Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tatjuskalle paljon jaksamisia. Miten se aina tuntuu menevän niin, että kun (anteeksi kiroiluni) paskaa alkaa satamaan, niin sitä tulee sitten kunnolla ja sontsa on rikki... [&o]

Paipapu
Soitin neuvolaan. Lääkäri käski vain odottaa lähetettä keskussairaalaan. Sanoi, että jos tulehdusoireita tulee niin sit terveydenhoitajalle. Että sellanen reilu meninki. [:@]

Mut eipä mulla oo enää noita kipuiluja ollu. Kaikki "raskausoireetkin" on melkein hävinny, ainut, että pissalla täytyy juosta jatkuvaan ja kylmää ja väsyttää koko ajan. Mulla on ollu aiemmin kohdussa tulehdus (se oli siellä puol vuotta ennenku lääkärit tajus) ja kivut vaikutti sillon samanlaiselta (kuin myös km kivut), mutta ei mulla oikeestaan mitään muita tulehdusoireita oo. Eiköhän tää vaan oo jotain stressihommia... Muitaki stressioireita ku tuntus olevan. Naama kukkii pahemmin ku koskaan ja hiukset lähtee päästä. Voi kuinka kauniiksi tunnenkaan oloni! [:'(]

Kaikille paljon jaksamisia ja plussatuulia ja kevättä ja kaikkea hyvää. [:D]

Paipapu:Ihana kun käyt meitä moikkaamassa ja olet vieläkin hengessä mukana.[:D]

Adara: todellakin reilu meininki tuntuu ettei ne lääkärit aina oikein ota asiakastaan tosissaan.[:@]

Mä vaan odottelen tätiä ja samalla toivon ettei ilmaantuis paikalle. Oireita raskauteen viittaavia ei ole toisaalta enhän mä tiiä mitä oireita on kun on raskaana koska en ole koskaan ollut,mutta ei ainakaan sellaisia mitä muut on kertonut omista oireista ja toisaalta ei ole kyllä vastaavasti selviä menkka oireitakaan. tänään on tullut vähän ruskehtavaa valkovuotomaista vuotoa josta ei oikein tiiä pitäisikö hyvänä vaiko huonona merkkinä.Ja nyt ymmärrän kun paipapu sanoi ettei uskalla tehdä testiä -en mäkään uskalla ja toisaalta ei malttais odottaa menkkojen alkuakaan.on tää tuskallista kun ei tiiä mitä tehdä. Mun muistaakseen koko tän yrityksen aikana ei ole ennen ollut näin "kauan" menkat myöhässä. Oon miettinyt pääni puhki mistä muusta syystä voisi johtua kun menkat on vain myöhässä, ekana tulee mieleen oviksen ajankohta mähän en saanut testiin tulosta silloin kun luulin sen olevan,mut siltikki tänään olis viimeistään pitänyt menkkojen alkaa. Tulipa melkoinen pähkäily viesti oli pakko purkaa ajatuksia jonnekki päässä vain pyörii...[:-]

Hyvää viikonloppua teille kaikille.  [8D]

Tiisa: On kyllä joo ihanaa kun vihdoin ja viimein saadaan apuja tähän yrittämiseen. Me "joudutaan" nyt vaan jatkamaan vielä tuolla yksityisellä puolella kun täällä ei kunnallisessa tehdä inseminaatiota vaan ainoastaan koeputkia, ja siihen ei vielä haluta. Askel kerrallaan, se on sitten viimeinen vaihtoehto. Toivottavasti teillä clomit auttaa!!! Mua kieltämättä vähän jänskättää mitä noi clomit mulle tekee.. nyt menossa kp 25/27-28 eli pian on clomien aloittamisen aika. Jännää, sillai hyvällä tavalla [:D]
Mikä on tilanne siellä teillä??? Malttamattomana odotan täällä... [:D]

wastis: Todellakin on ihanaa kun lääkäri päätti että aletaan tositoimiin. Suosittelen sulle-/teillekin suuntaamista pian sinne lekuriin. Sieltä saa ainakin vastauksia ja niiden myötä sielulleen rauhaa [:)] vaikkakin melko kallista sellaista [:D] Voimia!

