Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kanssasiskot!

Tatjuska; sä olet kyllä ihailtavan järkevä noissa testailuissa. Mä olen kans tullut siihen tulokseen, et haamuja en testeihin huoli, kunnon viivaa pitää näyttää että uskon :) Näihin kaikenmaailman testeihin on palanut niin paljon rahaa, et mun kohdalla henkilökohtaisesti alkaa riittää!

Ja muutenkin alkaa riittää, nimittäin itsessäälissä piehtarointi. Surut toki pitää surra, mutta päätin nyt tarttua itseäni niskasta kiinni ja alkaa ajattlemaan asioista positiivisesti, märehtiminen ei auta. Olen ollut loppukevään ja alkukesän niin masentunut, ettei mikään ole kiinnostanut, ei edes oma ulkoinen habitus, vaikka aina olen siitä tarkka ollut että vaatteet on siistit, tukka puhdas ja meikit kohillaan kun lähden ihmisten ilmoille - se on vaan jäänyt.
Nyt asioihin tulee muutos! jos mä en koe itseäni viehättävänä ja hyvänä ihmisenä, niin miksi kukaan muukaan uskoisi! Mä olen ihan hyvä naisena, enkä mitenkään epäonnistunut ihmisenä, vaikka mulla ei sitä nyyttiä kainalossa olekkaan. Ja niin olette te kaikki muutkin!
Täältä puhaltelen positiivisia ajatuksia teille kaikille!

Kiitos vielä kerran kaikille mua tsempanneille,siitä on ollut iso apu!

Nyt aamukahville, tästä tulee ihan hyvä päivä!

Angervo, tästä tulee sulle tolla asenteella elämäs paras päivä [:D] YOU GO GIRL!

Mä alan taas itte olee täynnä tätä vauvakuumeilua. Vit*taa ihan ankarasti tää ainainen negojen testailu ja minitätien vierailu.

Ystäväpiirissä tulee plussia joka suunnalta, osalla vaan *hups*-tyyppisesti ja osalla sitten pelkästään "no aateltiin että josko mekin". Yksikään pari ei ole yrittänyt yli vuotta... ei edes yli paria kuukautta ja arvaas miten mukavaa on kuunnella pelkästään niitä vauvajuttuja. Ei ees jätskille voi kavereiden kanssa lähteä ilman että kuuntelee vaan niitä "minkähän synnytystavan sitä valitsisi". Ihan mukavaahaan se on, mutta yritä siinä sitten kysellä mitään "ootko mitä leffoja katsellu viimeaikoina"-basic juttuja, kun vastaus on suurinpiirtein: pelkkiä synnystysvideoita... aargh.

Kaikki tässä ystäväjoukossa tietää että meillä yritetään ja on jo vuosi yritetty, mutta kukaan ei vaivaudu kysymään että "ootko käyny missään kokeissa" tai mitä sun mies ajattelee, kun kestää... V*ttu ei, pelkästään sitä "voinkohan mä nyt syödä tätä kun se oli ton juuston vieressä tuolla kylmätiskissä".

Sori tää avautuminen, mutta mä taidan tarvita nyt yhden huurteisen [;)]

Se siitä järkevyydestä sitten, kauppareissulla hain testin ja inte gravid, ei raskaana. Toisaalta osasin niin jo odottaakin enkä pettynyt rankasti. Sytostaattihoidosta ei oo kun neljä kuukautta niin ei tää oo maailmanloppu ettei heti ekasta natsannu. Ja onhan tässä vielä pieni mahku että testasin liian aikaisin mut en usko siihenkään.

Elikkäs tätiä ootellessa ja tänään juhlitaan kummipojan synttäreitä ja istutaan sit rennosti iltaa.

MK81: Halit, ymmärrän tunteen...

MK81: Mä tiedän niiiin hyvin tuon tunteen! Mitäs jos ihan suoraan sanoisit et joo, tiedän että olet innostunut tulevasta vauvasta, mut voitaisko nyt puhua jostakin muustakin. Nuo "hups,tulin raskaaksi" -tyypit ei TODELLAKAAN ymmärrä ilman sanomista (eikä valitettavasti välttämättä silloinkaan), miten kipeetä voi niitten jorinat tehdä, eikä ymmärrä et me pitkään yrittäneet halutaan aatella joskus muutakin kuin vauvoja.

