Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi äskeinen purkaus! Nyt olen jo vähän rauhoittunut kun pääsin kotiin.. Ens kuussa sitten uudelleen..
A86 toivottavasti saat huomenna plussan!!!=D

hh83: voi p****! Kumma miten toisen tapahtumissa elää mukana.. Voisin sanoa, että tuleehan se uusi kierto (ja kaikkihan sen tietää) mutta ketunmarjat se mitään auta siinä tilanteessa kun haaveet taas vähäksi aikaa romuttuu. Mut hei, ei pidä pyytää mitään anteeksi. Tää on se paikka missä voi/saa/täytyy raapia päätään sillon kun siltä tuntuu. Varsinkin omalla kohdalla vain muutama ihminen tietää yrityksestä ja kuinka vaikeaa se on.. Täältä sen "kaivatun tuen" olen ite löytänyt ihmisiltä jotka kamppailevat samojen asioiden kanssa.

Kiitos kannustuksesta A86! Nyt on jo vähän parempi olo. Piti päästää höyryjä ulos vähän aikaa. Ihmeellistä on että mulla on vielä lämmöt ylhäällä. Äsken mittasin 36,7 kun paleli niin paljon. Aamulämmöthän ne on mitkä merkkaa, mutta enpä taida tuohon lämmön mittaamiseenkaan enää niin paljon luottaa. Ajattelin nimittäin, että näen siitä ainakin sen milloin menkat pitäisi alkaa. Eihän siitä nyt mitään sitten saanut selville. Edelleen sitä ilmoitustaulua kaipaisin![;)]

Mutta ole kiltti tyttö nyt A83, ja plussaa meidän iloksi huomenna, jookosta?[:)]

hh83: Pahoittelut, mäkin jo niin toivoin... Eihän tää kuitenkaan keskenmeno voi olla vaan pieni fiba kierrossa vaan? Sitä tuhrua meinaan vaan ihmettelen. Noh, mut jaksamisia ja voimia vaan uuteen kiertoon.

Tatjuska, en tosiaan ihan ymmärrä tätä kiertoa. Testiä en ehtinyt tehdä, joten keskenmenosta en tiedä. Jotenkin tuntuu paremmalta olla tietämättäkään. Kesäkuussa sain silloin aikaisen plussan joka kuitenkin katosi ja menkat alkoi aika normaalisti. Silloin tuntui tosi pahalta kun oli jo ehtinyt iloita plussasta pari päivää. Pitää kysyä siltä gyneltä helmikuussa lisää. Outoa on myös se, että edelleen palelen ja lämpö on kohollaan. No, ehkä se huomenna aamulla on jo laskenut. Menkat ei ihan kunnolla ole vielä kuitenkaan alkanut. Nyt tulee kyllä verta, mutta sellaista tummaa vähän vanhan näköistä. Yleensä on ihan kirkasta verta ja sitä tulee heti tosi paljon. Ehkä lämpö laskee, sitten kun on kunnolla menkatkin alkanut. Selkää kyllä särkee ja mahaa siihen malliin, että eiköhän kohta saada nämä pirskeet kunnolla käyntiin.. Kiitos tsemppaamisesta!=) Ja plussatuulia!

Nyt mä tiedän mitä me tosiaan tarvitaan: OHJEKIRJA kropantoiminnalle! Arvaas vaan hh83 kuinka paljon mua kutkuttelis tuo digitesti tuolla kaapissa [;)] Ei siinä olis kyl järkeä vielä huomen aamusta testailla. Vakuuttakaa mut siitä!!!!!!!!! Jos ovis oli viikko sitten, hmmmmp...... Kauhee ku leijun pilviin. Niinhän kolmas nainenkin laulaa: "ottaa kipeetä kun putoaa.."

A86, odota vielä noin 5 päivää testiä! Vaikka se olis markkinoiden herkin testi, niin silti se EI VOI näyttää positiivista huomenna, koska hormoonitasot ei vaan ole tarpeeksi korkealla vielä.

..oliko tarpeeks vakuuttavaa..?[8|][;)]

Mutta ensi viikolla pliis pliis plussaa kehiin!!