Tatjuska: Olen todella pahoillani kaikesta mitä olette viime aikoina joutuneet kokemaan, pistää ihan vihaksi!!! [:@] Voimia ja haleja!!!

Paipapu: Mieheni otti tulokset yllättävän hyvin.. ja tavallaan jos ei niissä olis ollu vikaa, voi olla, että oltais jouduttu tyytymään edelleen luomuna yrittämiseen, joten tavallaan olen ihan helpottunut. Ja siis, koska miehenikin on sujut asian kanssa, niin "parempi näin", jos ymmärrät mitä tarkoitan. Oikein paljon tsemppiä sulle-/teillekin ja hyviä vointeja mahan kasvatteluun [:)]

Omaa: Meille ei kai sen kummempia siis.. jännityksellä odotetaan ensi kiertoa ja itseasiassa tämänkin kierron päättymistä. Mies on aivan varma, että tässä kierrossa tärppäsi. Voikunpa niin olisikin.. viimeinen luomukierto.. Mutta mutta.. ei enää montaa päivää, niin ollaan sen suhteen viisaampia ja jos ei käynyt niinkuin mies uskoo, niin ainakin saadaan apuja seuraavaan yrittämiseen [:)]
Täällä hyvä mieli kaiken suhteen, avoimin mielin mennään eteenpäin ja kesää odotellaan. Ihanaa kun tuo aurinko taas näyttäytyy meille tuon pitkän lumentäyteisen talven jälkeen ? Toivottavasti se tuo tullessaan teille muillekin positiivista ja avointa mieltä matkaanne mukaan [:)] *haleja*

Mymmeli84: meillähän on alkamassa nyt torstaina kolmas clomi kierto sen jälkeen on vielä yks ja sit tulee koeputkihedelmöitys. Ja todellakin toivon et clomit auttaisivat. Joo mä muistan kun mun piti aloittaa clomit niin kyllä oli hassua miten sitä oli innoissaan [:D] Minä kierron päivinä sun pitää niitä ottaa? mulla on 5-9 kierron päivinä yks tabu päivässä.

Eipä ole mulla teille iloisia uutisia kerrottavana. Lauantaina uskaltauduin tekemään testinkin joka näytti negaa ja heti sen jälkeen alkoi myös menkka kivut vaan ei vuotoa. Eilen alkoi sit kunnolla vuotamaan eli ei tullut meille joulu-vauvaa jota en kyllä olis toivonutkaan [;)] tammikuun vauva on kivempi [:D] No uusin mielin ja yrityksin kohti uutta kiertoa.Onneks mulla alkaa uudet tuulet myös muutenkin ko pääsin töihin jonne olen haaveilutkin jo pitkään joka nyt näyttää toteutuvan todella hyvin.Saa ihanasti muuta ajateltavaa. clomeille jatketaan taas eteenpäin.

Ihanaa kevään odotusta kaikille ja niitä plussa tuulia vihdoinkin tälle palstalle...

Tiisa: Niinhän se vissii juu on, että 3-4 inseminaatioo yritetään ja sit koeputkeen.. Toivotaan, että teillä nyt tärppäis! Koeputkessa on sit jo ihan erilainen kuormitus niin henkisesti kuin fyysisestikin, että.. mutta mitäpä sitä ei olis valmis tekemään oman nyyti vuoksi [:)] mekin päätetty, että loppuun asti mennään kun on tähän leikkiin kerta lähdetty! Mun pitää syödä clomeja kierron 3-8 pv yks päivässä. Ja sit seuraavaan kiertoon nostetaan annostusta jos ei tärppää, vaikka mun hormonit toimii kyllä ilmankin, mutta että varmasti tulis niitä kypsyneitä munarakkuloita tonne vasemmalle. Eikö sulla ole nostettu tota clomia ollenkaan?
Harmi ettei ollut jo tärpännyt, mä jo niin ajattelin, että nyt.. no, tammikuu on joo lapsenkin kannalta parempi kuin joulukuu [:D]

minä täällä hei taas.

