Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miikka, sitten meitä on kaksi, jolla on vaikea päivä... jaksamista sulle. <3

Inte gravid, ei raskaana. Ei yllättänyt, vaan siltipä se aina tuntuu yhtä kauheelle. Hitonhitto. Nyt täytyy vähän keräillä taas itseensä kokoon.

Voi, toivottavasati Nymerialla on parempia uutisia!

Miikka ja pirjel, tsemppihalit teille... Kyllä näitä mustia päiviä sitten pitääkin piisata. :( Pirjel, mites eteenpäin, seuraavaa inssiä putkeen? Miikka, kyllä siitäkin suosta todella vielä ylös kiivetään- pakkohan sitä on käydä joskus alhaalla että voi taas nousta..? Tämä palsta onneksi auttaa laittamaan asioita mittasuhteisiinsa kun lähipiiriä miettiessä tulee aina ajateltua et kun KAIKKI on raskaana ja KAIKILLA on jo lapsia ja KAIKILLA muilla se on niin helppoa... Valitettavasti niin ei kuitenkaan ole :(
Nymeria pelasta meidän ketju, kerro hyviä uutisia!

ON: kävin eilen siellä tähystyksessä. Se oli jos mahdollista vielä helpompi/kivuttomampi toimenpide kuin aukiolotutkimus... Eikä mitään erikoista löytynyt. Herttamainen kohtu mutta ei näyttänyt olevan niin vahvasti väliseinää että se mitään haittaisi. Limakalvot OK eikä mitään muuta ylimääräistä näkyvissä. Toisaalta helpotus - toisaalta ei, ei vieläkään mitään järkevää syytä meidän ongelmiin... IVF-jonot on kuulema vajaat 6kk, eli kun meidän jonotus alkoi kai tammikuun alkupuolella, meidän pitäis päästä käymään ja mahd keretä jopa aloittaa hoidot ennen kesätaukoa. Ja jos ei keretä niin mä en kyllä enää ala. Ei kestä enää tätä odottamista... Mulla on alkanut vähän ärsyttää tämä oma avoimuuskin viime aikoina. Mulla on vähän ollu sellanen tapa viime aikoina et jos joku on vaan tajunnut kysyä niin oon suoraan kertonut et kyllä tässä on jo pitkään yritetty mut vaikeuksia on. Nyt musta on alkanut tuntua et oon kuin käänteisesti ne tyypit jotka vaan vaahtoaa siitä raskaudestaan/vauvastaan: et puhun vähän väliä vaan meidän (turhasta) yrittämisestä. Asiahan ei varmaan ole näin, enkä mä monelle oo siitä kertonutkaan mut siltä se on alkanut tuntumaan - et olis sittenkin parempi ollu vaan pitää suunsa kiinni...

Bandida mä alan kallistuu kanssa tolle "kerrotaan jos erehdytään kysymään" linjalle. Säkin oot vellonut tän asian kanssa jo toista vuotta, että on sanomattakin selvää ettei kukaan ulkopuolinen voi ymmärtää tota tilannetta! Ehkä nekin osaa edes yrittää tukea sua (tai pitää naamaansa kiinni noissa asioissa) kun sen kerran kertoo päin naamaa. Mene ja tiedä, mutta pitkän hiljaisuuden jälkeen tollanen "salaisuus" on kieltämättä ittelle jo sellanen tabu, että varmasti tuntuu siltä kun olis parempi olla hiljaa.
Mitähän mä taas selitän... no joo... ehkä mulla on hetkisen parempi päivä, vaikka vielä on ihan samat fiilikset kun aamulla.

pirjel se on game over vasta kun täti laulaa! Totta on, että hoitojen kanssa tippuu jotenkin korkeemmalta, vaikka tunteet on ihan samat joka kierrossa. Jaksatteko jo tulevaisuutta suunnitella?

Nymeria tule ja piristä päivää!!!!

