Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Lilallekin! [:)][:)]
Mahtavaa saada plussa-uutisia lisää!

Mulla valitettavasti tänäaamuna tuli negatiivinen testiin, kun ajattelin nyt pari päivää etukäteen testailla..[>:] Olin kyllä jo siihen varustautunut joten ei tuntunut niin pahalta, kuin viimeksi. Ehkä tähän alkaa jo tottua.. Noh, pääsenpähän laskettelemaan loppuviikosta..[;)]

Pahoittelut hh83:lle negasta! [:o] Mutta jospa se siitä vielä plussaksi kääntyisi! [:)]

Meillä aletaan rauhoittua joulun viettoon, joten kaikille oikein hyvää ja läheisyyden täyteistä joulua! [:)][:)][:)]

Eiköhän meillä kaikilla ensi jouluna sitten ole omat nyytit kainalossa! [;)]

Onnistuin sitten hävittämään salasanani ja kaiken lisäksi en muistanut käyttäjätunnustani [:@]

Onnittelut ensinnäkin kaikille plussan saaneille [:)]

Minä tein tänään raskaustestin, ja siihen tuli haamu [&:] en uskonut silmiäni, vain pakotin miehenkin katsomaan ja sekin näki selvän haamun siinä [:-] En pysty uskomaan, että ollaanko tässä ihan oikeasti raskaana vai ei??!!
Niin monta kertaa on saanut pettyä, joten en pysty kunnolla iloitsemaan asiaa.

Kävin sitten tunnin päästä katsomassa sitä testiä uudestaan, mutta nyt siitä oli se haamu viiva hävinnyt. Häviääkö noista testeistä ne viivat ajan kanssa pois? Se oli sellainen halppis liuskatesti...

En kuitenkaan pysty tuohon testin luotettavuuteen uskomaan, joten joulun jälkeen kunhan apteekit aukeaa, haen kunnollisen testin [:)]

Oikein ihanaa ja suloista joulua kaikille haaveilijoille!!!

wilhelmiina äkkiä heti huomen aamulla semmonen digitesti hakuun, siinähän ei tartte viivoja tihrustaa kun lukee joko raskaana tai ei raskaana ;)

omaa napaa: Aatto meni enemmän kuin mukavasti perheen parissa, ihan sika hyvää ruokaa ja seuraa<3
itellä menossa nyt kp 28/(27)-32. Vähän ollu mahan nipistelyä ja tissitkin kipeet. Väsynyt nyt olen koko ajan normaalistikin ja palellutkin olen kauhiasti. Mitään en ala toivoa tai miettiä,hienosti osannut olla ajattelematta koko asiaa[:)] Menkkaoireita kuitenkin hiukan jo on ja kyllä ne alkaa kuun loppuun mennessä. Jäi peittojen heiluttelutkin sen verran vähille. Ensi vuonna sitten parempi onni[;)]

Heip!
Täällä joulu mennyt niin kovassa tohinassa,etten oo ehtinyt kirjoittelemaan.Mutta kaikille ihanille naisille hurjan ihanaa joulua ja uuteen vuoteen uudella innolla!!!
Lilalle valtavasti onnea,upean joululahjan sait!Ja nyt sitten tsemppiä Wilhelmiina,haamu lupaavaa![:)] Tuuhan kertomaan het kun saat kunnon plussan!
Täällä mennyt joulu oikein mukavasti,vaikka täti se näyttää kolkuttelevan ovella.Mutta niin mahtavaa olla rakkaiden ihmisten kanssa.Nauttikaahan joulusta![:)]

Tein tänään uuden testin, ja negaa näytti [:(]
Kuitenkin se eilinen testi oli ihan selvä haamu, kun ei tarvinnut edes tihrustaa onko siinä testissä kahta viivaa vai ei [:o]

Jotenkin on niin lyöty olo.
Kunhan maanantai koittaa, niin haen kunnollisen testin. Odottelen nyt vielä muutaman päivän alkaako menkat vai ei ja jos ei ala, niin vuoden lopulla testaan uudestaan.

Eihän sun testi vaan ollu Predictor? Se näyttää viivanpaikkaa, joka taas näyttää haamulta. Moni on sanonut niin ja mulla on siitä omakohtainen kokemus about kk sitten.

