Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mäkin vielä lasken itseni plussaamattomiin, koska ne mun "muka haamut" saatiin ennen menkkojen alkua ja gynekin oli sitä mieltä että saattoi tapahtua pientä kiinnittymistä, mutta epäili silti.

Juup, fiilikset aika matalalla....simppatulokset tuli ja ilmeisesti näytteessä 2milj. siittiötä per ml. Normi määrä kaiketi 20milj. Kohtalaisen kuntoisia kuitenkin ja lääkäri oli sitä mieltä että näillä saadaan kyllä lapsi aikaiseksi. Järkyttyneenä kohtalostamme totean että elämästäni juuri tämä enää puuttuikin, kaikella muulla mua on jo lyöty ja hyväksikäytettykin. Mutta siis isäntä otti varmasti kovemmin ja ei tämä tietenkään meidän parisuhteeseen vaikuta, muutenkuin että joudutaan sinne lapsettomuuslääkärin juttusille.

Hipsinpä minäkin tähänkin ketjuun, aiemmin olen kirjoitellut (tosin nyt oli piiiitkä tauko) tuolla "joko nyt onnistaisi"- ja "äidiksi ensi kertaa" -ketjuissa. Vauvelia on yritetty saada alulle pian vuoden päivät, viime syyskuun alusta kai niinkuin virallisesti. Plussan plussaa en ole mihinkään testiin saanut, muutaman negan testannut. Ja se on joka kerta yhtä kamalaa. Nyt on vissiin yk 12 tai 13 menossa, jotain sinnepäin kuitenkin. Pari kiertoa on jäänyt hyödyntämättä miehen työreissujen takia.

Ikää tulee reilun viikon päästä 31 vuotta täyteen, joten esikoinen alkaisi olla jo enemmänkin kuin toivottu. Mies on vuoden minua vanhempi. Viime joulukussa on ultrattu ja otettu verikokeita, niissä kaikki ok. Nyt olen menossa lisätutkimuksiin, syyskuussa pitäisi alkaa kyselemään gyneltä aikaa, kunhan tk:een saadaan uusi sellainen. Minua on vaivannut menkkojen jälkeinen rusehtava vuoto. Se alkaa yleensä päivän tai pari menkkojen loputtua ja jatkuu parista päivästä jopa sinne (oletetun) oviksen aikoihin asti. Syytä ei siis ole vielä löytynyt. Ihmettelin kyllä, ettei joukukuun labroihin ollut laitettu keltarauhashormonitestiä ollenkaan. Kierto on ollut pääosin 25-27 päivää, heitellen välillä hieman suurempiinkin lukemiin. Kevättalvella oli pisin kierto 33 päivää ja arvatenkin silloin tuli tehtyä useampikin nega raskaustesti. Positiivista mieltä yritetään pitää yllä, vaikka pikkuhiljaa ahdistus tästä tilanteesta alkaa koventaa otettaan ja yhä enemmän alkaa pelottaa, että jos sitä vauvaa ei tulekaan...

Tsemppiä kaikille tähän ketjuun ja kovasti tänne niitä hyviä uutisia kaivattaisiin!! +++++++++

Bandida: pahoittelut negasta :( Onko alkanut jo kunnon vuoto, vai onko toivoa että oli liian aikainen testaus?

MK81: jaksuja ja voimia hoitoihin. Annan sen verran lohtua tuohon tilanteeseen, että meillä miehellä oli siittiö kanta vielä pienempi ja nekään vähät eivät uineet kunnolla eteenpäin, mutta silti saimme hoitojen avulla rakkaan poikamme [:)] Joten pää pystyyn, kyllä se oma käärö sieltä teille tulee [;)]. Ja voihan olla että mitään hoitoja ei edes tartteta, kun kerta ne olevat siittiöt ovat hyvä kuntosia, ties vaikka sieltä plussa jo ennen hoitojen alkua tulisi [:D]

Nymeria: tervetuloa tännekin puolelle kirjoittelemaan, toivottavasti et joudu täällä kauaa viipymään [:D]

Omaa: mulla pitäis viim. sunnuntaina tulla täti kylään, mutta toivotaan että ei tulis. Taidan jättää kuitenkin testauksen vasta ens viikolle ja odotella rauhassa. Mulla ei oo mitään oireita ollu raskautumisen suuntaan vaan nimenomaa tädin vierailun suuntaan [:@], mutta ei heitetä toivoa kokonaan pois [;)]

MK81, pahoittelut ja voimahalauksia sinne. Onneksi vähäisetkin siittiöt riittää kun kerran eläviä ovat. Isännälle oli kyllä varmasti kova pala [:(] Komppaan Mimmua, kyllä noillakin eväillä vauva teille saadaan, avun kanssa tai ilman! Oon ennenkin kertonut saman täällä palstalla ja kerron taas et mun ystävällä oli PCO molemmin puolin ja miehellä alle 2% siittiöistä liikkuvia, heillä tärppäsi parin inseminaatioyrityksen jälkeen ihan luomuna, ja melkein heti perään toisenkin kerran (lapsilla ikäeroa 1v 4kk)...

