Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bandida, täällä myös jännäillään sitä, että pääsenkö aukiolotutkimukseen ennen noita kesätaukoja. Mun ymmärtääkseni silloin kun se tehdään, niin kierto pitäisi olla siinä vaiheessa, että ovulaatio ei ole vielä tapahtunut. Täällä kuumeisesti toivon, että nykyinen kierto venyisi hieman pidemmäksi, jolloin tuo tutkimus olisi mahdollinen mulle siellä lapsettomuuspolilla kesäkuun puolivälissä. Mutta...jos tämä huono karma seuraa, niin varmasti on kierron juuri väärä aika silloin [:@] [:@]

Toivotaan, että päästään molemmat aukaistuin torvin kesälaitumille, ja raskaudutaan ihan luomusti!![:)] [:)]

hh83 ja MK81 foorumilla oon kuullu useemmaltakin taholta, että toi predictor näyttäis vale haamuja... On useempi saanu niitä, toivottavasti tästä ei oo silti siellä kyse.

bandida josko kesätauko tekis vaan hyvää? En silti muista teen tilannetta,mutta toivotaan näin ainakin. Ite aateltiin miehen kanssa, että lähetään syksyllä tutkimuksiin yksityiselle, kerätään rahat kesällä, siihenkin kun sitä rahaa saa uppoamaan. Jos perushommista jotain selviää,että hoitoihin lähetään, niin sitten siirrytään varmaan yleiselle. Kun meillä ei oo hätää iän puolesta, niin ehtii ootellakin aikoja.

omaa ei uutuuksia tänne, taka-alalle jäänyt tarkoituksella, saanu vähän hengähtää koko hommasta. Niinkuin selitin bandidallekin, niin sovittiin miehen kanssa että syksyllä kattellaan asiaa taas uusiksi. Otetaan kesä rennommin ja syksyllä sitten tutkimuksiin. Mulla ei kiire tutkimuksiin senkään takia, koska mullahan on ollut  2 KM,eli jollain keinolla raskaaksi onnistunut tulemaan. Ja kun mua ultrailtiin KM takia, niin kaikki näytti ihan normaalille, bongasi jopa oviksen tulevaksi. Että sen takia ei ole hätää, eikä tosiaan iänkään puolesta, aikaa on ja mulla on jostain syystä se kiire ja hätäkin häipynyt. Ei ole enää niin kauheeta ahdistusta aiheesta ja kiirettä. En tiiä mistä johtuu,mutta eiköhän tee ihan hyvää meille olla ressailematta hirveesti aihetta.
Mulla on nyt vähän kaikkea muutakin ohjelmaa, siskon hääjuhlien järkkäilyä elokuuksi, siskon lapsen ristiäisiin pitäisi tehdä ristipistotyönä tuollainen lippu lahjaksi... Että tekemistä olisi, saa vähän aatella muitakin juttuja. Ja koittaa vähän välissä vaikka heilutella niitä peittoja muussakin mielessä kuin pelkästään ajatuksena "tehdä" niitä lapsia. Yllättävän positiivisilla mielin olen nyt, sekin saattaa muuttua kun kierto tekee taas loppuaan[:D][;)]
Nyt oon silti vähän vahingossa seuraillu että koska oviksen limat tulisi, ei ole vielä näkynyt, voipi siis olla täällä oviksetkin myöhässä, tai sitten en ovuloi joka kierrossa, että saattaa syytä olla niissäkin.
kp.15/27-28/21

Hei!

Ajattelin tulla jakamaan ilouutiseni myös tännekin. Vuodenvaihteen tietämillä kirjoittelin tähän keskusteluun, eli jotkut saattavat minut vielä muistaa...