Kaikista pahimpia on tuoreet äidit yhdessä... Voi kiesus... Tässä asiassa olen tehnyt kans periaatepäätöksen; en tapaa äitejä kuin yhden kerrallaan tai jos porukassa jutut alkaa vaan pyöriä lasten ympärillä - lähden pois. Yhtä äitiä kerrallaan on helpompi "käsitellä" ja johdatella juttuja johonkin muuhunkin suuntaan, vaikka eilisillan leffaan. :)

Ota MK81 yksi huurteinen - ehkäpä kaksi - helpottaa oloa ja jos ei muuta niin ainakin tätä hellettä! Niin minäkin aion tehdä jahka täältä duunista kotiudun! :D Aurinkoa päivääsi!

Tatjuska; :( No voi höhheli... Eteenpäin elävän mieli ja ota sinäkin kuohuvaa kummipoikasi kunniaksi kun kerran voit! Kyllä me vielä onnistutaan!

Kiitos Angervo, TOTTAKAI me vielä onnistutaan. Yrittänyttähän ei laiteta ja me ei olla luovuttajatyyppejä ja viis veisataan noitten muitten jutuista jotka ei yrittämisestä ja menettämisestä tiiä mitään. Nautitaan kesästä ja huurteisesta :) Halaukset vielä sullekin [:D]

Täytyy ottaa Angervo vinkistä vaarin ja sanoa seuraavalla kerralla ihan suoraan, että jäänkö ringistä pois vai löytyskö mitään yhteistä keskusteltavaa. Saavat sitten selän takana spekuloida mikä siihen taas tuli... kateellinen tietenkin. Varsinaista OC:tä [:D]

Tatjuska nautiskele vaan juhlista ja ota oikea mittaus sitten vasta ens viikolla. Plussahan sieltä tulee [;)].

MÄ PYHÄSTI LUPAAN olla hölisemättä tuolla pitkin ystäväpiiriä pelkistä vauvajutuista SITTEN kun se plussa tulee. Säästän hölinät niiden joukkoon, jotka on oikeasti siitä kiinnostuneita... eli siis teille.

Mun täyty nyt taas tulla kysymään yks (todella nolo) juttu: Missähän päin naista nuo munikset mahtaa sijaita? Kun nämä googletetut anatomiakuvat ei anna oikeaa kuvaa ja tässä viikon verran on nyt kuumotellu molemmin puolin lonkkia, siinä kohdun "vieressä". Eli siis onko nyt tosiaan niin, että munikset sijaitsee oikeasti vaaksan verran kohdunkaulan yläpuolella?

Arvon naiset, tulin vain toivottamaan hyvät viikonloput kaikille [:D]

Plussatuulia niille jotka plussaa odottelee ja meille muille oviksen odottajille rentouttavaa oviksen odottelua, ehkä muutaman huurteisen parissa

Tänks, niin mä vähän aattelinkin... eli mulla on joko piilokivekset tai sitten oon reväyttäny lihakset molemmilta puolilta [:D]. Kuumottelee siis todellakin liian alhaalta ollakseen munarit.

Hyvää viikonloppua leidit (yksi lasi punkkua alla...)

Anteeksi vain mutta kyllä naisten munasarjat sijaitsee pikkasen alempana mitä miesten kuten aikaisemmassa angervon miehen anatomisessa kuvassa tässä uusi linkki naisen anatomia kuvaan http://www.hedelmallisyys.fi/Images/femreprosystem_tcm34-441.jpg en osannut laittaa kuvana toivottavasti linkki toimii. Oli ihan pakko korjata anteeksi vielä kerran.

Tiisa: Tuo minun linkittämä kuva on jostain sivustoilla, missä käsitellään umpieritystä ja usein noissa kuvissa laitetaan kaikki elimet samaan hahmoon, vaikka niitä ei molemmilta sukupuolilta löytyiskään, eli miehiltä ei niitä munasarjoja löydy ollenkaan. Jos tarkkaan kuvaa katsoo ja etsii tuon mieshahmon vyötärön ja lantion kohdan, huomaa että ne munasarjat on siinä kohdassa, missä ne naisilla ovat. Nyt vaan tohon kuvaan oli merkitty kivekset ja munasarjat samaan kuvaan :) Mä kun en löytänyt nopeasti etsittynä kuvaa naisesta, jossa olis ollut nuo värkit ja vehkeet oikeilla paikoillaan.