Kiitos teille kaikille ihanille tsemppaamisesta <3! Voi kun niin mielelläni olisin tullut kertomaan hyviä uutisia, mutta kun ei niin ei. :( Vuoto alkoi jo aamulla ennenkuin ehdin testaamaan edes. Toisaalta hyvä, vihaan niin sitä negatiivisen testin tekemistä. Mutta kyllä tuntuu kauhealta, vaikka en odottanutkaan raskaana olevani. On se tosiaan nyt vielä erilaista kuin ennen hoitojen alkua. Hirveet kivutkin olleet tänään, saanu napata särkylääkettä enemmän kuin tarpeeksi. Lähdin aamulla salille purkamaan pahimmat agret ennen töihinmenoa, mutta koko päivän vaan odotin, että pääsisin kotiin. Toisaalta hyvä, kun nyt on tällä viikolla vain yksi vapaapäivä, niin ei vaan kotona märehdi.

Pirjel, kovasti pahoittelut sulle negasta! On tää niiiiin epäreilua!! Argh! *halirutistus*

Miikka, sielläkin kurja päivä *lohtuhali*. Jaan myös sinun ja Bandidan kanssa ajatukset tuosta tämän asian kertomisesta muille. Toisaalta ärsyttää, kun on tullut kerrottua ehkä turhankin monelle. Toisaalta taas on helpottavaa, kun ei tarvi keksiä selityksiä miksi on huono päivä tms. Ja mie olen sellainen persoona, että minun on yleensä pakko saada sanottua mieltä painavat asiat, tai ei tuu mistään mitään.

Bandida, onneksi tähystys meni hyvin. Onhan se varmasti toisaalta kurjaakin, että ei syitä löytynyt sitäkään kautta, mutta silti hyvä, ettei mitään vakavaa ollut!

Mie aamulla jo soitin klinikalle ja sovittiin, että katsotaan kp 9 (ensi viikon torstai) munarakkulan tilanne. Mies on lähdössä sinne ulkomaan työreissulle 28.2., mutta kone lähtee vasta iltapäivällä. Ehtisi siis aamulla viemään näytteen, jos ovis sattuisi sille päivälle, niinkuin ilmeisesti pitäisi. Miun ovis vaan kun on tuollainen pikakiitäjä, että ei voi olla varma. Toinen huono puoli on, että just tuona päivänä klinikka on kuulemma klo 10 lähtien kiinni, mutta hoitaja sanoi, että yrittäävät saada mulle siihen aamuun inssin, jos vaan minun ovulaatio siihen osuu. No, nyt siis vaan yritetään kärsiä täti pois ja odotellaan ens viikon torstaita. Ainiin, ja lisäksi on ollut eilisestä lähtien hiivamaista kutinaa. Sekin vielä! Ei oo onneks kovin paha, joten jospa se menis ohi ittekseen (?)

Iltaa kanssa sisaret :)

Eipäs ole minua näkynyt täällä vähään aikaan :) Täällä ovulaatio pitäis olla kolmen päivän päästä mutta tuntuu että se tulee ihan parin päivän sisään kun tuntuu tuolla alavatsassa vessassa käydessä semmosta pientä kipua. :) Tulokset tosiaan tuli niistä kokeista viimeviikon torstaina ja kaikki oli kunnossa, ei klamydiaa, eikä maksassa ja kilpisrauhasissa ollut mitään, sokerit oli vähän koholla joten sokerit jätettiin pois kokonaan :) Ja määrättiin puoleksi vuodeksi terolutkuuri mutta ajattelin aloittaa sitten kun menkat alkaa, jos alkaa, toivottavasti ei niitä tulisi. :/

Paljon plussatuulia ja puhalluksia meille +++++++++

YK13

KP 18/34

Morjensta Minnuska89, kiva että kaikki näytteet oli puhtaita ja oviskin on käsillä. Ja kiitos Nymerialle halista, toivottavasti aikataulut käy nyt teillä miehen kanssa yksiin!!!

Minä odotan kuin kuuta nousevaa niitä DNA kokeiden lopputuloksia ja sitä kolmatta ICSIä. Ensiviikolla tiedetään sitten enemmän niistä tuloksista. Hyvää viikonloppua vaan koko konkkaronkalle ja niitä plussia toivotaan kehiin!!!

