Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täti tuli sittenkin tänään.
Hemmetin hemmetti, kierto siis näköjään 27pvä täällä,
no yhden päivän heitto edelliseen.
Ottaa sitten kupoliin, iltasella alkoi "tiputtelu",
kunnon vuoto huomenna tulossa.
Meille tulee nyt taukoa yrittämiseen,
ihan ehkäisylle aletaan hetkeksi.
Koska hoidatan hampaani kuntoon tässä välissä enkä
saa tulla raskaaksi koska hoidatan ne nukutuksessa.
En tiedä vielä kuinka pitkä tauko tulee...
Että ottaa päähän...
Ja syksyllä tutkimuksiin että mikä ihme mättää !

Kyllä minä täällä silti varmasti käyn, vaikka taukoa onkin.
Plussatuulia muille.

Moi
Täällähän on kovasti keskusteltu.

Bandida:Hyvä et clomit toimivat,vielä parempi et vielä tuottaisivat tulostakin toivotulla tavalla. Pidetään peukkuja ettei elokuussa tarvita lapsettomuuslääkäriä vaan neuvolan tätiä raskaus juttujen tiimoilta.Olispa hienoa[;)]

Wastis:Onneksi voit jo paremmin sairaana ei ole kiva olla. Pieni tauko saattaa olla vain hyväksi.Saat ajatukset muualle raskautumis jutuista niin keräät uutta puhtia syksyn tutkimuksiin.

Tänne ei oikeastaan mitään uutta täti kävi kylässä niinkö vähän aavistelinkin. Vaikka päivän myöhässä tulikin ja hetken toivo nosti päätään mut sit alkoi kivut ja seuraavana päivänä alkoikin vuodot. Sitte ei enään tarvinnutkaan yhtään epäillä.
Niiin ja nyt on meillä koeputkihedelmöitykseen paperit vetämässä kivasti 6kk jonot eli tammikuussa alkaisi hoidot. Hurjaa ja toisaalta pelottavaa. No oon aatellu sen niin et nyt ei tarvi enään yrittää niin tosissaan ko sitte saa oikeasti apua tähän projektiin ja ehkä paremmat mahikset onnistua. Vieläkö sais miehenkin ajattelemaan samoin tuntuu et hän yrittää tällä hetkellä enemmän mitä minä.
Pitkästä aikaa luomu kierto (clomeilla 4kk aikaisemmin) Ihanaa, mut pelottaa mitä kroppa tuumaa ko ei saakkaan hormooneja, niinpä ajattelin tällä kierrolla tikuttaa jotta tietäisin miten käy tuleeko ovis kylään?

No joo hyvää viikonloppua kaikille.

Ei tullu kunnon vuotoa tänään.
Jäi eilisiin kolmeen pahaiseen tippaan.
Ja testasin sitten plussan.
Haalemapi on,mutta selkeä plussa.
Kyllä täällä silti hengailen,
en ole yhtään varma nyt tämän kestävyydestä.
Toivotaan parasta.[:)]

Wastis, upeeta! Varovaiset onnittelut täältä plussan nappaamisesta. Tai siis ihan oikeat onnittelut tietenkin, vaan historiasi tuntien pidetään kovasti peukkuja, että tämä on SE kerta [:)] Mä itseasiassa vähän ounastelinkin noista sun krampeista, mutta en sitten viittiny mitään mainita [;)]

Oma napa on suht normi, ei mitään erikoisempaa. Maanantaina varmaan kaahaa tätsä ja dpo olisi silloin 14.

Huomenta-päivää,

Testasin sitten aamulla vaihteeksi negan. Testinä Clearbluen +/- testi, jolla pitäisi pystyä saamaan tulos jo 4 päivää ennen h-hetkeä. Noh, siis periaatteessa huomiseen asti voi toivoa pitää yllä, mutta kyllä tää yk13 taitaa kääntyä tappioksi.

