Pelottaako

Tänään vasta selvisi, että käynnistellään, kävin tänään verikokeissa kutinan takia ja samantien kohonneiden maksa-arvojen (raskaushepatoosi) takia äippäpolilla käyrillä. Olisivat halunneet, ettää jään sinne jo tänään... Vauvalla ei ainakaan vielä ollut rytmihäiriöitä tai muuta hätää, joten sain puhuttua itseni kotiin vielä täksi yöksi. Kuitenkin olisivat käynnistyksen aloittaneet vasta aamulla.

Että jotenkin vähän yllättäen tuli... mä vielä yritin sitä kutinaa vähätellä kun olen vähän kuiva(ihoinen) tyyppi ja kutisen muutenkin tosi herkästi, mutta oli siihen nyt ihan muukin syy kuin atooppinen iho...[X(]
 
Hyva Louvre, etta tarkistit sen kutinan. Muakin pelottais toi kaynnistys, mut pidetaan peukkuja, et se menee tosi helposti.

Tsemppia tosi paljon huomiseen!! Kylla sa selviit ja pian on ihana vauvakin kaivalossa.
 
TSemppiä Louvre!! Hyvin se menee ja hienoa, että kävit labroissa!!! Me ollaan hengessä mukana!! [:)]
 
Tsemiä Louvre, pääasia että sinä ja vaavi pysytte kunnossa, joten älä sure käynnistystä. Luonto tekee tehtävänsä ja auttaa synnytystä vaikka lääkärit vähän käynnistyksellä avittaakin luontoa vauhtiin.
Kohta saat oman nyyttisi kainaloon <3
 
Tsemppiä Louvre!!! Hyvin se menee. Siellä on kuitenkin taitava henkilökunta, joka osaa sua opastaa auttaa parhaansa mukaan. Vaikka itse teet suurimman työn niin heidän ohjeistaan ja kannustuksestaan on apua. Pelko pois, pian on nyytti sylissä[:D][:D].
 
Tsemppista tosiaan Louvrelle, siella ollaan tana aamuna kaynnistelty... jaiks. Kylla on monta naista keta kaynnistellaan.
Itse rukoilen, etta mulla luonto hoitaa hommat! Muutenkin ihan jannat housussa, kun ei tieda tuon taivaallista miten hommat taalla menee, enka ole kysellytkaan, kun en ole uskaltaltanut [&o]
 
Nyt kyllä alkoi hieman pelottamaan, että miten kaikki menee! En tiedä onko viisasta lukea toisten kertomuksia sittenkään [&:] Huh! Ei mulla ole kyllä mikään kiire tämän vauvan kanssa, toivon vain, ettei mene niin paljon yli että pitäisi käynnistää, mutta muuten ei vielä kiirettä (katotaan mitä mieltä olen parin viikon päästä [;)]) Ei ole vielä kipeitä supistuksia ym. mutta viikkojen puolesta alkaa aika vähenemään!
 
Lidia, mulla on ollu yhden kerran kipeitä supistuksia ja siitäkin on jo yli 2 viikkoa. Ja siis päiviä mulla jäljellä nyt laskettuun 4.
Oon koittanu olla stressaamatta, koska monella kuitenkin myös synnytys alkanu supistuksilla, joista ei aikasemmin välttämättä oo ollu kamalasti kokemusta.
Että rauha vaan, on sulla vielä aikaa reilusti[:)]

Just eilen mietin, et kuinka yllättävän rauhallisesti oon saanu synnytyksen iskostettua päähäni pelkopolin jälkeen. Ei enää varsinaisesti pelota synntys.
Vielä odottaminen ei oo tuntunu tuskaselta vaan koitan jokapäivälle keksiä jotain tekemistä jaksamisen mukaan, etten pääse ajattelemaan asiaa liikaa. Tosin, loppukuun lasketuilla-ajoilla voi odotus olla suurempaa, kun tuntuu varmaan siltä, et "kaikilla muilla on jo se vauva".

Eiköhän me kaikki kuitenkin saada vauvat ulos, jollain keinolla[:D]
 
Takaisin
Top