Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KP 35, aamulla apteekin omalla nega. Ei vuotoa minkäänlaista. En ymmärrä. Johan tuo olisi näkynyt jos raskaana olisin, kun ovulaatiosta on oletettavasti aikaa jo yli 2 viikkoa? [8|]
Uusi testi odottaa kaapissa, mutta lupasin itselleni testailla vasta ylihuomenna uudestaan.

Palikka

KP 35, YK 29

Tatjuska:Ihanaa kuulla et sulle kuuluu kaikkien vaikeuksien jälkeen hyvää ja raskaus olotkin on vahvistunut.toivottavasti kaikki menis nyt loppuun asti hyvin.Ei enään voi tulla enempää vastoin käymisiä yhdelle ihmiselle.

Palikka:voihan se olla et oot raskaana vaikka testi näytti negaa jos mammahormoonit on vielä niin vähäiset ettei näy testissä.jollaki oli vasta kp44 näkyny testissä. Et vielä on toivoa sulla jäljellä kerta ei vuotoakaan ole näkynyt.[:D]

Paipapu:joko oot uskaltanut testata.eikös tänään ollut se maaginen 14 päivä?Jännittää niin sun puolesta.

Omaa:mulla on kierto siinä vaiheessa et odottelen ovista.aattelin testailla ma vaikka tiedän sen olevan turhaa ko mun laskujen mukaan on oikea ovis päivä on ke-to. Harmiko tällä kierrolla en saa tietää onko kehittynyt munarakkuloita 1 vai 2 kuiten viime kierrolla. No toivotaan parasta etten ole turhaa niitä hormooneja napsinut.

Tatjuska ja Angervo, tarrasukkia matkaan. Käyn täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia, oma yritysaika ja tuntemukset on vielä tuoreessa muistissa.

Kiitos ihan kaikille onnittelijoille! Mä elelen vielä hyvin varovaisesti kun oli tota kystahässäkkää ja muuta mutta toivottavasti mulla on ens torstaina teille hyviä ultrakuulumisia!

täältä pikainen päivitys.
malttamattomana testasin negan äsken.
en sitten vaan jaksanut oottaa tätiä oireista huolimatta.
vaikka tiesinkin negan tulevan on tää silti taas pettymys [>:]
huomenissa se kaiketi kurvaa paikalle... hmph.
kp28/28(-32)
Yk 19 käynnistyy...

Viikonloppua naiset!

hh83:Mikäs siellä tilanne?Mä olisin eilen saanu testata,mutta en sitte testannu...Mitään raskauteen viittaavaakaan ei ole,kaikki menkkaoireet kyllä jyllää päällänsä...Tuo tukilääkitys vaan voi pitää vuodon pois.Ei sitte yhtään huvita tuijotella sitä negaa,joten aattelin vielä jokusen päivän odotella.Vaikka testi mun on tehtävä,vuotaa tai ei.Tän jälkeen yhdet kuukautiset väliin ja sitte saa taas yrittää,onneksi![:)]

Palikka:Koska uutta testiä?On tuokin nyt,tulis heti kunnon plussa,sitä sulle toivon![:)]

Tiisa:En oo uskaltanu testata,vaikka eilen tosiaan olis saanu...En jaksa enää niitä negoja tuijotella ja kun menkkaoireet vaan vahvistuu,niin...Tuossa ja hh83:lle sanoinkin,että saattaapi nuo hormonit pitää vuodon pois,joten se nyt ei kerro yhtään mitään.No,katotaan minä päivänä rohkaistun![:)] Teille ihania ovishetkiä![;)]

Wastis:Pahoittelut negasta,näytän hyppäävän sun kelkkaan...[:(]

Omaa:Tuossa tullut tilitettyäkin.Testi pitää siis tehdä kaikesta huolimatta,yritän nyt itteäni siihen tsempata.Tuntuu vaan niin lopulliselta ku se nega siinä töröttää...Mutta kevät tulee,enkä halua masentua!Hoidot meni kuitenki muuten niin nappiin,pakko tän on jossain vaihees onnistua!Kaikille kovasti paljon tsemppiä!

