Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissan,

maanantaina alkoi vuoto jolloin aloin ottamaan nenäsumutteella yhtä hormonia ja eilen sitten toista piikittämällä. Ei ollu niin pahaa kuin pelkäsin, yllättävän helposti siis meni. Oireilut on ollu lieviä, pahoinvointia ja väsymystä. Ens maanantaina ultra, katsotaan onko kerättävää...:) Niin ja vuoto on ollu tosi niukkaa...

Isot pahoittelut Poikanen, paljon voimia sinulle.
Mixuliinille tsemppiä, toivotaan että on tarrannu kiinni:)

Pakko oli itsekkin liittyä tänne kun löysin tämän ketjun :).

Me ollaan reilu vuosi yritetty lasta ja alkuvuodesta tuli vihdoin se odotettu plussa. Mutta sitten tämän kuun alussa menin lääkäriin erittäin kovien vatsakipujen takia niin kuulin että tuli keskenmeno :(.. Oli ihan kamalaa kun vihdoin tulin raskaaksi sitten kävi näin. No toivottavasti pian tärppäisi uudestaan :)

Tervetuloa nitsu! Mukaan mahtuu, mutta toivottavasti sinun ei tarvi viipyä kauaa.

Meillä inssi tehtiin, ja kerranki lääkäri tunti jotenki positiiviselta ja kannustavalta. Jospa tämä nyt ois se kerta kun onnistuu... toivotaan parasta.

Kaikilla tuntuu olevan kova tohina päällä hoitojen yms. kanssa. Ilmeisesti tämä kevät sen tekee . Toivottavasti kevät tuo meille kaikille kovasti plussatuuliakin.
Tsemppiä kaikille!

Hei vaan kaikille ihanaisille! <3

Tervetuloa nitsu minunkin puolesta :) Jääköön vierailusi lyhyeen, kuten on tapana sanoa :D Pahoittelut keskenmenosta :( mutta positiivista että kuitenkin tärppäsi, niin eiköhän se sit tärppää uudestaan :) Peukkuja pidetään että seuraavalla kerralla onnistuu <3

Peukkuja Kuusitytölle myös <3 Toivotaan että sieltä saadaan kerättyä hyviä muniksia! Jännäillään sitte sitä punktiota kun sen aika tulee :)

Goodhopelle myös paljon tsemppiä että inssi tällä kertaa tuottaa tulosta <3 Peukut pystyssä!

ON, enpä tiedä...eilen ja tänään ollut sellainen tunne että menkat alkaa mutta ei vielä ole näkynyt. Rinnat on ollut "normaalit", ei mitään tietoa arkuudesta, loppui kuin seinään eilen. Aamulla tuli pientä rusehtavaa valkovuotoa, äsken vessassa käydessä ei mitään. Pikkuhousunsuojaan tuli siis aamulla mutta pyyhkiessä ei mitään ja nyt sama juttu, vaik nyt suojaan ei ole tullut eikä myöskään pyyhkiessä. Voi se tietty olla niinkin että ne luget "pitkittää" menkkojen alkamista. Tein aamulla varmuuden vuoksi testin joka näytti negaa. Ei mulla ole ollenkaan semmosta menkkajomotusta mitä mulla yleensä on ennen kuin ne alkaa, ihan normaali olotila mutta kuitenkin semmonen hassu tunne... Kait se punainen paholainen kolkuttaa oven takana ja aikoo yllättää ihan ykskaks. Ja vaikka tuliskin niin aion kuitenkin mennä verikokeeseen maanantaina jotta saa sitten varmuuden onko tämä peli menetetty tälläkin kertaa. Jollain tasolla yritän pysyä positiivisena vaikka takaraivossa on tunne että ei tälläkään kertaa onnistunut..... Jotenkin mieli on rauhallisempi tällä kertaa kun ne pari muuta kertaa, johtuukohan siitä että on tottunut tähän vai mikälie. Kait sitä pikkuhiljaa saa alkaa asennoitumaan uuteen hoitokertaan sitte keväämmällä.

Minähän en aio luovuttaa, sen te tiedätte! :) 

Tälle palstalle kuulun edelleen Mutta minkäs teet. Tutkimukset on nyt käyty ja kaikki lapsentekoon liittyen olis kunnossa. Munatorvien aukiolotutkimuksessa havaittiin kohdussa jotain epätasaisuutta, ja sen haluavat vielä tarkistaa tähystämällä. Saattaa olla, että oli limakalvoa jo tulossa, mutta varmistavat kuitenkin. Parempi niin. Eli Hyvinkäälle soitto taas ku menkat alkaa.

