Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

Mulla on paha aavistus tästä raskaudesta :sad001 soitin varhaisultraan aikaa eivät suostuneet antamaan aikaa ollenkaan vielä :sad001 Verikokeisiin pitää mennä ensin :sad001 että mua itkettää.

Olikohan tää tässä sitten :sad001

Hoitaja tokas ettei reisien pitäisi krampata alkuraskaudessa jos kaikki on hyvin :sad001

Kai sitä pitää sitten alkaa asennoitumaan siihen että ketuiks meni tääkin sitten :sad001 Tein Clearbluen aamulla ja näyttää edelleen samaa kuin sunnuntaina eli "raskaana 1-2" se ei nouse
 
Eikö tämä ole kaikesta huolimatta PLUSSA :) Mä tuun hulluksi :D
 

Liitteet

  • DSC_0715.JPG
    DSC_0715.JPG
    487.4 KB · Katsottu: 294
On se plussa!! :)
Nyt paljon tarroja sinne että kamu jaksais roikkua mukana! :) Tsemppiä :Heartred

Meillä ollut pitkä kuukausi.. jouduin lopettamaan yhden koiristani vasta 5v ja olen niin murtunut.. yrittäminen on ollut hyvin hiljaista viime ajat kun on ollut sen lisäksi muuttoa ja muuta haipakkaa. Nyt toive alkoi taas nostaa päätään ja edellisyönä näin niin kauheeta painajaista että iski taas maihin. Onhan se niin että pessimisti ei pety mutta en saa yhtään hekumaa tästä vauvakuumeesta kun valmiiksi jo pelkään tulevaa ja mietin että kuinka pitkälle olen valmis menemään tällä kertaa.. huoh.. argh..
 
eetuha soita terkkarii ja pyydä hcg mittaus tai neuvolantätii yhteys joka tuntee sut ni luulis et auttaa. toi on plussa.

mirmeli jaksamista.
 
Nyt on varattu varhaisraskaudenultra. 120€ maksaa Ovumialla . 1.11 klo. 10 ... hoitaja käski lopettamaan testeilun :D :D :D hänen mielestään Hcg vastaa viikkoja ja voin nyt RAUHOITTUA nauttimaan pienestä ihmeestä! Kiitos että kestätte mua :D :D
 
Eilen mitattiin hcg uudelleen ja se oli 528 eli hyvin nousee :) ja tänään vaihteeksi pissin tikkuun :D Raskaana 2-3 edelleen oli näyttössä kuva. Mutta ei ole vielä viikot laskujeni mukaan edes voineet vaihtua.
 
Eetuha, joko oot saanut rauhan? :) onko kaikki hyvin?

Olen vieläkin ihan puulla päähän lyöty ja epäuskoinen ja kaikkea mahdollista.. tein lauantaina testin ja samassa jo kaduin sen hukkaan heittämistä kun menkat jomottaneet alkamistaan pari päivää. Olin heittämässä testiä roskiin ennen ku edes tajusin että siinä oli kaksi viivaa! Meille olisi siis toivottavasti tulossa yllärivauva heinäkuussa :eek: ja mä kun jo olin siinä uskossa että ensi vuonna alkaa uusi polikierros. Hämmentävää!
 
onnea mirmeli mashaAllah. eetuha toipuu uutisist valitettavasti et en tiä koska ilmottelee.

np ultra peruuntu ku lääkäri päätti tulla vast 19.11 paikalle sillo 14+3 menos ni voi kysyy kumpi tulos. välil tuntuu pikku kenkäsyi, tuntun jo rv 10+ alkaen.
 
eetuha on ok mitä oon jutellu, kertoo enemmä ite sit ku pystyy.

tänää pikkune kenkäs kunnon aamuterveiset mulle, 13+0 tänää.
 
Onnea tuhannesti Mirmeli :)
Täällä alkoi tänään vika kolmannes :Heartred eli 28+0.
Pari viikkoa koitan vielä jaksaa töissä ja sitten rauhoitun vauvan odotteluun :p
 
Onnea Mirmeli :Heartred Ihania uutisia!

Ja sissikin jo noin pitkällä! Kuinka raskaus on sujunut?

Täällä mennään jo viikoilla 33+2. Jouduin jäämään töistä pois jo reilu kolme viikkoa sitten supistusten takia. On kyllä aikas tukala olo... Ja vauva viihtyy perätilassa minkä takia olo on vielä tuplaten kireämpi. Vähän jännittää kääntyykö pikkuinen itse.
 
Takaisin
Top