Pidimme taukoa pitkästä yrityksestä alkuvuodesta kolmisen kuukautta, jonka ajan söin Teroluteja. Toinen tauon jälkeinen yrityskierto ja ensimmäinen kierto ilman teroja toi toivotun tuloksen. Haamuplussan sain jo viime viikon lauantaina, kun menkkoja odottelin maanantaiksi. Olen testannut joka toinen aamu perjantaihin asti ja uskottava se on, olen raskaana! [:)][:)] 

Eli älkää luopuko toivosta Siskot, kaikki on mahdollista!

hh83, ehkä ne neloset olis jo aikamoinen pommi kerralla... [8D] Mut ei siinä mitään, kyllä mä nekin ottaisin! [:D] Olispahan tosiaan kerralla ohi tämä yrittäminen ja stressaaminen ja negojen testailu...Tai no, kyllä sitä stressiä saattais riittää sitten niidenkin nelosten kanssa... heh.

Toivo, oikein ymmärsit, tai mulle ainakin sanottiin et menkkojen pitää olla loppunut mutta oviksen ei sais olla tapahtunut kun tehdään se tutkimus, et kp 7-10 on yleensä sopiva. Pidän peukkuja et sinäkin sinne tutkimuksiin pääset vielä ennen lomia, niin päästään tosiaan molemmat vapautunein mielin sit lomatauolle ottamaan se luomuplussa!! [:)]

wastis, kyllä se varmasti onkin niin et 'pakollinen' tauko tekee vaan hyvää. Eihän meilläkään vielä mikään hengenhätä ole, vaikka ite jo 30 rajapyykin ylitinkin... Varsinkin jos nyt todetaan et munatorvet on auki eikä mitään häikkää muuten ole, niin on varmasti eri rentoutunut olokin sitten kesällä harrastelal ihan vaan ilokseen makkarihommia miehen kanssa ja kattoa sit syksyllä uudestaan mikä on tilanne. Sitä on vaan niin kärsimätön et välillä tuntuu et MIKSI pitää olla kesätauko ja ei saa heti yrittää... [;)] Meillä on sama suunnitelma kuin teilläkin, et tehdään tutkimukset jne tuossa yksityisellä kun sinne pääsee nopeammin, ja sit jos joudutaan muihin hoitoihin kuin munasolun stimulointiin (eli hinnat alkaa pompsahdella) siirrytään sit yleisen jonoon.

Pitää tännekin mainostaa et me löydettiin miehen kanssa aivan i-ha-na kämppä, johon mahtuis sitten jälkikasvuakin vaikka ne neloset jos sellainen pompsi tulis [:D] Jos vaan saadaan se niin on sitten kesätauolle muutakin miettimistä kuin syksyn odotus... Oon ihan mahdottoman innoissaan nyt tuosta. Mut toisaalta oon ihan varma et joku meitä rahakkaampi tulee ja ostaa sen meidän nenän edestä kun ei meillä ole varaa mennä korottamaan tarjousta enää [&:] Noh, sen näkee ens viikolla miten käy.

Ja kjeev, onnittelut tännekin!! On ihan mahtista aina kun joku pitempään yrittänyt onnistuu!!

Onnittelut kjeeville! [:)]

Semmoista kyselisin, että kuinka moni on tikuttanut oviksiaan? Itseääni on nyt taas alkanut kummastuttamaan sellainen seikka, että luulen että bongasin oviksen tuossa 10 kiertopäivän kohdilla. Tikutin tuolloin ja sain kaksi viivaa tikkuun, tosin aina se toinen oli vähän haaleampi mitä kontrolliviiva. Kuitenkin tuntui siltä, että olisi selkäkipuja/oviskipuja yms muita ollut. Nyt kuitenkin tässä 20 kp tietämillä on tuntunut myös vähän oviskivuilta, joten päätin ihan mielenkiinnosta tehdä ovistestin - ja taas siellä  näkyi nuo kaksi viivaa. Edelleen se toinen niistä viivoista haaleampana, mutta kuitenkin.

Onko teillä siis mitään tietoa, että mistä johtuu, että kahdesti kierrossa tulee positiivisia viivoja ovistikkuihin? Ensimmäisen oviksen kanssa selvästi huomasi sen, että kuinka toinen viiva haalistui ja lopulta sitä ei enää tullut muutaman päivän jälkeen.

