Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syy miksei se mennyt, oli kuulemma se, että meidän täytyy mennä yhdessä. :)
Sinne olen nyt hankkinut käytettynä pinniksen ja hoitopöydän. Vauvan vaatteet on hänen omassa vaatekaapissaan vielä pesemättöminä, aattelin, että ootan miehen kotiin sieltä reissusta ja katsellaan ne yhdessä läpi vielä ennen kuin aloitan pesu-urakan. Vielä haluan äitiyspakkauksenkin vaatteet oottaa samaan pesu-urakkaan. Kyllä mä joka aamun aloitan mennen sinne vauvan huoneeseen katteleen
Oon kans pitänyt kirjaa, että mitä vaatetta on minkäkin verran. Oon näköjään ostanut liikaa (?) noita isomman vauvan vaatteita, kun tullut kirppiksellä sopivia vastaan. Tän ostohysterian ja pesänrakentamisen annoin päästä täyteen vauhtiin heti rakenneultrapäivänä 19.1. Mut toisaalta, mulla on ollut nyt koko tammikuu aikaa ihmetellä näitä juttuja, kartoittaa ja kierrellä. Vaunuostokset tehdään sitten yhdessä miehen kanssa. Ja lisää vaatetta, jos tarttee. Mun mielestä oli ihana idea hankkia uutena ainakin vauvalle ne kotiintulovaatteet
oon mä alennuksesta ostanut kyllä kans uutta vaatetta, mut tosi paljon kirppikseltä, musta on tullut ihan fani
Nyt jää väkisellä vähemmäkke, kun aloitin työt, jotka jatkuukin sitten toivottavasti hyvällä voinnilla äitiyslomaan saakka!