Tääll on paljo uusii immeisii, ni vaik harvakseltaan käyn ni voinen kai esittäytyä. Olen siis örkki ja lasta yritetty nyt yli kaksi vuotta. Ja kuten yltä voi lukea, niin tutkimukset just läpikäyty. Sen jälkeen sitte mietitään mahdollisia clomeja tai jatketaan keskenämme yrittämistä. Mutt ei olla viel mietitty, kunhan toi tähystys saadaan pois alta. Nii ja ikää mulla on 38 ja naimisissa olen ollut 5 v, ja senhän huomaa tuosta allekirjoituksestakin. Mieheni on 39v. Ei olla siitä nuorimmasta päästä ensimmäistä lasta yrittäviä. Aina sitä saa kuitenki yrittää. Haluatteks tietää jotai muutaki?

Aurinkoista lauantaita kaikille.

Pirjelille kiitokset ja halit sinne takaisin myös. Ehkä hengähdystauko tekee hyvää ja joskushan elämä yllättää, kun hetkeksi luovutetaan ja kunnolla vaan rentoutuu. Onnittelut ihanasta miehestä. Kyllä näissä asioissa se tuki ja positiivisuus on tärkeää. Varsinkin kun itse ei aina jaksa olla se positiivisuuden perikuva. emoticon

Poikanen?: Pahoittelut ja valtavasti voimia. Mutta uutta yritysta vaan heti, kun siltä tuntuu. Luovuttajiahan me ei olla. emoticon

Mixuliinille täällä pidetään peukkuja, että plussa sieltä vielä tulisi. Aika lupaavia oireita vaikka niitä ootkin kriittisesti tarkastellu. emoticon Toivotaan parasta! emoticon

Nitsulle tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan pikaista uutta tärppiä sinne. emoticon

Goodhopelle kanssa toivotaan tärppionnea. emoticon

Kuusitytölle
stemppiä ja toivotaan, että hoitoihin liittyvät oireilut pysyy siedettävinä. emoticon

Tervehdys myös örkille. Toivottavasti tähystyksessä on kaikki ok ja jos clomit päätätte ottaa käyttöön, niin toivotaan, että se pieni luonnon avittaminen tuottaisi tulosta. Joskus sitä tarvitaan pikkuisen apua. emoticon

Täällä oli tosi oudot menkat. Lyhyet ja niukat ja pääasiassa sellaista (ällövaroitus!) veristä limaa päivän verran ja sitten hieman tiputtelua. Nyt sitten pähkäilen, että pitäisikö kuitenkin tehdä testi varmuuden vuoksi. Tosin nuo oudot menkat voi varmaan laittaa niiden terolutien piikkiin, mutta entä nämä oudot tuntemukset alavatsassa...? Taidan olla hieman pöljä. emoticon Mutta ehkä kuitenkin teen sen testin huomenna aamulla ja sittenhän asia selviää. Miehelle en viitsi tästä puhua. Luulis varmaan, et oon lopullisesti seonnut. emoticon En usko, että plussaa tulee, mutta tällainen pähkäily ei lopu ennen kuin asia on selvitetty.

Tänään pitäisi illalla mennä lapsenvahdiksi miehen kanssa hänen siskonpojalleen, joka on nyt noin 4,5 kk. Hieman hirvittää, mutta poitsun äiti sanoi, että uskoo meidän kyllä pärjäävän... Saa nähdä onko vielä sunnuntaina samaa mieltä. emoticon 

Huomenta vaan,

Testin tulos oli odotetusti nega, mutta nyt tuli todettua vain "Höh!" ja päivä jatkuu normaalisti. emoticon Babysitterin hommat sujui yllättävän hyvin. Pieniä aloittelijoiden mokia huomioimatta. Vanhemmatkin vaikuttivat tyytyväisiltä "raporttiin" ja luvattiin mennä tarvittaessa uudestaan. Oli se aika herkkä hetki, kun pikkuinen nukahti syliin...

Mitäs teille muille kuuluu? Taidatte olla nauttimassa kauniista viikonlopusta toisin kuin meikäläinen, joka jumittaa vaan koneen ääressä. emoticon

Aurinkoista päivää kaikille!