tatjuskalla toivon että asiat alkais näyttää jo paremmalta. Toivottavast<3

päivänkakkara ihanaa että ootte onnistunut, kuus vuotta on kyllä hurja aika. Kalpenee omat ajat kyllä sen rinnalla kepeästi. Kaikkea hyvää sinulle[:)]

a86 ompas siellä jännät paikat[:)]

omaa, eipä ihmeellisiä, kaikkee oon kauheesti puuhastellut että pysyis raskautumisasiat taka-alalla mutta pyh, ne tulee uniin asti[:D] unissani sisko on synnytellyt, kun hänen pitäisikin jakautua hetkellä millä hyvänsä[:)]
Itse kärsin nyt tästä keväästä,meinaan allergiat pukkaa oireilemaan, koko naama kutisee ja nenä vuotaa.
Mutta nautin silti tästä ilmasta,vaikka sitten sisältä käsin[:D]
Itellä menossa kp 23/28 ja oireita mihinkään suuntaan ei oo oikeen ilmennyt,paitsi että mun tukka rasvottuu ihan hullun nopeesti. Siis normaalisti jos pesen tukkani vaikka maanantaina,se on puhdas tiistaina ja keskiviikkona jo hieman rasvainen, nyt alle vuorokausi ja näyttää kun ei olisi viikkoon pessyt. Viikonloppunahan tämän sitten tietää mistä johtuu.

Mymmeli84:Mun hormoonit toimii myös ilmankin ja tolla annostuksella kehittynyi 2 rakkulaa niin se on ihan normaali ja jos niitä kehittyisi enemmän on moni raskautumisen riskil iian suuri niin varmaan sen takia ei olla annostusta nostettu.Sainhan mä uuden resepsin mut 4 kiertoa saa luvan riittää.

Wastis:mulla oli viime kierrolla sama juttu et tosi nopeesti rasvottu hiukset mut eipä toi ollut vissiin minkään merkki ko en raskaanakaan ollut.

Muuten kertokaa te jos tiedätte vähän paremmin ko oon miettinyt et mistä tietää et on tullut keskenmenot jos ne tapahtuu rv 4-5.

tiisa mulla ollu kaks KM ja molemmat noilla viikoilla. Ja kummassakin oon ihan plussannut.
Eli mulla o noussut sen verran tuo Hcg aina. Ja tässä toisessahan se pysytteli liki 2kk sen verran ylhäällä että plussaa näytti testit. Näin mulla.

huoh[:o]
tämä malttamaton testasi jo tänä aamuna, negan tietysti.
mitä muutakaan se olis.
Toki 3pvä ennen menkkojen olettettua alkua testaus näyttää vain 86 prosentilla.
En usko kaukaisestikaan kuuluvani noihin loppu prosentteihin,
varmuudeksi testaan vielä lauantaina, tietää että miten juhlin kaverien synttäreillä.
Mutta kyllä tää kierto oli tässä taas.
Kaiken tämän lisäksi että ei tärpännyt taaskaan,niin eniten ottaa päähän se,
että anto ittensä taas jotenkin haaveilla asiasta.
Entä jos sittenkin...
Mua vaan turhauttaa ja kiukuttaa koko raskaaksi yritys,
ei sen nyt ihan näin vaikeeta pitäny olla...
Ihmetyttää ja kadehdin niitä jotka onnistuvat nopeasti ja
kyllä pistää miettimään että miten kukaan voi tulla muka raskaaksi
esim ehkäisystä huolimatta.
Onnekkaita nuo joilla helpompaa.
Tiedän myös että joillakin menee kuuttakin vuotta.
Mutta omalle kohalle alkaa raja nousta pikku hiljaa vastaan.
Kun täti nyt sunnuntaina tulee,alkaa 20. yrityskierto.
Ja jossain vaiheessa kun sai lohtua niistä keskenmenoista,
niin sekään ei ole enää kuin laiha lohtu.[:(]

Josko tämä helppaisi kunhan se tädin palleroinen tulee maailmaan,
tai sitten pahentaa.
Sen näkee sitten.
LA siskolla on 26.pvä[:)]
Kunhan tämä pettymys saadaan läpikäytyä niin enköhän ole
taas positiivisemmalla päällä täällä.
plussatuulia kauheasti muille<3
 kp.26/28

Ihanaa plussaista kevättä kaikille!

