Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos! Jotenkin saatan jopa uskoa noiden tutkimusten aloittamisen "rentouttavaan" vaikutukseen ja siihen, että sillä olis saattanut olla jotain tekemistä asian kanssa. Odotin tosiaan menkkojen alkua, että oisin voinu varata ajan sinne aukiolotutkimukseen, mut nyt kai ma soitan klinikalle, ja kiitän tähän astisesta... Outoa![&:]

Toivotaan tosiaan, että tästä lähtee oikeen kunnon plussa-aalto liikkeelle! [:)] Ette kyllä pääse minusta vielä eroon tälläkään palstalla, koska aika varovaisesti uskallan katsoa tulevaisuuteen...

hh83 ja MK81, kovasti jaksamista, kuten kaikille muillekin asian kanssa painiville. Ilon päivä koittaa vielä aivan taatusti! Oikein paljon plussatuulia puhaltamaan tänne!!! [:)]

Onnea Fenixille!!! Hienoa että meitä muitakin heinäkuun 2011 laskettuja tulee lisää!! [:)][:)][:)]

*Fenix* ihan sairaan hienoa!!! Todella iso onnittelurutistus täältäkin ja vinkiksi, että tuolla raskautuneiden puolella on myös tällainen "pidemmän kaavan mukaan plussanneet ketju"- johon olet varmasti myös tervetullut! Toki täällä saa kaikki plussanneetkin päivitellä olojaan ja tuntemuksiaan poistumatta mihinkään [:)].

MK81 ja hh83 ; hirveesti tsemppistä teille molemmille! Kyllä se pieni nyytti teillekin ihan varmasti tulee! Itselläkin on todella tuoreessa muistissa nuo kaikki tunteen kirjot ilosta suruun, tyhjyyteen ja epätoivoon. Ehkä ne on ihan luonnollisia tuntemuksia, ehkä huolestuttavampaa olis että tunteettomasti asiaan suhtautuisi. Voimahalit molemmille!!!

Feeniks : onnitelut täältäkin kovasti!!

Vielä viimeiseksi vähän omaa napaa; kävin siel neuvolassa eilen ja dopplerilla saatiin sydänäänet kuuluviin! Taas askel lähempänä äitiyttä, kohta alan itsekin uskoa että tää on oikeesti totta.

*Fenix* onnea ihan mielettömästi! Ihanaa että kerrankin vierailu tällä pastalla jäi lyhyeen [;)] toki siis saat vielä täälläkin kirjoitella [:D].

Nappuliini tervetuloa ja toivottavasti myös sinun vierailusi täällä jäisi lyhyeen [:D]

Omaa: Täällä jännätään tuleeko täti lähipäivinä vai ei, tosin saattaa olla että on pari päivää pidempikin kierto luvassa oviksesta päätellen, mutta en siis aijo testata vielä ainakaan viikkoon. Nyt ei oo vielä mitään tätioireita, mutta eiköhän se sieltä taas tiensä perille löydä. Rupesin eilen itkemään, kun tuli taas niin paljon vauva uutisia lähipiiristä ja serkku lähti vielä sitten synnyttämään kolmatta lastaan, niin jotenkin oli vaan liikaa vaikka onnellinen olenkin heidän puolestaan, mutta.....

Moi kaikki!

Uutena tulisin mukaan ketjuun, kun näyttää siltä, että pidemmällä kaavalla meilläkin yritys menee. Täytyy tunnustaa, että pidemmän aikaa olen seurannut tätä ketjua - kuten muutakin VAU:n keskusteluja. Täällä tuntuu olevan niiiin ihanan lämpöisiä ja ihania naisia, että tahtoo mukaan!

Vähän taustaa: yritys aloitettu 12/2009, plussa 5/2010, keskenmeno 7/2010. Nyt menossa keskenmenon jälkeen yk 4.

Keskenmenon jälkeen pitäisi helpolla tulla raskaaksi - niin kuulemma... Yritys on edelleen ja toivoisin, että plussa tulisi ennen ensi kesää. Toiveita herättää, kun tässä ketjussa on tullut plussia vaikka vähän joutuukin sitä odottamaan!

t. Mermaara

Mermaara: Terveluloa ja toivottavasti visiittisi jää täällä lyhyeen. Itse keskenmenon kokeneena sanon, että kyllä juu voi tulla nopeastikin uudelleen raskaaksi, mutta keho ei aina välttämättä ole siihen valmis. Pieni toipuminen tekee kropalle ja itsellekin hyvää. Tosin sulla on nyt sen verran mennyt aikaa, että se plussa voisi vähitellen alkaa ilmaantumaan. Tsemppihalit Sinulle!