Mimmu82, ei valitettavasti oo toivoakaan enää. Illalla aukes hanat - ei tosin taaskaan kovin runsaana, viime kierrot kyllä ollut sellaisia kuivan kesän vuotoja... Ei heitetä vielä sun kohdalla toivoa ollenkaan, wastiksellakin taisi olla ihan varmat menkkaoireet ennen plussausta [:)]

Nymeria tervetuloa tällekin palstalle [;)] toivottavasti saisi kohta toivottaa tervemenoa odottajiin...

Soittelin sitten klinikalle et miten edetään kun ei tulosta (paitsi ovis!) clomeilla tullut, sovittiin et tämä kierto vielä katellaan kun kerran oma hormonitoiminta on vissiin nyt sen verta kuosillaan et oviskin tulee ja luteaaliaikakin oli melkein tunnilleen 14 vrk... Sitten varmaan syyskuussa lähdetään inseminaatioon ja parin sellaisen jälkeen laitetaan lähetettä julkiselle puolen, jos on tarvis mennä koeputkihommiin. Gynen mukaan tosin varsinkin näissä 'selittämättömissä' lapsettomuus(argh)-tapauksissa inseminaatiossa on paljon parempi onnistumisprosentti kuin luomuna, että hän elätteli vahvasti toivetta siitä ettei muihin hoitoihin olisi tarvetta. Tosin mun mielestä tätä meidän yrittämistä ei voi ihan täysin sanoa selilttämättömäksi, kun mulla kuitenkin on ollut häiriötä ovulaatiossa. Sen syy tosin on vähän hämärän peitossa. Mutta näillä mennään. Nyt pitää urakoida tämä kierto siihen malliin ettei syyskuussa tartte soitella muita aikoja kuin neuvolaan [:D]

Kiitos naiset! Vieläkin oon ulalla, mutta luotan siihen että jotain tuloksia saadaan kyllä jossain vaiheessa. Ja mies oli ihana, sanoi että kyllä me sitten adoptoidaan jos siihen menee, kun mä olisin niin täydellinen äiti. En tiedä mikä niissä sanoissa lohdutti, mutta sen näin taas kerran että kunnon mies mulla.

Bandida: Et ole ainut joka ei ole saanut testeihin ainuttakaan plussan näköistä viivaa. Mulla ei ole ollut lähelläkään ei es ole pahemmin ollut kunnon aihettakaan testeihin ko mä en testaile kuin vasta kun on päivän tai pari myöhässä ja niitä kertoja ei kahen vuojen aikana ole tullut kuin ehkä yhdellä kädellä laskettavan verran.

Nymeria: Tervetuloa joukkoomme. Tänne saa tulla kertomaan niin hyvät kuin huonotkin kuulumiset ja voi purkaa tunteita.

mk81: Otettiinko sun miehestä hormooni verikokeet? nimittäin jos hanellä selkeesti on hormooneissa häikkää niin hänelle voidaan antaa pillereitä jotka lisää siittiöitten määrää. Meillä oli myös miehellä tuloksena -heikentynyt hedelmöittämiskyky, mutta hormooneissa ei ollut vikaa niin asialle ei voinut tehdä mitään koska muuten se olis voinnu peräti huonontaa tilannetta. Joo varmasti miehellesi tulos oli kovempi isku. Meilläkin käytiin eräätkin keskustelut aiheesta ko tiedettiin et vika saattaa olla miehessä noi miehet on vähän herkkiksiä.
Se on hyvä et pääsette lisä tutkimuksiin.saatte sitä kautta lisää potkua ja yrittämis intoa [;)]