Niinhän siinä kävi, että kp 36 alkoi vuoto. Eli, en selvinnytkään ilman välivuotoja, vaan ne 3 pv vähäistä tiputtelua kp 28-31, olikin se välivuoto, eikä "lähes poisjäänyt vuoto". [:@] Ovulaatio on siis ollut joskus kp 21 paikkeilla... Jälkiviisaus kun vaan ei auta näissä hommissa! [8|]

Muille parempaa onnea !!!

Palikka

KP 3, YK 30.

Palikka ja wastis, pahoittelut negoista![:@]
Paipapu, olet ihmenainen kun jaksat noin hyvällä tuulella olla! Tsemppiä paljon!

A86
, hauskaa ovista sinne![;)]

omaa: joo olin siis lääkärillä torstaina. Taas ultrattiin ja edelleen sama tilanne. Ei näkynyt raskautta ja limakalvo edelleen paksu. Lääkäri sanoi, että nämä on sellaisia tilanteita jotka ei yleensä selviäkään. Eli raskaus luultavasti alkanut, mutta jossain vaiheessa kuihtunut kokoon. Olen itse ollut aika hajalla koko asian takia ja niinpä mun mieltä rauhoittaakseen gyne sanoi, että saan itse valita haluanko odottaa vielä menkkoja vai otanko terolut-kuurin. Otin sitten sen terolutin, koska haluan vaan tän asian päätökseen tällä htekellä. Joka päivä joudun varautumaan siihen vuotoon ja ajatukset harhailee joka ei ole hyvä ollenkaan ottaen huomioon tän mun opiskelutilanteen nyt. Tiputteluvuotoa vasta tullut, mutta eiköhän ne menkatkin kohta tule. Ainakin sellainen olo on nyt.

Ajattelin, että jätän hetkeksi nämä vauva-asiat taka-alalle. Ainakin pariksi viikoksi, että saan sen ensimmäisen osan tutkinnosta valmiiksi. Syksyllä odottaa sit se toinen osio. Eli anteeksi, jos musta ei vähään aikaan nyt kuulu! Olette silti ajatuksissani ja toivon että täällä olis mua tutkinnon jälkeen odottamassa vino pino plussia![;)]

nopeeta päivitystä taas.
Mieli vähän matalalla kiitos tädin joka kurvas eilen tänne.
Ihmeellisesti taas alkoi tiputtelulla illalla, normisti siis alkaa heti ja kunnolla aamusta.
No kuitenkin tuli ja nyt kärsitään
Josko tällä viikolla soittelisin lekuria itelle.
On vaan tuo rahapolitiikka tiukoilla että katsotaan.

plussatuulia !

hh83lle paljon jaksamisia!

hh83: voi persus, niin olen jännittänyt sun puolesta! Ehkä hyvä,että otit tero-kuurin! Jospa se pikkuhiljaa! Pakko vaan uskoa vaikka se tuntuu ylivoimasen vaikealta!! Toivotan paljon onnea sulle tulevaan ystäväiseni :)

Meillä ovis oli ja meni, mies matkoilla..

Heippa kaikki rakkaat ihanat!

A86:Tsemppiä aivan kauhena hirveän paljon!Tiedän kuinka raastavaa tuo odottelu on...Mutta epätoivon hetkelläkin pitää jaksaa uskoa!Voimarutistus!

Palikka:Pahoittelut...Täällä jokaisen täti tuntuu niin vääryydeltä jo...Olisiko ens kierrossa jo sun vuoros?

hh83:Toivottavasti vuoto on alkanut ja saat mielenrauhan.Olet ajatuksissa!Iso rutistus ystävälle!

Wastis:Pahoitteluni vielä tätäkin kautta...Sulle niin jo soisin sen oman pikkuisen...

