Pesänrakennusvietti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä sama, paahtimesta tasolle ja sitä murua sitten on, toki siihen itsekin sorrun välillä.

Mutta kun ei tee sitä nyt mieli :D ja siitä alkaa pierettää, mun maha ei kestä vaikka onkin niiiiiin hyvää.

Eiku paskaahan mä tässä jauhan. ONHAN meillä paahtoleipää! Mutta ei sitä mitä oon tottunu paahtamaan, tuo on jotain täysjyvää.... täytyy koittaa miltä se maistuu paahettuna.:P

Mä syön sitä iänikuista puuroo :)

Mun pitäs kyllä vaatehuonetta alkaa raakkaamaan,kirppikselle paljon ja paljon myös pois. Miten onkin niin paljon vaatteita " Jos mä joskus vielä saatan käyttää ehkä" vaikkei kolttu olis ollu moneen vuoteen näkyvillä :D

Muhun on iskeny taas sisustusvimma. Ei tää välttämättä raskaudesta johdu, mut mistä sitä tietää :) Kävin viikonloppuna shoppailemassa kaikkee uutta kotiin. Ostin sit sellasen liitutaulu taulun eteiseen ku se oli niin kiva, ni tänään ku mies oli lähteny aamuvuoon niin oli kirjottanu siihen viesti "rakastan sinua" Oiiihh! Pakahdun onnesta :Heartbigred

Ja tänään on neuvola!

Munkin pitäis viiä kirppikselle vaikka mitä!! Saa nähä saanko aikaseks. Mun piti näin tammikuussa pitää kirppistelyä mut saa nähä miten käy. Ohan tässä vielä tätä talvee jäljellä!! Tuskin ny huhtitoukokuussa enää kirppistä jaksaa pitää ja sais ny ees vähän rahaa tosta roinasta ja vauvan vaatteille tilaa...

Ääh, mulla olis kauheesti mielessä mitä tänään tekis, mutta millä ilveellä mä kaikki ehdin? Vaatehuoneen siivoukseen menee helposti pari tuntia. :D Mies jo kiukutteli mun kauheelle siivousvimmalle. :D

Minäkin tyhjentelin vaatekaappeja, pojilta nakkelin pieniä vaatteita naapurin muksuille ja siivoilin omankin vaatekaapin. Kirppikselle en jaksa raahailla , ei muuta ku ottaa kuvan ja laittaa ilmotuksen facen kirppuun nii saa vähän kolikoita taskun pohjalle ja ostaja hakee kotoa: kätevää!! :)

Voi kun mullekin iskis joskus siivousvimma! Mutta ei, siivoominen on ehkä ärsyttävintä mitä tiedän. Ainut mistä tykkään on pyykinpesu :D . Onneks on siunaantunut mies, joka tykkää siivoomisesta enemmän ku mä :) . Mutta tosiaan vaatehuolto jää mulle ja pitäs tosissaan saada aikaseks siivota noi esikoisen kaapit ja katsoa mitä vaatetta haluaa säästää seuraavalle ja mitä laittaa kiertoon. Mutta ehkä odottelen rakenneultraan asti, jos sais sukupuolen tietää niin sen mukaan vois miettiä mitä vaatetta säästää..

Meille on myös kertynyt monta laatikollista vaatteita molemmilta tytöiltä. Me meinataan myös kysyä se sukupuoli rakenneultrassa ja se määrittää mikä on kyseisen vaateröykkiön kohtalo ( tai tietysti nyt vielä odotellaan sitä syntymää ) :p Jos meille tulee tyttö, hän perii sitten vanhat vaatteet, mutta pojalle onkin sitten ostettava lähes kaikki uutena!

Mun mielestä on ihana nähdä isosiskon pieneksi jääneitä vaatteita pienemmällä. Tulee aina ne ajat mieleen milloin isosisko oli vielä pieni :Heartred säästän vaan siistit ja hyvänä säilyneet vaatteet, joten ei ole tarvinnut pikkusiskonkaan missään rääsyissä kulkea.

Jos meille se poika sattuisi siunaantumaan, olen ajatellut antaa pikkuveljen tyttö lapselle kaikki mitä he haluavat ja loput pistää hyväntekeväisyyteen.

Oi, tää pesänrakennus on iiiihanaa!!!!!:P :P
Sain yhden huoneen järjestettyä kunnolla ja heitin kertyneet ylimääräiset roinat pois. Samalla raahasin ton Ikean pikku hoitopöydän malliteltavaksi toiseen huoneeseen. Halusin nähdä miten mun suunnittelema vaipanvaihtopiste sinne mahtuu ja asettuu. Vitsi paremmin kuin hyvin!! :grin Jeeeee!!

Ja silmäilin vauvan tarvikkeet läpi. :)

Ai että kun menis aika vauhilla, että saatais tämä potkunyrkkeilijä tänne:Heartpink tai no... tulis ees kevät. Mä rrrrrakastan kevättä ihan sanoinkuvaamattoman paljon!!:Heartbigred

Mun tekisi mieli jo ihan hirveästi laittaa kaikkea valmiiksi vauvalle. Me ollaan nyt myyty asuntoa muutama kuukausi, mutta ei ole vielä mennyt kaupaksi. Asutaan nyt siis kaksiossa miehen ja yhden lapsen kanssa. Jos nyt ei päästäkään muuttamaan, olisi kiva alkaa laittaa tätä kotia siihen kuntoon, että vauvalle olisi kaikki valmiina. Inhottavaa tämä epätietoisuus, kun ei tiedä vielä mitä tapahtuu ja pääseekö muuttamaan. :( Onneksi tämä kaksio on aika tilava, että hetken mahtuu asumaan kahdenkin pienen kanssa.

Mulla tullu kans himo laittaa paikkoja valmiiksi vauvoille. Niinkään siivous vimmaa ei oo vielä tullu kut tekis mieli pestä jo vauvan vaatteita ja laitella niille tavaroita jo valmiiksi. :)

Voi kun te ootte energisiä!! Mä jaksan käydä lähinnä töissä!! Mut vapaapäivinä jaksaa sit enempi!! Kun ois isompi koti kun tää 54 neliöö niin ois hauska laitella. Musta tuntuu et joka paikka on täynnä roinaa ja rompetta. Ja kyllä, pakkohan tästä on isompaan muuttaa ennen kun vauva lähtee liikkeelle!!

Takaisin