Omaa: Mä oon ollut tämän viikon kipeenä ärsyttävä yskä. Mieski on pistänyt mut nukkuun eri huoneeseen et se saa nukutuksi. Toivottavasti tästä olis vain hyötyä ko ovis oli ja alkio matkaa kohti kohtua niin ajattelin et jos mä jotenkin autan sen liikkumisessa ko juodun yskiä niin et koko kroppa hytkyy.[:D] Mut ens viikolla alkaa piina viikko sit ei paranis yskiä et toinen vois kiinnittyä rauhassa. Toive ajattelua mut pitäähän sitä vähän leikkiä omilla ajatuksilla.[;)]

Oikein hyvää perjantaita kaikille ja ja testaajat päräyttäkää plussat [:)](eikös täällä ollut muutamat joilla olis sen aika)

Mimmu82: Nyt toivotaan, että pääsisit testaamaan plussan! Kovasti on peukut pystyssä sen puolesta!! [:)] Vaikka tätioireita olisikin, niin kauan on toivoa, kun se itse täti ei kaahaa paikalle!

Bandida:
Peukut pystyssä sinnekin suuntaan! Toivotaan todella, että ny tärppäisi, ettei tarvitsisi syyskuussa soitella muualle kuin sinne neuvolaan [;)]. Ja jos ei tärppää ja hoitoihin lähdette, on se kuitenkin positiivinen asia, että lähtökohdat on hyvät siinä mielessä, ettei "mitään vikaa" ole löytynyt. Niin se vaan on toisaalta varmasti turhauttavaakin, jos mitään selitystä ei löydy, mutta hoidot voivat tehota sitten paremmin.

MK81:
Tsempitykset täältäkin sinnepäin! Ja on sulla ihana mies! Ihan tuli vedet silmiin kun luin, mitä oli sulle sanonut! [:)]

Tiisa: Kiitos, luulen, että tunteenpurkauksia täältäpäin on odotettavissa aika ajoin, sen verran on alkanut tilanne jo pänniä. [8|] Toivottavasti siun flunssa helpottaa, että se pikkuinen siellä saisi kiinnittyä rauhassa (toiveajattelulta ei näissä tilanteissa voi välttyä, mutta nyt todella toivotaan, ettei siun kohdalla jää pelkästään toiveiluiksi! [:)]). Jaksuja piinaviikolle!

ON: Mie ajattelin aloittaa ovistestailun huomenna, vaikka paketissa sanotaan, että 27 pv:n kierrossa pitäis aloittaa kp 11. No huomenna on 10 ja kun kiertokin heittelee, niin jospa jo huomenna sitten. Kunhan nyt sen vahvan viivan siihen jonain päivänä ensi viikolla saisi, niin hyvä olisi.

Muksaa perjantai-illan jatkoa. Mie korkkaan Coronan. [8D]

Onpas täällä hiljaista!

Mitä näyttää Mimmu82:sen testi?? Vai uskaltauduitko vielä tekemään?

Tiisa, eikö flunssa vähän niinkuin edistä sitä raskautumista.... on tuo kehon puolustus silloin vähän heikoimmillaan ja pääsee "toivottu tunkeilija" ilman kehon vastustuksia kiinnittymään [:D][;)]. Ja ei, vielä ei herrasta mitään verikokeita ole otettu. Lääkäri jo puhelimessa väläytteli että voisi olla perinnöllistä. Mistä sen päätteli, sitä en kyllä tiedä.

Bandida, kiva kuulla tuollaisia onnistumiskertomuksia! Minulla on gyneltä perjantaina saadun vahvistuksen mukaan kaikki hormoneissa ok, ei PCO:ta ultran mukaan (eikä kyllä mitään ovulaatio- tai menkkakipujakaan), eikä mitään häikkää tuubeissa, kun on monta kertaa nähty se solun matka sinne kohdun puolelle. Eli ilmeisesti vaan tämä miehen häikkä nyt sekoittaa meidän perheen lisääntymismahdollisuuksia. Inseminaatioonko te nyt lähdette? Toivotaan, että luomuna nyt tärppää, kun kerran selittämätöntä lapsettomuutta on ilmassa.

Kohta sais alotella jo testaamisen odottamista, vaan kuten arvaatte varmasti, fiilikset on menneet ihan täysin tähän kaikkeen touhuun.

En mahtanut mitään itselleni ja menin testaamaan vaikka eilein päätin että vasta keskiviikkona testaan. No tulos oli NEGA [:(]. Mä en jaksa enää näitä hemmetin pettymyksiä ja miks se saakelin täti ei sieltä tule jos kerta en oo raskaanakaan???!!! Sitä kehittelee päässään kaiken maailman haaveita vaikka tietää, että on ihan turhaa ja tyhmää[:@]. Mulla on kyllä ollu kokoajan semmonen olo, että en oo raskaana ja että täti sieltä ihan kohta tulee, ni en ymmärrä miks oon taas näin pettynyt, mutta ehkä se on just se, että päässään sitä salaa kehittelee haaveita kumminkin[:(][:(][:(].