Muistan joskus aikaisemmista tikutteluistani, että kierron loppuvaiheilla sitä sain aina lähestulkoon sen toisenkin viivan ovistikkuun, vaikka menkkojen alkuun olisi ollut muutamia päiviä...

Sitten vielä toisena kysymyksenä, kun näin vihreä näissä olen. Miten ensimmäinen kiertopäivä tulee laskea, jos menkat alkavat, mutta alkavat erittäin vähäisellä vuodolla. Siis, että jos menkat alkavat niin, että ensimmäiseen kolmeen päivään ei tule muuta kuin muutama pisara punaista, ja aivan ohuimmalla pikkuhousunsuojalla selviää? Lasketaanko kp siitä ensimmäisestä päivästä, kun tuota punaista havaitsee, vai siitä päivästä kun menkat alkavat ihan kunnolla?

Bandida: Toivottavasti tarjouksenne menee läpi uudesta asunnosta! Siinä olisi varmasti mukavasti ihan muuta ajateltavaa kesälle, että vaihtuisi nämä vauvahaaveilut muihin ajatuksiin.. ainakin aina hetkeksi. Ja muutoinkin, tulisi se tauko luonnollisemmin, kuin vain päättämällä. Ja mitä huii, pitääkö clomien aikana suorittaa jotain tutkimuksia, ettei tule suurempaa katrasta kerralla??

Wastis ja bandida: Kyllähän se yksityisellä pyörähtäminen kannattaa. Silloin ainakin saa huomattavasti nopeammin pyörät käyntiin, kuin mitä kunnallisessa. Kunnallisessa kun tuntuu, että ensin odotellaan, sitten suunnitellaan tutkimusta, sitten taas odotellaan, sitten varataan aika tutkimukseen ja sitten taas odotellaan... jne. Itse käyn yksityisellä siihen asti, kunnes pitää siirtyä järeimpii keinoihin kun syötävät lääkkeet eivät enää riitä. Tähän asti kuitenkin yksityisellä olen joka kerralla päässyt ultratutkimuksiin ja saanu terot kouraan. Lekuri sanoi, että jos mitään ei tapahdu elokuuhun mennessä, niin siirrytään clomeihin. Eli siellä vain onneksi muutama kk odotellaan ja katsellaan, ja sitten laitetaan uusi vaihde päälle. [:)]

lmj mä olen tikutellut ovista, mutta lopetin sen touhun kun turhaa stressiähän se vain teetti. Kokeilin kahden laisia testejä. Puikkoihin sain aina kaksi viivaa, ihan sama missä vaiheessa olin kiertoa ja viivat kutakuinkin yhtä tummat. Eivät siis toimineet minulla jostain syystä,tuskin mulla nyt kesto-ovistakaan koko kiertoa on[:D]
Liuskoihin sitten taas en onnistunut saamaan oikein mitään ikinä, vaikka kuinka olisi tikutellut koko kierron.
Käyttämäni testit oli testit.fi tilattuja. Sitä digitaalista en ole vielä kokeillut, tuskin kokeilenkaan.
Toivottavasti sulla asiat selkeytyy ja onnistaisi[:)]

Itelle ei uutta, oviksesta ei hajuakaan onko ollut vai tulossa. Eilen oli jotain ehkä ovis limojen tapaista mutta tiedä sitten. Näillä mennään, peittoja heilutellaan kun siltä tuntuu. Ja nyt kesän iskiessä onkin tuntunut vähän useammin[;)]
kp 17/28/21

lmj: Mä oon käyttänyt kotitesti.fi ovis testejä, suht hyvin on toiminut tosin en ole koskaan testannut kuin silloinko on ollut oikeat päivät ja lopettanut sit ku on positiivinen tulos tullut liuskaan. Yleensä ainakin noissa mitä ite oon käyttänyt niin kontrolli viivan ja testi viivan pitäisi olla joko yhtä vahvat tai testi viiva vahvempi niin testi olisi positiivinen ja negatiivinen jos näkyy viiva vain kontrolli kohdassa tai kontrolli viiva on testi viivaa vahvempi. Mut jokaisellahan on varmasti LH:n tuotanto yksilöllistä et miten näkyy testeissä. Onko susta otettu vielä hormooniverikokeita?
Sit kysyit kierron 1.päivästä. mulle lääkäri sanoi et 1. päivä alkaa silloin kuin menkat alkaa oikein kunnolla vuotamaan niin se on kierron eka päivä. Tulipa toistoa sanoissa.[:D]