Ja kun sellanen ohjekirja keksitään, josta saa suomi-naisen hormoonit- suomi laitoksen, niin mä ostan sen![:D] Sitä odotellessa ei tässä nyt muu auta kuin tuskailla turvonneen ja kipeän mahan kanssa! (Miten ihmeessä sitä mahtuu farkkuihin huomenna?!) Se gyne-täti on kyllä pulassa mun kysymysten kanssa kun parin viikon päästä pääsen sen luokse purkamaan ajatuksiani!

Oon tytöt samaa mieltä. Jos joku vois nyt tehdä sellaset temput että naiset tietäs mikä on menkkaoire ja mikä raskausoire eikä niin että oireet on samat ja vuotaakin saa ihan mitä vaan ja tuloskin voi silti olla mitä vaan. Ei pentele, tätä ei jaksa kukaan.

Tatjuska, yhdyn niin tohon!! En tiiä, mitä kiinnittymisvuotoa/endometrioosivuotoa/menkkojen alku-vuotoa/keskenmeno-vuotoa toi oli viimeiset 4 päivää.. Aivan sama mulle tästä edes!

Hempsukka, sinähän sanoit meinaavasi testailla pian? Miten on, saataisko sieltä suunnalta iloisia uutisia?[;)]

Sitäpä minäkin, että turhaan testailisin, MUTTA yllytä nyt hullua [:D] Jotenki täytyis saada nyt pää kylmäksi, onpahan koko viikonloppu töitä niin muuta ajateltavaa. Tänään just kattelin yksityistä lääkäriä, varaan ajan varmuuden vuoksi. Ainahan sen voi perua, kortillahan nuo ajat näyttääpi olevan.
hh83, kyllähän voi olla et on tärpännyt, pienestä vuodosta huolimatta!
Ite pelkään, että kerran kun kemiallinen raskaus ollut niin uudestaankin se sieltä joskus pamahtaa.

A86, hyvä että olet töissä viikonlopun! ..siis juuri siksi ettet joudu istumaan kotona ja miettimään kaapissa odottavaa testiä..[;)] Mun mielipide on, että lääkäriin menosta ei voi olla haittaakaan, varsinkin jos tietää jonkun asiaan kunnolla suhtautuvan lääkärin. Eli varaa ihmeessä aika itsellesi!

Ja tuosta toivon pilkahduksestasi.. Sama on mulla käynyt mielessä, mutta katson nyt kyllä nämä menkat läpi ennen kuin alan pissata tikulle. Voi olla, että huomenna vasta alkavat kunnolla. Vähän erikoisethan nämä bileet ovat tällä kerralla, mutta olen jo muutenkin pihalla kuin lumiukko omasta kehostani, että en enää uskalla sanoa mitään koko asiaan..[:-]

Ja tohon kemialliseen raskauteen. Mulla on sama pelko, että jos saan plussan ennen menkkojen alkua että se menee poikki ja tulee menkat siitä huolimatta. Siksi en halua enää tietää mitään ennen kuin menkat on myöhässä. Pettymys on kamalampaa jos on jo saanut plussan tarkalla testillä.
Voimia ja jaksamista!!

A86, minä kerkesin tuossa yrityksen aikana käydä 2 kertaa yksityisellä gynellä - silloin ihan alussa vuosi sitten, jolloin sanottiin että kaikki normaalia ja uudestaan sitten lokakuun loppupuolella, jolloin näkyi se monirakkulaisuus. Itse mietin, että koska olin vuosia käyttänyt e-pillereitä, niin ties milloin edellinen ovulaatio oli edes ollut (tyyliin 10-v sitten), joten ehkä siellä ei silloin tammikuussa sitä monirakkulaisuutta voinut näkyä. Minulla jotenkin helpotti henkisestikin tutkimuksien jälkeen, kun sai tietää syyn sille, miksi ei ollut tärpännyt ja toisaalta että mahdollisuuksia kuitenkin on. En tiedä olisiko sillä ollut osansa tärppiin, kun heti tutkimuksen jälkeisestä kierrosta sitten tärppäsi, yk 11.