No mutta nyt mä ryöpytin kaiken teitin niskaan ja voin ruveta keräilemään itteäni taas ja odottelemaan sitä perkeleen tätiä, tulis sit s..tana että pääsee seuraava kierto käyntiin! Kiitti kun olette olemassa[:D] ja anteeksi ruma kielenkäyttöni [&:]!

Mimmu82, ei tarvi anteeks pyydellä kielenkäyttöjä tai mitään. Eiköhän tässä ketjussa jokainen kuitenkin ymmärrä aika hyvin, miltä sinusta tuntuu. Hyvä, että on paikka missä voi purkaa tuntoja ja saada vertaistukea. [:)]

Pahoittelut kuitenkin negasta. [&o] Niinhän siinä monesti käy, että vaikka kuinka päättää, että testaa vasta, kun menkat kunnolla myöhässä, niin ei malta odottaa. Minullekin on mooonta kertaa käynyt niin, että olen kyllä varsin selvästi tiennyt, että täti tulee, mutta silti sitä jotenkin haluaa pitää pienen toivonkipinän yllä. Kunnes sitten pettymys taas iskee. Huoh, ja sitten kun kuulee tarinoita, joissa on ollut ihan varma menkoista ja sitten ne ei alakaan ja testataan plussa. Tulee vaan mieleen, että miks muille käy niin (vaikka hienoahan se on heidän kannaltaan, toki!), miks ei minulle... Äh, toivottavasti en nyt masentanut sinua entisestään näillä jutuillani... Toivottavasti nyt edes se prkleen täti sitten kurvaisi luoksesi pian, ja uutta kiertoa taas putkeen vaan. Tai jättäisi tulematta ja kuitenkin vielä plussaisit... Kovasti jaksuja!

Mulla on kans ollut viime menkoista asti hirvee ärsytys päällä. Töissä asiakaspalvelussa tuntuu, että joka toinen naisasiakas on raskaana jne. Joka päivä monta kertaa vaan muistutusta siitä, että toiset ne onnistuu, mutta mie en. Miksi? Ja nyt ei auta kuin odottaa vaan sitä syyskuuta, jos mahdollisesti sais sitä aikaa gynelle. Ovistestin tulos tänään nega, mutta se nyt oli ihan odotettavissakin vielä. Viikonloppuna kyllä ollut vipinää peiton alla ja lähipäivinä sama meno jatkuu (toivottavasti ainakin!). Sitten taas ne piinalliset pari viikkoa edessä.

Nymeria kiitos vertaistuesta [:)] et todellakaan masentanut vaan helpotit mun oloa! Se täällä onkin niin ihanaa, että aina joku sanoo ne oikeat sanat ja tietää, ettei ole yksin tämän asian kanssa <3

Se on kyllä jännä, miten koko ajan joka paikassa näkeekin vaan ne jotka on raskaana. Ihan sama mihin meet tai katot telkkaria, niin aina jossain on joku joka on raskaana. Ja jotenkin sitä ajattelee, että toi on ihan varmasti saanut tuon lapsen ekalla yrittämällä, mutta mistäs sen tietää vaikka olis kuinka kauan yrittänyt ja vaikeesti saanut lapsen alulle. Ja vaikka oliskin saanut helpolla, niin mun pitäis olla ilonen toisen puolesta, että ei ole joutunut kokemaan tätä tuskaa ja vaikeutta, mutta näinä hetkinä se ei vaan ole niin helppoa. Mutta en siis todellakaan toivo kenellekään tämmöstä vaikka toi kirjotus nyt vähän siltä kuulostaakin [:D]. Mä luotan siihen että te ymmärrätte mitä tarkoitan! Ehkä mun kannattais mennä vaan nukkumaan ja herätä huomenna uuteen päivään ja odottelemaan tädin kurvausta paikalle, joka siis ei vieläkään ole saapunut[:@]

Toivotaan nyt että Nymeria pongaisit pian sen oviksen, niin ei mene pupuilut hukille [;)] tai eikai ne pupuilut koskaan hukille mene [:D]

Huomenta!

