Pesänrakennusvietti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä takuulla sinne kivasti saa laitettua sitten, kun oikein aloittaa. Meillä oli kans rojua aikalailla, mä muutin viime kesänä vasta virallisesti miehen luo. Se 58 neliöö oli jo täynnä hänen kaikenmaailan tavaroitaan ja sit me ahtauduttiin sinne vielä koiran kanssa. En tiedä, tuliko miehelle happikato, kun alkoi vouhkia sit tuosta isommasta ihan tosissaan, vaikka oltiin jo aikaa sitten rauhassa uusia katteltu. Meillä meni tosi pitkään, että molemmilla oli omat omistusasunnot, reissattiin niiden väliä sit, onneksi matkaa oli vaan 3km. Mä sit luovutin ja myin ensin omani ja nyt mies sit omansa et tähän päästiin. Helppo näin, mutta takuulla pienemmässäkin sen ihanan kodin saa laitettua ihanan vauvan kanssa <3

Meillä on käytetty Sensitiveä, hajusteetonta, allergialiiton testaamia tuotteita pesu-ja huuhteluaineena. Noissa ei myöskään näytä olevan zeoliittia, mikä oli vissiin ite pesukoneelle pahasta.

Meillä kans vois olla vähän isompi koti mutta jospa me nyt sinne alkuun mahdutaan :) Ja päätettiin tehä vähän kodinhoitohuoneessa ja keittiössä remonttia jotta saadaan enemmän säilytys tilaa ja samalla päivitettyä paremmaksi niitä tiloja :)

Meillä on kyllä ihan tarpeeks neliöitä tällä hetkellä, mutta silti mulle on iskenyt kauhea omakotitalokuume. Ärsyttää lähes joka päivä katella netistä kauniita taloja, jotka tietty täällä suunnalla maksaa vieläkin maltaita. Enkä todellakaan tässä tilanteessa jaksa alkaa myymäänkään näin isoa asuntoa kun tuola näkyy pilvin pimein isoja asuntoja jotka olleet yli puoli vuottakin myynnissä.. Täytyis vaa osata lopettaa asuntojen katselu ja keskittyä sisustamaan tätä nykyistä :) .

Alko kutina kun kodin ykkösen alennuskuponki kolahti postilaatikkoon... Sitten kun keksis vielä mitä "tarttis" :)

Meillä nyt ekana ostoslistalla tosiaan esikoiselle se lasten sänky, ja kaipa tuonne sen uuteen huoneeseen jotain muutakin tavaraa tarttee :) . Ainakin uudet vaatekaapit, kun vanhat purettiin pois.

Meille tuli myös se kodin ykkösen alekuponki! Mä meinaan ostaa sillä tripp trap syöttötuolin tulevalle vaaville :) Sen normaalihinta on yli 150 euroa joten 40 pinnaa hinnasta pois on jo aika paljon. Tarkistin jo tänään puhelimitse että tuolin osto kupongilla onnistuu.

Samassa kirjeessä oli myös muita alennuksia ja suunnittelin että voisin ostaa Finlaysonin pikku peiton, muumilakanat ja pieniä muumipyyhkeitä vauvalle sitten niillä.

Mun oli tarkoitus odotella vielä hyvän aikaa hankintojen kanssa, mutta nyt muuttui mieli kun saa kivat tavarat hyvään hintaan :smug:

Tripp trappiin mäkinsen varmaan käytän, en vaan tiä haluunko sitä vielä nurkkiin kunei sille kuitenkaan ole käyttöä pitkään aikaan...

Orvokki: Mekin käytiin viime kierroksella vauvalle Stokken sänky tuolla 40 prosentin alella. Meillä sattui olemaan vielä lisäksi lahjakortti Kodin Ykköseen, niin tuli halvemmaksi kuin tavallinen pinnis. Kyllä alehaukan sydäntä lämmitti. :happy:

Meillä on Himputti tripp trappiin vauvan kaukalo mitä voi alkaa käyttää jo vastasyntyneellä, pääsee sitten vauveliini heti meidän ruokahetkiin mukaan :) Sen vuoksi hankitaankin tuoli jo nyt.

Mininen: te olettekin tehneet sitten tosi hyvät kaupat! Se Stokken sänky on niin hieno :) me hankittiin myös keskimmäiselle lapselle tripp trap näistä samoista Kodin ykkösen aleista. Mulle tulee aina itselleni tyytyväinen olo kun löytää jonkun hyvän ja tarpeellisen tavaran aleista :smug:

Tripp trappi ja newborn hässäkkä siiihen haaveena myös täällä ! Tuliskohan alelappu postilaatikosta :D

Mä hommasin sen beaba sitterin just senki takia et vauva on heti porukoissa ruokapöydässä ym ku on korkeammalla :)

Toi Beaba sitterihän vaikuttaa myös hyvältä, neverhööd tommosesta , sitä voi käyttää sit isommallakkin kaverilla!

Ja aiempaan kommenttiin,toki saa pienestä asunnostakin kivan mutta...itse jotenkin halusin yhden huoneen lisää vähintään . Sisustusvimma olisi kaamea mut jotenkin vaikea aloittaa itsensä toteuttaminen kun joka paikka täynnä tavaraa ja ahdasta on. Ehkä aloitan siis poisheittämällä,sen osaan kyllä :D

Voihan, mikä siivousvimma mulla on!! Koko ajan kuleskelen ympäri kämppää ja roudaan tavaroita paikoilleen. Tänään oli pakko siivota tietokonekaappia ja järkätä sinne tilaa tulostimelle, notta saan ylimääräisen pikkupöydän pois tieltä - samaan huoneeseen tulee siis hoitotaso.:grin En oo onneksi ajoissa... saa nähä mitä ukko tuumaa kun tulee kotiin.:p En sentään VIELÄ roudannu sitä hoitopöytää sinne :D

Sormet syyhyäis vauvapyykin pesemiselle niin kovin ♡♡♡

Ja ikkunat tekis mieli pestä...:rolleyes: jajajaja...!!!!

Kyl mä rakastan tätä energistä keskiraskautta♡♡♡

Me muutettiin puoli vuotta sitten ja kaikki turha nakattiin silloin pois. Tosin ei sitä kauheasti ollut koska en kerää tavaraa. Koriste esineitä kämpässä on kolme eikä enempää tule. Kotona äiti keräs kaikenlaisia koristeita ni päätin jo sillon että mun asunnosta ei tuu mitään keräilyn kohdetta. :)

Mä haluisin vaan muuttaa et saan vauvalle oman huoneen. Tämän hetkiseem kämppään kun ei edes pinnasänky mahdu, saati mitään muutakaan. Äitiyspakkauksenkin saan varmaan viedä äidin luo hoitoon :D

Meillä suurin ongelma on paperit, lehdet ja pahvit.. Ne jää kierimään siihen mihin ekana käsistään laskee... Ja niitä on aivan helkkaristi välillä vaikka on takka ja puusauna...

Takaisin