Tää raskautuminen on kyllä moni mutkaista kun ajattelee liikoja.Varmasti olisi parempi ko ei ajattelis yhtään missä vaiheessa kierrot on menossa ko vain osais olla ajattelematta.Meilläkin on takana 2v 3kk  eikä vieläkään oli voinnu unohtaa asiaa.
Mulla menossa kp 24 eipä pahemmin oli raskaus oireita ei sit minkäänlaisia et odottelen viikonlopulle menkkojen alkua.

lmj, mä oon tilaillut mammaksi.fi:stä liuska- ja puikkotestejä. Sama tulos molemmissa: saan jotakuinkin oletettuna aikana haamuviivaa tikkuun, mutta kertaakaan ei ole testiviiva ollut ihan kontrolliviivan vahvuinen tai vahvempi - yleensä ei lähellekään. Muulloin tulee negaa tai 'viivanpaikka', hyvin hailakka viiva. Eli eroja kyllä tulee kierron aijankohtien välillä mut ilmeisesti LH:ta erittyy muttei tarpeeksi - ainakaan aina?

Tiisa, olit oikeassa siitä aukiolotutkimuksesta [:)] mulla on kanssa aika kipeät menkat, niin tuo oli tosi pientä siihen verrattuna, toki vähän sattui mutta ei paha ollenkaan. Kaveri sillä pelotteli kun hänellä se oli sattunut ihan kunnolla...

Syöksytorvet on nyt sitten todistetusti auki... Munasarjat on vaan hiukan monirakkulaiset ja ihan kummallisissa paikoissa molemmat, toinen niin ylhäällä ja toinen niin alhaalla ettei meinannut ultraan löytyä... [8D] Kohdussa näkyi myös jotain sinne "kuulumatonta", mut lääkärin mielestä se oli todennäköisesti edellisten menkkojen jäänteitä - vanhaa kohdun limakalvoa joka oli jäänyt vielä vähän kiinni ja heilui siellä tuulessa... [:'(] Pitää kuitenkin seurata ettei se ole polyyppi tai joku vastaava. Sain ekan satsin clomeja, keretään vielä ennen kesätaukoa ultraamaan et näyttäiskö sieltä ovulaatio tapahtuvan niiden avulla - kun näin ilman ei ainakaan yhtään johtofollikkelia näyttänyt olevan kehitteillä. Jospa se nyt sitten auttais kun saa apua ovulointiin ja lisäksi hyvän mielen kun kaikki muu näyttäis olevan kunnossa paitsi se puuttuva ovis... [8|] Ja elokuun ultrassa mulla oli sitten jo jotain kateltavaakin siellä ultrassa, eikä mitään limakalvon riekaleita! [8D]

Tiisa, kiitos selvennyksestä tuohon kiertopäiväasiaan. [:)]

Bandida, mäkin oon tilaillu testejä tuolta mammaksi.fi:stä. Aina aikasemmin oon saanu vain haaleita viivoja ovistesteihin, sekä liuskoihin että puikkoihin.