Tuntuu, että täällä ollaan samoissa tunnelmissa, kuin Miikka ja Pirjel tässä eräänä päivänä... Vituttaa niin että pää meinaa haljeta!! Ei siis riitä nää omat oviskärvistelyt, vaan että noita vauvauutisia satelee aivan koko ajan joka puolelta!
Tänä aamuna isäntä kertoi kaverinsa ja hänen puolisonsa odottavan loppukesän vauvaa. Pariskunta, jolta vähiten olisin odottanut...
Nyt on taas kaikki elämässä niin omaa napaa, että... emoticon Miten tästä oikeesti selviää järjissään? Kertokaa mulle, hyvät naiset!!!

Kiitti Nymeria "tuuppauksesta" kahden testin taktiikkaan, kyllä mäkin taidan aloittaa, maksoi mitä maksoi...

Ei kai tässä auta, kun uutta viikko kohti ja tätiä odottelemaan emoticon , taitaa olla turha toivoa mitään suuria onnistumisia...

Parempaa uuden viikon alkua kaikille, kyllä kai täältä suosta joskus noustaan!

Tulin tänne nyt huikkaamaan nopeasti että minäkin nyt sitten jakauduin.
Poika syntyi viime tiistaina 15.2 alle 5h kestäneen synnytyksen jälkeen, eli ripeästi tultiin.
Ekat supparit tajusin puol 1 aikaan päivällä ja minuutin vailla 5 oli poika ulkona :DD
Mittoina kaverilla 50cm ja 3720g.
Tänään päästiin vasta kotiin, jännäillään ekaa yötä, varsinkin kun poika ollut sairaalassa usein hoitajilla yöllä, eli katotaanko uskallanko nukahtaa.

Mutta tulin nyt kertomaan, kun lupasin.
Eli tätä ketjua aloittaessani en tätä hetkeä osannut kuvitella ja tosi vaikeaa on käsittää edelleenkään.

KAIKILLE HIRMUSTI PLUSSATUULIA !!!!!
KYLLÄ SE ONNAA !!

allekirjoittanut ja Yk21:n poitsu 5pvä <3

Jejee, hurrrrjasti onnea Nuu_, ja koko perhe!!! Niin se on vaan mennyt 9kk jo sinunkin tärpistä ;) Hirmuisen paljon tsemppiä nyt sitten vauva-arkeen.

Minnuska hyvä ettei testeissä mitään ylläreitä löytynyt. Joko ovis on bongattu?

Pirjel, jokos siellä täti lauloi vai vieläkö meillä on toivoa?

Nymerialle peukkuja että ovis nyt tajuais olla aikataulussa niin että kerkeisitte ennen miehen reissuun lähtöä ottaa seuraavan yrityksen!

Fenix, samoilla fiiliksillä mennään, täällä on kans ollut yllättäviä raskautumisuutisia ilmoilla, ja jotenkin nyt ei vaan tahdo kestää niitä yhtään... Halaukset sinne! Kyllä teillä toivoa on, leuka ylös vaan.

Juteltiin viime viikonloppuna miehen kans siitä et kun oon omalle äidille kertonut aika avoimesti missä meillä mennään, mut anopin kanssa ei ole tullut puheeksi (se on aika korrekti ihminen, eikä varmaan tarkoituksella kysele kun tietää kyllä et yritystä on jo kotva takana), että mitähän ne ajattelee kun ei niitä vauvauutisia kuulu... Ite en ainakaan usko enää yhtään luomuplussaan. Silti meinasin kyllä jatkaa oviksen testaamista - onpahan edes dataa kropan toiminnasta kertoa lääkärille sitten kun niihin IVF:iin joskus pääsee.

ONNEA Nuu_ Poika vauvan johdosta!!!!  emoticon

Ja muille paljon plussa tuulia toivon ja lähettelen....

