Nuu_ kauhiasti onnea teidän perheelle!! Ja ihanaa vointia ja alkua pikkuisen kotiutumiselle. <3
Te ihanat naiset, kiitoksia taas kaikesta kompista ja tuesta!
Kyllä se täti vaan lauloi -- itse asiassa karjui oikein menemään aarioita...piti tuossa muutama päivä keräillä taas itseään kokoon. Olihan mulla tällä kertaa odotukset paljon pienemmät sen inssin suhteen, mutta voi prkle, että sen 'inte gravidin' tuijotus on kyllä niin karmeeta hommaa, oli siihen miten varautunut tahansa.
Pahoittelut sulle myös
Nymeria ettei tämä inssi vielä tuottanut tulosta. Rutistus sullekin ja kaikkea parasta onnea uuteen yritykseen!
Bandida, hyvä kun tähystys meni sujuvasti ja oot kunnossa! Ja kiitos tsemppihalista, se tuli perille ja tarpeeseen.
Minnuskankin testitulokset kunnossa, hieno juttu.
Miikka, saanko kysellä, että kun mainitsit niistä DNA testien tulosten odottelusta, niin liittyykö ne DNA testit aina sen ICSI tekemiseen, vai mihin? Nimimerkki ihan tietämätön...
Fenixille jaksuja lähettelen.
Me täällä mietitään ja pähkäillään nyt jatkoja. Mies ehdotti, että josko vielä kerran kokeiltaisiin inssiä, mutta oon itse epäileväinen. Kun nyt kaikki meni niin nappiin kun inssiä tehdessä voi mennä, ja
silti tää mun kroppani ei tee omaa osuuttaan...kannattaaks sitä sitten takoa päätään seinään vielä kolmatta kertaa. Toki IVF vaatii meiltä hieman taloudellista suunnittelua, joten siihen ei nyt heti putkeen lähdetä, se jää väkisinkin pikkusen tuonnemmaksi, ehkä huhtikuun paikkeille. Ehkä mä tarvisin kierron, pari hengähdystaukoa -- vaikka
Bandidan tavoin, mun usko luomuplussaan on aika mitätön. Eli siis täällä vielä arvon ja muutan mieltäni tunnin välein, mikä olisi hyvä suunnitelma jatkoille....ehdotuksia otetaan vastaan, rakkaat naiset! :-)