Huomenia arvon leidit,
Tein tänään rohkeat ja soitin itseni saikulle täksi päiväksi.Päätä on särkenyt koko viikonlopun ja ihan sellanen olo kun olis pitkäkestonen krapula. Normaalisti olisin tietenkin vääntäytynyt töihin, mutta mies käski opetella vähän itsekkyyttä ja miettiä mikä olisi parasta minulle ja mahdolliselle lapselle. Joten tämäkin työnarkomaani on nyt sitten aamukahvipöydässä pääkipuineen miettmässä että "voivoi, miten ne voi pärjätä ilman mua"
Fenix, toivotaan että lugeista olisi sulle apu! Se juiminen on inhottavaa, kun ei tiedä johtuuko tädistä, lugeista vaiko limakalvoon uppoavasta munasolusta. Kiva kun ehdit kuitenkin vähän kirjottelemaan kuulumisia työkiireiden keskeltä.
Nymeria, loistava tilanne. Nyt toivotaan että ajoitus meni oikein!!!! Hirmusti peukkuja täälläkin pystyssä. IVF ei ole pelottava, mutta jotenkin "lopullinen" olo siitä tulee, kun kerta kerran jälkeen joutuu jännittämään onko munasoluista yksikään kelvollnen ja jne.
Pirjel, koti-insseilyt pääsiäisen yli ei olis yhtään pahempi tilanne sekään

hehee. Toivotaan kuitenkin, että saatte sen "kliinisen" inssin ennen pyhiä tehtyä. Saako muuten olla törkeä ja kysyä, että saako inssin jälkeenkin vielä koti-insseillä? Tietääkö kukaan? Tai voiko siitä ees olla haittaa. ICSIn jälkeenhän toivotaan, että olis pieni tauko (ei kaikki suosittele sitä kuitenkaan), että munasolu sais rauhassa kiinnittyä.
Tikru ja Artemis, mä oon kanssa ihmetellyt miksi lapsettomien pitäs olla jotenkin onnellisia toisten lasten puolesta?? Siis kaikki me varmasti ollaan onnellisia niistä lapsista ja onhan ne ihania, mutta joskus ihan suoraan sanottuna mua ainakin vtuttaa että just sellanen pari, joka muutenkin kaiken saa annettuna saa sitten vielä sen lapsenkin. Tai vaihtoehtoisesti just niin, että lähipiirissä tää lapsettomuuden sattuminen pitäs vielä jotenkin kieltää kaikilta. Paskanmarjat, mä oon ainakin sanonut ihan suoraan, että ei tartte tulla mulle avautumaan lapsien hoitamisen rankkuudesta tai siitä, miten ei pääse koskaan mihinkään kun on niitä lapsia.
Artemis, joo kyllä mä omasta mielestäni ihan naispuoleinen olen, tai siis hyvin nopsasti olis meidän lapsettomuuteen löytynyt syy jos kaksi miestä oliskin ollut hääräämässä ICSIä

. Mun entinen nimimerkki oli toi
MK81, mutta sen uudistuksen jälkeen ei ole toiminut, joten tein tällasen Miikka nicin, jonka oli tarkoitus olla tribuutti kaikille niille negatiivisille testeille, joita oon tän kolmen vuoden aikana tehny.... en siis nähny ennalta että täähän on ihan miehen nimi.
OMAA NAVAN ALUSTAA: Noniin, tässä vaiheessa edellisessä plussassa se plussa näkyi jo komeasti ja taasen sen ensimmäisen ICSIn jälkeen tässä vaiheessa vuodettiin jo katkerasti. Luettavissa on siis, että ehkäpä jotain kiinnittymistä on yrittänyt tapahtua, koska eilen testissä oli testiajan jälkeinen haamu ja tänään sitten testiajalla sellanen haamujenhaamujenhaamu, joka näkyikin vaan yhdessä valaistuksessa. Täti siis ei ole vielä rynninyt paikalle, mutta pyyhe on kyllä melkeestään heitetty kehään. Kai sen plussan pitäs siis jo vahvempana haamuna herkässä testissä näkyä tänään? Nyt saa sitten olla ihan realisti.
Lisäksi piti kertoa, että miehellä aloitettiin nyt nuo hormonit, joilla kokeillaan, että päästäiskö syksyllä sitten inssiin (eli hoidoissa vähän takapakkia), kun nämä mun munasolut ei nähtävästi tykkää siitä että niitä yritetään kasvattaa... siitä johtuen kaikissa kolmessa ICSIssä saaliina aina vaan se yksi hyvä ja hedelmöittynyt munasolu.