Pesänrakennusvietti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pesänrakennusviettini uinuu. Olen äitiyslomalla enkä ole saanut tehtyä juuri mitään. Onneksi touhusin 2. kolmanneksella, koska muuten meillä ei olisi mitään valmiina.

Aamulla olin tosi väsyny mut päätinkin sit alkaa siivomaan keittiön kaappeja et heräis tähän päivään. No eipä se jääny siihen vaan siivosin koko kämpän sekä pesin yläkerran ikkunat. Auts nyt sattuu joka paikkaan enkä pääse kunnolla kävelemään kyllä ihminen on hullu!! Ei tarvii sit hetkeen puunata kotia.. niin niin

Eilen imuroin ja pesin vessan, ompelin pari pitkään kesken ollutta tekelettä valmiiksi
Pesin ja viikkasin pari koneellista pyykkiä ja hoidin tiskit . Älytöntä kun se virtapiikki iskee niin sit sitä töuhotetaan kun mielipuoli paikasta toiseen. Yllättävän vähillä supistuksilla selvisin illasta ja yöstä.

Mä en usko koko pesänrakennusvietin olemassaoloon. Normaalia enempää en ole koko raskauden aikana touhunnut. Vain pakolliset, mitä tekisin muutenkin. Perussiivous, tekisin muutenkin. Ikkunat pesin, mutta senkin olisin tehnyt joka tapauksessa. Ehkä ainoa kunnon himotus on mulla mankeli..tahtoo semmoisen, tosin en sitäkään voi laittaa raskauden piikkiin :D Lapselle on kaikki valmiina, mutta en mä sitäkään voi viettien piikkiin laittaa, vaan ihan käytännön syistä, niin ei tarvitse vauvan kanssa suoraan synnäriltä söhlätä.

Muokattu viimeksi:
Ei täälläkään mitään erityistä pesänrakennusta ole harrastettu.Ihan samalla tavalla olen touhunnut.Ehkä leiponut vähän enemmän, mutta sekin taitaa olla ihan itsekkäistä syistä kun nuo herkut tuntuu maistuvan...

Jostain syystä pesänrakennusvietti on voimakkaimmin ilmennyt täällä tiskikoneen tyhjennys-täyttö tiheyden lisääntymisellä :cool:
Ennen ei haitannut likaiset astiat altaassa ja puhtaat sai olla koneessa vaikka pari päivää, mutta nyt tulee tyhjättyä heti ja täytettyä myös... normi siivouksella mennään, vauvahankinnat loppusuoralla, vauvanvaatteet pesty, vauvalle tuleva huone odottaa vielä järjestämistä, kun eihän se heti sitä tarvi kun ensin pinnasänky tulee meidän makkariin eikä vauva omaa huonetta heti tarvi :)

Täällä oon jotai juttuja tehny kuten vauvan vaatteet ja tavarat on valmiina puhtaina odottamassa, nyt siis 38+5 mut kaappeja ja laatikoita ois voinu raivata vielä enemmänkin. Asutaan niiiiin ahtaasti ja joka paikka täynnä ja vielä vuokralla et johtunee osittain siitä. Kyl mä joskus saan taas raivattua lisää :rolleyes:

Muoks. Ja kiva kuulla et kaikki muutkaan ei oo superhypertehokkaita. Salaisella puolella on niin tehokasta ja touhuavaa väkee. Ite oon iloinen kun oon saanu tän kuukauden huilia rennosti äippälomalla kotona!!

Mä en vaan osaa olla niin tulee jo siks puuhailtua vaikka mitä. Päivittäin siivoskelen edes vähän ja on pakkokin, kun kaks koiraa.

Täällä on kans siivottu ja puunattu koko talo. Vauvan vaatteet on pesty ja silitetty yms.. Ei puutu enään, kun vauva.. :happy: Tosin nyt on liitoskivut jo semmosia, et ei kauheasti siivous enää maistu. Hyvä, että on kaikki valmiina.. Ei malttais vaan millään odottaa pientä saapuvaks.. :smiley-bounce016

Takaisin