Eilen kuitenkin kävi testaillessa ihan toisin! Ihmettelin että mitä kummaa on koko ajan vatsa todella omituinen. Tuntui siltä, että virtsarakko olisi täynnä ollu, vaikka juuri olin käynyt vessassa hädillä. Oli myös kummallista menkkamaista kipua koko ajan, joka tuntui vain vahvistuvan ja vahvistuvan. Sitten illemmalla 5-6 aikaan tein ovistestin ja hämmästyin! Siihen tuli nopeasti kaksi viivaa, muutaman minuutin odottelun jälkeen testiviiva oli erittäin tumma! Oikein syvän violetti. Ikinä näin ei ole aikaisemmin käynyt. Sitten vielä kummastusta lisää se, että tikuttelin tuossa 10 kp tienoilla ja sain silloin haaleita viivoja ovistesteihin, jotka sitten kuitenkin haalenivat ja vähitellen poistuivat, kun jatkoin tikuttelua ehkä noin kp 13-14 asti. Eilen oli kp 22, kun tein testin. Pakkohan sitä oli siinä kuitenkin sitten samalla tehdä raskaustestikin, kun niitä sattui olemaan. Negaahan se kuitenkin näytti. Mitähän tässä nyt oikein tulisi ajatella. Kun eihän sitä nyt kahta ovulaatioo voi yhdessä kierrossa olla... Tuntuu niin omituiselta, että mistä ihmeestä sitten tuo kp 10 tienoilla tulleet oireet ja viivat ovat johtuneet, jos kerran nytkin niitä viivoja riittää...

Wastis, Mitä noi kolme numeroa tarkoittaa tuon kp-merkinnän jälkeen? Ymmärrän, että kp 17/28, tarkoittaa että kiertopäivät/kierron kokonaispäivät, mutta mitä se luku 21 tarkoittaa?

lmj, ne testithän mittaa LH-pitoisuuksia ja sitä erittyy läpi kierron, enemmän tai vähemmän, ja se 'huippu' pitäisi olla juuri hetkeä ennen ovista. Eli ne haamuviivat on vain todennäköisesti olleet hetkiä kun sitä eritystä on ollut sen verran et juuri ja juuri testi havaitsee mutta ei oviksen verran... Näin mä tuon käsittäisin. Kun sulla nyt kerran se selkeä positiivinenkin (onnea siitä!) tuli! [:)] Niissähän sanotaan aina et haamut on negoja, vain yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva lasketaan... Eikä ne oo muutenkaan ihan eksaktia tiedettä ne testit, kun niihin vaikuttaa jos oot juonut normaalia enemmän, tai käynyt lyhyen aikaa sitten edellisen kerran pissalla, jne.

lmj joo eka on kiertopäivä, toinen kierron pituus ja kolmas kuinka mones yrityskierto, eli mulla menee nyt 21 yrityskierto.[:)][:)]

Hei tänne!
Ihan ensin täytyy onnitella kjeevia! Plussauutiset aina piristää!
Bandida, teillähän on paljon tapahtunut. Kiva juttu! Toivottavasti clomeisa on apua!

Mulla siis ilmeisti jonkinlainen varhainen keskenmeno taas. Siis ilmeisesti munasolu hedelmöittyi, mutta kuoli sitten pian. Tiistaina olin ultrassa, jossa oli tarkoitus kontrolloida ovista, ja sieltähän se sitten näkyikin ihan niin kuin pitikin. Gyne sanoi, että ovis luultavasti vuorokauden sisään ja eilen tunsinkin sellasia vihlaisuja oikealla, missä se kypyvä munasolu oli. Ja sen jälkeen tuli lievästi huono olo ja maha turposi palloksi. Gyne oli sitä mieltä, että mulla näyttäis hormoonit toimivan ihan hyvin, eli siitä ei ilmeisesti ole kyse. Ensi viikolla otetaan kuitenkin multa verikokeet joihin sisältyy se keltarauhashormooni josta siis näkee että ovis on ollut. Mies sai myös lähetteen omaan testiinsä ja toivottavasti kesäkuun lopulla saadaan molempien tulokset.
Mulla on ollut niitä kivuliaita vihlaisuja emättimessä silloin tällöin ja taisin niistä tänne kirjoittaakin. Gyne löysi tutkimuksessa arpisen kohdan emättimen seinämän takaa ja sanoi, että se luultavasti on myös endoa, niin kuin siellä kohdun takaseinämässäkin. Hän lupasi, että jos näissä nyt tehtävissä tutkimuksissa ei selviä mitään lapsettomuuden syytä saan lähetteen sairaalaan tutkimuksiin.
Nyt on taas rauhallisempi mieli, kun tiedän, että tutkimukset edistyy ja pian saadaan vastauksia.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussatuulia!