Tatjuska: Mulla oli liuskatestejä, niitä halppiksia mitä netistä saa ostettua.
Minäkin nimittäin muutama kk sitten tein Predictor testillä haamun tai siis sen kuuluisan viivanpaikan, mutta pari muuta testiä näytti negaa. Sen koommin en Predictor testejä ole ostanut, enkä osta!

Eikö ookkin raivostuttavaa rahantuhlausta. Me päätettiin ton jälkeen että ei osteta enää muuta kun digitaalisia. Tai no, Mammaksilta viime raskaudessa tilasin niitä herkkiä ja ne näytti 2pv ennen menkkoja jo aika selkeän plussan, että niistä ei oo huonoja kokemuksia. Muuten nuo viivatestit vähän rassaa kun siihen saa pienellä mielenliikkeellä haamun aikaan [;)]

tänne tuli täti kylään tänään. [>:]
On sitten mun kierto pompannut siitä tasasen 32 päivän kierrosta...
Lyhyemmäksi onneksi,mutta silti.
Viime kierto oli 27pvä ja tää jäi nyt 29 päivään.
Mitä mahtaa tää kroppa touhuilla nyt.
Mutta tässä kierrossa en testin testiä tehnyt,
hyvä niin... Muissa kierrossa mennyt niitä kyllä.

plussatuulia muille !

Höh, ei sitten tajunnut täti pysyä poissa wastiksen luota [>:] menkkapahoitteluni!

Tilasin netin kautta pari kunnollista testiä mm. apteekin oman. Parin päivän päästä voisi sitten testailla uudestaan.
Eilisestä lähtien on ollut hieman kuvottava olo, kunhan ei nyt vain mieli tekisi tepposia ja kuvittele kaiken maailman oireita [:D]
Eipä olisi ensimmäinen kerta [>:]

Menkat on onneks pysynyt poissa eikä tuhrutteluakaan näytä, mikä on oikein hyvä asia [:D]
Alavatsaa kyllä juilii välillä, ja saakin vessassa ravata, että eikai menkat ole alkamassa [&:]

Hei vaan kaikille, oletteko jo toipuneet kinkunsyönnistä. Itse ainakin olen niin turvoksissa että ihan hyvä että pian alkaa arki ja rutiinit, jJosko silloin saisi taas tämän mässäilynkin loppumaan.

Wastis, pahoittelut tädistä, ei se tyyppi tajua vaan pysyä poissa!!

Wilhelmiina, toivotaan että se eka haamu pitää paikkaansa ja pian vahvistuu kunnon viivaksi. Olisi loistavaa jos jatkaisit tuota jo alkanutta plussa-aaltoa!!!

itselläni testaukset alkavat parin viikon päästä. Mielestäni bongasin ovislimatulpan aatonaattona. EI yhtään kiva ajankohta, sillä toi peittojen heiluttelu, niin että miehen sukulaiset nukkuu viereisessä huoneessa, ei olekaan niin helppoa... no kerran kokeiltiin ja sit päätettiin palata kotiin omaan rauhaan jo tapanina eli päivää suunniteltua aikaisemmin, mutta sekin oli sit jo ainakin laskureiden mukaan liian myöhään, joten toivotaan nyt että tuo yhden kerran peittojen heiluttelu oli tarpeeksi.

ja taas kerran kaikille tasapuolisesti +++++++!!!!

Hei vaan kaikille minunkin puolesta!
Kinkkua ja laatikoita syöty vatsa pullolleen, nyt katse sitten suunnattuna tulevaan vuoteen. Täti tuli tännekin juuri sopivasti jouluna :(

Paljon Onnea Meille kaikille vuodelle 2010!!

Tänään testasin kirkkaan puhtaan negan [:o]
Menipähän ainakin täysin luotto halpoihin liuskatesteihin [:@] En tilaa niitä enää ikinä!!! Kerran vääriä plussia antaavat [:(]

Myöskin menkkaoireita on havaittavissa, kaikki ärsyttää (etenkin mies), alaselkää jomottaa ja finnejä pukkaa naamaan [&:]
Joten taitaakin vuoden alussa täti pyyhältää paikalle.