Mites muuten meni Tatjuska ja MK81? Tuliko nautiskeltua huurteisia/ useimpia punkkulaseja? ;) Mä päätin tänään lähteä vähän juhlimaan, ihan vaan itseäni! :D

Tiisa tottakai saa korjata [:)], ei siitä anteeksi tarvitse pyydellä! Nyt mä luulen kyllä, että mulla on silti tuo polte ollut alempana, kuin kummankaan kuvan mukaan ja siis liian alhaalla ollakseen muniksista peräisin [8|]. Siis tunne on jotakuinkin kohdun reunoilla, ehkäpä jopa lähempänä kohdun kaulaa. Toivottavasti ei vaan o mitään tulehdusta! Sellasta en tässä ongelmavyyhdissä ole vielä kokenutkaan. Tai sitten joku vaan säteileepi sinne kipua.

Pitäs mökille lähteä, vaan kun tulee vettä taivaan täydeltä...

Meni useampi viinilasillinen ja ilta päättyi paikalliseen ravintolaan ja valomerkkiin asti. Nyt kokoilen tässä itseäni että pääsen hakemaan muksuja mummilasta. Ensin ootan että mies tuo tulisia siipiä lounaaksi niin siitä se elämä taas sit lähtee raiteilleen. Jaaha just tulikin auto pihaan, namskis :)

Tatjuska ja muutkin juhlijat mulle neuvolassa sanottiin ettei pidä olla huolissaan sitä jos on juhlinut ennen kuin selvästi tietää olevansa raskaana. Ennen sitä ei voi tehdäs ellaista mikä olisi alkiolle haitallista. Joten ei niistä bileilyistä kannata olla huolissaan murheita kun on muutenkin ihan tarpeeksi toivoessa pienokaista jota ei vielä ole suotu.
Lomamatkalta Virosta palauduttu ja kivaa oli. Tänään keiteltiin hanin kanssa punaherukka-mansikkammehua maijallinen. Hyvää tuli!

Kiitos hyvästä ketjusta! Meillä takana 3 vuotta yritystä eikä vaan tärppää. Olenkin jo luovuttanut, kun tuntuu että tämä aika on mennyt masennuksen kanssa pyöriessä!

Hei naiset!

Onpas täällä sattunut ja tapahtunut! Ei ole helppoa kenelläkään meistä. Paljon jaksamista ja tsemppiä toivon kaikille yhteisesti!

Tänään kp8, eli kyllä se täti sieltä tuli.. Vaan taas pääsi yllättämään. Ei migreeniä niin kuin yleensä vaan ihan vaan yllättäen vuoto ja tosi runsaana tulikin reilun vuorokauden ajan jonka jälkeen parissa päivässä loppui.
Nyt sit tänään tuli se migreeni. Ihme kierto.

Onneks on ihanan lämmin kesä ollut ja on voinu muutakin tehdä kun miettiä omaa napaa.. Meillä vika lomaviikko lähtee huomenna ja sit alkaa kovat loppuopinnot että saan sen maisterin paperin vihdoin ulos.;)

En muista kerroinko jo, mutta me päästään syyskuussa Jorviin tutkimuksiin. Onpahan jotain mitä odottaa..

Aurinkoisia päiviä kaikille!

Voi himpura, käytiin just naapurissa katsomassa 8pv ikäisiä kaksosia, tyttöä ja poikaa, tyttö oli 47cm, n. 2700g ja poika 50cm ja 3800g. Eli iso kokoero heillä oli mutta arvatkaa vaan helpottiko omaa oloa... no juu ei. Paitsi että sydän pakahtu kun mieskin piteli tuota tyttöä ja kyllä siihen syliin kuuluu meidän oma rakas lapsi vielä... Pakko uskoa että vielä onnistuu.

Mun täti on taas outo eli eilen yksi viiru, tänään toinen. Mulla on ton kohdunulkoisen jälkeen ollu nää tällaset niukat että yleensä 3s ja 4s päivä vuotaa silleen että tarttee suojan mut nää ekat kaks on aina tällasia että hyvä kun vessapaperiin jälki jää. Kyllä sitä niitä nuoruusvuosien saavimenkkoja siinä mielessä vähän kaipaa että silloin vauvan "tekeminen" oli helppoa ja nopeeta. Nyt tää jahkaa paikallaan. Meillä täytty nyt siis kans vuosi yrityksessä.

Takaisin