Pahoittelut hh83 menkoista! Käyn täällä aina kurkkimassa ja toivomassa teille ketjulaisille plussia ++++

No niin... eli tein tosiaan testin tänään aamulla.. (hölmö minä) ja negaa näytti.. välittömästi tuon testin jälkeen tuli menkkakivut selkään... jep jep.. no mitään ei sitten aamulla tapahtunut mutta mutta... juuri äsken se täti sitten tulla tupsahti... [:@] että näin täällä taas... samaa rataa mennään siis kuin kaikkina muinakin kuukausina... kai se pitäis kohta pikkuhiljaa kammeta itsensä sinne testeihin...
... nyt ei taas koko raskautuminen kiinnosta pätkän vertaa. Mutta tunnetusti tuo mieli muuttuu kierron mukana [;)] niin kuin aina tähänkin asti. Miksi tää on joillekin niin s***tanan vaikeaa??

Toivottavasti jollain muulla nyt oikeasti tärppäis! Yritetään tsempata!

mäkin liityn kerhoon joka haluis kirjasen kropan toiminnastaan[:D]
Olis kätevä täälläkin päin[:D]

Mulle ei kuulu mitään uutta oikeastaan. Vähän tiputtelee edelleen, tätiä ei näy. Vähän tätioireita ollut kyllä muttei ole vielä poikennut kylään. Tosin KM saattaa sekottaa pakan kokonaan uusiks. Viimeks lyhensi kierron tosiaan 23 päiväseks. Nyt menossa kp 28/27-32. Viime kierto oli 29 ja sitä edellinen 27. Noh,katsellaan ja ootellaan. En jaksa uskoa että raskautunut olisin,jos olsin niin se olis sitten jo ihme. Peittoja kun heiluteltu vaan pari kertaa koko kierron aikana,kiitos vuodon. Toki sekin mahollisuus on,mutta ehkä mielummin ottaisin sen tädin tähän väliin,niin sais alottaa puhtaalta pöydältä.

PAAAAAALJON PLUSSATUULIA !

Lauantai-iltoja kaikille leideille [:D]

Wastis: Ainahan sitä toivoo että tärppää, mutta toisaalta varmasti olisi mukava jos tulis kunnon vuoto niin tietäisi missä mennään [:)]

Hempsukalle pahoittelut, hirvittävän tuttu tunne, liiankin.. Voin varmasti puhua kaikkien puolesta, että kaikille tämä on vaikeaa! Ainakin itsellä kaikki menee kuin vuoristoradassa!!

Niin ja tosiaan, tuhlasin taas ovistestin. Yritän nyt tyhmänä selvitellä tätä jatkuvaa nippailua kierron loppupuolella, edelleen nyt siis oletan, että ovis oli viikko sitten. Ja negahan sieltä pärähti kuten odotinkin.. Pakko mikä pakko testata.

täti taisi löytää tänne.
Eli menkkamaiset kivut on ja verta.
Toivottavasti yltyy ihan kunnon tädiksi.
Siltä kyllä tuntuu.
IHAN MAHTAVAA !!!
Saan aloittaa puhtaalta pöydältä ja kiertokaan ei venynyt.
Viime kuukausina mun kierto on ollut 27-29.
Eli se entinen tasanen 32pvä kierto on historiaa.
Ihan hyvä niin.
Nyt tuli kierrolle pituutta 28 pvä.
Mutta siis ihan mahtia, outoa vaan olla onnellinen tädistä[:D][:D][:D]

Hei pitkästä aikaa!

Ja voi N26,paljon halauksia ja voimia täältä...[:(]Elämä on sitten niin epäoikeudenmukaista...Koittakaa jaksaa!

hh83 ja hempsukka,pahoittelut tädin tulosta...[:(] Hitto sitä ämmää!!!

