Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta tytöt,

Ompa hieno aamu, sumu nousee nopsasti ja voipi olla että kohta tulee vettäkin. Piti nousta ajoissa, kun tuo mun vaavi (meidän pieni koira-vauva) ei sitten jaksanutkaan enää nukkua, vaan rupesi hamuilemaan mun varpaita, pistorasiaa, juomakuppiaan, kelloradion johtoa, puhelinta ja haukkumaan seinäkellolle. Aattelin että ehkäpä kahvit olisi paikallaan [:)]

Tänään olisi kp24 menossa, dpo n. 12 (3+5 oviksesta laskien). Oli voittajafiilis ja sorruin tietenkin testaamaan (siis mitä, eikö viikonloput ole juuri testausta varten??[8|]) ja näyttää joko tooooooooodella haaleeta viivaa (siis niin haalea, että olen kuvitellut sen siihen) tai sitten ihan negaa. Kyseessä on 10mIU:n testi, joten kai siinä jo pitäisi näkyä kunnolla? David-testejä. Ei tarvitse palauttaa meitsiä maan pinnalle... täällä ollaan ihan tukevasti edelleen [:)] Noh, jos sitten seuraavan teen vasta kp26/26, niin saa hetken mielenrauhan.

Se on sitten Bandida seuraava testaaja(ko)? Peukut on pystyssä ja varpaat kanssa. Eihän Toivonkaan pitänyt ovuloida [;)]. 

Onnea Toivo! Mahtavaa![:)]

MK81:Sinne myös jo varovainen onnittelu...[:)]

Ja muille rutkasti tsemppiä!

Onnea Toivolla näimmä kaikki on mahdollista vaikka lääkärit sanoi mitä vain.[:D][:D][:D][:D]

Itellä alkaa oleen luovuttamisen aikeet. ns. luomu kierto (ilman hormooneja)  meni niinku pitikin ovis tuli kp 13-14 vaikken sitä kovin hyvin tuntenutkaan tai sit oli jo tottunut hormoonien(clomifen) ovis kiertoihin niitä kun ei voinut olla huomaamatta. Ja menkat tuli kp 28 ja ennen aikaiset vuodot saapui myös paikalle joita ei ollut clomien kanssa kuin tosi vähän. Et vissiin taas alkaa kaikki alusta ja saman muotin mukaan. Ensin odotetaan ovista ja sit elätellään toiveita raskaudesta ja sit odotetaan menkkojen alkua ja sieltä nekin alkaa ihan ajallaan. Toivon vain et menis nopeasti kesä,syksy ja alku talvi et tulis aika sinne koeputkihedelmöitykseen kerta ei muuten sitä nyyttiä tule. Anteeksi alakuloinen fiilis.
Mut ihanaa et tällekkin palstalla on ruvennu niitä plussia tuleen ehkä mäkin saan sen oman plussani vielä joskus [8|]

MK81,  varovaiset onnittelut!!!![:)][:)][:)][:)] Toivottavasti muutaman päivän päästä viiva vahvistuu entisestään!!! Ihanaa, toivotaan, että yksi kerrallaan plussaillaan täältä palstalta pois.

Tiisa, tuntuu pahalta puolestasi. Aina välillä tuossa yrittämisessä iskee kyllä noi hirveet fiilikset ja tuntuu, että toivo on täysin hukassa. Eikä niihin oikein mitään lohduttavia sanoja löydy.[:(]

Kiitokset vaan teille ihanat naiset, vaan eiköhän täällä olla ihan jalat maan pinnalla edelleen. Ei ole nääs mitään tuntemuksia ja se eilinen "viiva" oli kyllä niin surkea yritys ettei tästä taida mitään tulla.... taaskaan. Joten eiköhän tämä yk14 pääty vielä tuttuun menkkamasennukseen ma-ti akselilla. Jos näin on, niin tämä tytsä kyllä nauttii pullollisen punaviiniä! Perskuta soikoon.