Huoh, vihdoinkin alkaa kauan odotettu TALVILOMA!!! :D Toivottavasti sää jatkuu ihanan aurinkoisena, niin ehkä tämä oma mielikin muuttuu paremmaksi... :) Niin...tein testin aamulla ja negahan sieltä taas tuli. Samaa rusehtavaa valkovuotoa tullut taas tänään, suunnilleen saman verran kuin toissapäivänä. Ei mitään kipuja, pikkusen allapäin mutta huomenna saa varman vastauksen verikokeesta niin sen jälkeen voi sitten lyssähtää taas pahemman kerran ja uudestaan nousuun kun sen aika tulee. Usko kyllä hiipuu pikkuhiljaa että olis onnistunut tällä kertaa, mutta jos muutaman päivän vetää kunnon itkupotkuraivarit niin saa taas uutta voimaa uuteen yritykseen :) 

Hei vaan taas örkki, kiva kun sinäkin jaksat tsempata eteenpäin näissä hommissa :) Ja paljon peukkuja ja haleja sinnepäin <3

Harmittelut negasta, Sleepwalker, mutta kivaa harjoittelua vauvan kanssa babysitterinä :) Ja tsemppiä taas uuteen kiertoon :) Eiköhän me joku päivä se plussa sieltä oteta! :)

Kiitos jo etukäteen kaikille tsemppauksista <3 Päivittelen tietoja taas kun tiedän itsekin enemmän missä mennään :) Ja vaikka olen lomalla niin ei se tarkoita ettenkö täällä kävisi kurkkailemassa :D Ihan kotona vaan aion olla ja loikoilla ja nauttia ja harmitella.

Huomenta päiviä. Täälä edelleen "vaipat" housuissa kävellään mutta mieli on hyvä. Aamuisin oli tuossa ainakin kolmena päivänä yhtä tuskaa kun vessassa käväsi, vihlasi oikealle ales mahaan ihan järettömästi, eilen kävin siitä hoitajaltakin kysymässä mutta ei mitään... No ostin buranaa ja itselääkitsin kuuriluontosesti yks illalla ja yksi aamulla ja avot, kipu on poissa...

Oliko muilla ollut tuulimunia, tai siis onko kellään tietoa kuinka nopeasti mahdollisesti on tärpännyt tuulimunan jälkeen onnellisin lopputuloksin? Yksi kierto nyt ainenkin tulee odotella ja eipä tässä nyt muutenkaan oikein tee mieli ... Mutta kyllä tämä taas tästä, se on jännä miten oman kropan tuntee, kun jossain noin viikolla kahdeksan vai mitä se oli kun alkoi tulemaan finnejä leukaan ( se aina mulla merkki että menkat alkaa noin kolmen päivän päästä) ja olin kiukkuinen kuin ampiainen niin jotenkin sitä tiesi että jaa-a, ei ole kaveria matkassa, mutta tietysti siihen tahtoi uskoa... Mutta no nyt oli minun vuoroni kokea tuollainen...

Toivottavasti porukalla tärppää, josko kevään energiat auttaisi yhtään tässä koitoksessa... Itse siirryn tästä jouhevasti koulutehtävien kimppuun niin saa jälleen muuta ajateltavaa.

Aurinkoista aamupäivää kaikille! Kevät on jo selvästi täällä! Ite ainakin huomaa, että mieli on valoisampi, kroppa energisempi ja aamusin ei väsytä niin paljon kun pimeimpään aikaan. Jospa energia siirtyis noihin suvunjatkamiselimiinkin. ;)

Nitsulle tervetuloa joukkoomme. Toi km on kaiketi aivan kauhea kokemus, itse en ole sitä joutunut läpikäymään. Tuntuuko jo, että oot päässyt asiasta yli/ohi?

Goodhope, mitä kuuluu?? Mikä olotila inssin jälkeen??

Mixuliini, miten verikoe?

Örkki, kiva kuulla sustakin. Täällä on niin kauan roikuttu, että kiva kun "tuttuja" tulee vastaan. Tietysti ei kiva, kun täällä vielä joudutaan roikkumaan. Mikä teillä next step? Mä oon samaa ikäluokkaa sun kanssa, tosin meillä yksi luomulapsonen jo on. Mutta se toinen ei vaan tartu mukaan, ei sitten millään. Ja toi ikäkysymys vaan tuo lisää stressiä takaraivoon. Ei hyvä.

Sleepwalkerin negalle pöh. Toi vauvakuumeen kasvatus kyllä noilla lainavauvoilla onnistuu. Oottepa mestarieta sitten kun oman aika on. :)

Poikanen, mulla ei kokemusta tuulimunista edes lähipiirissä. Toi 11+1 nostaa palan kurkkuun :'(. Ei sillä, että menetys olis yhtään pienempi pienillä viikoilla, mutta tuo 11 viikkoa on jo pitkä aika, kun siinä itsekin ehtii kasvaa ajatukseen...

