny... no pari pisaraa kahtena eri päivänä. Ehkäpä siitä tähystyksestä oli jotain hyötyä, tai toivottavasti ne etukäteismenkat olis nyt poissa. Kivahan olis ettei piiiitkään aikaan tulis mitään menkkoja tietystä syystä, mutta luulenpa, että kyllä ne vielä tässä kuussa tulee. Oikeaan aikaan ku ei tullut pupuiltua ja nyt pupuillaan vaan pääsiäismunia ;) Mutt ei muutaku mukavaa Pääsiäistä kaikille!

Hei vaan kaikille!

Tervetuloa joukkoon Linda, jääköön vierailusi lyhyeksi:)

Paljon, paljon onnea Marialle!!! Saatiin pitkästä aikaa plussia kehiin:)

Ylihuomenna on testipäivä, vuotoa ei ole ollut eikä kyllä mitään muitakaan oireita mihinkään suuntaan. Ainoastaan hyvin hentoinen aavistus tullut väriä lugesteron pillerin pois valuessa, mutta ei sitä tuhruksikaan voi sanoa. Mitä nyt olen lueskellu, kaikille menkat tulee vähän erilailla lugeista huolimatta. Joillakin tulee ihan normaalisti, toisilla siirtyy. Jokatapauksessa nyt menossa kp26, normaalisti kierron pituus n. 21-23. Kerran ollu 26. Niin ja pakkaseen ei saatu mitään, tuli tieto tänään...

Kevään ja odotuksen odotusta kaikille!
Toivotaan että aurinko paistaisi meidänkin risukasoihin joku päivä:)

Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille!

Kuusitytöllä onkin jännitettävää, pidetään peukut pystyssä.
Lindalle tervetuloa joukkoon.
Mites Ninella on tilanne, onko tärpännyt vai?

Maanantaina oli kp28 ja testasin negan. Tänään alkoi aamupäivällä hailakka vuoto, jonka odottelen voimistuvan huomiseksi. Aamulla täytyy sitten soitella sairaalaan ja klinikalle, ettei inssi tuottanut tulosta. Ehkä teen kuitenkin testin ennen soittoa, ellei vuoto ole alkanut runsaantua. Toivottavasti päästäisiin heti jatkamaan, ettei tarttis välikuukautta pitää. Aika apea on olo tällä hetkellä, vaikka tulos onkin odotetun mukainen... emoticon

Toivottavasti teillä muilla on parempaa onnea!

Yritystä 01/10 alkaen...

Hyvää pääsiäisen jälkeistä täältäkin, jotenkin ihan jäänyt täällä kirjoittelu tai lukeminen tuon työharjoittelun vuoksi. Olen päiväkodissa tekemässä harjoittelua ja siihen päälle kouluhommat ja kaik muu niin on aika poikkinainen olo... Ja mitä MARIA79 plussaaaaaa <3 <3 <3 ihanaa!!!!

Linda:tervetuloa mukaan ja jaksamista myös sinnepäin... Itsellä oli tuulimuna juurikin pitkällisen yrittämisen jälkeen mutta onneksi kropan kierto palautu nopeesti. Toivottavasti tärppää pian :)

Itsellä täälä vaun laskureiden mukaan hedelmälliset päivät käsillä ja tänään kivistäny koko päivän mahaa, taidanpa painua pesulle ja kattoa josko vähän jaksaisi ;)

Linda: Tervetuloa tähän mukavaan joukkoon! Tuohan on rohkaisevaa, että raskaus on luomusti alkanut. Jaksamista ja voimia toipumisvaiheeseen ja onnea jatkoon.

Meillä on yritystä takana noin kaksi vuotta. Clomifeniä söin kolme kuukautta. Ovulaatio ilmeisesti onnistuu, mutta missä lie juju kun ei vielä ole tärpännyt. Kyllä tältä palstalta vielä poistutaan =)!

Poikanen: Toivottavasti tulee hedelmällisestä työstä tulosta =)
Onko Pöppis testaillut vielä ennen klinikalle soittoa?
Kuusityttö, mites teidän tilanne? Pidän peukkuja... kaikille tasapuolisesti!