Tatjuska ilmoittautuu tännekin puolelle taas kuumeilijoiden joukkoon elikkäs vuosi täynnä yritystä ja saldona kaksi epäonnistunutta yritystä, tuulimuna 10/09 ja kohdunulkoinen 02/10, ensimmäiseen tehtiin lääketyhjennys ja kaavinta ja jälkimmäiseen sain sytostaattia (metatreksaattihoidon 30.3 kun varmistui että on pelkkä kohdunulkoinen kun ensin epäiltiin että on tuplat eli myös kohdunsisäinen). Raskaita muistoja nämä....

Mutta siis 3kk karanteenin aiheuttaa toi sytostaatti ja nyt mennään sitten ilman kumia tyyliin vauva saa meille tulla jos on tullakseen ja on erittäin toivottu, mutta väkisin ei väännetä, enkä tarkemmin laske päiviä jne. Kolmet menkat on sytostaatin jälkeen tullu, vähän niukat mutta ainakin ajallaan. Toi niukkuus mua vähän pelottaa, kun kaavinnan jälkeenkin oli niukat ja sit tuli tää kohdunulkoinen, mutta pakko on nyt vaan laittaa sivuun pelot ja muut ja yrittää olla mahdollisimman rennosti että homma voisi vielä toimia.

Tasapuolisesti kaikille täällä vauvapölyä ja parempaa onnea tulevaisuudessa [:)]. Vauvan odottaminen on raastavaa... Aiemmin tää oli helpompaa, mullakin kaksi lasta 10 ja 7v ja aiemmin ja molemmat on tullu kun vähän pikkareita roikotti samalla narulla (tosin eri miehen kanssa...)

Tervetuloa joukkoon Tatjuska, vaikka valitettavaahan se on että tähän "pidemmän kaavan mukaan" ketjuun tulee lisää jäseniä... tervetullut olet tietenkin jakamaan elämän isoja asioita tänne!!!! Kirjoiteltiinkin samaan aikaan tuonne toiselle puolelle tässä muutama kierto takaperin.

Ihan fiksua ottaa rennosti tuon sytostaatin jälkeen [:)]

Jopas oli kuuma päivä tänään! Ilmeisesti ensi viikolla samanmoiset helteet... vaan minä paahdan töissä. 

Aamun update: nada. Siis pelkkä mikroskoopilla havaittava viivanpaikka testissä. Menkkajuilinnat ovat alkaneet, kiihtynevät päivän mittaan merkitsemään sitä iloista tulevaa vierailua.

---- Edit
Ei tarvinnut kauaa kiihtymistä odottaa. Kp1 prkele.

Pahoittelut MK81 :(

Omaa:
viimeinen lääkärikontrolli kohdunulkoisen vuoksi oli tänään ja kaikki oli niinkuin pitääkin ja siellä oli kierron mukaisesti rakkula kehittymässä, irronnee ihan näinä päivinä ja meillä on nyt sessyilty ilman kumia pari kertaa, eilen viimeks eli saa alkaa jännäilemään kierron lopussa miten käy. Vihdoin on taas lupa yrittää [;)]

Olo on aikas onnellinen ja helpottava, tää kohdunulkoisrumba kun alkoi jo helmikuussa ja vasta nyt saa hengähtää oikeasti.

Hei kaikki,

nyt löyty semmonen ketju johon halusin ehdottomasti liittyä mukaan [:D]

Olen 28 vuotias ja olemme mieheni kanssa (joka myös 28v) olleet yhdessä 13 vuotta ja naimisissa 5 vuotta. Meillä on vajaa 3,5 vuotias poika, joka on saanut alkunsa koeputkihedelmöityksestä tai oikeastaan pakastealkiosta 3 vuoden yrittämisen jälkeen. Silloin meillä oli ongelmana minun puuttuneet kuukautiseni ja mieheni liikkumattomat siittiöt. Tilanne on nyt hieman toinen, minulla on suht säännölliset kuukautiset ja mieheni siittiöt liikkuvat huomattavasti paremmin tupakanpolton lopettamisen ja liikunnan mukaan ottamisen myötä. Olemme kuitenkin yrittäneet lasta jo muutaman vuoden, tai siis olemme olleet sillä kannalla, että jos on tullakseen niin saa tulla. Harmi kyllä ei ole kuulunut vaikka olemme kovasti yrittäneet [:)].