Omaa:Painostuksen ja kannustuksen alla tein sitten tänään testin...Ja plussaplussaplussa!Pärähti heti ruutuun,ja pelkäsin koko ajan että häviää johonkin odotelles,mutta ei!Siinä se on vieläkin (ollaan vuorotellen käyty miehen kans noin sata kerta kattoos...)! Menkkaoireet loppu eilen illalla ja tissit vaan jatko kipeytymistään.Pikku hiljaa heräs toivo,ettei nuo mun hajuherkkyydet,ruokamieltymykset,jano ja nälkä sekä vessas hyppääminen ollukaan psyyken kehittämää oireyhtymää.Ja raskauttahan ne enteili!Ja menkkaoireet siis oli tosissaan päällä...Varovaisen onnellisia täällä ollaan,ei oikein usko asiaa todeksi...Monta mutkaa vielä hoitojen vuoksi edessä (kiinnittymispaikka,keskenmenoriski),mutta on jo ihanaa saada tuo elämänsä eka plussa ja nähdä,että on mahdollisuus edes raskautua!Huomenna täytyy soitella klinikalle,että kuinkas oikein edetään...Nyt siis viikkoja 4+6 ja marraskuisin kovasti mieli...Mutta sinne en uskalla teidän kannustavasta seurasta vielä edes harkita hyppääväni,ennen kuin on jotain lääkärillistä varmuutta asiaan saatu.Mies on jo ihan tohkeissaan,yritän omien onnensekaisten tunteideni keskellä sitä hillitä! Mutta kiitos teille ihanille,kun ootte siinä tukijoina,onneksi ootte olemassa!

Nyt muutkin rykästään porukalla ja täytetään kaikki synnytyssairaalat loppuvuodesta! Pidän niin teille kaikille peukkuja!

ihanaa paipapu,
oon niiiiin onnellinen sun puolesta ![:)]
oot kyllä plussas niin ansainnut<3
paaaaljon onnea ja tarrasukki<3

ONNEA Paipapu!!! Ihan mieletöntä :) Toivottavasti nyt sit kaikki mennään onnellisesti marraskuisiin, sinä, minä ja Tulitikku :)

Paipapu! Onneaonneaonnea!
Ihanaa kuulla lisää plussauutisia!!!
Tuhannesti tarrasukkia ja tervetuloa Marraskuisiin!

Heipä hei kaikille!!

Mä tossa pari kuukautta sitten innostuin kirjottelemaan tänne mutta sitten tuli tauko kun en päässykkään nettiin oikeestaan lainkaan. Mutta nyt kun tossa selasin teijän tekstejä läpi niin oli aivan ihana huomata että useampi oli raskautunut tän parin kuukauden aikana, joten aivan HIRMUISEN KAUHEAN PALJON ONNEA KAIKILLE!! [:)]

Ja niille jotka ei vielä ole raskautunut niin eikös se niin mee että näin keväällä aina iskee tuo kevätpörriäinen joka tuo vaikka mitä ihania juttuja tullessaan? [:)] Juhannus ja kaikki eessäpäin.. On kyllä ihan mieletöntä ollu lukea sillain pikakelauksella läpi et mitä teille kuuluu. Ihania onnen hetkiä ja sitten tietty niitä pettymyksiä. Mut musta on ollu hieno huomata kuinka tsemppaava tää porukka on ja miten niistä pettymyksistäkin koitetaan ettiä ne hyvät puolet, mikäli niitä on. Ootte ihania naisia! <3

Sen verran omasta tilanteesta et raskaana ei olla, valitettavasti. Ja edelleen tuntuu et kaikki tossa ympärillä raskautuu ja lisääntyy. Mut niinhän se aina menee vissii. Et kun jotain haluis niin tuntuu et kaikki muut saa ja itte ei [:D] Nyt koitan aktiivisemmin seurata palstaa ja tulla mukaan iloihin ja suruihin!

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!! [:)]

Ihanaa päivää ihanat naiset!

Ja kiitos onnitteluista!Varovaisesti edetään,ei tätä meinaa uskoa todeksi...Matka on vielä pitkä,mutta nautin nyt jokaisesta raskauspäivästä ja toivon,että pieni pysyy matkassa loppuun asti.Klinikalle soittelin ja ultra menee pääsiäisen jälkeen.

Nyt kaiken tämän jälkeen kannustan hakemaan apua ja menemään tutkimuksiin.Meillä ikävistä uutisista aikaa alle 3 kuukautta ja tässä sitä ollaan![:)] Sitä ennen tuloksetonta yritystä 1,5 vuotta!

Lisäksi nyt vain uskoa siihen,että joku päivä vielä saatte sitä plussaa tuijotella!En itekään olisi uskonut,että se päivä vielä koittaa...Joten kaikille tänne hirveästi tsemppihalauksia!!!

Paipapu:onnittelut plussasta.Oootin ja melkein olin ihan varma et nyt kyllä plussaat ja hyvä niin oot kyllä sen ansainnut. paljon tarrasukkia matkaan ja halauksia. [:D][:D][:D][:D]

Takaisin