Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:D][:D] meinaan kyllä!![:D]
Alussa olin sellainen, että olin aina testailemassa, yleensä jo monta päivää ennen. Sitten vaan tossa keväällä tuli semmonen olo, että ei tosiaan jaksa tuijottaa aina sitä yhtä viivaa [&:]. Ehkä siinä on myös jotain sellasta, että kun ei ole testannut sitä yhtä viivaa, niin voi koko ajan pitää yllä toivoa, että josko sittenkin!!![:)][:)]

Mies tässä enemmän kärttää ja kysyy koko ajan, että joko alkaa??

Jännäillään!!!![:D]

Tiukka mimmi tuo Toivo! [8D] Mäkin aina päätän et nyt en testaa tässä kierrossa, kun mullakin on niin epäsäännölliset kierrot että viikonkaan myöhästyminen odotetusta ei merkkaa vielä mitään... Mutta niin sitä vaan istuu tikku kourassa aamulla vessanpöntöllä kunhan alkaa olla edellisen kierron mitat täynnä. Sen verran oon saanut hillittyä itteä etten enää testaa kp 28, kun ei oo niin lyhyttä kiertoa ollut sitten viime syksyn [;)]

hh83, olipas sulla hyviä uutisia! Tuo Toivon mainitsema munatorvien tukkiutuminen endon takia olis nyt vielä mahdollinen, jos sitä ei oo sulta vielä tarkastettu? Mutta jos ei sitä ole munasarjoissa niin toivotaan ja uskotaan ettei ole johtimissakaan. Tsemppiä teille hirveästi, nyt kesällä sitten rentoutuneemmalla mielellä touhuilette, niin jospa se plussa sieltä tulis ennen endotutkimuksia. Raskautuminenhan on parhaita mahdollisia keinoja hoitaa endoa jos se siis siitä huolimatta onnistuu... [8D]

Mä alan taas metsästää ovista huomenna. Viimeksi clomikierrossa alkoi nippailemaan munasarjassa viikkoa ennen ovista, ja nyt eilen teki samaa -> kp8, eli vois olla samalla aikataululla ovis kp 15 luvassa. Toivossa on hyvä elää!! (Sorry Toivo... heh)

Sitä odotellessa voikin sitten siivoilla ahkerasti asuntonäyttöjä varten ja pakkailla kamaa laatikoihin varastoon... Mä jossain ketjussa jo mainostin et löydettiin tosi hieno talo, mut se sit meni sivu suun. No, just kun luovutettiin, niin myyjät soittikin et vieläkö oltais kiinnostuneita ja hyväksyi meidän tarjouksen sittenkin! Eli me saatiin se talo, ja elokuun viimeinen päivä olis muutto, jee! (eli siinä kävi vähän kuin monelle lapsenteossa, yrittämällä ei onnistu mut sit kun luovuttaa niin tärppää, heheh) Nyt pitäs oma vaan myydä pikapikaa alta pois... Olispa hienoa muuttaa uuteen kotiin niin että olis jo jälkikasvukin mukana mahassa! (Saahan sitä fiilistellä, kunpa ei taas joutuis pettymään...)

Toivo olen kyllä niin samoilla linjoilla; ihan turha testailla jatkuvalla syötöllä. Testit tulee jo kertakaikkiaan todella kalliiksi. Ainakin jos nyt edes suunnilleen säännöllinen +- 3pvä esim niin kyllä kannattaa vaan odottaa. Toinen asia että se hormonikin nousee joillain kovin hitaasti. Itse taidan kohta, siis kohtahan se uusi raskaus alkaa ainakin kovasti toivon niin, odotella ihan rauhassa viikon ennen testailua. Ainakaan täällä, tai siis kotonapäin, ei edes neuvolaan oteta vastaa ennen kuin noin 8vko kohdalla. Sikälikin jokainen päivä plussan jälkeen on kuitenkin "kitumista" ennen kuin sitten saa selvempää tietoa. Jos siis vähän pitkittää testaamista niin se seuraavaan etappiin matka on vähän lyhkäisempi [:D]
Terveiset tosiaan Kiinasta! Täällä Pekingissä aurinko paistaa ja olen lähdössä juuri vähän shoppailemaan, vihdoinkin työviikko ohi ja sunnuntaina sitten kotiin paluu edessä.

IhaNaisella ja Toivolla on jännät päivät menossa... katsotaan kumpi uskaltaa testata ensimmäisenä [:D]

Bandida, onnittelut talosta! Ihanaa varmasti päästä laittamaan omaa taloa kuntoon.

Itsellä menossa se piinallisin aika. Jokainen "oire" ja oireeton olo huolettaa, ja kumma kyllä taas on sellanen hyvä fiilis. Viikon loppua kohti se fiilis varmaan sitten taas lannistuu ja muuttuu menkkafiilareiksi.

hei naiset!

mitenkäs Toivon ja IhaNaisen hermot on kestäneet?[;)]

bandida, onnea vaan talokaupoista! Ihanaa varmaan saada uusia projekteja elämään! Ehkä se siivittää teidät muihinkin positiivisiin ylläreihin![;)]

MK81, ootkos sä nyt päässyt mun edelle kierron kanssa? Aiemminhan me ollaan suunnilleen samoissa menty..? Mulla ovis taisi olla tossa torstai-perjantain vaiheilla viime viikolla.