Täti on täältä lähtenyt. Mulla on nyt niin kaksjakoiset fiilikset että tekis mieli unohtaa koko yrittäminen ja antaa raskauden vaan tulla jos tulee. Mut sit taas toisaalta en mä osaa täältä pysyä poissa ja kai sitä aina miettii millon se ovis vois olla. Sen päätöksen mä nyt tein, että kun mulle on tullu 30kg painoa 5v aikana eli tän uuden suhteen aikana niin jos se nyt haittaa tätä raskautumista tai tekee omansa että alkaneet raskaudet ei onnistu niin nyt nää kilot saa helvetti lähteä. Parissa viikossa on nyt lähteny sellanen 4,5kg ja viime viikolla kävin kaks kertaa salilla ja kerran uimassa kilsan. Tänään meen taas salille ja kun muksut on isällään tälleen joka toinen viikko niin näillä "lapsivapailla" viikoilla ja nyt kun oon työttömänä on pakko rehkiä ihan urakalla että saa ton painon laskeen. Toivotaan että sit ajan kanssa tulee se raskauskin ja onhan sekin aina helpompaa mitä vähempi painaa. Eli mä keskityn nyt enemmän itseni hoitamiseen ja painonpudotukseen kun raskautumiseen. Katsotaan tuoko se mukanaan iloisia yllätyksiä.

Ihan kaikille täällä tasapuolisesti hyvää viikkoa, tsemppiä oviksiin ja plussaamisiin. Isot halaukset kaikille, kiitos kun olette olemassa. Ihan paras ketju tämä meille pidempään yrittäneille.

Tatjuska- Meitsi kannustaa sua ihan kybällä!
Mulla oli kans hiipiny sellaiset 10 kg 1,5 vuodessa tosi salakavalasti ja silloin kun me molemmat toivuttiin keskenmenoistamme, niin päätin, että nyt riittää huono kunto ja ikävät makkarat vastan ympärillä[:'(][:'(].
Aloitin vuoden lopussa kuntoilemaan säännöllisesti ja oli kivaa huomata, että liikunnan lisääminen:
 a) saa ajatukset pois raskautumisesta,
 b) vähensi läskiä,
 c) antoi hyvän mielen
Joten superisti tsemppiä kuntoilupäätöksessä pysymiseen[:)][:)][:)]

p.s. mä tein positiivisen testin, kun olin ottanut kuntoilun ohjelmistooni, tokasta kierrosta[;)]
Ja olen kyllä jaksanut paremmin raskausajankin treenata ihan kokoajan..painoakin on tullut <7 kg[:)]

Joten ihan miltä kannalta vaan katsoo, Tatjuska, tota sun kuntoilupäätöstä, sehän erinomainen päätös!!
Hyvä sinä!!

Hyvä Tatjuska, tervetuloa kilokerhoon! Minäkin tässä päätin että nyt riittää ja minimi 10kg saa näistä 20kg ylimääräisestä lähteä. Uskon, että tuo raskautuminen kilojen lähdön luota menee juurikin Kaikan esimerkin mukaisesti [;)].

Nymeria, joo samaa mieltä. Pakkoko niiden kaikkien raskautuneiden on tulla justiinsa mun luokse kertomaan miten raskasta niillä on kantaa sitä lasta mukanaan. Ehkä ne ei tee sitä kuitenkaan ilkeilläkseen, vaan näkee että oikeesti katselen hymyillen ja aattelen että jonain päivänä minäkin meen ylpeenä masu pystyssä mitä vaikeimmista väleistä.

Mitä mitä, Mimmu82 heitteleekö sulla useesti kierrot, vai VOISKO TÄÄ OLLA SITÄ ITSEÄÄN??? Vielä on peukut täällä pystyssä, vaikka kuinka olis menkkamasennus siellä jo päällä [:D][;)][:D][:@]

Itselle ei nyt mitään uutta, jännäpäivät menossa vaan ei kyllä jännitä yhtään. Olen kovasti yrittänyt googlettaa (todella luotettavaa tietoa) näitä simppa-vähyys-juttuja, vaan mistään en ole selville saanut, että jos kuitenkin humputtelee menemään vällyjen alla, niin että voiko ne esim. loppua?! Siis olishan pari miljoonaa+parisataatuhatta enemmän kun pelkkä pari miljoonaa (siis oviksen aikaan vähän extraa you know!).