Tervehdys.
Pöppiksen kysymykseen, sitä samaa kuuluu tänne kuin sinullekin. Eli uuteen inssiin vaan. Toka inssi pitäisi olla ensi viikon loppupuolella. Pääsittekö te heti suoraan seuraavaan ilman välikuukautta? Ihan sikamaisen hintaisia nuo mömmöt ovat (ekassa inssissä mulla ei niitä ollut, vaan tehtiin luonnolliseen kiertoon), siis ne follin kasvattelumömmöt, irroituspiikki ja luget, yhteensä hurahti sellanen 130e. No mitäpä sitä ei tekisi tai maksaisi...

Mitäs muille...? Vahvistuiko Örkin tiputtelu? Määh.

Oisko Poikasen ovistouhut tuottaneet vihdoin tulosta?

Lindalle tervetuotoivotukset ja Marialle isot onnet matkaan!

Isot kiitokset onnitteluista! Ei tätä vieläkään oikein usko todeksi... Meillä on 27.4 alkuraskauden ultra polilla. Jospa siellä jotakin näkyis konkreettistä:) Hirmuisesti tsemppiä kaikille kuumeilijoille!!! Olen hengessä mukana ja seurailen palstaa taustalla.

Moikka!

Kp1 oli sitte torstaina. Päästään suoraan uuteen inssiin, toivottavasti. Ultra on kp12, eli viikon päästä ja toivotaan ettei ovis ole kp11 niinkuin viime kierrossa. ;)

Nine, päästään siis suoraan uuteen yritykseen. Mulla mömmöistä on vain femar kp3-7, joka on siis clomifenin tapainen. Olettaisin, että meidän kohdalla mennään aika kevyillä lääkkeillä. Ja vaikka lekuri arveli, et olis kyse irtoamishäiriöstä, ei se kuitenkaan ole irrotuspiikistäkään puhunut. En tiedä johtuisko sit siitä, että toinen gyne suositteli suoraan koeputkihedelmöitystä ja tää nykyinen haluaa yrittää inssiä ensin.

Ihanaa aurinkoista sunnuntai-iltaa!

Lämmintä on ollut ja ihana ulkoilukeli, harmi vain kun olen ollut perjantaista asti yli 38 asteen kuumeessa :(

Mutta huomenna olisi taas ultra ja aika mennä kuulemaan onko femar toiminut ja kehittänyt folleja. Sen verran on ihme tuntemuksia alavatsalla ollut, että olettaisin jotain kasvaneen, mutta mitä, sen kuulemme huomenna. Ovistestit ovat vielä näyttäneet negaa. Viime kierrossa plussa tuli kp11 eli "tänään" ja omasta mielestäni ainakin 3 päivää liian aikaisin.

Missäs tilanteessa muilla ollaan? On niin hiljainen ollut tämä palsta. Toivottavasti jollakin olisi kohta mukavia uutisia kerrottavana...

Hiljaista on ollut tällä palstalla! Kuinka itse kukin on asioissaan/tilanteessaan edennyt? Itse suuntaan huomenissa taas inssiin, ja sitten alkaa piinaviikot ja parin viikon odotus. Pöppiksen kanssa samoissa edelleen siis mennään. :)

Annulii, Örkkii, Poikanen ja muut, huhuu!!

Heips!
Tässähän ehtikin vierähtää pitkä tovi siitä, kun viimeksi kirjoittelin...
Lindalle tervetuloa. Pahoittelut km:stä. Todella ikävää, että käy noin, kun takana on jo pidempi yritys.Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan. emoticon

Pöppikselle ja Ninelle valtavan paljon stemppiä ja plussatuulia. Toivotaan, että seuraava inssi toisi toivotun tuloksen. emoticon

Mitä kuuluu Kuusitytölle? Goodhopelle? Örkille? Annulille? Poikaselle? Mixuliinista ja Pirjelistäkin olisi jo kiva kuulla jotain. Ja missä on Mist? Taitaa olla muitakin "kadonneita", joiden kuulumisia olisi kiva kuulla... Voi kun jollain olisi mukavia uutisia kerrottavanaan...