).(
Viime kierrossä käväsin vyöhyketerapiassa, mutta en ole vielä päättänyt jatkanko. Greippimehuja en enää ole jaksanut litkiä. Kokeilin viime kierrossa myös tuota etikkavettä (lusikallinen erikkaa lasiin vettä aamuin & illoin), en jaksa enää sitäkään. Positiivisempi mieli on kuitenkin siitä, että kävin lapsettomuuslääkärillä tsekkauksessa, ja kyselin ohjeita jatkoon. Nämä esittelin miehelle kotona, että näin toimitaan, sitten kun molemmista tuntuu siltä. Oma olo keveni, kun asiat jollakin tasolla eteni. 

Pikainen heippaus kaikille!

Mixuliini, toivottavasti oot saanut niitä parhaita mahdollisia uutisia veritestistä! emoticon Pidän vielä peukkuja täällä, koska joskus ne kotitestit ei vaan näytä oikein, kun se raskaushormonin nousu on niin yksilöllistä. Tsemppirutistus sulle. 

Nine, mitäs mieltä olit siitä vyöhyketerapiasta? Oon itse kovin utelias siitä nyt, kun halutaan pitää pieni tauko hormonihuuruista. Jotkut naiset uskovat vakaasti siitä olleen apua raskautumiseen. Mikä fiilis jäi käynnistä? Ja hyvä juttu, että kävit poikkeamassa lapsettomuuslääkärillä tsekattavana; se tuntuu askeleelta eteenpäin, vaikka ei tarviskaan hoitoja.

Tervetuloa porukkaan, Nitsu!

Kiva kuulla örkistä, tsempit tähystykseen!

Pahoittelut negasta Sleepwalker -- hyvä kuitenkin ettei fiilikset kuitenkaan romahtaneet. Nyt vaan sitkeästi seuraavaan kiertoon!

Poikanen, oon pahoillani tapahtuneesta. Voimia ja jaksuja sulle ja sitä kevään energiaa! Ja tsempit koulutehtäviin.

Ihanaa kun on aurinkoista!! Mukavaa maanantaita ihanat naiset! emoticon

Pikainen huikkaus täältäkin!

Verikokeen vastaus pitäisi tulla iltapäivällä tai viimeistään huomenna. Aamulla ennenkuin menin labraan tein kotona nega testin, joten toiveet plussasta ei ole enää korkealla. Vuoto ei ole vielä alkanut, sekin tietty pitää toiveet vielä pikkusen yllä mutta enpä usko...

Heippa kaikille! Ihana aurinkoinen päivä taas tulossa:)

Nitsulle tervetuloa joukkoon, jääköön vierailusi lyhyeksi:) Pahoittelut keskenmenosta.

Goodhopelle kanssa paljon tsemppiä, jotta kaveri tarrautuisi matkaan:)

Voi että Mixuliini, paljon jännäilyä edessä, onko mitään selvinny?

Tervetuloa takas Örkki! Ihan hyviltähän nuo tutkimusten tulokset kuulosti, ei mitää niin pahasti pielessä, ettei sitä voisi korjata. Toivotaan parasta:)

Mites Sleepwalkerille kävi testailun/ tädin tulon kanssa?

Kiva kuulla Poikanen että valoa alkaa pikkuhiljaa pilkistämään. Voimia paljon ja iso halaus vielä sinulle:)

Ninelle myös paljon positiivisia ajatuksia!

Omaa: Eilen ultrassa, viisi munista näytti siellä köllöttelevän, kaksi hyvän kokoista, kolme pienempää. Limakalvon paksuus 7mm. Huomenna punktio ja pe tai ma mahdollinen siirto. Toivottavasti päästään sinne asti:)

Montako munista muilta on saatu kerättyä?

Eipäs tälläkään kertaa... :( Menkatkin alkoi eilen illalla ja verikokeen vastausta en ole vielä saanut mutta ei se muuta voi olla kuin nega. Luulin olevani varautunut pettymykseen mutta ei se niin helppoa ollutkaan, tosi pahalta tuntuu..... Saas nähdä miten tästä eteenpäin, tämä oli meinaan meidän kolmas ja viimeinen Kelan korvaama hoito, sekin tekee tästä vielä enemmän vittumaisempaa suoraan sanoen!!!! Ja pakkaseen ei olla koskaan saatu mitään "ylimääräisiä" alkioita.

Kiitos teille ihanille tsemppauksista <3 Ja tsempit teille takas <3 En nyt oikeen jaksa kommentoida teidän juttujanne, pakko saada omat ajatukset jotenkuten järjestykseen. 