Meillä on jännä päivä tänään, kerrotaan meidän lapsille tämä vauvauutinen. Ensin ajetaan 200km kertomaan miehen lapsille (7 ja 12v) ja sen jälkeen paljastetaan tämä minun lapsilleni (7v ja 10v). Jännä nähdä miten tulevat isosiskot ja veli asian ottavat. Uskoisin, ettei ihmeellisiä kommentteja tule vastaan, mutta lapsista ei koskaan tiedä. Pitäkää meille peukkuja, että kaikki menee hyvin.

Meillä on huomenna sitten np-ultra ja viime ultran mukaan täyttyy se 12vkoa joten uskallan vihdoin hengittää.

Halauksia kaikille ihanille ja tsemppaaville ystäville täällä ja paljon niitä onnistumisia toivottelen!

Tänään tehty clearblue testi ja todellakin taisi visiittini lyhyeen jäädä koska testi näytti:
raskaana 1-2 viikkoa <33

Mermaara, todellakin tervetuloa virallisesti mukaan meidän muiden joukkoon, yritetään potkia sinut mahdollisimman pian plussanneisiin, onnistui hienosti tuon *Fenix*in kohdalla [:D].

Tatjuska, hyvin se varmasti menee. Tietysti lapset ovat siitä hankala yleisö, että haluavat omille vanhemmilleen parasta, jopa tekevät kaikkensa miellyttääkseen, mutta samalla myös kilpailevat vanhempiensa ajas.ta ja suosiosta [8|]. Mun mielestä on hienoa, että kerrotte ennenkuin masu rupee näkymään [:)].

Mimmu82, uuh, testaus odottaa [:)]. Pidetään peukkuja, että pääsisi yllättämään kahdella viivalla [:D].

Mulla on vähän jännä kroppa. Ovikseen asti piteli kehon lämmöt yli 36,7 mutta oviksen jälkeen pudonnut 36,2:teen... mitäs hittoa tämä nyt on.

Mermaara tervetuloa joukkoomme, mutta toivon että sinun käyntisi jäisi yhtä lyhyeen kun Nappuliinin ja Fenixin [:D]

Tatjuska onnea jännään päivään, eiköhän ne lapset uutisen hyvin ota vastaan [:)]

Nappuliini onnea oikein kovasti plussasta, nyt alkaa näyttämään hyvältä tämän ketjun taika [:D]

MK81 pidä joo vaan peukut pystyssä, mutta huonolta näyttää, sillä tätioireet päällä [:@]

kiitos paljon onnitteluista [:)]
Täällä on päivä täristy uutisten jälkeen ja nyt alkaa vihdoin tajuamaan sen että itsensä mukana matkusteleepi papunen <3

Nyt vaan kaikki mukaan plussa tuuliin ja kaikille paljon haleja ja jaksamisia eri elämäntilanteisiin [:)]

Kiitos tervetulotoivotuksista Tatjuska, MK81, Mimmu82 [:)] Ja onnittelut kaikille tässä ketjussa plussanneille! Nappuliini ja *Fenix* taisivat olla viimeisimmät[:)]

Kiitos, Tatjuska, tsemppihalista! Odotusta odottavan aika on välillä aika lailla pitkä. Keskenmenosta jotain positiivista, niin tietää ainakin, että jokin edes toimii omassa ja miehen kropassa. Kerrothan, miten lapsille kertominen meni ja mitä he uutisesta sanoivat!

Onnea Nappuliinille !! Kylläpäs tällä palstalla on kovin plussa-aalto meneillään! Ja hyvä niin [:)]

Muuten, onkos kenelläkään kokemusta siitä ettei pääse muuttamaan omia tietojaan? Olen kirjautuneena sisään, mutta kun yritän mennä omaan käyttäjätiliin ja muokata siellä osioita, niin tulee ilmoitus "Käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite on jo käytössä, yritä uudelleen". [>:] Ja mitenhän ihmeessä tämä on ees mahdollista, kun tosissaan oon kirjautuneena sisään. Edellisen nimimerkin kanssa tosin kävi niin, että se vaan ei sitten hyväksyny enää salasanaani, eikä myöskään ylläpidolta tilaamiani salasanoja. Joten jouduin perustamaan uuden. En myöskään pääse kirjautuun tililleni mistään muulta koneelta, koska salasanani ei toimi. Ilmoittaa vain, että virheellinen... Tässä omassa koneessa se kun on tallennettuna, niin pääsee suoraan kirjautumaan. Kun ei tää homma oikein niin voi toimia, että koko ajan pitäis uutta käyttäjää luoda. [:@]

Imj, ei mulla kyllä tollasia kokemuksia ole. Sama salasana (numerosarja) toimii kyllä kaikissa koneissa ja säilöin sen muutenkin sähköpostiini, jos sattuu unohtumaan. Melkeen kantsis luoda uusi profiili?

