Sleepwalker
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi kun hienoja uutisia Mixuliini. Täällä niin pidetään peukkuja teille. Ja *Fenix*in uutisia kanssa jo odotellaan. Muillekin voimia ja stemppauksia. (Niin kuin aina!
)
On tosiaan hienoa, että on tällainen minne voi käydä purkamassa sydäntään ja tietää, että kukaan ei tuomitse eikä varsinkaan vähättele. Vaikka toivoisikin että kaikki aina raskautuisivat halutessaan helposti jne. niin on silti helpottavaa tietää ettei ole ainoa joka on tällainen "epäonnistuja". Joskus meinaan tuntuu siltä, että ehkä sitä ei sitten vaan ansaitse omaa nyyttiä. Sehän ei tietenkään ole totta, mutta kun maailma oikein murjoo, niin silloin ei oikein jaksa uskoa itseensäkään...
Oma tilanne on se, että eilen käväisin siellä gynellä ja hänen mukaansa kaikki näytti ihan normaalilta. Jo sen kuuleminen helpotti. Jostain syystä olin meinaan jo saanut päähäni, että vähintään munasarjoissa jotain pielessä... Ei pitäisi kuvitella itse kaikenlaista vaan hankkia reippaasti faktatietoa.
Nyt sitten aletaan napsia teroluteja ja toivotaan että kierron epäsäännöllisyys saataisiin niillä kuriin. Sain kakistettua suustani myös sen, että kovasti jo vauvatoiveita olisi. Puolisen vuotta olisi tarkoitus kuitenkin vielä seurailla tilannetta ja jos ei sinä aikana tärppää niin sitten taitaa olla edessä lähete tutkimuksiin. Gyne lupasi pitää peukkuja meille.
Meidän työtahtimme ja siitä johtuva puuhastelun vähyys on kuulemma yksi syy siihen ettei vielä ole mitään tapahtunut. Kun siis tuo mun kiertonikin on mitä on. No juu... Eipä tässä mitään neitseellistä raskautumista voikaan tulla tai siis kyllähän siihen vaaditaan sitä että miekkosen kanssa ollaan tekemisissä.
Nyt siis nappeja naamaan ja lisää yritystä peliin. Eikä pieni elämäntaparemonttikaan olisi pahitteeksi... Kai sitä voisi jo alkaa vähän hellittää jos aikoo elämäänsä pienen ihmeenkin saada mahtumaan. Tai siis se ei kyllä tule olemaan mikään ongelma, koska siinä vaiheessa ei tule olemaan mitään epäselvää siinä mikä elämässä on tärkeintä. Kai tuo työ on tällä hetkellä osittain vain tapa yrittää välillä unohtaa tämä jatkuva, polttava vauvakuume.
) On tosiaan hienoa, että on tällainen minne voi käydä purkamassa sydäntään ja tietää, että kukaan ei tuomitse eikä varsinkaan vähättele. Vaikka toivoisikin että kaikki aina raskautuisivat halutessaan helposti jne. niin on silti helpottavaa tietää ettei ole ainoa joka on tällainen "epäonnistuja". Joskus meinaan tuntuu siltä, että ehkä sitä ei sitten vaan ansaitse omaa nyyttiä. Sehän ei tietenkään ole totta, mutta kun maailma oikein murjoo, niin silloin ei oikein jaksa uskoa itseensäkään...
Oma tilanne on se, että eilen käväisin siellä gynellä ja hänen mukaansa kaikki näytti ihan normaalilta. Jo sen kuuleminen helpotti. Jostain syystä olin meinaan jo saanut päähäni, että vähintään munasarjoissa jotain pielessä... Ei pitäisi kuvitella itse kaikenlaista vaan hankkia reippaasti faktatietoa.
Nyt sitten aletaan napsia teroluteja ja toivotaan että kierron epäsäännöllisyys saataisiin niillä kuriin. Sain kakistettua suustani myös sen, että kovasti jo vauvatoiveita olisi. Puolisen vuotta olisi tarkoitus kuitenkin vielä seurailla tilannetta ja jos ei sinä aikana tärppää niin sitten taitaa olla edessä lähete tutkimuksiin. Gyne lupasi pitää peukkuja meille.
Meidän työtahtimme ja siitä johtuva puuhastelun vähyys on kuulemma yksi syy siihen ettei vielä ole mitään tapahtunut. Kun siis tuo mun kiertonikin on mitä on. No juu... Eipä tässä mitään neitseellistä raskautumista voikaan tulla tai siis kyllähän siihen vaaditaan sitä että miekkosen kanssa ollaan tekemisissä.
Nyt siis nappeja naamaan ja lisää yritystä peliin. Eikä pieni elämäntaparemonttikaan olisi pahitteeksi... Kai sitä voisi jo alkaa vähän hellittää jos aikoo elämäänsä pienen ihmeenkin saada mahtumaan. Tai siis se ei kyllä tule olemaan mikään ongelma, koska siinä vaiheessa ei tule olemaan mitään epäselvää siinä mikä elämässä on tärkeintä. Kai tuo työ on tällä hetkellä osittain vain tapa yrittää välillä unohtaa tämä jatkuva, polttava vauvakuume.
Ei muuta kuin jatketaan tsemppamista! Ja kiitos kannustuksesta <3

Oot kyllä pitänyt meidät aikamoisessa jännityksessä, ihania uutisia!!!!!!! Kyllä aion tulla sun perässä
Tsemppihalit sinne <3
Jaksamisia sinnekin <3