Kiitos positiivisista sanoista! Siihen aukiolotutkimukseen pyydän sit varmaan päästä joskus loppusyksystä tai noin, jos ei ole vielä mitään silloinkaan tapahtunut. gyne sanoi mulle, että ei ole mitenkään kovin varma siitä että se endo olis meillä esteenä raskautumiselle. Kun sitä ei varsinaisesti kohdusta ole löytynyt, vaan sieltä peräsuolen puolelta ja vähän emättimen seinästä. Ja tosiaan korosti, että raskaus olis sille pirulaiselle hyvä hoito. Että katsotaan nyt sitten..

Mulla oli myös omien laskujen mukaan ovis viime viikolla.. yritettiin kyllä olla oikein ahkeria, että jos vaikka saatais jotain tuloksia. Ensi reaktion jälkeen alkoi ne gynen tulokset vähän kuitenkin lohduttaa ja nyt oon taas hyvillä mielin jaksanut mennä eteen päin. Katotaan sitten ensi viikon lopulla, että mitkä ne on fiilikset kun alkaa tälläkin naisella hermot olla riekaleina..[;)]

tänään ollaan vihdoin lähdössä ihan lomalle. Mutta kyllä mä silti aion ehtiä lukea teidän juttuja. Tsemppiä, ja nauttikaahan lämmöstä![:)][:)]

MK81 ja hh83 Juu kyllä ne jännätpäivät on ohi tältäkin kierrolta. Taitaa olla paras alkaa käyttään ehkäisyä niin jos sitten vahingossa tärppäisi [:D] Nyt on meinaan oikeasti ollut tosi surkeeta olla kun menkat alkoivat. Jotenkin turhauttavaa, minä kun niin kovasti sitä omaa nyyttiä kaipaan. Kaivannut jo vuosi kausia ja kun vihdoin sellainen oli tuloillaan, niin sekin otettiin pois tuntuu niin kauhean epäreilulta. Niin varmaan kaikista tämä kokeneista.... En voi edes kuvitella miltä tuntuu jos on kokenut KM monta kertaa peräkkäin ilman että on yhtään lasta jo olemassa. Voimia kaikille heille, ja meille muillekin!
Muistetaan nauttia auringosta ja näistä ihanista kesäpäivistä [:)] Kyllä se masu vielä jokin kaunis päivä alkaa kasvaa ihan hyvästä syystä!

IhaNainen, voi harmi ja hammasten kiristys [:@] Niin se vaan kierto toisensa jälkeen alkaa alusta, vaikka suurenmoiset peukut oli täälläkin teille pystyssä. KM on varmasti aivan kamala tapahtuma, varsinkin kun tietää ettei siihen itse pysty edes vaikuttamaan [X(]. Ehkäisyn aloittaminen voisi todella "laukaista" sen raskauden, koska "rapatessa roiskuu" niin sanoakseni [;)][;)]

hh83, tosiaan samoissa ollaan menty, mutta vetäsin tässä välissä yhden 21pv kierron ja sitten pari 26:sta. Joten edelle on kuin varkain päästy. Oviksen pongasin tälläkin kertaa jo kp11, joten joko luteaalivaihe on minulla pitkä (16-18pv), tai joka kuukausi tulee kemiallinen, joka venyttää tota loppukiertoa. Jos se endo on noin "helpossa" paikkaa, niin eiköhän ne röörit ole auki ja ootellaan vaan sitä "endon poistajaa" paikalle [:D][;)] Mulla on sellanen mutu-tuntuma, että gynet sanoo suoraan jos niiden mielestä raskautuminen on epätodennäköistä, eikä ollenkaan sokerikuorruttele asioita... joten eiköhän tsänssissä ole mahdollisuus tässäkin kierrossa teillä [;)]

ON: Noh, mitäs tässä nyt päivittelis, ei oikein ole mitään päiviteltävää ja fiilikset sen mukaiset. Lämmöt on olleet 36.5 paikkeilla koko ajan, mikä on hyvä, koska normilämpö on 35.75 luokkaa. Turvonnut possu olen, mutta se johtuu täysin lämpimistä keleistä. Ei tartte juosta vessassa, ei oo nännikutinaa tai mitään muitakaan tuntemuksia. Ehkä se tästä vielä, tsemppi oli oviksen aikaan ainakin kova!