Oon kyllä lukenu noita juttuja joka päivä, mut ei oo jaksanu kommentoida mitään, hirveä stressi päällä. Aattelin nyt siis vaan pikaisesti olla itsekäs ja kertoa omat kuulumiseni. Eli pv on nyt 64, täti ei ole antanut merkkejä saapumisestaan. Ainut et valkkari on nyt eilisestä vähä lisääntyny, naama kukkii ja hiukset rasvottuu.
Eikä muuten ole kuulunut kutsua tutkimuksiin, sekin kovasti hermostuttaa. Neuvolassa kävin viimeks 25.3. Onko tietoo, et kuin kauan noissa yleensä menee, et ylipäätään pääsee sinne tutkimuksiin? Yritystä ainaki on jo tarpeeks takana, oiskohan nyt 13, kohta 14.

Tiisa: Hyvähän se vaan, että kehittyy vähälläkin buustauksella riittävästi, mutta ei liikaa niitä rakkuloita. Mäkin uskon, että ei jouduta annosta lisäämään, mutta aika näyttää. Muistin muuten väärin kun laitoin, että syön yhden/pv kierron 3.-8.pv, se olikin 3.-7. pv. Mulla ollut keskenmeno (josta muuten ihan kohta vuosi aikaa) tuli tasan viikolla 5. Testasin plussan oiskohan ollu 4+1 ja vielä uudestaan seuraavana päivänä.

wastis: Tiedän niin tuon tunteen, että koko touhu turhauttaa ja kiukuttaa ja kateus nostaa päätään. Ja se, että aina saa pettyä.. aina kun kierron loppu lähenee sitä vaan jotenkin antaa itsensä haaveilla ja uskoa siihen, että tällä kertaa tärppäsi.. [:'(] Mä uskon, että se tädin palleroisen saapuminen tähän maailmaan helpottaa sun oloa. Se suloinen pienen pieni tädin mussukka kun kuitenkin on ihan viaton tähän kaikkeen pahaan mitä maan päällä tapahtuu. Ja jos susta tuntuu pahalta, niin sit tuntuu. Annat tuntua! En siis tarkoita sitä, että se helppoa olisi jos pahalta tuntuu, mutta ei sitä vastaan pidä alkaa taistelemaankaan.. ajan myötä se kyllä sitten helpottaa, vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaakin.
Mäkin annoin toivon ja haaveiden tällä kertaa nousta taivaisiin (varmaan sen vuoksi kun mies oli ensimmäistä kertaa NIIIIN varma, että nyt tärppäsi), mutta kas kas tätihän ne sieltä tulla tallusti paikalle. Kyllä se taas inhotti, mutta yllättävän vähän kuitenkin.. Ootteko te käyneet siis vielä missään tutkimuksissa? Teillä melkosen pitkä yritys jo kuitenkin takana.

Adara: Kai nuo tutkimuksiin pääsyt vaihtelee hirmusesti ihan paikkakunnittain. Me ollaan käyty yksityisellä, koska ollaan niin maltamattomia ja kun ei just mitään tietoa kuinka kauan niitä olis saanu kunnallisella ootella. Toivottavasti teidän paikkakunnalla ei ois pitkät jonot ja pääsisitte pian tutkittaviksi. Tuo epätietoisuus kun on kaikista pahinta!

Omaa: Meillä alkoi tänään uusi kierto ja tosissaan ei tuntunut ihan hirmusen pahalta kun täti ilmoitti tulostaan, vaikka viimeinen luomu kiertomme nyt sitten epäonnistuikin. Ihan hymyssä suin kävin jo iltasella hakemassa satsin clomifenejä kotiin odottelemaan lauantaita ja kierron 9. pv varasin jo ultran, niin päästään katsomaan mikä tilanne mahtaa munarakkuloiden suhteen olla. Se olis sitten parin viikon sisällä ensimmäinen inseminaatio edessä, jos vaan vasen puoli suostuu niitä rakkuloita kypsyttelemään. Jännittävää [8D]
Niin ja jos ihmettelette, että mikä ihmeen yökukkuja mä olen kun välillä öiseen aikaan tänne kirjoittelen, niin yövuorossa olen [:D] 
ja tällä kertaa valvomisen lisäksi valitettavasti tautia vastaan taistelen [&:] kurkku on todella kipeä ja turvonnut ja punainen.. kuumetta ei vielä ainakaan ole, mutta samapa tuo. Ei se ainakaan oloani pahentaisi, sillä tää kurkkusärky on pahempaa kuin kuumeessa makaaminen.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! ja ++++++++++++tuulia! 