Ooooi, ihanaa, onnea Nuu_ pojan johdosta ja onnea koko perheelle vihdoin onnistuneesta raskaudesta ja lopputuloksesta <3

Bandida, Niinpä, onneks ei ollut mitään ja joo ovis bongattiin jo 17.2 vaikka laskurin mukaan piti vasta ovis olla 19.2.. Pupuiltu ollaan aika aktiivisesti ja enpä oo tässä kuussa joutanu miettimään koko vauva juttua kun koulutus on vienyt ajatukset muualle :) Ovulaatio oli 4 päivää sitten ja eilen aamulla lämmöt oli 37,5 ja tänään myös samassa lukemissa. Mutta saas nähdä mitenkä käy tässä kierrossa. Rintoja on nipistellyt ja ne on turvonneet myös, mutta en jaksa elätellä mitään toiveita kun tiedän että tuskin tässäkään kierrossa mitään on tapahtunut. :( Ei vaan jaksa enään innostua koko asiasta, jotenka normaalisti mennään eteen päin ja testailen varmaan loppuviikosta. Niin ja tänään koulussa istuessa tuli pieniä nipistyksiä alavatsaan jotka meni sitten hetken päästä ohi, ei ollut mitään kipeitä nipistyksiä.

Paljon plussapuhalluksia ja plussatuulia meille kaikille++++++ :)

YK13

KP 23/32-34

Onnittelut Nuu_n perheelle!!!

Ja toivottavasti Fenix ja muutkin kuumeilijat saavat viettää edes muutaman viikon ilman muiden pussauutisia... se helpottaa ainakin allekirjoitanutta. Tänään nimittäin pomo, joka on vähän väliä käynyt kysymässä koska meille tulee perheenlisäystä, tuli ylpeänä kertomaan että elokuun lopussa tulee hänestä mummo. KI-VA. Oli siinä sitten ilmeessä pidättelemistä. Meinasin sanoa, että niin munkin äidistä oli tulla, vaan ei sitten tullutkaan, mutta sain purettua kieleeni.

Nuu_
kauhiasti onnea teidän perheelle!! Ja ihanaa vointia ja alkua pikkuisen kotiutumiselle. <3

Te ihanat naiset, kiitoksia taas kaikesta kompista ja tuesta! emoticon

Kyllä se täti vaan lauloi -- itse asiassa karjui oikein menemään aarioita...piti tuossa muutama päivä keräillä taas itseään kokoon. Olihan mulla tällä kertaa odotukset paljon pienemmät sen inssin suhteen, mutta voi prkle, että sen 'inte gravidin' tuijotus on kyllä niin karmeeta hommaa, oli siihen miten varautunut tahansa. 

Pahoittelut sulle myös Nymeria ettei tämä inssi vielä tuottanut tulosta. Rutistus sullekin ja kaikkea parasta onnea uuteen yritykseen!

Bandida, hyvä kun tähystys meni sujuvasti ja oot kunnossa! Ja kiitos tsemppihalista, se tuli perille ja tarpeeseen.

Minnuska
nkin testitulokset kunnossa, hieno juttu.

Miikka, saanko kysellä, että kun mainitsit niistä DNA testien tulosten odottelusta, niin liittyykö ne DNA testit aina sen ICSI tekemiseen, vai mihin? Nimimerkki ihan tietämätön...

Fenixille jaksuja lähettelen.

Me täällä mietitään ja pähkäillään nyt jatkoja. Mies ehdotti, että josko vielä kerran kokeiltaisiin inssiä, mutta oon itse epäileväinen. Kun nyt kaikki meni niin nappiin kun inssiä tehdessä voi mennä, ja silti tää mun kroppani ei tee omaa osuuttaan...kannattaaks sitä sitten takoa päätään seinään vielä kolmatta kertaa. Toki IVF vaatii meiltä hieman taloudellista suunnittelua, joten siihen ei nyt heti putkeen lähdetä, se jää väkisinkin pikkusen tuonnemmaksi, ehkä huhtikuun paikkeille. Ehkä mä tarvisin kierron, pari hengähdystaukoa -- vaikka Bandidan tavoin, mun usko luomuplussaan on aika mitätön. Eli siis täällä vielä arvon ja muutan mieltäni tunnin välein, mikä olisi hyvä suunnitelma jatkoille....ehdotuksia otetaan vastaan, rakkaat naiset! :-)

Bandida: hyvä että kaikki oli kunnossa.