Hei naiset!

Tulin tänne toivottelemaan hyvää kesää teille!![:)][:)] ja kovasti plussia!! Monella teillä jo tutkimukset/hoidot alussa/käynnissä ja lupaavalta näyttää. Itse menen siis tässä kuussa sinne lapsettomuuspolille ja eiköhän ne asiat sitten käynnisty täälläkin. Muuten ajattelin tässä kesälomailla oikein kunnolla, siis ihan tästä lapsiasiastakin. Luulen, että meillä tuolla ekalla kerralla vaan suunnitellaan jatkoja, joita sitten vasta syksyllä aletaan toteuttamaan. Itsellä nyt sellainen tunne, että ei jaksa syksyllä aloittaa noita hoitoja, ellei tähän nyt saa pientä paussia. Taustailen täällä, ja lueskelen välillä mitä teille kuuluu. Vähän haikea mieli "jättää" teitä, mutta nyt tuntuu että on pakko rauhoittua ja ajatella muutakin elämää. Vie niin kovin paljon aikaa ja energiaa tätä vauvapuuhailu, tikuttaminen, päivien laskeminen ja ennen kaikkea ne joka kuukausi tulevat pettymykset kuukautisten myötä. Niitä ei jaksa ottaa ellei pistä stoppia tässä välissä.

OIkein aurinkoista ja rentouttavaa kesää teille kaikille! Ja varmasti olette usein mielessäni ja toivoin teille kaikille Onnea Yritykseen!!Varmaan kesän aikana saatan jotain pientä kirjoitella, mutta muuten näemme taas syksyllä!![:)][:)][:)]

Toivo,  2/28-32, yk 13

Hellurei! Ollut vähän taukoa pakosta, kun tuli työmatka tähän väliin.

Juup, kai ne sitten oli yhden päivän menkat meikäläisellä. Ja siis aikainen km. Jotain tosi kummaa siis meneillään meitsin kropassa, ei kiva ollenkaan [>:]. Toivoa tietysti sopii ettei tässä kuussa nyt sitten jätä kokonaan vuotoa väliin, kun kerran vähiin näyttää kuukausi kuukaudelta käyvän. Gynen mukaan yleensä kun pilsut lopettaa niin vuodot on kovemmat... noh, meitsillähän siis yk13 käynnissä, joten tuskin nyt siitäkään enää kyse.

Toivo
lle kaikkea hyvää kesälle ja toivottavasti nähdään heti alkusyksystä tuolla odottajien puolella [:D][;)]. Myönnän että itsekin jänistin jo ensimmäisestä hoitokerrasta (kierron alkupäivinä ja loppupäivinä piti ottaa verikokeet) juurikin samasta syystä, tuntui että tiputaan vielä korkeelta jos samaan stressisyssyyn hoidetaan kovaa vauvakuumetta ja lapsettomuutta. Luotan siihen, että keho (aivot) ilmoittaa milloin siihen olen valmis. Luultavasti kuitenkin jo seuraavasta kierrosta.

Palstalla on selvitty siis aukiolotutkimuksista! Loistavaa [:)] Ja koettu varhaisia keskenmenoja enemmänkin [&o] Voi harmi hh83, tunne on varmasti karmea sielläkin. Positiivisella mielellä siis eteenpäin kuitenkin?

Piti noista ovistesteistä kertoa sen verran, että itse saan myös koko kuukauden haamuja niihin, pissin siis tikkuun yleensä kp 7:stä lähtien aina kp 13:sta ja ovishuippu on yleensä siinä kp9-11 välissä. Digitaalista käytän todentamaan tuon huipun [:)]. Toisin sanoen uskon kyllä niiden toimintaan ja suosittelisin (ennen kuin laittaa rukkaset naulaan niiden kohdalla) kokeilemaan tulisiko se oma ovis vaikka vähän aikaisemmin, kuin mitä laskureilla? Itsellä laskurin mukaan myöhästytään aina vähintään 4:llä päivällä h-hetkestä [;)]. Wastis olikin ilmeisesti tikuttanut koko kierron ja saanut aina positiivista (?), oliko se muuten se keskenmenon jälkeinen kierto?