Hei rakkaat naiset täällä!

Tiisa ja Mymmeli84:Tsemmpiä hoitoihin kovasti!Toivon,että Tiisa nyt ne clomit auttais ja saisit sen tammivauvan!Olisi niin ihanaa!Pidän peukkuja!Mymmeli,oon iloinen teidän puolesta,että saatte nyt apua!Tiedän tuon tunteen,toiveet nousee kovasti,mutta kyllä se psyykekin sitten joutuu koetukselle...No,voin kertoa,että mä olin ihan hermoraunio hoitojen jälkeen ja silti kävi hyvin!Nyt vaan rutkasti tsemppiä!Uskon,että kun tahtoa noihin hoitoihin on,niin kyllä se palkintokin sieltä sitten  tuleepi,maailman ihanin sellainen!Onneksi täällä palstalla voi jakaa näitä kokemuksia,sekin auttaa.Voimia molemmille!

Päivänkakkara:Onnittelut!Nautihan raskaudestasi![:)]

Wastis:Voi kun voisin sulle lähettää jostain purkillisen onnea,että olis jo sun vuoros...En enää edes tiedä mitä sanoa.Olin niin varma sun plussasta!Sille pidän sormet ristissä edelleen,josko se huomenna olisikin plussa!Tädin pikkuisen kanssa varmaan ainakin kaksin ollessa osaat nauttia siitä pienestä...Toki katkeruus nostaa päätään,mutta se on ihan luonnollista.Kuitenkin,kun saat pienen syliisi,sulat varmasti![:)]Nuuski hieman sitä vauvan ihanaa tuoksua ja purkita sieltä itelles vauvapölyä matkaan![:)]

Adara:Mua niin kiukuttaa sun puolesta![:@] Kyllä olis jo aika päästä lääkärille!Et oo käyny yksityisellä..?Sinne ainakin pääsee ilman turhia odotuksia,vaikka tokihan se maksaa.Mä oon vaan ite niin malttamaton.Jaksamista!

Meillä eilen jo toinen ultra,pikkuisella kaikki hyvin ja vastasi juurikin viikkoja.Toisella jalatkin näkyi!Itkuhan siinä tuli...Mutta nyt voi taas hetken rauhoittua ja nauttia raskaudestaan.

Kaikille rutkasti plussatuulia!Ajatuksin oon teidän mukana!

Hei tytöt,

Raportoin itsestäni pitkästä aikaa, palasin tänään sairaalasta.... Tämän viikon tapahtumien kulku:

Ma ilta klo 22.15

Kuin salama kirkkaalta taivaalta iskee tietsikalla istuessani aivan JÄRKYTTÄVÄ mahakipu, samantyyppinen kuin sillon vatsataudissa. Mikään asento ei oo hyvä, huohotan, kylmänhiki virtaa ja heikottaa. Olen kontallani olkkarin lattialla, mies hieroo selkää ja keikutan vatsaa ja oon ku tulessa. Puolen tunnin jälkeen otan panacodia poreena väkisin ja yritän hengitellä rauhassa. Arvotaan tilataanko ambulanssi vaan ei tilata.

Rentoudun ja saan jossain vaiheessa unen päästä sohvalla kiinni. Heräilen silloin tällöin.

03.45

Herään mahakipuun ja pistävään hartia-niskakipuun. Pyörin olkkarissa ja päätän kysyä synnäriltä, että kun en tiedä mistä tää johtuu enkä osaa paikantaa tätä munasarjaan jossa kohdunulkoinen on, että mitä teen. Se kysyy että voinko ottaa särkylääkettä ja kattoo auttaako ja mennä sit aamulla terkalle jos pärjään. Näin teen.