Minäkin ihmettelin tuota DNA-juttua.. mutta ehkä Miikka vielä meitä opastaa.

Pirjel: ikävää että inssitkin ovat menneet mönkään. Toivottavasti nyt jos pienen tauon pidätte, tapahtuisi ihme ja saisittekin sen luomuplussan.

ON: Mä oon tehnyt ovistestejä la-su-ma aamuisin ja kaikissa oli, varsinkin lauantain testissä vahva haamu. Siis ihan selkeä viiva, mutta ei niin vahva kuin se verrokki. Haamu siis kummitteli vielä su ja ma aamuina ja siksi tein sitten vielä eilen illallakin testin, jossa ei enää haamusta ollut tietoakaan. Eikä myös tänä aamuna. En tajua!! Olis kerralla kunnon viiva ja sillä selvä eikä mitään haamuja. Ihan tarpeeksi tässä saa miettiä ja pähköillä muutenkin ja sitten tulee vielä tollaisia typeriä haamuja :( en tykkää!

Vaan ei se kuulkas naiset muukaan tässä auta kuin mennä eteenpäin ja toivoa parasta!!

PLUSSIA NYT EDES JOLLEKIN!!

Moi vaan,
Jaa siis en varmaan ees tajunnut selittää mitään niistä DNA kokeiden taustoista! Liittyvät siis keskenmenoon, joka oli klinikan lääkärin mukaan myös hänelle niin suuri yllätys, ettei taustalla voi olla kuin raskauden aikainen veritulppien muodostushäiriö. Toisin sanoen vauva oli hänen mielestään täysin elinkelpoinen yksilö siihen asti, kun minun vereni rupesi muodostamaan tulppaa istukkaan katkoen verenviennin vauvaan. Eli siis minut passitettiin kokeisiin, joissa selvitetään sekä tulppataipumus, että jotain periytymishommeleita juurikin DNAsta. 

Huomenta NAISeT.
HITTO TÄMÄ ON EDELLEEN KÄMÄSTÄ KIRJOITELLA KÄNNYKÄLLÄ. ANTEEKSI ISOT KIRJAIMET. EI VAAN TÄSSÄ VAIHEESSA AAMUA JAKSA TAPELLA OHJELMAN KANSSA.

LÄÄKÄRI ANTOI OHJEEKSI TESTATA 4 VIIKON PÄÄSTÄ VUODON ALKAMISESTA JA MINÄHÄN TESTASIN CLEARBLUEN TIKULLA TULOKSENA HAAMU. MITÄHÄN MÄ NYT TEEN? MULLA ON ILMEISESTI VIELÄKIN HCG TASO KORONNEENA ELIMISTÖSSÄ. PITÄS SINNE HOITOIHIN PÄÄSTÄ TAAS JA TÄMÄKIN VIELÄ. VOI KYYNEL.