Iloista viikonloppua itse kullekin perheelle!

MK81 ei oo ollut KM jälkeinen kierto toi kun sain plussan aina ovistestistä. En oo niiden jälkeisissä kierrossa kokeillut edes, varsinkin kun tän viimisimmän jälkeen vuosin verta sen 2kk. Mutta mulle tosiaan ei ne testit toimi,tai sitten vaan en oo tarpeeks maltillinen testailuissa, esim tekemään samaan aikaan ja olemaan käymättä vessassa tai juomatta [:D]

toivolle hyvät kesät, toivottavasti pieni paussi auttaa[:)]

omaa no ei uutuuksia. Eilen tuli juhlittua yksillä festareilla ja toivonkin että juhliminen jäisi viimeiseksi hetkeen[;)] mutta sen näkee sitten. Mulla ei oo ollut nyt mitään oireita minnekään suuntaan, normaalisti näillä päivillä alkaa. Mutta on mulla toki ollu kiertoja joissa ei oireen oiretta ees tädistä ja silti se on tullut ajallaan.
Nyt vaan ootellaan että kuinka käy kesän kanssa. Meinaan jos ei tärppiä ole nyt tullut, tulee kk parin tauko ehkä. Koska ajattelin käydä hm-lekurissa nukutuksessa hoitamassa purukalustoni kuntoon. Ja silloinhan ei olisi sopivaa olla raskaana. Syksyllä joka tapauksessa sitten lekurille tutkimuksiin. [:)]
kp.23/28/21

Helöy!

Wastis, auts! Hoidatin oman purukalustoni kuntoon viime syksynä ja täytyy sanoa että onneksi en tiennyt minkälainen projekti oli ennen kuin siihen aloin. Tsemppiä ja erittäin fiksu päätös!

Miltäs palstalaisten ovis/r-testit näyttää?

Laskeskelin että olen käyttänyt testeihin vuoden aikana varmaan 250egeä! Ihan käsittämätön summa... sillä olis saanu jo vaikka kivan käsilaukun [;)]. Okei, mä myönnän että oon todella hurahtanut testeihin ja aloitan testaamisen iiiiiiiihan liian aikaisin.. *viheltelee*

mk81 mä en halua alkaa ees laskea kuinka paljon mullakin on uponnu testeihin, varmaan ainakin saman verran[:D] Siihen vaan välillä hullaantuu[;)] Katsotaan kuinka tää mun hammaslääkärihomman käy nyt, että saadaanko pankista apuja[;)] Kun olen elämääkin enemmän kammoinen, siksi nukutuksessa ja muutenkin mulla tosi ahdas leuka ja hampaat miten sattuu, että tosi hankalaa operoida noita hereillä.

omaa täällä ollaan kipeinä... Keuhkoputkentulehdus sanoi lekuri, nyt on pariakin lääkettä, josko paranisi. Lekurille totesin että saatan olla raskaana, siis toisaalta tuli tosi tyhmä olo (sellainen: Ihanko muka, pyh pah mitään ole) edes sanoa sellaista. Mutta hyvä ottaa huomioon, ettei tule ylläreitä lääkkeiden kanssa. No,toivottavasti alkaisi olo pian helpottaa,ollut meinaan kohtuu kamalaa olla viime päivät.
Jaahas,kello näyttää jo keskiviikkoa,eli täällä on kp26 sitten menossa... Lauantaina täti taas saapuu. Ei ole uskoa kyllä tärppiin.