Palailen taas kunhan pääsen tästä pahimmasta pettymyksestä. Hitto vie että vituttaa!!!!! Kyllä mä tästä vielä nousen! 

Paljon haleja teille kaikille <3

Voi Mixuliini. Voimia. Ja lämmin rutistus. <3 Sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani oon puolestasi. Ota aikasi ja sitten kun oikea hetki taas on, ei kun takaisin kehään. Jaksamista sekä sulle, että miehellesi.

Kuusitytölle huikkaus kysymykseen: tässä viime IVFssä multa punktioitiin 12 munista, mutta niistä vaan 5 oli kypsiä ja hedelmöittyi. Määrän ihan ehdottomasti korvaa laatu, joten tsempit sulle punktioon ja isot peukut kaikelle sen jälkeen -- rauhaisaa mieltä niille kaikille vaiheille ja jännäykselle.

Voi mixuliini! Voimia. Ja uuteen nousuun sitten kun on sen aika. En ole tiennytkään jostain Kelan kolmen kerran korvauksesta. Voihan persus. Onko teillä mahis itse kustantaa jatkot? Sillä vauvahan tulee.

Kuusitytölle voimia muniksien hautomiseen! Kumpa ne siellä voisivat paksusti h-hetkeen saakka! Kerrohan tuntemuksista ja projektin etenemisestä!

Pirjel, kyselit siitä vyöhyketerapiasta. Olen joskus aiemmin kokeillut, kun tuttavani sitä opiskeli. Onhan jalkapohjien hoito mukavan tuntuista & rentouttavaa. Mutta niinhän on hieronta tai mikä muu vastaava tahansa. Viime kerralla mulla tehtiin sekä jalkoihin että korviin, ja korvatkin oli aika herkkätuntoiset joistakin kohtaa (mm. kohtu -pisteessä oli vähän kipua!) Kohtua "hoidettiin", sekä jaloista että korvista. Mutta siitä avusta ei nyt mun kohdalla ole ollut näyttöä, mutta tietysti itsensä hemmottelu on aina paikallaan. Toki oon lukenut niitä "onnistuimme vuosien jälkeen vyöhyketerapian avulla" -juttuja. Tiedä sitten.

Omasta navasta, että kp 19/26-31 menossa. Mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan ei ole. Taidan lähteä vuohenjuustosalaatille. Päivänjatkoja!

Joo, täällä sitä kotona istutaan vapaapäivää. Tiputteluvuoto alkoi 18 kp, vaik yleens alkaa ainaki kolme päivää myöhemmin. Aloin miettii mitä tähystyksestä löydetää - vaik joku syöpä tms. tauti, joka estääki vauvan saannin ja kohtu jouduttais poistamaan ja... no joo, en mä ihan koko ajan ja aina noin synkkämielisesti ajattele. Toivon oikeesti, ettei tähystyksestä mitää kummosempaa löydetä.

Mun yx työkaveri on samas tilantees mun kaa. No ei ihan, ku hänel on jo yks lapsi. Mutt me kuitenki viesteillään toisillemme välil, että missä mennään. Hänel on nyt ens viikolla tulossa se munatorvien aukiolotutkimus, joten sitten olemme samassa pisteessä. Tosin hän on jo ennenki käynyt näitä juttui läpi sen ensimmäisen lapsen kanssa. Silloin hänellä todettiin se monirakkula juttu. Kiva sitte ens viikol kuulla, mitä heille nyt lääkäri sanoo. Olishan se hassua, jos me jossain vaiheessa raskauduttais samaan aikaan . Mutta aika näyttää. Toivottavasti me kaikki itsekukin tällä palstalla joskus raskauduttais. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Tiisa, muistan kyllä sut ja sun onnistumisen vihdoin :) Ihanaa et sun raskaus sujui loppuun asti hyvin, ja saitte kaivatun pienen aarteen syliin.

Örkille kiitokset onnitteluista, ikävä kuulla et oot vielä täällä... Tai siis kiva kuulla susta mut mieluummin olis toki kuullut et olet jo onnellisesti odottajien puolella... Tsemppiä tutkimuksiin - toivottavasti jotain syytä löytyis odotuksen venymiseen, ja sellaista syytä jota voi korjata/auttaa hoidoin... Hyvä ettet ole vielä luopunut toivosta - kyllä ne ilouutiset vielä sinunkin suunnasta kajahtaa!

Kuusitytölle pahoittelut karanneista munasoluista (on se kumma et aina joko ovis antaa odottaa itteään tai karkaa just ennen suunniteltua toimenpidettä :( ), ja mixuliinille menkoista :(

Takaisin