Miikka: Toi on kyllä niin tylsä tilanne kun vaan voi olla. Nyt en muista lukeneeni, tehtiinkö sinulle km jälkeen tyhjennys lääkkeillä vai kaavinnalla? Eräs tuttuni (joka sikiää ilmeisesti vain käyttäessään samaa suihkua miehensä kanssa niin helpolla on tullut joka kerta raskaaksi), oli raskaana eikä halunnut kahden lapsen jälkeen kolmatta. Hänelle tehtiin viikolla 6+ jotain tyhjennys lääkkeillä ja käskettiin tehdä sitten jossain kohtaa kotitesti. Kotitesti näytti edelleenkin raskautta ja hän sai toisen kerran lääkkeet tyhjennystä varten. No edelleenkin kotitesti näytti raskautta, jonka jälkeen hänelle tehtiin kolmas tyhjennys lääkkeillä ja vielä kaavintakin siihen perään. Tää kuulostaa, ainakin minusta aivan kamalalta ja epäreilulta, koska ensimmäistä raskautta tässä haaveilee ja jo 8kuukautta on mennyt toivoessa. Kamalalta siksi, että alkio oli kiinnittynyt niin tiukasti jo mukaan matkaan, ettei se olisi halunnut sieltä ennen aikojaan lähteä. Sitten taas toisaalla, saa kaikkensa tehdä tai lähinnä olla tekemättä yhtään mitään, ettei pikkunen tule ennen aikojaan ulos. Tai ylipäätään, että tärppäis.
Tää nyt alkoi mennä vähän jo asian viereen, koska mieli on niin maassa, mutta yritän siis sanoa sitä, että kaikilla ei se yksi tyhjennys tai kaavinta välttämättä riitä. Ilmeisen harvinaisia nuo tapaukset ovat, mutta ovat kuitenkin.
Bandida: Meilläkin olen kertonut omalle äidilleni jokseenkin tarkkaan missä tässä nyt mennään, mutta miehen äidille ei ole asiasta mainittu mitään. Sinänsä eihän tässä mitään kerrottavaa ole ollutkaan. Jotenkin kuitenkin aavistan, että hän ei meiltä varsinaisesti mitään vauva uutisia odotakaan. Hänestä tuli mummo ensimmäisen kerran vuosi sitten ja nyt tämä saa sitten jatkoa pikku siskon tai veljen muodossa. Se hänen "suurin" lapsenlapsikuume on onneksi kohdistunut muualle, koska en itse henk.koht. varmaan olisi moista hössötystä ja sähellystä kestänytkään. Mies kyllä sanoi, että odota vaan miten äitis reagoi, mutta jotenkin en usko äitini olevan ihan sellainen.

No mutta kaikesta blaablaasta huolimatta.. NYT NIITÄ PLUSSATUULIA TÄNNEKIN PALSTALLE JA PIAN!!!

Nuu_:lle suuren suuret onnittelut pienestä pojasta! :)

Bandida: Meillä mie olen puhunut äidin kanssa tästä ja hän onkin ollut yksi tärkeimmistä tukijoista. Anopille olen kertonut tutkimuksiin menemisestä, mutta nyt ei olla käyty siellä. Ehkä ensi viikon lopulla mennään käymään ja silloin pitää varmaan vähän valottaa nykytilannetta. Anoppi on jo pienen tytön mummo ja toinen on tulossa kesällä... Minun äitini ei ole vielä mummoksi päässyt ja odottaa tietysti sitä, mutta osaa silti olla hienosti minun ja meidän tukena tässä tilanteessa.

pirjel, onkos siellä tehty päätöksiä suuntaan tai toiseen? Olittekos te siis yksityisellä hoidossa (tää pää ei nyt jaksa muistaa oikein mitään...) ? Jos olette, niin sitten kyllä ymmärrän, jos inssin tekeminen mietityttää. Julkisellahan sitä ei tarviis varmaan niin miettiä, jos kuitenkin mahiksia onnistumiseen olisi.

Tikrulle ovistesteistä: Minä kyllästyin stressaamaan niiden viivojen kanssa ja siirryin digitestiin. Ovathan ne kalliita, mutta saa saletisti vastauksen, onko ovis tulollaan vai ei. Se on sitten eri asia, että pitääkö testata kerran vai kaksi vuorokaudessa, riippuu miten nopeesti LH-huippu nousee ja laskee.

Miikka
, siis vieläkin haamu! Kyllä nyt kannataa soitella hoitavalle lääkärille ja kysyä mitä tehdään. Voi että kun nyt saisitte vihdoin tämän vaiheen päätökseen ja uuteen yritykseen!

