Mä oon prismasta löytänyt joitakin verhoja, joitakin oon ite ommella mut on kyllä kalliita. Onneks miehelläkin on joitain verhoja ja mattoja ja huonekaluja niin ei tarvii uusia ostaa!!
Silloin kun viime vuonna etin verhoja niin ei edes Ikeassa ollut sopivan värisiä, jotka passais mun makuun ja meidän sekavan kirjavaan olkkariin. Nyt sais KOLMELLA KYMPILLÄ, hei c´moon! :D
Mun pesänrakennusvietti on tehny come backin! Ainakin nyt täks päivää :D :D koti siivottu lattiasta kattoon,pyykkikasat hoidettu, matot tampattu ja mun vaatehuone käyty läpi ja siivottu.Kaks ikkunaakin pesty. Nyt on perunat kiehumassa,jauhelihakastike porisee ja pannukakku uunissa
Katotaan kuin kipeeks meen illalla mut nyt ainakin ihan suuuuperfiilis <3 <3
Täällä olisi ajatusta pesänrakennukseen mut sit kun pitäis aloittaa niin alkaa ahdistaa :D Kun oon sen luonteinen etten osaa jättää asiaa kesken. Kaikki pitäis tehdä kerralla valmiiksi :D
Sama homma, monta juttua joita pitäis tehdä, mutta ei vaan jaksa. Tänään en oo tehnyt muuta kuin maannut ja ihmetellyt taas alkaneita supistuksia. Toivon ja uskon, että vietti herää, kun on pari viikkoa saanut maata tätä väsymystä pois - jaksaa sitten keskittyä olennaiseen :)
Mä oon onneissani tästä ku viimeks jouluna saanu aikaseks kunnon siivouksen :D Tiiän ettei tää kauan kestä, saikku ilmeisesti tuonu virtaa ja ens tiistaina ku palaan töihin niin tietää taas iltasin pelkkää makaamista...
Mä sain tänään puolet kämpästä siivottua aamupäivällä perusteellisesti. Mies lähti hetki sitten lasten kanssa hakemaan pajunkissoja ja mun pitäis jatkaa siivoamista kun lauantaina on tulossa synttäri vieraita, mutta kun ei millään jaksaisi........sohva ja kone houkuttelee enemmän :)
:banghead: Oon ollut tämän päivän vapaalla, enkä oo saanu tehtyä mitään. Kaupassa käynti oli ihan tuskaa. MUTTA mä haluun hakea kaikki ihanat pienet vaatteet kellarista.. Hirvee tarve hiplata niitä ja vaikka pestä ne valmiiksi! On vaan normi pyykkiä nyt ihan tarpeeksi. Eikä mitään paikkaa mihin laittaa vaatteita. Paitsi vaunut olkkarin nurkassa :D Oikeasti odotan mielenkiinnolla sitä vaihetta, että jynssään yöllä vessan ovia, niin kuin viime raskaudessa..
Kaikki vauvojen vaatteet on pesty ja laitettu. Vaipat odottavat vielä vuoroaan. Lastenhuonetta olen pikkuhiljaa laitellut kuukauden aikana. Vielä on laitettavaa.. :)
Nyt mä sain ne beiget verhot!!!! Olivatkin erilaista materiaalia kuin olin kuvitellut, mutta eipä se oikeastaan haittaa. :) ekat verhot kolmista on silitetty ja lyhennetty ja asennettu paikalleen! En malta oottaa, että saan kaikki paikoilleen...!!
Mä oon vasta saanut ostettua lanoliinin :D Ja villahousutkin on vielä kellarissa.. Ihan hirveen ärsyttävää, kun en itse voi mitään hakea(liikaa tavaraa ja nostelua) ja miestä ei kiinnosta.. Nyt jos alan sanomaan, saan kamat varmaan toukokuussa..
Wuhuu, saatiin tää rivaripätkä myytyä ja löydettiin iiiihana omakotitalo tilalle! VIHDOIN päästään muuttaan, ja ehditään vielä ennen vauvaakin! En oo tänne kämppään viittiny kauheesti lastenhuonetta sisustaa tms kun oon aatellu et JOS saadaan tää kaupaksi, ja eilen vihdoin saatiin semmoinen tarjous että äkkiä hyväksyttiin se. Meillä oli jo talo katsottuna ja ehdollinen tarjous jo tehty ja hyväksytty ja voi sitä tunnetta kun sai soittaa välittäjälle että ottaa sen pois myynnistä!
Mä en saa mitään muuttohommia tehä ennenaikaisen synnytysvaaran takia mut eiks joka työmaalla pidä olla työnjohtaja?