Heippa ihaNaiset,
täällä taas illan virkku, vaikka huomenna ei yhtään varaa aamun torkkuihin...
Oli mukava kuulla susta Mimmu82, toivottavasti olet nauttinut lomastasi ja nyt vaan peukut pystyyn, ettei ne menkat ala sieltä ollenkaan! Jännää.
Miikka, hienoa, että sait lohtua lääkärisi sanoista. Pakko sanoa, että aina välillä jaksaa ihmetyttää ja järkyttää joidenkin hoitoalan ammattilaisten töksäyttely -- hyvä, että annoit palautetta Kätilöopistolla saamastanne kommentista. Toivottavasti sun oma fyysinen vointi palailee normaaliin suuntaan pikkuhiljaa.
Nymeria, korjailin tuossa tickeriäni ja tosissaan samoissa mennään, ihan vaan parin päivän erolla. Voidaan jännitellä samiksina. :-) Ymmärrän hyvin sun vuoristorata-fiilikset...sitä oli (ja välillä on edelleen) itselläkin niin ristiriitaiset tunteet kun niistä hoidoista tuli todellisuutta. Toisaalta toiveikas ja innokas, ja toisaalta taas semmonen epätoivo nosti ajoittain päätään, ettei tästä mitään tuu, hitto vieköön. Toivottavasti saat kuitenkin jotain rauhaa siitä, että nyt näillä hoidoilla olette ison askeleen lähempänä omaa pienokaista... <3 Ihan mielettömät tsempit sulle ja rauhaisaa mieltä toivottelen edelleen.
Mulla on edessä tosi kiireinen viikko töiden puolesta, mikä on nyt tähän tilanteeseen ihan hyvä homma. Enpähän ehdi liikaa miettimään inssin tulosta, yllättävän rauhallisin mielin olen tähän asti ollutkin. Vaikka tuo luge-ronklaus on kyllä kaikkea muuta kun mieltä ylentävää...mutta silti niin kovin pieni hinta siitä mikä voisi olla tulos.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
täällä taas illan virkku, vaikka huomenna ei yhtään varaa aamun torkkuihin...
Oli mukava kuulla susta Mimmu82, toivottavasti olet nauttinut lomastasi ja nyt vaan peukut pystyyn, ettei ne menkat ala sieltä ollenkaan! Jännää.
Miikka, hienoa, että sait lohtua lääkärisi sanoista. Pakko sanoa, että aina välillä jaksaa ihmetyttää ja järkyttää joidenkin hoitoalan ammattilaisten töksäyttely -- hyvä, että annoit palautetta Kätilöopistolla saamastanne kommentista. Toivottavasti sun oma fyysinen vointi palailee normaaliin suuntaan pikkuhiljaa.
Nymeria, korjailin tuossa tickeriäni ja tosissaan samoissa mennään, ihan vaan parin päivän erolla. Voidaan jännitellä samiksina. :-) Ymmärrän hyvin sun vuoristorata-fiilikset...sitä oli (ja välillä on edelleen) itselläkin niin ristiriitaiset tunteet kun niistä hoidoista tuli todellisuutta. Toisaalta toiveikas ja innokas, ja toisaalta taas semmonen epätoivo nosti ajoittain päätään, ettei tästä mitään tuu, hitto vieköön. Toivottavasti saat kuitenkin jotain rauhaa siitä, että nyt näillä hoidoilla olette ison askeleen lähempänä omaa pienokaista... <3 Ihan mielettömät tsempit sulle ja rauhaisaa mieltä toivottelen edelleen.
Mulla on edessä tosi kiireinen viikko töiden puolesta, mikä on nyt tähän tilanteeseen ihan hyvä homma. Enpähän ehdi liikaa miettimään inssin tulosta, yllättävän rauhallisin mielin olen tähän asti ollutkin. Vaikka tuo luge-ronklaus on kyllä kaikkea muuta kun mieltä ylentävää...mutta silti niin kovin pieni hinta siitä mikä voisi olla tulos.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Kyllä tänne mahtuu (vaikka tietenkin toivotaan, että täällä ei pitkään tarvitsisi kuhnailla odotusta odottaen, vaan pian tärppäisi itse kullekin). Viime aikoina tämä ketju onkin ollut hiljaisempi, joten uudet keskustelijat ovat ainakin minun mielestäni hyvinkin tervetulleita! :) Teilläkin kun on jo tutkimukset käynnissä ja ongelmia havaittu, niin ilman muuta tämä on ihan oikea paikka tulla jakamaan mietteitä. Onnittelut muuten ensimmäisestä oviksestasi!! Sehän on jo rohkaiseva asia kuitenkin. Kyselit meidän muiden tutkimuksista. Tuossa edellisellä sivulla on minun postaukseni (heh, tai aika monta! :D), jossa kerron olleeni ekassa inseminaatiossa viime viikon keskiviikkona. Meillä siis miehen simpoissa ongelmaa, eivät ole tarpeeksi liikkuvaisia ja tiheydessäkin mättää. Mulla hormonit ok. Aukiolotutkimuksesta jäi hieman epäselväksi minullekin tuo oikean puolen toimivuus. Oli kuulemma huono näkyvyys, ettei täyttä varmuutta saanut. Mutta vasen on ainakin auki. Onkos teille suunniteltu minkälaisia hoitoja? Sulla ainakin tuo kierto heittelee niin paljon, että ilmeisesti jotain hormonihoitoa saat / olet saanut? Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että nyt olisikin jo pikkuinen tulossa!

Tapasin vielä yhtä viimeisillään olevaa ystävääni, mikä oli kyllä vika tikki oman henkisen tilanteen osalta.
jo etukäteen kaikille, mulla taitaa tulla niin tiukka duuniviikko, etten ehkä ehdi poiketa!