Paska fiilis, mutta minkäs tälle voi [:o]

Toivottavasti ensivuosi toisi meille kaikille plussa uutisia [:)]

Hei kaikki! Eilen tultiin pohjoisesta kotiin. Olipa ihanaa vietellä lomia!ü Menkat myös alkoi jo viikko sitten ja ehti jo tossa loppuakin. Pahoittelut tässä samassa kaikille kanssasiskoille, jotka samaisesta vieraasta ovat joutuneet kärsimään viime päivinä! Mulla on nyt meneillään joku ärsytyskausi. Ihan kun olis pms tälleen menkkojen jälkeen.. Siis kaikki ottaa päähän. Ja vauvakuumekin on reilusti miinuksen puolella. Yk 12 alkoi ja jotenkin nyt alkaa olla jo sellanen fiilis, että aivan sama. Mutta naisen hormoneilla kun mennään, niin tilannehan varmasti muuttuu tässä tulevina päivinä vielä moneen kertaan.;)
Muttamutta toivotaan, että ensi vuoden puolella tulis sitten parempia uutisia kaikille!ü

Heippa kaikille ja toiveikasta uutta vuotta 2010!

Pahoittelut Wilhelmiina negasta... Ja Wastis ja Hempsukka tädin saapumisesta...Nyt vaan kaikille tsemppiä uuten vuoteen ja uuteen yritykseen!Mukavia hetkiä niille,joilla ovis käsillä ja positiviisia tuulia testaajille!

Mä oon täällä pitänyt tarkoituksella hiljaiseloa.Meillä tuli miehen simppatutkimukset tulokset ja oli aika kurjaa luettavaa...Nyt näyttää siltä,että meillä alkaa todenteolla hedelmöityshoidot.Täytyy vain ensin käsitellä asia,ennen kuin voidaan hoidoissa edetä.Tällä hetkellä epätoivo ja suru suuri,onneksi meillä on toisemme.Mutta itkujen ja pysähtymisen jälkeen täytyy jatkaa eteenpäin ja uskoa,että lapsi meille vielä tulee -tavalla tai toisella.

Anteeksi oma purkaukseni,asia on nyt vaan sen verran pinnalla.Teidän kaikkien toiveissa olen ja elän mukana kuitenkin ja käyn täällä seurailemassa ja pitämässä teille peukkuja!Oma kirjoittelu voi tosin olla niin ja näin.

Kaikille oikein ihanaa,plussaista ja lapsirikasta uutta vuotta 2010!

Paipapu:Mä olen sanoinkuvaamattoman pahoillani teidän puolesta! Lähetän täältä verkkojen välityksellä sulle lämpöä, voimaa, jaksamista ja sisukkuutta. Ja älä pyytele anteeksi purkaustasi - tämä on juuri se oikea kanava, mihin saa tulla purkamaan omaa pahaa mieltään.

Hiljaiseloa olen itsekin viettänyt - aallonpohjalla ollaan enkä ole tännekään jaksanut kirjoitella. Tunnen että mensut on taas tuloillaan. Teroluteja en viitsinyt tässä kierrossa popsia, kun niistä ei kerran mitään apua ole.
Toivon kuitenkin, että jos kuitenkin tän vuoden lopussa se pieni nyytti tuhistais kainalossa - meillä kaikilla. Hyvää ja parempaa alkanutta vuotta siskot.

Paipapu:minä myös olen pahoillani teidän tilanteesta... [:(] Voimia ja jaksamisia!

Itse tässä alkanut juuri miettiä, että jokohan sitä kohta pitäisi alkaa varata aikaa tutkimuksiin.. vuosi yrittämistä alkaa tulla pikkuhiljaa täyteen.. en vaan oikein tiedä mistä sitä lähtisi alkuun.. tai siis, että menisikö suoraan yksityiselle vai kunnallisen kautta??

voi paipapu oon niin pahoillani.
Mutta ehkei tilanne silti toivoton ole, toivotaan niin.
Että kuulusitte niihin prosentteihin jotka onnistuukin.
Niitäkin kuitenkin prosenteiksi asti on.
Toivotaan parasta.

Itse tarkoituksella pitänyt hiljaiseloa, ottanut täti sen verran nuppiin.
Nyt kp. 7.
Pitäis lekuria soitella.
Alkoi meinaan nyt yk 18.
Eli puolitoista vuotta yritystä takana.
Kun alettiin yrittää,en kyllä olis ikinä uskonut tähän,
että just musta tulee se lapsettomuudesta kärsivä...
Mutta aina ei mee nallekarkit tasan tässäkään elämässä.
Toivotaan parempaa tulevaisuutta, parempaa tätä vuotta.

lämpimästi toivotan kaikille parempaa uutta vuotta,
hedelmällistä ja unelmien täyttämää vuotta 2010[:)]

Takaisin