Ajattelin että en ryhdy vauvakuumeilemaan ja en ala edes ajattelemaan tätä varsinaisena yrittämisenä, koska viime kerta oli todella raskas. Mutta minkä ihminen itselleen voi. Toivoisin todella paljon, että tulisin raskaaksi ja saisin kokea sen ihanuuden vielä kerran. Viiminen vuosi on mennyt aina välillä palstoja seuraillessa ja nyt päätin sitten rekisteröityä ja kirjoittaa tälle palstalle. En ole ennen tälle palstalle jostain syystä eksynyt ja nyt kun eksyin, te ihmiset tunnuitte jotenkin niin hyvän tahtoisilta, vaikkakaan en ole vielä kaikkia viestejä tässä keskusteluryhmässä lukenutkaan [;)].

Nyt sitten odottelen, josko tällä kierrolla tulisi se kauan kaivattu plussa [:D]

Ja onnea Toivo kovasti [:D]

Heti tuli moka, eli siis poikamme ei ole vajaa 3,5 vuotias vaan vajaat 4 vuotta, tarkalleen 3vuotta ja 7kk [:)]

Mimmu82: Tervetuloa mukaan ja ikävää kun teillä raskautuminen on noin vaikeaa. Parempia aikoja odotellessa :)

Ehdottomasti tervetuloa mukaan tähän sekalaiseen joukkoon Mimmu82! Niinhän se gyne viimeksi totesi meillekin, että vaikka ensimmäisen joutuisi ihan "tekemään", niin seuraava voi hyvin olla perinteinen raskauden startti. Teidän tilanne ainakin vaikuttaa hyvältä lähtökohdalta pikkukakkoselle [:)]

Ja ihanaa että Tatjuskalla oli kontrollissa kaikki hyvin [:D]

Oma: NYT sitten viimein käytän nuo lähetteet verikokeisiin. Isäntä totesi eilen, että olisi valmis tekemään purkkiin, joten tämä tyttö marssii tänä aamuna labran kautta töihin. Pidetään peukkuja, ettei näissä hormonihommeleissa nyt kuse mikään silmään.

Minä se täällä vaan yksin huutelen [:D]

Labrassa on nyt käyty osa 1/3, vinkiksi niille, jotka eivät ole aikaisemmin käyneet näissä hormonitutkimuksissa, että alkukierrosta otettava prolaktiini pitää ollaa kello 10-14 välillä ja kilpirauhanen testataan ennen kello 10:00. Toisin sanoen, jos samaan lappuun laitetaan molemmat kokeet, niin se tietää kahta labrareissua kello 10:00 molemmin puolin [;)] Tulipahan käytännön kautta sitten sekin.

MK81: Kiva kun asiat etenee aina johonkin suuntaan, toivottavasti labroista selviää jotain joka edistää asioita positiiviseen suuntaan.

Omaa: Eilen illalla sitten jo tuntui nippailua vasemmalla, joten aavistelen että siellä saattoi munis irtoilla.... Pupuiltiin toki sitten heti toisena päivänä peräkkäin oikein luvan kanssa. En muistanutkaan kuinka jännää aikaa tää yrittäminen oikeesti on, kun sitten ovikseen jälkeen alkaa väistämättä se kropan tarkkailu ihan tahtomattakin. Mäkin kun haluisin tän ottaa ny niin rennosti kun ikinä mut onko se oikeesti edes mahdollista? [;)]

Plussatuulia puhallellen... [:)][:)][:)]

Toivotaan et selviäis nyt jotain. Jotenkin sitä toivoo, että löytyis joku vika, ettei vaan jäisi "selittämättömäksi lapsettomuudeksi". Oon kun vanha nisti; molemmissa käsivarsissa on pistojäljet ja karmeat mustelmat muistona... noh, mitäpä sitä ei asian eteen tekisi.