Wastis,onnea tädistä!Toivottavasti se nyt antaa parempaa mieltä ja uutta puhtia![:D]

Omaa:Oon nyt käyny pari kertaa vyöhyketerapias,kertoi,että jo 2 on tän vuoden puolella raskautunu,jotka on kauan yrittäny!Ja sai aikastettua mun menkkoja kahdella vuorokaudella (!)ni ei oo sitte huomenna siellä klinikalla enää.Ihan uskomatonta!Epätoivosen pitää kaikkee kokeilla,hoidatin miehenkin...[:D]Mutta siis näin ja huomenna klinikalle,kysymyksiä kanssa paaaaaljon!Jännittää...

Nyt tänne niitä plussia kanssa,olisi jo aika!Ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Hempsukka, osanotto tädin vierailusta![:@] On kyllä niin epätoivottu vieras.. Paitsi wastiksella, onnea! Vihdoin pääset taas kunnolla yrittämään![;)]

Paipapu, sivistäisitkö tyhmää.. Mitä kaikkea siellä vyöhyketerapiassa tehdään? Onko se kallista?

Omaa: mulla oli pe illalla ja lauantaina ihan älyttömät kivut menkoista. Ei varmaan koskaan ollu mitään vastaavaa.. Söin panadolia ja silti joka kerta kun uskalsin vähän liikahtaa, tuntui kuin kohtua revittäis kappaleiksi! Ja päätä särki joka paikasta, siis ei vaan ohimolta vaan myös takaraivosta. Ihan kamala tunne! Aloin jo miettiä että olisko se sitten ollut joku varhainen keskenmeno, kun myös veri oli sellaista jotenkin epätavallisen tummaa ja hyytynyttä. Ei pelkkiä klimppejä vaan koko veri oli sellasta "hidasta".. Siis jotenkin jähmeää.. Anteeksi herkkähermoiset! Viimeaikoina mulla on ollut vuoto kirkkaan punaista ja sitä on tullut aika paljon. Nyt tuli hiukan vähemmän (vaikka silti mielestäni ihan menkkamainen määrä) ja väri ja koostumus oli erilaista. Myös lämpö tippui hitaammin kuin viime kuussa.
Vai onko se ihan normaalia, että kuukautisvuodon koostumus vaihtelee tolla tavalla? Nännitkin on ollut lievästi kipeät koko menkkojen ajan. Nyt vuotoa ei aamulla tullut (tosin voihan se vielä kohta jatkua), nännit silti oli aamulla kipeät kun heräsin vatsallani. Eli voisiko keskenmenosta aiheutua jotain tollasta?
En ole raskaustestiä tehnyt, kun se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta.

Eilen oltiin ystävillä käymässä joilla on sellanen 2kk ihana mulattilapsi. Tuntui niin ihanalta pitää sitä sylissä. Sen äiti antoi sen mulle aina syötön jälkeen nukutettavaksi. Kyllä mun vähän jo uinumaan päässyt vauvakuume sai siitä taas lisää vauhtia! Tahtoo, sellasen käärön itelleen![:)]

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Hei vielä!

Äsken mittasin lämpöä, kun tuntui että vois olla vähän kohollaan.. Se näyttää 36,8! Eli selvästi kohollaan! Mittaus tosin ei ole ihan aamulämpö, mutta heräsin vasta klo10, ja muinakin aamuina olen mittaillut tässä aamupäivän aikana. Eli miten hyvin voin luottaa tohon tulokseen, vai voinko ollenkaan? Noissa lukemissa se nimittäin ollu myös koko viime viikon, kun mittailin ennen menkkoja. En ymmärrä!
Onko täysin epätoivoista tehdä r-testiä vielä tässä vaiheessa, kun menkat alkoi jo pe-iltana? Nyt ei vuoda juurikaan, vain vähän sitä ruskeaa tuli taas äsken. Ja mahaan sattuu vielä vähän..

Varasin äsken puhelinajan gynelleni, mutta se on vasta ensi maanantaina.

Ilmoitus tännekin että mun täysin selvänoloset raskausoireet oli tätioireita. Kentele. Ei huvita sitten mikään taas... Ja ihan näin ajoissakin, tais tulla oikeen 26pv kierto.

Takaisin