07-08 ti aamu

hoidan jotenkin miehen avulla lapset kouluun ja mennään terkkarille. Lääkäri tutkii ja olen niin helvetin kipee että en pääse tutkimuspöydältä itse ylös, niskaan sattuu. Pyydän apua ja lääkäri repäsee mua kädestä ylös. Näen tähtiä. Se laittaa mut pissakokeeseen ja otetaan CRP, pissassa vähän verta (ed gynekologista vuotoa vähän), ketoaineet koholla eli oon vähän kuiva ja verenpaine suht okei, CRP alle 8. Muhun pistetään Litalginia piikillä kipulääkkeeksi ja seurantaan.

10 ti aamu

Lääkäri tutkii uudelleen, pahin kipu on poissa ja niska rentoutunu. Lääkäri kirjoittaa kotiin Litalginia ja kolme päivää saikkua. Alkava mahatauti kaiketi sanoo hän... Ookke, ajattelen, että ei voi olla mutta tyydyn vastaukseen ja meen kotiin.

Vedän Litalginia maksimimääriä tasaseen tahtiin. Kivun kans elää muttei se poissa ole, kannattelen vatsaa käsin kun kävelen ja kaikki liike ja tärähtely sattuu.

Ke aamupäivä

Tilaan uuden ajan samalle lääkärille terkkariin. Vatsa on aivan hirveän pömpöllä. Otetaan uus CRP, se on 32. Lääkäri tympeenä kirjoittaa lähetteen Valkeakosken sairaalaan kuviin.

15.15
Saavun sairaalaan. Pääsen pedille ensiapuun makaamaan odottamaan verikokeita ja lääkäriä.

16.00
Otetaan labrat

19.45
Saapuu lääkäri. Kerron vaivoista. Hän tutkii, koko vatsa on turpee ja hirveän arka, ei löydy kipukohtaa erityisesti. Lääkäri sanoo, että nyt pitäis jäädä osastolle, kun hemppa on niin alhanen. Eli paljonko kysyn? se on 100 sanoo lääkäri (ja mun normi on 155). Se sanoo että aamusta pitäis ottaa kuvia eli jäät tippaan yöksi ravinnottomalle (ihanaa mietin, olinhan syönyt edellisen kerran lounaan klo 12). Lääkäri konsultoi vielä TAYSissa minua hoitaneita lääkäreitä. Saapuu luokseni ja sanoo, että laitetaan sut tippaan, mutta ei voidakaan odottaa huomiseen vaan sinut siirretään ambulanssilla TAYSiin jossa tutkitaan samana iltana vielä.

22.00
Saavun TAYSiin synnärille. Musta otetaan taas labrat ja lopulta vanha tuttu lääkäri ottaa mut ultraan. JÄRKYTYN. Vatsaontelooni on vuotanut verta 9cm lammikko. Eli tää järkyttävä kipukohtaus on ollut erittäin hengenvaarallinen sisäinen verenvuoto. Se on kuitenkin onneksi tyrehtynyt toistaiseksi eli mut pidetään tipassa ravinnottomalla ja otetaan seurantaan sairaalaan yöksi.

To aamu 8-10
Otetaan labrat. Hemppa on 98 ja HCG laskenut 1200 (alkuarvo 8200). Mut päätetään pitää vielä sairaalassa seurannassa, mutta saan tänään ruokaa ja mikäli kipua tai vuotoa tulee niin mut leikataan heti kun mahdollista. Jään siis lepäämään ja saan vihdoin 25h odotuksen jälkeen ruokaa. Ruoka menee hyvin alas enkä ala erityisesti kipuilla. Tippa otetaan pois ja nyt vaan seurataan.

Pe aamu tänään klo 7
otetaan labrat

klo 10.30
Lääkäri saapuu. Hemppa 109, HCG 1005 ja mä pääsen tänään kotiin mutta sillä ehdolla että otan erittäin rauhallisesti ja jos pienintäkin vatsakipua tulee, menen SUORINTA tietoa TAYSiin naistentaudeille. Ei soitella, ei kysellä, vaan mennään.

Mies kävi tänään lääkärissä ja sai toisen verenpainelääkkeen pois. Arvot kaikenkaikkiaan hänellä juuri nyt ihan kohdallaan.