Voi onnea wastis!! Positiivinen kunnes toisin todistetaan ja peukut pystyssä toivotaan parasta! Ymmärrän varovaisen asenteesi, se on ihan selvä, mutta voin vain kuvitella minkälainen ilo ja onni majailee jossain mielesi sopukoissa [:)] Toivotaan, että saat sen sieltä vapauttaa valloilleen! Ihanaa ihanaa! Tämä on hyvä päivä [:)]

Ja MK81, jos ymmärsin oikein niin oot testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää vaiko? Älä lannistu siis vielä, itselläni plussa ilmestyi herkimmilläkin testeillä vasta kuukautisten rehellisesti jäätyä pois ja pari päivää ennen oli nega. Tsemppiä! Jos ei nyt, niin ensi kerralla sitten!

Hirmuisesti onnea ja tsemppiä kaikille muutenkin! Jokaikiselle teistä sen ikioman plussan soisin!

Wastis, onnea tämänkin ketjun kautta! Kaikki neljä peukaloa on pystyssä että tämä kerta todellakin 'toden sanoisi' kaikki menisi hyvin loppuun asti! Näin toivomme, uskomme ja luotamme!

MK81, Ei tartte kysyä, yritetty on [;)] Tämä oli nyt eka clomikierto, tarkkaan tosiaan seuraavat... Onneks antavat kuitenkin heinäkuussa miniminiannoksella ottaa itekin niitä ilman seurantaa - jos/kun sinne heinäkuullekin yritys kuitenkin jatkuu. Olishan se ihan liikaa vaadittu et heti eka avustettu kierto tulosta tuottais... Pahoittelut sulle negasta. Ei oo tätiä kuitenkaa edelleenkään näkynyt?? Jospa ei näykkään ja saat tehdä uuden testin parin päivän päästä paremmilla tuloksilla!

Tiisa, kiitos. Olispa kyllä todellakin enemmän kuin sata jänistä jos elokuussa sais neuvolaan tilailla aikaa eikä klinikalle... [8D] Teillä sitten kääntynyt niin päin et mies stressaa enemmän? Toisaalta 'parempi' niin kun naisen hormonitoimintoihinhan se stressi herkemmin vaikuttaa ratkaisevasti, kunhan ei mene niin pitkälle ettei enää seksi kiinnosta tai onnistu, se kun on miehellä se stressin tulos joskus, ja vielä omiaan lisäämään sitä stressiä sekin. 'Ihanan' pitkät jonotusajat kyllä, mut jospa tuo rennompi lähestymistapa tuottais luomuplussan sitä odotellessa! Peukkuja että luomukiertoonkin olis clomien avulla saatu ovis toimimaan...

on: Mä nyt sitten testasin pe ja la ihan digitaalisella testillä sen LH-hiupun. Eli ei ollu vielä ovuloinut to kun ultrattiin. Olikin koko loppuviikon kunnon kipuja - jos mulla tuommoiset on luonnostaankin oviskivut niin en mä kyllä oo sitten aikaisemmin ovuloinutkaan kuin kerran tai kahdesti tän reilun vuoden yrityksen aikana, ei meinaan voi jäädä huomaamatta... [:)] Nyt sitten koitetaan malttaa odotella juhannukseen ja sit vois jo testailla jos ei tätsä kaahaa paikalle jussina... [8|] Ja jos se sieltä tulee niin heinäkuussa saa sitten omikseen syödä clomeja (maltankohan pitää annostuksen minimissä..?) ja elokuussa sit taas katotaan tilanne. Jos ei ala tärppäämään niin sitten varmaan inseminaatioon syksyllä.