Tatjuska hieno päätös ja samaa täällä itsekkin yritän, siis pudottaa ylimääräisiä kiloja[:D]

MK81 mulla on ollu jo useamman kierron ajan suht säännöllinen kierto, mutta ennen mulla saatto olla isojakin heittoja, toivottavasti en oo palaamassa entiseen [>:]. Nyt siis kp33 menossa ja tätioireet hävinneet kokonaan WTF mitä tää on??? No luultavimmin täti pitää mua pilkkanaan ja nostattaa mun toivoa, että voin taas tipahtaa korkeelta[:'(]. Mutta sitä ihmettelen, ku luulin tässä kierrossa ponganneeni oviksen, mutta en siis testannut millään, no ehkä se oli sitten vaan erehdys pongaus, sillä sen oviksen mukaan kuukautisten olis pitäny jo alkaa!

Ja muuten MK81 mielestäni siittiömäärä ei niitten käytöstä vähene vaan uusiutuu samalle tasolle, joten ei muuta ku käyttelemään vaan [;)] ja rupeen täällä pitämään jo peukkuja, että saisit kumminkin sen plussan sinne testipuikkoon viikonpäästä [:D]

Jaiks, sain torstaille jo ajan lapsettomuushoitojen suunnitteluun, kun tänään varmistui, että minulla pitäisi olla röörit kunnossa. Vähän jänskättää nää inseminaatiot ja muut... Olisko lohduttavia kertomuksia? Itse otin seuraavan askeleen myös ja kävin ostamassa raskausajan vitamiinipurkin. Noita foolihappoja oonkin käyttänyt jo 6kk.

MK81 hieno homma, että noin pian pääsette suunnitteluun. Ei muuta ku täyttä päätä kohti haasteita [:D]. Valitettavasti inseminaatiosta mulla ei ole onnistumistarinaa kerrottavana omalta kohdaltani, mutta sen sanon että se on helppo toimenpide eikä satu yhtään ja on monelle se ainut hoito mitä on tarttenut [:)]! 

no tää kuukaus on menny miten o menny mut ootellaan ja katellaan mitä tässä käy en kyl oikein ymmärrä ku oviksesta on nyt viikko ja närästää ihan samperisti jota ei kyllä useesti tapahu oikeestaa tähän mennes ei o ikin närästäny.

kp 22/28

Tatjuska: Hurjasti tsemppiä painonpudotukseen [:)]! Kyllä se onnistuu kun vaan pitää itsekurin yllä. Miekin aloitin taas tänään Kalorilaskurin (www.kalorilaskuri.fi) ja salilla ja jumpissa käyn muutaman kerran viikossa. Painoa sain pois pari vuotta sitten 30 kg, mutta nyt viime vuoden aikana hiipi semmoinen kymppi takas. Nyt kun tästä saisin noin 20 kg pois, niin oisin supertyytyväinen.

MK81: Todella hienoa, että sait ajan noin nopeasti! Kerrothan sitten, millainen käynti oli! Jänskättää varmaan, mutta niinhän aina kaikki uudet asiat. Pääasia, että pääsette nyt eteenpäin tässä asiassa. [:)]

Mimmu82: Ja ei tätiä vielä?? Voi että, jospa sittenkin... Joillakinhan r-testi näyttää plussaa vasta viikkojen päästä (varmasti tiesit tämän kyllä). En halua turhia toivoja herätellä, mutta väkisinkin tulee ajatelleeksi, että jospa jospa! Peukkuja sinne! [:D]

Mie tänään jo ajattelin, että olisko se ovis tulollaan, kun pikkusen nippaillut alamahasta oikealta puolelta. Vissiin ne sit oli vaan jotain suolistovaivoja, kun ovistestin liuskaan tuli vain haalea testiviiva, eli nega.

Kaika: Iso kiitoshalaus sinne... me taidetaan olla todelliset sielunkumppanit kun sä (niinkun täällä tosiaan kaikki muutkin) saa mut aina positiivisemmalle mielialalle... ja ollaanhan me kerran kuljettu käsikkäin... nyt kun vielä "saarnasit" positiivisin mielin mulle niin vielä enemmän haluan pudottaa painoa ja tulla onnellisesti raskaaksi. Vielä kerran, kiitos!!!!

Ja kiitos MK81 ja Mimmu82: Kaikki me taidetaan olla samassa veneessä,kiloja pois ja vauvaa kehiin. Mutta missä on Mimmu82 täti? Mulla joka solukin on peukalo pystyssä sun puolesta... se ei tuu enää, EIHÄN????

Tsemppiä kaikille!!!!

Takaisin