Kyllä tämä vaan on niin jännää touhua, että ei sitä voi liian löysin rantein ottaa [:D] Sitäpaitsi, mun mielestä se selostus, että "unohtakaa" että lasta toivotte, on sama kun sanois että "ihan sama tuleeko vaiko eikö"... joten pikkasen aina ärsyynnyn, kun joku niin sanoo. Kukin tietysti tyylillään [;)]

Pidetään nyt peukut pystyssä, että tulee mukavaa tulosta parin viikon päästä teille!

MK81,  hienoa että saatte asioita eteenpäin! Siitä se sitten lähtee. Ja voi olla, että plussa sieltä pärähtää ennen kuin mihinkään hoitoihin joutuu/pääsee. [:D]

Tervetuloa Mimmu82![:)] Tää on ihana ketju! Tai siis nämä ketjun ihmiset ovat mahtavia!!!! Itsekin täälllä vielä pyörin, tänne on niin kotoisa ja mukava tulla kun on tutut ihmiset. Itse kävin kurkkaamassa tuolla maalisvauvojen puolella, mutta en millään uskalla kunnolla siirtyä sinne ennen kuin ollaan ultrassa saatu varmistus siitä, että siellä tosiaan joku pieni ihmisen alku on. Oireita kyllä on, mutta kohdunulkoinen tai tuulimunaraskaus pelottaa [&:][&:]

Ensimmäinen reaktioni plussan saatuani ei ollut iloisuus ja onni vaan itkin valtavaa tuskaa pois. Tuskaa, minkä tämä lapsen yrittäminen ja siihen liittyvät asiat on tuoneet elämään. Toivon, että tuota lapsettomuuden tuskaa ei minun eikä kenenkään teistä tarvitsisi enää jaksaa ja kokea.

Valtavasti plusssaonnea teille ihanat naiset!!![:)][:)][:)][:)]

Toivo, pyöri vaan täällä meitä kannustamassa [:D] Ja uskon että ensimmäinen reaktio oli onnellinen itku siitä pitkästä odotuksen odotus-jaksosta, mikä teilläkin oli takana. Reagoisin varmasti itse aivan samalla tavalla!

Mitenkäs Bandida?

Juu Toivo saa pyöriä täällä ihan niin pitkään kun haluaa ja ymmärrän vallan hyvin ton pelon siirtyä odottajapuolelle. Mä en kahden pettymyksen jälkeen uskalla kans ennen ultraa tehdä yhtään mitään muuta ku varovaisesti ootella missä mennään. Tosiaan jos ja toivottavasti kun raskaudun niin mun käskettiin mennä ultraan jo viikolla 7 että varmistuu jotta sikiö ois oikeassa paikassa.

Tatjuskalla onkin ollut kova elämänkoulu tässä raskautumiskuviossa [X(]. Mutta uskokaa pois, kyllä sekin päivä tulee, kun siellä synnytyssalissa kaikkoaa kaikki huolet ja murheet [:D].

Minulla se oli sitten vuodot taas tässä. Yksi päivä ensin herättelyvuotoa, sitten kuin saavista kaataen ja tänään sitten näitä rippeitä. Viimeiset kolme kiertoa ollut tällaisia ihmeellisiä, joten epäilen suuresti jonkun hormonin häilyväisyyttä. Mukavaahan se tietysti on siinä mielessä, ettei tarvitse sitä seitsemää päivää juosta vessassa ja pitää mustia housuja [:)]

Takaisin