Wastis: hieno uutinen. Nyt vain pidetään peukkuja et plussa säilyisi ja vahvistuisi ja kaikki menisi loppuun asti hyvin. Ja älä sure kyllä sen puru kaluston voi laittaa äitiyslomallakin kuntoon.[;)]

Tiisa voihan toki tän purukaluston hoitaa kuntoon,mutta kun haluaisin nukutuksessa tehtävään ja en tiedä kestääkö tää kalusto raskauden loppuun asti, noh, sitten mennään normille jos niikseen tulee.
Kyllä mä kärsin kaikkeni kunhan tää kaveri pysyis helmikuuhun asti tuolla.
Tupakointikin loppui sunnuntaina,
Ekana aattelin et vähentelen, ja sit lopetan, mutta sunnuntaina meni hermo illalla
ja katkoin loput tupakit.
En oo sen jälkeen polttanut.
Pari kertaa inhalaattoria käyttänyt pahimpiin viekkareihin.
Siihenkään kun en halua jäädä kiinni.
Tupakkia tuli polteltua 20-30 pvä joten helppoa ei oo ollut tai tule olemaan,
mutta jos tällä saan ton kaverin pysymään tuolla niin kärsin oikein mieluusti.[:)]

Kiitoksia onnitteluista täälläkin.
En osaa oikein lähteä vielä täältä,
itehän aikoinaan tänkin ketjun alottanut.
Toivon silti etten joutuisi palaamaankaan.
Ite oon nyt testaillu ja kyllä se plussa sieltä vaan kaikkiin testeihin on tullut[:D]
Oireitakin on.

PLUSSATUULIA !!<333

Heps,

Kiitosta vaan kysymästä, mutta edelleen täällä tiputtaa pyyhkiessä hitusen ja kunnon vuotoa odotellaan. Negoja testattu päivät pääksytysten, eli kyllä tämä YK13 vaan päättyi taas masennukseen. Tuo tickeri nyt ei pidä mitenkään paikkaansa [:@]

Hei taas pitkästä aikaa!
Onnittelut wastikselle! Kuinkas pitkällä nyt olet jo? Toivotaan että tällä kerralla menisi kaikki hyvin![:)]

MK81, voi että kun on tylsää pettyä aina uudelleen..[&:] mulla alkaa myös olla valmis tämä kierto ja niin vain se näyttäis täti tulevan. Pari päivää nyt tullut ruskeaa vuotoa ja tänä aamuna alkanut mahaa ja selkää tutusti särkeä. Että aika samoihin aikoihin meidän kierrot näyttäis menevän! Mut pää pystyyn, kyllä se jossain kierrossa tärppää. Vaikka odottaminen onki niin tylsää..

Nauttikaa kesästä naiset!

hh83, taidetaan olla tosiaan samalla lähtöviivalla tämän kierron kanssa. Täälläkin valutaan ihan limaista sitä itteään ja ketutus on karmea. Ei niinkään se, että kestää vaan se että MIKSI kestää, kun ei olisi mitään maailman vikoja tai esteitä. No mutta, tulkoon nyytti kun on tullakseen, pääasia että meillä molemmilla on kaikki hyvin, eikös?

Toki omaa harmistusta lisää tässä sekin, että koko talven oon kuunnellu pelkkiä raskausuutisia sieltä sun täältä ja ensimmäiset ovat nyt syntyneet tai syntymäisillään kaveripiirissä. Voitte arvata kenen harteille on laitettu kaikki "babyshower"-touhut ja järjestelyt, kun ollaan itse niin saakelin väsyneitä ja raskaana ja jne. EI SATU, EI YHTÄÄN... pidimpähän kuitenkin suuni kiinni ja sitten kun on ne vauvat sylissä ja maailma näyttää taas omat hampaansa tuoreille äideille, niin kerron että ei ollut kiva temppu.

Kaiketi sitä voi jo vuoden jälkeä puhua lapsettomuudesta? Tai siis ehkäpä sellasesta tahattomasta lapsettomuudesta, koska eihän tämä yk14 nyt vielä mikään länsimaissa pitkä aika ole... afrikassa nainen olis varmaan jo lynkattu, kun ei pysty vauvoja saamaan.