wastis, mk81, mäpä säästin tänään testikuluissa... heheh. Maksoin meidän tähänastisen tutkimukset kerralla, ja kun heidän sössinnän takia jouduin käydä siellä kerran ylimääräistä niin tietenkin heti 'tinkasin' alennusta. Sain sitten paketin jossa oli ovistestejä ja 1 raskaustesti kaupan päälle lohdutukseksi [:)] Se on kyllä mahdoton määrä mitä sitä on rahaa syytänyt noihin testeihin... Mä en ihan niin riippuvainen oo raskaustesteistä, mut jostain syystä noita ovistestejä tulee tehtyä ihan himona vaikka niistäkin aina negaa sataa... Joko wastiksella alkaa olo helpottaa? Hyvähän se on sanoa edes mahdollisestakaan raskaudesta ettei tule sit mitään ongelmia lääkkeiden kanssa. Peukkuja tärpille!! [8D]

Kävin tosiaan tänään clomien seurantaultrassa, ja sain hyviä uutisia: Clomien ansiosta oikeen selvä ja iso rakkula näkyi vasemmalla. Se oli niin iso et lääkäri epäili sen jo puhjenneenkin, mut kun oon tikutellut sunnuntaista asti ja mitannut lämpöjä, niin ei kummassakaan oo mitään viitteitä siihen et ovis olis jo tapahtunut - joten se tapahtunee sitten ihan näinä päivinä! Jee! Ovis! (Hirveetä juhlaa yhden rakkulan takia, mut kun en oo tainnut ovuloida sitten viime syksyn niin ohan tää nyt hienoo...) Saan nyt jatkaa sitten itekseen clomeja pienellä annoksella heinäkuussa, jos tämä kierto ei tulosta tuota, ja elokuussa katotaan uudestaan mitä tehdään jos ei tärppi käy. Jännityksellä siis odotamme alkaako menkat jussin tienoilla ja tässä ihan lähitunteina jännitämme saanko ukon kangettua sänkyyn? Olis vähän niinku hetket käsillä [:D]

Heisulivei,

Bandida, ohhoh no mutta sittenhän asiat on mallillaan jos oikein mallikelpoinen muniskin bongattu! Ei varmasti tarvitse kysyä tuliko hyödynnettyä tsänssit [;)][:D] Oliko tämä muuten eka clomikierto? Aika tarkkaan seuraavat kyllä.

Wastis, miltä olo vaikuttaa? Sulla on ilmeisesti ollut koko yrityksen ajan selkeitä menkkaoireita aina paria päivää ennen menkkoja, muistatko oliko myös silloin kun tuli nämä lyhytaikaiset plussat?

Mitkä on hh83:n fiilikset?

Itsellä on tässä muutamana päivänä ollut turvonnut olo ja pienen pientä tuntemusta (siis varmaan suolistossa kilo ilmaa) alakerrassa. Rinnat ei ole kipeät, mutta mulla onkin E-koon tissit, eli tuskin ihan heti mitään koon suurenemisia huomaakaan [:D]. Dpo 11 ilmeisesti menossa (ovis noin 31.5), vaikka vasta 3+0 (?) mittarissa.

Mutta siis, iloista perjantaita joka iikalle!

bandida onnittelut oviksesta ! Mahtia [:)] Olo alkaa helpottaa kyllä jo, luojan kiitos[:D]

mk81 joo aika hyvin mulla on ollut aina menkkaoireita ennen menkkoja. En kyllä yhtään muista noista kierroista oliko ja koska jos oli. Kun en ole merkannut kuin viime kuukausina vähän ylös. Nyt oli eilen menkkasärkyä ja tänään ollu hetkellisesti kans. Että kyllä se akka sieltä tulee. MUTTA positiivisena ettei tullut tänään, eli kierto on se 28 sitten, kun viime kierrossa olikin 27. Jos jotain hyvää nyt aletaan tästä etsimään[:D]

Eli tänne ei uutta, täti tulee huomenna.
Ja sitten lähtee järkkäilyt hammaslääkärihommiin, eli nukutuksessa tehtävään remonttiin. Kauhulla ootan mitä tulee maksamaan, ainakin 2000e aivan varmasti, sen verran on tuolla suussa tekemistä[:o]
No, täytyy katsella miten saa hommat luonaamaan.
28/28/21

Takaisin