IhaNainen, voi harmi ja hammasten kiristys [:@] Niin se vaan kierto toisensa jälkeen alkaa alusta, vaikka suurenmoiset peukut oli täälläkin teille pystyssä. KM on varmasti aivan kamala tapahtuma, varsinkin kun tietää ettei siihen itse pysty edes vaikuttamaan [X(]. Ehkäisyn aloittaminen voisi todella "laukaista" sen raskauden, koska "rapatessa roiskuu" niin sanoakseni [;)][;)]
hh83, tosiaan samoissa ollaan menty, mutta vetäsin tässä välissä yhden 21pv kierron ja sitten pari 26:sta. Joten edelle on kuin varkain päästy. Oviksen pongasin tälläkin kertaa jo kp11, joten joko luteaalivaihe on minulla pitkä (16-18pv), tai joka kuukausi tulee kemiallinen, joka venyttää tota loppukiertoa. Jos se endo on noin "helpossa" paikkaa, niin eiköhän ne röörit ole auki ja ootellaan vaan sitä "endon poistajaa" paikalle [:D][;)] Mulla on sellanen mutu-tuntuma, että gynet sanoo suoraan jos niiden mielestä raskautuminen on epätodennäköistä, eikä ollenkaan sokerikuorruttele asioita... joten eiköhän tsänssissä ole mahdollisuus tässäkin kierrossa teillä [;)]
ON: Noh, mitäs tässä nyt päivittelis, ei oikein ole mitään päiviteltävää ja fiilikset sen mukaiset. Lämmöt on olleet 36.5 paikkeilla koko ajan, mikä on hyvä, koska normilämpö on 35.75 luokkaa. Turvonnut possu olen, mutta se johtuu täysin lämpimistä keleistä. Ei tartte juosta vessassa, ei oo nännikutinaa tai mitään muitakaan tuntemuksia. Ehkä se tästä vielä, tsemppi oli oviksen aikaan ainakin kova!