Sori poru! Tuntui vaan siltä että täällä jaksetaan ehkäpä kuunnella paremmin, kuin kotona <3

MK81: Tänne saa purkaa tunteita. ja tutulta kuullosti... Itse olen töissä myyjänä ja arvaappa tuleeko huomatuksi kaikki raskaana olevat naiset. Melkein raskaana oleva ketuttaa enemmän mitä sellaset joilla on jo lapsi (mahan ulkopuolella [;)] ) ja tuntuu et joka toinen nais asiakas on raskaana ja näyttävät vanhemmilta mitä minä. Mulla on tullu nyt uutena toi et ensin huomaan masun ja sit katon minkä ikäinen on kyseessä. Varmaanko ite en ole enään niin nuori niin arsyttää et muakin vanhemmat saa lapsia  [:@]
Sunnuntaina ajattelin aloittaa ovis tikuttelun pitkästä aikaa. nytkin on kyl hauskasti kutitellu munasarjoissa niinku söisin vieläkin clomeja. Niitten aikaan kutitteli alavatsaa. Et ihmettelen jossen pongaa ovista.

Jep nytpä taidan lähteä aidan maalaukseen ulos aurinkoon ja hyttysten syötiksi. Hei ja hyvät torstain jatkot kaikille.

Voi itku. Oikeesti mä itken tääl ku mä olen niin iloinen wastiksen puolesta! Totta tosiaan toivotaan ja rukoillaan, että nyt pienokainen pysyy loppuun asti mukana ja wastis saa iloita pikkuisesta ja ja ... sniif. Halaus!

örkki ei saa itkustella, nyt tääkin alotti.
Että voikin heittää mielialat helpolla,
oon ihan räjähdysaltis herkkis[:D][:D][:D]
Toivottavasti se merkkais vaan hyvää[:)]

Kiitoksia onnitteluista.
Kyllä se vaan niin menee, että silloin kun sitä vähiten osaa odottaa[:)]

PLUSSATUULIA

Heippa taasen,

Täällä oli tällä kertaa kahden päivän täti käymässä. Aikas mukavilla krampeilla vielä höystettynä, eli Juhannuksena pitäisi sitten olla tärpit käsillä taasen.

Tiisa, kyllä se ketuttaa, kun näkee näitä naisia maha pystyssä. Ei siinä mielessä että eivät saisi olla, vaan kateellisena katselee sitä taaperrusta [:D] Eniten mua ketuttaa nämä keskustelut "alkoholi ja tupakanpoltto ei ole vähän käytettynä mitenkään vaarallisia sikiölle"... vastaaviin keskusteluihin törmännyt nyt viimeviikollakin 2 kertaa. Kerran bussissa ja kerran junassa... molemmilla kerroilla meinasin tirvasta! Ite olis vaikka valmis kävelee käsillään sen 9 kuukautta.

Nonih, ehkä en niihinkään ottaisi tällä reaktiolla kantaa, jos itselle tämä lapsien saaminen ei olisi osoittaunut näin pitkäksi projektiksi [;)]

mk81: ootko tehnyt testiä? eihän normi menkat niin vähän aikaa voi kestää... [;)]

Tänään tein ovis-testin tuloksena oli toooosi haalea plussa, mut ohjeitten mukaan se on kuitenkin nega. En kyllä odottanutkaan tänään plussaa et huomenna sitten vois vaikka tullakki jos kroppa toimii niinku oletan. Eipä tänne muuta.

En oo käyny vähään aikaan lueskelemassa täällä, näköjään kannatti nyt tulla. [:)] Ihanaa wastis! Onnea ihan hirmuisesti!

Jou,

Tiisa, juu ihmettelin taasen myöskin tätä menkkojan pituutta. Viimeksi taisin testata pari päivää sitten, joten olisihan se jo näkynyt. Taitavat nämä vatsavaivat ja huonot olot olla jotain muuta... anemiaa vaikkapa vaan.

Älä vaan luovuta oviksen pongausta kesken, muuten livahtaa huomaamatta LH-huiput ohi [;)]

Takaisin