No voihan persketti IhaNainen... No, jokainen kierto on uusi mahdollisuus, tähän täytyy uskoa ja luottaa itse kenenkin, ettei epätoivo pääse iskemään. Voimia teille molemmille miehen kanssa, että jaksatte uskoa ja yrittää jatkossakin. Onneksi tuo ihana sää nostaa ainakin minulla mielialaa vaikkei muuten niin rapoisesti aina meniskään...

hh83, kiitos onnitteluista, on kyllä tosi ihanaa ja jännää kun on muutakin ootettavaa kuin ovistestien tulokset ja sit parin viikon päästä menkat [:D] Rahan kanssa tulee olemaan vähän tiukkaa syksyllä, kun pitää maksaa kiinteistönvälittäjälle jne. tuhansia euroja kerralla eikä haluttu ottaa niihin lainaa, mutta eiköhän se jouluun mennessä tasaannu. Tsemppiä kitupäiviin!

Toivo, anna meille muille toivoa hyvillä uutisilla?

MK81:lla alkaa kans jännityspäivät olla käsillä, jokohan ne nännit alkais tässä kierrossa kutiseen? [8D]

Ite bongasin tuossa oviksen eilen aamulla, ja illalla tietenkin käytettiin aika hyväksemme. Oikealla munasarjassa tuntuikin samoihin aikoihin kovat vihlonnat joten saattoi olla ovis päällä juuri samaan aikaan kun me peuhailtiin [;)] Tänään ei sitten enää hymynaamaa tikussa ollutkaan, joten ihmeen äkkiä meni LH-huippu ohi. Ja jos se eilisiltainen vihlonta oli sitten ovis niin toissapäivänä aamulla (n. 36h ennen sitä) ei tikku kyllä mitään vielä näyttänyt [:@] Että toivottavasti ei myöhästytty, kun edellisestä puuhailusta on jo 3 päivää - en odottanut ovista ihan vielä näin aikaisin, kun se on (silloin kun se on ehkä ollut) tullut vasta kp 17-20. Nyt sitten taas liityn jännäilijöihin jotka odottelee seuraavaa tätiä...

Jaa, tiedä tässä nyt että jännittääkö yhtään. Mitään ei kuitenkaan testissä vielä näkyisi ja uskoisiko sitä kuitenkaan vaikka jo jotain näkyisikin. Tuskimpa.

Olisko nyt menossa 3+3, oviksesta laskien siis. Eilen illalla kerran nippasi, mutta epäilen eräänkin pierun eksyneen. Voi kun nyt onnistuisi, ei millään jaksaisi enää pettyä [:(]

Hei Naiset!!

Anteeksi, etten ole täällä piipahtanut kertomassa kuulumisia, mutta lähdettiihn miehen kanssa ihan hetken mielijohteesta patikoimaan muutamaksi päiväksi, joten en siis ole metsässä päässyt koneelle [:)].

Myönnän, että luovutin [:D], ja testasin jo kp 34! vaikka lupasin että 38 [:)]. Ja voitteko vaan ikinäkään kuvitella, että tuli plussa!!!!!!!!!!!!
Olin TODELLA äimistynyt, miten MINÄ voin saada plussan, nainen, jonka ei edes pitäisi ovuloida?!?!? Mutta tehtyäni kaksi testiä lisää, plussa siellä vaan aina näkyi!!!

Olen tietysti onnellinen, mutta eniten kyllä ihan hämilläni, miten tämä on mahdollista?? Ja tietysti kovasti, kovasti jännittää se, että onko pieni ihmisalku oikeassa paikassa??

Epätodellisin fiiliksin, toivo

toivo ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Eihän munkaan pitäny ovuloida, tai sitten oviksen piti tapahtuu liian myöhään että kiinnittyminen olis mahotonta. Kuitenkin ultra sanoi että hedelmöittyminen on tapahtunut kyllä kp14-16 paikkeilla !
Juurikin silloin tärppää kun siihen ei usko, niin mullakin kävi.

JESSSSSSSSS!!!! Toivo onnea täältä sylikaupalla teidän perheelle!

Nyt tytöt tyhjennetään tään pitkien kaavojen -ketju kokonaan!!

OIkein lämpimät kiitokset kaikille onnitteluista!!![:)][:)][:)]
Olen tässä miettinyt, että mitä tässä kierrossa tehtiin eri tavalla kuin muissa. Mehän kävimme mieheni kanssa siellä lapsettomuusklinikalla, jossa tuli puheeksi käyttämäni Miranax. Käytän sitä melko usein pääkipuun, kuukautisvaivoihin, jne. Oma gynekologini, joka on sitä reseptiä minulle kirjoitellut, niin ei ole puhunut sen ovulaatiota estävästä vaikutuksesta. Mutta tuolla klinikalla lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että Miranaxin käyttö pitää lopettaa kokonaan, sillä se estää ovulaation.

En sitten tiedä, mitä vaikutusta sillä on tai oli minulle, mutta tosiaan tuon päivän jälkeen en ole yhtään Miranaxia syönyt, ja tässä ollaan!! [:)][:)]

TOIVO ONNEA!!![:D][:D] mahtavia uutisia! Tässä se nähdään miten ihmeellinen keho on kun toimii ihan lääkärien lausuntojen vastaisesti! Onnea paljon![;)] ja tarrasukkia pienelle!

Takaisin