Itse elelen taas loppukiertoa. Laskeskelin, että täti saattaisi porhaltaa vapuksi vierailulle. Vähän on ollut etovaa oloa ja vähäistä arkuutta rinnoissa ja väsymystä ja alavatsakipuilua, mutta niitä on ollut aiemmissakin kierroissa, joten yritän vielä olla herättelemättä toiveita. Syynä on varmaan terolutit ja stressi/työkiireet. Ainahan sitä toivoo, mutta nyt kai on jopa vielä ihan liian aikaista, että oireilu voisi edes johtua raskautumisesta. Oviksesta taitaa nyt olla kuusi päivää. Jos nytkään ei ole tärpännyt, pitäisi taas varailla aikaa gynelle. Eiköhän siitä sitten jatketa tarkempiin tutkimuksiin. Onhan tässä jo puolisentoista vuotta yritetty. Mies ei kyllä vieläkään ole täysin lämminnyt ajatukselle tutkimuksista yms. Täytyy nyt kuitenkin ensin vielä malttaa odottaa josko se täti sieltä tulee vai jättäisikö sittenkin tulematta... En haluaisi alkaa taas innostua, mutta eipä noille tunteille taida mitään voida... Voisiko joku tulla ravistelemaan mua oikein kunnolla, että tässä touhussa pysyisi edes joku järki? emoticon   

Hei kaikki piiitkästä aikaa! 

Ei ole tosiaan pahemmin tullut tänne kirjoiteltua kun asiat nyt junnaa paikoillaan, oma vika tosin, painon pudotus ei vois vähempää kiinnostaa. Ja välillä kun innostuu että no nyt otan itteä niskasta ja jonku aikaa sitä jaksaaki mutta sitten tulee repsahdus ja menetyt kilot korkoineen takas. Sellasen päätöksen oon tehny kunhan toukokuun puolessa välissä palaan bilereissusta(Alanya) takas ni ryhdistäydyn oikeasti! Tuolla reissulla varmasti muutama kilo kyllä tulee..all inclusive..  
Muutenkin vauva-ajatukset on ollu taka-alalla, eli on tullu todistettua tuo typerääkin typerämpi "kyllä se heti tulee ku lakkaatte yrittämästä" väittämä vääräksi..ei tule niin ei tule. Kuukausi sitten meille muuttanut kisuvauvakin on hoivailua vaatinut aikalailla,vauva hänkin on <3 

Maria79  tulee sitten heti kertomaan miten ultrassa meni!   Hieman uskoa antaa aina tällaset tapaukset <3

Kesää kohti mennään, jospa se haikarakin alkaisi heräillä talviuniltaan ja muistelisi meitäkin!!  

Moikka kaikille, uusi keskustelija täällä! :)
Olemme mieheni kanssa siis yrittäneet melkein vuoden lasta. Gynellä käyty, kaikki hyvin muuten mutta kohtu taaksepäin kallistunut. Mies käyny tutkimuksissa ja hedelmöittymiskyky normaali. Olen syönyt pari kuukautta nyt foolihappoo, ja muita vitamiineja. Kaikki eri asennotkin on tullut kokeiltua :) Tuntuu että ilmeisesti stressaan asiaa liikaa eikä sen takia tärppää!
No nyt olen päättäny et en enää testaa oviksia, ja yritän muutenkin ottaa rennosti. Tulee sit kun on tullakseen! Meen tällä viikolla vyöhyketerapiaan, jos se sais stressiä pois ja auttais tärppäykseen :)
Kaikki sanoo aina et älä nyt stressaa, joten täytyy yrittää kokeilla vaikka vaikeeta se tulee oleen...

Heippa! Olen aina silloin tällöin käynyt täällä lueskelemassa ja ajattelin tulla kysäisemään että kuinka nuo lapsettomuustutkimukset/-hoidot etenevät julkisella puolella? Esim. gynekologikäynti, verikokeet, munasarjojen aukiolotutkimus, lääkitykset jne. Tietysti se on aina yksilökohtaista miten edetään, mutta jotakin osviittaa edes...

Heips vaan! Täällä ollaan, loppukiertoa elellään. Tai oikeastaan kp:tä 32 / 29-31, mutta pisin kierto 35, joten odotellen vielä ennen kuin alan hihkua.

Tervetuloa joukkoon Mariie ja mame. En osaa valitettavasti mamen kysymykseen vastata, kun vielä ei olla sinne asti edetty.

Mites Pöppiksen ja Ninen piinaviikot?

Sleepwalkerillakin oli loppukierto menossa. 