Eipä oo oikeestaan ittellä mitään päivittämisiä. Töitä, töitä ja kohdun alueen nippailua. Liekö ne keltarauhaset siellä nyt sitten aktivoituvat ja pitävät älämölöä.

Nappuliini ja Fenix, hurjasti onnea!!! [:)] Näyttää tosiaan plussa-aalto alkaneen, toivottavasti päästään kaikki mukaan tämän vuoden puolella...

Tervetuloa Mermaara, toivottavasti visiittisi ketjussa jää lyhyeen [:)] Me ollaan tästä ketjusta kyllä niin mustasukkaisia että potkitaan kaikki uudet tuonne odottajiin mahdollisimman nopeasti, kuten huomaat, heheh [;)]

MK81, hh83 ja muut, kuulostaa kyllä kovin tutulta. Aina välillä kun rupeaa asioita miettimään negatiivisemmalta kantilta, niin ihan pelästyy omia ajatuksia. Kyllä tässä puolentoista vuoden aikana on valitettavasti kerennyt käydä läpi tunneskaalaa laidasta laitaan - enää puuttuu se isoin riemu, kun sitä plussaa ei vain kuulu... On itsensä, kykynsä ja motiivinsakin monta kertaa jo kyseenalaistanut ja miettinyt et olisko sittenkin parempi vain antaa asian olla ja nauttia elämästä mahtavan aviomiehen kanssa..?

Mimmu82, ne tätioireethan ilman tätiä vain enteilee plussaa? [;)] Halauksia sinne, joskus ottaa kyllä lujille iloita muiden onnesta...

Mites Tatjuskalla meni jännittävien uutisten kertominen lapsille? Ja tänään on np-ultrakin, onnea siihen [:)] Kyllä ne hyvät uutiset sielläkin jatkuu!

Angervollekin onnea hyvistä neuvolauutisista [;)]

Imj, mulla oli alussa tuollainen samanlainen ongelma, ensin lakkasi hyväksymästä salasanaa, ja kun perustin uuden tunnuksen, se alkoi herjaamaan että tunnus on jo käytössä. Mulla tuo ratkesi kun pyysin ylläpitoa poistamaan sen vanhan tunnuksen.

ON: Piinaillaan edelleen. Perjantaina tai lauantaina pitäis tädin tulla kylään jos on tullakseen... Viime perjantaina (dpo 7) alkoi jo menkkamaiset juilinnat ja olot mahassa ja jatkui vkonlopun yli, ei kai se nyt meinaa pitää viikkoa menkkakipuja..?? [:@] Olishan se nyt kyllä upeaa jos täti ei siitä huolimatta tuliskaan ja sais juhlia isänpäivää oikeen 'kunnolla'... [;)]

Lapsille kertominen meni oikein hyvin. Lapset on tänään jakaneet uutista koulussakin tohkeissaan.

Tänään oli se np-ultra ja kyllä täällä nyt ollaan onnesta mykkyrällä... Vauvalla on kaikki hyvin, down riski oli 1:32000 (riskiraja 1:250 eli kaukana siitä), niskaturvotus 1,15mm ja vastas viikkoa 11+6, LAta siis ei muutettu. Sain 3D kuvankin mukaan, löytyy toukokuun odottajien ultrakuvista jos jotakuta kiinnostaa nähdä. Nähtiin aivolohkot, selkäranka ja kaikki.... aivan mieletön kokemus.

Mermaara, luin tuolla edellisessä sivulla että yrität uudelleen keskenmenon jälkeen raskautumista..Sen verran vain tulin pikasesti kertomaan että se ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa että heti keskenmenon jälkeen raskautuisi heti, itselläni keskenmeno 1/2010 ja mennään jo yk10:ttä täällä tuloksetta. [&o][:(] Mutta tietenkin toivon että sinun kohdalla se raskautuminen onnistuisi piankin! [:)] Niin ja  tervetuloa tänne meidän muiden joukkoon rupattelemaan [:)]

Omaa, en jaksa enää, tää on varmaan tarkoitettu mulle että en onnistuisi raskautumaan vieläkään. Tässä odotellaan jo sitä tätiä tulevaksi vaikka oviskaan ei ole vielä ollut, ainakin testit kertoo että ei ole ovista ja olen noudattanut sitä MK81:sen neuvoa, mutta näyttää vain tyhjää palloa, tuskinpa sitä hymynaamaa edes tulee siihen testiin koskaan.. Mulla jotenkin vaan niiin ärsyttää tää vauvahaave kun ei onnistu niin ei sitten! [:(] Joten odottelen sitä tätiä tänne joka varmasti mun kohdalla sitten tulee kun on aika, tietenkään en sitä toivoisi enään tänne. [&o]

YK10

Takaisin