Minulla on vatsa arka mutta voin syödä ja kävellä hissuksiin pieniä matkoja. Olen päässyt järkytyksen yli ja olen onnellinen että olen hengissä. Takaraivossa jäytää pieni kiukku terkkarilääkäriä kohtaan joka ei lähettänyt mua eteenpäin silloin heti vaikka olin sairaan kipee. Mutta sille ei mitään enää voi.

Näin meidän perheen tragedia jatkaa matkaansa, parempaa toivoen,

Tatjuska, nöyränä ja kiitollisena hengestään, mutta vahvempana kuin koskaan

Paipapu ja Mymmeli84: Tää on tosiaan pieni paikkakunta missä asun, joten tutkimukset tehdään 100km päässä. Ja yksityiselle ei ole vara. [&o] Ei kai se auta ku vaan ootella.
Mut nyt sais kyllä jo täti tulla! Hermot menee! Kp 65, 3 negaa. "Normaali" kierto 32-36. Ärsyttää aivan mielettömästi ku kaikkee pitää odottaa! [:@]
Lähetähän Paipapu tännekkin vähä sitä vauvapölyä, minä lähetän sit tarrasukkia. [;)]

Voi ei Tatjuska! Ihan rupes itkettää ku luin ton sun jutun. En tiedä mitä sanoa, eikähän sanominen mitään autakaan. Voimia.

Tatjuskalle: Kyllä nyt vihdoin saisi aurinko alkaa paistella teidän perheelle! Murhetta ja haastetta on kyllä tarjottu teille todella liian kanssa! Toivotaan nyt että teidän molempien terveys ja vointi parantuu, ja että se baby aikanaan löytä tiensä teille

Pistän tänne nyt saman ku tonne joko nyt-puolelle...
Täti tuli, päivä 67. Jippii! Toki se tuli erittäin runsaana ja ärsyttävänä ja särkee minun sisuskaluni ja selkäni, mutta tuli kuitenkin, mikä on erittäin hyvä uutinen.  Alkoi jo huolestuttaa. Pääsee sit taas uutta yritystä... 

Vähän tässä kirjoittelen muitakin kuulumisia... Tuntuu, että kaikki kertoo niin paljon itsestään, enkä minä ole keksinyt mitään mielenkiintoista kerrottavaa.
Noh, nyt ois tässä kaikennäköistä tapahtumassa. Työpaikkani vakinaistettiin perjantaina (4kk koeajan jälkeen). Se on aika huono työpaikka ja välillä raastaa aika paljon henkisesti ja fyysisesti, mutta pienellä paikkakunnalla vakipaikka on lottovoitto. Pakko kestää. Ja muutenkin kun tuota rahanmenoa aina riittää, niin parempi olla työpaikka.
Tutkimuksiin tosiaan aikaa odottelemme, ja sehän ei ole ihan ilmaista.
Lisäksi olemme miettineet, että muutamme kesällä hieman isompaan ja parempaan asuntoon. Vuokralle kylläkin, mutta omakotitalo tai rivitalo olisi ihanteellinen. Pitää vaan olla silleen muutaman kilometrin säteellä minun työpaikasta. Mulla kun ei ole ajokorttia, mies on nyt kiltisti kuskaillut minua töihin, mutta nyt se pääsee itsekin kesällä töihin, niin minun pitää ottaa pyörä alle.
Tatuointejakin olen ottamassa lisää. Yksi minulla jo on. Ystävä piirtää minulle keijun, joka tulee muistotatuointina syksyllä kuolleelle parhaalle ystävälle. Ja siitä seuraavakin on jo tiedossa, otan siivet selkääni. Se vain on hieman mutkikas suunnitelma, minulla kun toi eka koristaa lapaluuta, pitää löytää sopiva malli mikä ei mene toisen päälle. Eli niihinkin rahaa uppoaa.
Sitten neljäs mihin menee rahaa... Olemme miettineet, että lähdemmekö Goalle vai otammeko Englanninbuldogin. Molemmat pitkäaikaisia haaveita, mutta kumpaakin ei voi samalle vuodelle sijoittaa. Vielä ei selkeää päätöstä olla tehty, mutta ehkä se kallistuu ton Goan puoleen.

Noh, siinäpäs olikin itsekästä vuodatusta. Plussia kaikille!

Takaisin