Tsemppiä, jaksamista ja haleja kaikille! Ilmoittelen sitten muuttuuko kp 32 kp 1:ksi!

mame
Tosiaan nuo tutkimukset etenee vaihtelevasti riippuen tilanteista ja myös kuntien käytännöillä vaikuttaisi olevan eroja. Mutta meillä ainakin meni niin että soitin terveyskeskukseen ja pyysin päästä tutkimuksiin, sitten käytiin lääkärin luona juttelemassa miehen kanssa ja tässä yhteydessä tehtiin myös normi papakoe. Sitten otettiin multa verikokeet ja mieheltä siemennestenäyte. Lääkäri laittoi lähetteen eteepäin ja seuraavaksi käytiin ihan naistentautien polilla (olikohan..? :D) siellä käytiin tulokset läpi ja mulle varattiin aika aukiolotutkimukseen ja sovittiin että pudottelen painoa ja tikuttelen ovista ja jos ei ala ovista löytymään niin saan reseptin clomeihin. Ennen tuota poli käyntiä täyteltiin aika kasa kaikenmaailman kyselylappuja. Nyt sitten mikäli clomit ei auta niin vuorossa olisi kaiketi inseminaatiot..

Annuli
Tuu sit heti kertomaan miten tilanne etenee. Mulla on vähän sama juttu et kierto saattaa olla 22-35pv ja heti kun se menee yli 32 alkaa ärsyttävästi aina toivomaan turhia, toivotaan että sulla kävis nyt kiva ylläri :)

Hei vaan pitkästä aikaa Ihanat Leidit!

Linda: Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta :( Tsemppiä uuteen nousuun ja yritykseen! Koskaan ei pidä heittää toivoa eikä missään tapauksessa luovuttaa :) 

Mariie: Tervetuloa ja tsemppiä sinnekin :) I know the feeling, ei stressaaminen auta, ja olen monta kertaa miettinyt että aiheuttaako stressi lapsettomuutta vai lapsettomuus stressiä...? Siinäpä kysymys... 

mame: Tervetuloa ja tsemppiä teillekin :) Komppaan mistiä, vaihtelevasti ja riippuen tilanteista. Meillä oli niin että menin yksityiselle gynelle rutiinitarkastukseen ja siellä otin puheeksi meidän yrityksestä, hän laittoi lähetteen naistentautien polille missä sitten otettiin verikokeet, Papa-koe ja tehtiin kohdun ja munasarjojen aukiolotutkimus ja otettiin miehen spermanäyte. Sen jälkeen odoteltiin vastauksia jotka tuli aika nopeasti mutta aikaa julkiselle lapsettomuushoitoihin odoteltiin puolisen vuotta, jonka aikana raskauduin luomusti, mikä sitten päättyi keskenmenoon... Julkiselle emme saaneet heti uutta aikaa, olisi pitänyt  yrittää luomusti jonkin aikaa ja sitte taas saada lähete jatkotutkimuksiin ja hoitohin jos ei tärppiä kuulu. Päätimme mieheni kanssa että menemme yksityiselle lapsettomuusklinikalle hoitoihin, missä ollaan vieläkin. Vielä ei ole onnistunut mutta toivoa en ole menettänyt :) 

Ja Maria79 vielä kerran onnea plussasta! <3 Miten ultrassa meni?

Ninelle ja Pöppikselle onnea insseihin ja piinaviikkoihin <3 Toivotaan hyviä tuloksia!

Sleepwalkerille ja Annulille myös tsemppiä loppukiertoon <3 Jospa se täti päättäisi nyt pysyä poissa! :)

Minäkin huhuilen teitä muita, örkkigoodhope, Kuusityttö, Poikanen? ja pirjel->Joko siellä on saatu hyviä uutisia?? <3

oma napa kullan kallis: Jep jep, täällä syöty Zumenoneja edellisellä kierrolla kp22-26 ja tänään lähti kp1 käyntiin, mikä siis tarkoittaa sitä että kohta mennään taas ja lujaa! Ja kp2-4 tarkoitus syödä clomeja, sitten ultra ja piikitykset kehiin. Eli samalla kaavalla mennään kuin viimekertainen, mutta juma****a, tällä kertaa aion tulla raskaaksi!!! Jäi taas tuo edellinen kierto tavallista lyhyemmäksi mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä kunhan minä raskaudun ja sillä selvä :D Nyt kaikki hormoonit ja siittiöt, herätyyyyys!!! :D Nyt on meidän vuoro siirtyä odottaijien puolelle, eikö??! :)

Tsemppihaleja jokaiselle <3

Takaisin