Moikka vaan kaikille!
Olenkin kirjoitellut silloin tällöin tuonne joko nyt onnistais- ketjuun, mutta en ole jaksanut sinne aikoihin enää kirjoittaa [&:]
Ja tämä ketju tuntuu tällä hetkellä minulle parhaimmalta [:)]
Itsestäni voisin sen verran kertoa, että olen 26 vuotias ja mies 27. Naimisissa ollaan oltu reilu vuosi. Ja tammikuussa tulee 8 vuotta täyteen yhteiseloa [:)]
Meillä ei ole ollut reiluun 2 vuoteen mitään ehkäisyä ja reilu vuosi sitten päätettin, että lapsi saa tulla. Joten 15 kuukautta ollaan nyt lasta yritetty, tuloksetta.
Meillä ei ole ennestään lapsia, eikä ole todettuja keskenmenojakaan.
Tänään alkoi sitten menkat

Ja kivut on taas sit luokkaa, että kaksin kerroin saa olla ja oksu meinaa lentää.
Lääkärillä olen käynyt jo lapsettomuuden takia, ja kaikki mahdolliset verikokeet on otettu ja kaikki kunnossa. Paitsi verensokeri hiukan koholla ja kilpirauhasarvo kanssa.
Minulla on vuoden verran ollut kilppariarvo koholla,mutta aina sitä vain kontrolloidaan,
JOS se laskis [:@] eipä ole laskenut. Ja nyt helmikuussa olisi taas labraan mentävä. Mutta en meinannut odottaa sinne asti.
Eniten tässä hommassa ärsyttää (oon siis julkisella puolella), että miestä ei voida tässä välissä tutkia mm. spermanäytettä. Aina luullaan, että naisissa on se vika [>:] En siis väitä, että miehessä olisi mitään vikaa, mutta heidät on helpompi tutkia kuin meidät naiset [:D]
Meinaisin ottaa yhteyttä neuvolaan terkkarille ja pyytää apua sitä kautta.
Koska oma lääkärini ei ottanut kantaa pitkiin kiertoihin (kp60) ja kivuliaisiin ja runsaisiin menkkoihin [:@]
Tietääkö teidän sukulaiset ja ystävät teidän vauvapuuhista?
Minä olen kolmelle parhaalle ystävälleni kertonut meidän tilanteen, että lapsi on toveissa, mutta sen teko ei olekaan niin helppoa kuin alunperin luulin [&o]
Eikä ne sanat lohduta yhtään, että kyllä te onnistutte.
Jotenkin alkaa menettämään jo toiveensa koko asiassa, mutta joka kuukausi silti jaksaa toivoa, että joko nyt olisi tärpännyt.
Anoppi jaksaa silloin tällöin muistuttaa, miten kiva olisi lapsenlapset, mutta heille ei olla sanottu meidän lapsettomuus jutusta vielä mitään. Meinattiin vasta sitten kertoa, kun kumpikin on tutkittu.
Minun äiti jaksoi kans toivoa, että olisi lapsenlapsen saanut, mutta äiti kerkesi kuolla pari kuukuatta sitten [:(] Joten raskasta aikaa eletään.