Mie olen ollut tosi maassa tästä tilanteesta. En jaksa mitään, ei kiinnosta mikään, en jaksa hymyillä, töissä tuntuu rankalta, treenaan hulluna ja kotona oon kuin joku zombie. Tänään huonot uutiset vaan lisääntyi. Kävin siis klinikalla. Nyt lääkäri sanoi, että se viime inssin spermanäyte oli laadultaan paljon huonompi kuin se, mikä syksyllä otettiin mieheltä. Ei antanut juurikaan tuolla näytteellä toivoa luomuplussalle ja inssinkin kanssa on aika epätodennäköistä, että kannattaa enää yrittää, jos seuraava nääyte samanlainen. :( Oli järkytys. Lääkäri oli kyllä vähän ihmeissään, että miten se näyte oli niinkin paljon huonontunut. Mutta katsotaan nyt vielä maanantaina, että miltä näyttää. Mies sai lähetteen vielä hormonikokeisiin. Ja miulla on molemmilla puolilla 14 mm follit irtoomassa! Mutta mitäpä niillä tekee, jos ei simpat tee tehtäväänsä. Sain Pregnyl-reseptin ja lauantai-iltana isken sen mahaläskiin ja maanantaiaamuna sitten toinen inssi. Jos siis kannattaa tehdä, riippuu siitä miehen näytteestä. Että aika vahvasti näyttää siltä tälläkin suunnalla, että koeputkihoidot kutsuu... Varasin ajan myös meidän klinikan terapeutille, menen sinne 2 viikon päästä juttelemaan. Toivottavasti helpottaa tätä jatkuvaa alakuloa edes hiukan.

Nuu_:lle ihan superionnittelut, IHANAA!!!!! emoticon

Miikka,oisko mahis, et jotain ois jääny, pala istukkaa tms., joka aiheuttais noi haamut??? Yhdellä tuttavalla kävi niin, km:stä kk:n päästä näytti viel plussaa. Suosittelen kans lääkärireissua!

Itse edelleen tätiä odotellessa... On niin epäsäännöllinen ollu toi kierto, ettei vielä uskalla ruveta testailemaan, kovempi vaan pettymys, jos yleensä voi enää olla... emoticon Nymerian zombitunnelmat on NIIN tuttuja. Tsemppiä sinulle, Nymeria ja kaikille muille myös.

Bandida, meillä on kerrottu molemmin puolin äideille tilanteesta, kun aloitettiin tutkimukset. Oli lähinnä ilmoitusluontoinen asia, joka piti sisällään sen, että kysellä ei tarvitse (=ei ole edes suotavaa), kerromme itse tilanteesta lisää, jos siltä tuntuu. Se on meillä toiminu tosi hyvin, ovat kunnioittaneet meidän näkemyksiämme ja olleet utelematta mitään. Km:n jälkeen kerrottiin tapahtuneesta, olivat tietty tosi pahoillaan, mutta sen koommin eivät taas ole udelleet mitään. Mä olen jutellut asioista jotain heidän kanssaan, kun on itsestä siltä tuntunu.

Mukavaa viikonloppua kaikille, toiv. jollain olis potentiaaliset päivät käsillä!! Plussatuulia! emoticon

Tersehdys ystäväiseni ja iloista viikonloppua!
Kyllä joo soittelin sitten tohtorisedälle, joka ilmoitti että jos maanantaina vielä haamuilee niin sinne käypi tieni... ja jos on vahvistunut plussa niin sitä suuremmalla syyllä... ja jos negailee niin vasta sitten kun täti ei rupee laulamaan (eli parin viikon päästä) menen öljynvaihtoon.

Voi Nymeria en oikein tiedä miten sieltä suosta nousisi. Ei se aina onnistu niin helposti, mutta oon huomannut että pienet itkupotkuraivarit aina silloin tällöin antaa rauhan asialle. Tai sitten joku miniloma vaikka möksällä tai kavereiden luona, ettei ole päälimmäisenä asia aina joka hetki mielessä?

Me ei olla kerrottu ennen tuota enkeliplussaa kenellekään näistä hoidoista, ja enkeliplussan jälkeenkin kerrottiin vasta jouluna porukoille plussasta, vaan ainoastaan anopille tästä showsta mitä tähän liittyy. Se ymmärsi hyvin ja ei ole sen enempää hoitoihin puuttunut, mitä nyt sanoi viikko sitten, että jos ette enää niitä hoitoja sitten jaksa, niin olishan sellanen pieni kiinalaislapsonenkin ihana. Ilmeisesti tarkoitti ulkomaista adoptiota ja yrittivät tukea meitä sillä, että kyllä he ymmärtää mihin tahansa ratkaisuun tässä vuosien saatossa päädytään.

Takaisin